Problema ambreiaj / demaraj
Moderator: Echipa Tehnica
MosBabacu scrie:Eu stiu 3 C1 fara pb la ambreiaj, toate benzina:
- an 2006 cu 30 de mii, condus mai mult in oras si mai batraneste
- tot 2006, 65 de mii km mai mult facuti in afara
- al meu din 2007, 47 de mii km (eu o am de pe la 45 de mii de km si de atunci o conduce nevasta-mea, 90% oras)
Sa actualizez un pic postul asta:
- pt C1-ele din 2006 cu 30 de mii: i-a crapat rulmentul la ~34 de mii.

Ca simptom, sunet naspa cu ambreiajul calcat. Verdict reprez citroen: ~2300 de lei kit ambreiaj + manopera.
Cred ca o sa merg cu C1-ele meu sa-i regleze cursa la ambreiaj poate il salvez de la moarte.
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
- Localitate: Constanta
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
- Localitate: Constanta
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Lun 23-Noi-2009 16:20
- Localitate: Constanta
Mda, la 61446 de km, m-a lasat si pe mine ambreiajul.
In seara asta in parcare la supermarket, ma urc in masina, bag cheia in contact (nu rotesc inca de cheie) calc pedala ambreiaj si aud un clanc, a pocanit ceva pe la motor. Scot din viteza, iau piciorul de pe ambreiaj. Calc din nou pedala de ambreiaj si simt ca e tare.
Imi trece prin gand: "ce draq, am apasat pedala de frana in loc de ambreiaj?" Pana ma desmeticesc eu, ma uit mai bine si imi zic: "nu, e bine, asta e pedala de ambreiaj!" Pedala culisa greu, era tare aproape ca pedala de frana. Calc repetat de cateva ori pedala ambreiaj sa vad ce are, poate isi revine. "o sa fiu yo, na ca am patit-o si eu. a picat ambreiajul" imi zic.
Sperand totusi sa nu fie asa, deschid capota, verific cablu de ambreiaj, pare fixat, verific si din interior, este fixat si fuctioneaza. "Deci nu s-a rupt, ca atunci trebuia sa-mi ramana pedala jos" imi confirm eu in gand.
Ma urc la volan, calc pedala de ambreiaj, incerc sa bag in viteza. Nu intra in nici una, nici in a 1-a, nici a 2-a, nici 3, 4, nici una. "e clar, este de la ambreiaj, a ramas cuplat" si o fortez un pic maneta schimbatorului, si bag a 2-a. Pornesc motorul, curios sa vad, se aprinde vreun martor luminos in bord ? Nu. Ascult atent daca se aude ceva ciudat la motor, Nu. Si pornesc cu plecarea de pe loc intr-a 2-a si am mers asa pana acasa.
Dupa primele discutii cu taica'meu, se pare ca ar fi rulmentul de presiune sau arcul. Maine dimineata am sa verific, demontam de pe ea si revin cu poze poate si cu impresii noi.
Cu parere de rau, ma alatur si eu clubului "AmbreiajPicat" la 61446 de km.

In seara asta in parcare la supermarket, ma urc in masina, bag cheia in contact (nu rotesc inca de cheie) calc pedala ambreiaj si aud un clanc, a pocanit ceva pe la motor. Scot din viteza, iau piciorul de pe ambreiaj. Calc din nou pedala de ambreiaj si simt ca e tare.
Imi trece prin gand: "ce draq, am apasat pedala de frana in loc de ambreiaj?" Pana ma desmeticesc eu, ma uit mai bine si imi zic: "nu, e bine, asta e pedala de ambreiaj!" Pedala culisa greu, era tare aproape ca pedala de frana. Calc repetat de cateva ori pedala ambreiaj sa vad ce are, poate isi revine. "o sa fiu yo, na ca am patit-o si eu. a picat ambreiajul" imi zic.
Sperand totusi sa nu fie asa, deschid capota, verific cablu de ambreiaj, pare fixat, verific si din interior, este fixat si fuctioneaza. "Deci nu s-a rupt, ca atunci trebuia sa-mi ramana pedala jos" imi confirm eu in gand.
Ma urc la volan, calc pedala de ambreiaj, incerc sa bag in viteza. Nu intra in nici una, nici in a 1-a, nici a 2-a, nici 3, 4, nici una. "e clar, este de la ambreiaj, a ramas cuplat" si o fortez un pic maneta schimbatorului, si bag a 2-a. Pornesc motorul, curios sa vad, se aprinde vreun martor luminos in bord ? Nu. Ascult atent daca se aude ceva ciudat la motor, Nu. Si pornesc cu plecarea de pe loc intr-a 2-a si am mers asa pana acasa.
Dupa primele discutii cu taica'meu, se pare ca ar fi rulmentul de presiune sau arcul. Maine dimineata am sa verific, demontam de pe ea si revin cu poze poate si cu impresii noi.
Cu parere de rau, ma alatur si eu clubului "AmbreiajPicat" la 61446 de km.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
eu am mers mai mult de 5000 km cu sunetul ala de frecush al pompei de presiune la ambreiaj. Am facut o gramada de drumuri craiova-bucuresti, bucresti-craiova. Sunetul a ramas acelasi, si se aude mai tare cand e motorl rece. Peste o saptamana plec iar la buc, ca se termina practica:D si sper sa nu ma lase pe drum. Peste 2 sapt era vorba sa plecam in permisie 2-3 zile 4 colegi la un alt coleg de academie la iasi ... si nu prea stiu ce sa fac... daca plec si ma lasa pe acolo e belea... 

---
Am revenit, la prima vedere se pare ca problema este la rulmentul de presiune. Se poate observa ca s-a rupt o ureche.
De asemenea placa de presiune este destul de uzata si chiar si discul de ambreiaj.
Am dat comanda de un kit AISIN, maine il primesc si poate si montez la loc. L-am gasit la un pret bun, zic eu, 670 RON.


De asemenea placa de presiune este destul de uzata si chiar si discul de ambreiaj.
Am dat comanda de un kit AISIN, maine il primesc si poate si montez la loc. L-am gasit la un pret bun, zic eu, 670 RON.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Si la mine era o ureche varza, tocmai fiindca rulmentul se rotise. Daca observi si urechea rulmentului tau, pe langa fractura efectiva, are o parte in care se vede cum a lovit in furca. Spune-mi te rog siguranta in ce stare este, eventual o poza cu ea?
P.S.: norocul meu a fost ca la mine a inceput sa "fluiere" rulmentul, dandu-mi motiv sa dau jos cutia, inainte de a ramane in drum.
Iata si poza cu rulmentul meu, la mine este urechea de pe partea opusa:
Uploaded with ImageShack.us
P.S.: norocul meu a fost ca la mine a inceput sa "fluiere" rulmentul, dandu-mi motiv sa dau jos cutia, inainte de a ramane in drum.
Iata si poza cu rulmentul meu, la mine este urechea de pe partea opusa:

Uploaded with ImageShack.us
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes