Noul C5

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 18-Mar-2009 23:34

Vortex scrie:A mers cineva cu amandoua variantele adica c5 II si c5 III?Din specificatii rezulta peste o secunda in plus la demaraj pentru c5 III.Adica un c5 II cu acelasi motor si in mintile lui l-ar cam face.Nu ca ar fi o problema 1sec.

Am mers eu cu ambele modele, cu motorul 2.0L HDI... E putin mai greu, intr-adevar, C5 III, dar n-as putea spune ca se simte vreo diferenta de putere! Mi se par la fel la demaraj, si la plecarea de pe loc, si la drum!
Passion pour C5

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 19-Mar-2009 08:30

Sa va povestesc si eu o mica discutie. Care are putin legatura si cu C5. Am mers ieri cu un domn, in interes de afaceri pana la Ploiesti si inapoi. Masina Un Saab aero motor 2.3l 260cai cutie automata. Ce m-a impresionat, precizia cutiei *nu se simtea cand schimbi , dinamica motorului desi nu erea apasat butonul sport :), silentiozitatea motorului si multitudinea de optiuni. Ce m-a impresionat negativ ar fi designul bordului ce imi parea invechit si cam anost. Am discutat, ptuitin persoana respectiva fiind foarte incantata de masina, mai ales pentru siguranta pe care o ofera. Mi-a marturisit ca este fan Citroen si ca prima lui masina a fost o Xantia. Bineinteles laudele in privinta Xantiei s-au referit mai ales la suspensia net superioara suspensiei clasice.
L-am intrebat de ce nu a optat pentru Citroen C5. Exista se pare doua motive. Unul ar fi motorizarile care sunt mai slabute decat la Saab, desi poate ca HDi-ul de 2.7l ar fi ok. Ca urmare motivul principal ar fi pretul care la dotari comparabile cu Saab si motorizarea de top ar sari de 40.000euro in timp ce Saab-ul l-a achizitionat undeva la 30.000euro.
Deci in concluzie designul net superior si suspensia adaptativa ar trebui sa valoreze in ochii cumparatorului undeva la 10.000-15.000m de euro, pentru a putea opta cu inima impacata pentru un C5.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 19-Mar-2009 09:31

nu cred ca saab cu aceleasi dotari ar fi la acelasi pret ca si noul c5...
in plus, interiorul saab e jalnic...
intr-adevar, saab are multe calitati, dar designul interior si cel exterior apartin anilor 2000-2001...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 19-Mar-2009 09:53

SAAB = Opel... ce pot sa mai adaug?

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 19-Mar-2009 09:59

Cum spuneam interiorul lasa de dorit, iar pretul la vanzare este mai ieftin cu vro 10.000 euro. Am mai inteles ca ar fi si in pragul falimentului ( acuma nush dak doar Saab) sau tot GM din care face parte.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 19-Mar-2009 11:35

Pentru a imi verifica informatiile m-am jucat putin cu configuratorul. La benzina nu am avut ce sa compar pentru ca C5 nu are motoare de puterea celor de pe saab. In schimb la diesel se pot compara 180cai ai saab cu 208cai ai C5.
Configurate cu toate optiunile care se pot pune ambele modele ajungeau la un pret cu TVA in jur de 50.000Euro. In conditiile in care dieselul de pe C5 este putintel mai puternic si cu designul net superior, in timp ce la Saab se pot adauga mai multe optiuni (care cresc pretul final- pretul de baza pentru model fiind mai scazut la saab)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 19-Mar-2009 15:35

exact cum spuneam, pt exact aceleasi dotari, pretul saab este mai mare

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 19-Mar-2009 21:09

bogdan78 scrie:Ce m-a impresionat, precizia cutiei *nu se simtea cand schimbi , dinamica motorului desi nu erea apasat butonul sport :)

Cum sa nu fie dinamic motorul de 260CP?! Ar fi culmea!
Passion pour C5

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 19-Mar-2009 22:00

:) ma gandesc cum o fi cu butonul sport apasat. Ce vrei nu m-am dat niciodata cu ceva mai puternic de 110cai.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
moe
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Joi 13-Mai-2004 23:43
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde moe » Vin 10-Apr-2009 09:56

imi place si mie noul c5 :p
inca nu am facut drive test.. si nici nu cred ca voi face... nu de alta dar cred ca o sa ma simt pre bine in el :D

in alta oridine de idei.. nu e asa de elegant (dupa mine) ca si modelele precedente.. este cam sportiv la design.

sunt mega happy si cu c5-ul meu.. nu cred ca il voi schimba in curand, eventual daca fac schimb cu altul la fel.. doar cu cutie tiptronic. :p

daca totusi va aparea c5 Airscape... la ala chiar nu cred ca voi rezista, designul chiar se potriveste... este o perfectiune.. dar din pacate nu am mai auzit nimik de un an si ceva.

have fun
_____________
see ya Al3x_

Azmodanii
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Mie 22-Apr-2009 09:47
Localitate: ddd

Mesajde Azmodanii » Mie 22-Apr-2009 09:54

buna,
am si eu o intrebare pt posesorii de C5.

navigatorul are harti de romania oficiale? date de citroen?

ca alti vanzatori (nissan, vw) mi-au zis ca nu exista asa ceva pt masinile lor si ca nu se previzioneaza sa se faca in viitorul apropiat.

sicalosuu
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Dum 27-Ian-2008 14:56
Localitate: faget/timis

Mesajde sicalosuu » Mie 22-Apr-2009 10:10

da, exista harta oficiala si pt RO, insa momentan doar drumurile nationale si orasele mari detaliate.

revin cu poze pt lamuriri

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mie 22-Apr-2009 16:37

Azmodanii scrie:buna,
am si eu o intrebare pt posesorii de C5.

navigatorul are harti de romania oficiale? date de citroen?

ca alti vanzatori (nissan, vw) mi-au zis ca nu exista asa ceva pt masinile lor si ca nu se previzioneaza sa se faca in viitorul apropiat.


Are si Marcedes S600 harta Romaniei pe sistemul de navigatie onboard. Si e destul de detaliata (nu ca cele ale NavNGo dar te descurci cu ea si e...de la mama ei)...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 22-Apr-2009 16:41

Daca un sistem de navigatei are doar drumurile importante este ca si cum nu ar fi. DN-urile oricum sunt foarte bine semnalizate si pline de indicatoare mai mult decat sugestive. Problema apare la drumurile secundare.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
moe
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Joi 13-Mai-2004 23:43
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde moe » Joi 23-Apr-2009 13:27

eu nu prea sunt pentru navi integrat in masina...
1. cele mai dese sunt cele pe CD, mai greu de utilizat.
2. nu sunt asa raspandite pe piata
3. mai scump
4. nu-l poti folosi decat in masina :)

personal imi este mult mai usor sa am unul pe PDA, se poate face rapid transfer de harti (w-lan, bluetooth), foarte simplu, si util la mersul pe jos :d.

scuze pt off. :)
_____________

see ya Al3x_


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo