Problema ambreiaj / demaraj

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 23-Aug-2010 14:58

e un fel de barait/vibratie, nu greierasi (ca de rulment), si niciun fel de alt simptom. Masina merge absolut normal.

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

Mesajde MosBabacu » Mie 06-Oct-2010 21:07

MosBabacu scrie:Eu stiu 3 C1 fara pb la ambreiaj, toate benzina:
- an 2006 cu 30 de mii, condus mai mult in oras si mai batraneste
- tot 2006, 65 de mii km mai mult facuti in afara
- al meu din 2007, 47 de mii km (eu o am de pe la 45 de mii de km si de atunci o conduce nevasta-mea, 90% oras)


Sa actualizez un pic postul asta:
- pt C1-ele din 2006 cu 30 de mii: i-a crapat rulmentul la ~34 de mii. :(
Ca simptom, sunet naspa cu ambreiajul calcat. Verdict reprez citroen: ~2300 de lei kit ambreiaj + manopera.
Cred ca o sa merg cu C1-ele meu sa-i regleze cursa la ambreiaj poate il salvez de la moarte.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 06-Oct-2010 21:08

830lei ambreiaj QH cu livrare acasa :lol:

Florin&David
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
Localitate: Constanta

Mesajde Florin&David » Joi 18-Noi-2010 11:40

C1 benzina 71000 km
- schimbat kit ambreiaj la 70000 km
- cumparat din Bucuresti/licitatie pe OCAZII cu 750 lei kit-ul (disc, placa, rulment)
- 65 lei taxa curier
- 250 lei manopera montaj Peugeot Constanta (oferta lor pentru kit a fost de 1900 lei)
Super treaba, masina a prins iarasi viata.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 18-Noi-2010 14:29

ce kit de ambreiaj ai pus? ce marca?

Florin&David
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
Localitate: Constanta

Mesajde Florin&David » Joi 18-Noi-2010 15:09

AISIN ... si merge super tare.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 18-Noi-2010 18:37

Acum cat e nou... :lol:

Florin&David
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
Localitate: Constanta

Mesajde Florin&David » Joi 18-Noi-2010 18:46

Nu cobi te rog. :razz:
Urmeaza sa plec in voiaj si sper sa las masina in super conditii sotiei. Sti ceva, s-a intamplat cuiva?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 18-Noi-2010 18:57

Stai linistit, glumesc. :)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Vin 18-Feb-2011 00:58

Mda, la 61446 de km, m-a lasat si pe mine ambreiajul. :roll:
In seara asta in parcare la supermarket, ma urc in masina, bag cheia in contact (nu rotesc inca de cheie) calc pedala ambreiaj si aud un clanc, a pocanit ceva pe la motor. Scot din viteza, iau piciorul de pe ambreiaj. Calc din nou pedala de ambreiaj si simt ca e tare.

Imi trece prin gand: "ce draq, am apasat pedala de frana in loc de ambreiaj?" Pana ma desmeticesc eu, ma uit mai bine si imi zic: "nu, e bine, asta e pedala de ambreiaj!" Pedala culisa greu, era tare aproape ca pedala de frana. Calc repetat de cateva ori pedala ambreiaj sa vad ce are, poate isi revine. "o sa fiu yo, na ca am patit-o si eu. a picat ambreiajul" imi zic.
Sperand totusi sa nu fie asa, deschid capota, verific cablu de ambreiaj, pare fixat, verific si din interior, este fixat si fuctioneaza. "Deci nu s-a rupt, ca atunci trebuia sa-mi ramana pedala jos" imi confirm eu in gand.

Ma urc la volan, calc pedala de ambreiaj, incerc sa bag in viteza. Nu intra in nici una, nici in a 1-a, nici a 2-a, nici 3, 4, nici una. "e clar, este de la ambreiaj, a ramas cuplat" si o fortez un pic maneta schimbatorului, si bag a 2-a. Pornesc motorul, curios sa vad, se aprinde vreun martor luminos in bord ? Nu. Ascult atent daca se aude ceva ciudat la motor, Nu. Si pornesc cu plecarea de pe loc intr-a 2-a si am mers asa pana acasa.

Dupa primele discutii cu taica'meu, se pare ca ar fi rulmentul de presiune sau arcul. Maine dimineata am sa verific, demontam de pe ea si revin cu poze poate si cu impresii noi.

Cu parere de rau, ma alatur si eu clubului "AmbreiajPicat" la 61446 de km.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

Mesajde MosBabacu » Vin 18-Feb-2011 09:10

Cam naspa asa, "sudden death", fara nici un semn prevestitor. Bine ca folosesc masina asta exclusiv in oras si orasul e mic :D

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Vin 18-Feb-2011 09:28

eu am mers mai mult de 5000 km cu sunetul ala de frecush al pompei de presiune la ambreiaj. Am facut o gramada de drumuri craiova-bucuresti, bucresti-craiova. Sunetul a ramas acelasi, si se aude mai tare cand e motorl rece. Peste o saptamana plec iar la buc, ca se termina practica:D si sper sa nu ma lase pe drum. Peste 2 sapt era vorba sa plecam in permisie 2-3 zile 4 colegi la un alt coleg de academie la iasi ... si nu prea stiu ce sa fac... daca plec si ma lasa pe acolo e belea... :roll:
---

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 18-Feb-2011 11:11

@madlex: fac pariu ca ai aceeasi problema ca si mine, adica s-a rupt siguranta care trage rulmentul, iar rulmenrul s-a intors in loc.

P.S.: Vedeti? de-aia mor eu, ca ambreiajele astea nu se duc de la uzura, se duc deodata, ca-s proaste, nu uzate.

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Vin 18-Feb-2011 17:36

Am revenit, la prima vedere se pare ca problema este la rulmentul de presiune. Se poate observa ca s-a rupt o ureche.
Imagine Imagine
De asemenea placa de presiune este destul de uzata si chiar si discul de ambreiaj.

Am dat comanda de un kit AISIN, maine il primesc si poate si montez la loc. L-am gasit la un pret bun, zic eu, 670 RON.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 18-Feb-2011 17:49

Si la mine era o ureche varza, tocmai fiindca rulmentul se rotise. Daca observi si urechea rulmentului tau, pe langa fractura efectiva, are o parte in care se vede cum a lovit in furca. Spune-mi te rog siguranta in ce stare este, eventual o poza cu ea?

P.S.: norocul meu a fost ca la mine a inceput sa "fluiere" rulmentul, dandu-mi motiv sa dau jos cutia, inainte de a ramane in drum.

Iata si poza cu rulmentul meu, la mine este urechea de pe partea opusa:

Imagine

Uploaded with ImageShack.us


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes