consum ulei

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:03

nu stiu sa iti spun, asa in scurt. poate reusesc miine sa iti dau un raspuns.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:06

ok.multumesc frumos ,mai vorbim miine,aaaaaaaaaaa stai asa am patit azi o chestie ciudata si sa mai intimplat acum vre-o saptamina.stateam la semafor si masina sa lasat un pic de spate dupa care s-a ridicat din nou,este nasoala treaba?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:08

se mai pierde presiune din spate daca ramii cu piciorul pre frina, e normal
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:10

nu stateam cu piciorul pe frina dar frinasem mai devreme

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:12

atunci mai poate fi din cauza unui joc la tija corectorului din spate. e de verificat. daca se intimpla asa rar nu cred ca trebuie sa intri in panica. cind ai timp odata treci si verifica si asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:15

timp mai gasim dar unde sa verific

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:17

la service. sau, ma rog, la sistemul de tije al corectorului din spate, nu stiu exact la ce se refera intrebarea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:18

care service?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:21

unde ai mai fost. acolo ne-am si intilnit cind schimbai rulmentii la puntea spate
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:30

la 'ciocarlan" apropo de prima intilnire mi-am tot pus o intrebare acum fara suparare daca stiau ca dupa ce masina se da dupa elevator jos [trebuiesc aerisite frinele pentru ca se ridica foarte tare [/b]la frinare cind am plecat de la ser.si mi-au spus ca se rezolva in citeva zile singura daca nu sa vin din nou dece nu leau aerisit atunci pentru ca seara a trebuit sa frinez brusc si mai avem putin pina la accident,nu frina decit fata,pe bune nu se procedeaza asa daca sti ca mai trebuie facut ceva nu-l lasa pe om sa plece din service si oricum nu era problema de bani,probabil,o sa mai vin nu spun probabil pentru ca nu am fost multumit ba din contra pentru ceea ce au facut este ok,dar distanta ma omoara eu stau in aviatie si trebuie sa tai bucurestiul in doua,si inca o chestie au dereglat si corectorul de inaltime asta cred eu pentru ca este mai ridicata de spate.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 14:38

mai ridicata de spate pare din cauza ca statea mai jos cind avea rulmentii stricati. oricum nu au umblat la corector, nu aveau de ce. doi la mina, n-are nici o legatura cu aerisirea atita vreme cit nu au umblat la frine. s-ar fi ridicat la fel si inainte daca erau rulmentii buni. asta e diferenta. daca tii neaparat sa la aerisesti, fa-o, dar nu cred ca vei constata nici o modificare. plus ca frina pe spate nu tine atit de tare incit sa simti o diferenta drastica la frinare. ca exemplu, eu am schimbat doseurul de frina si am probat functionarea lui fara sa aerisesc, iar cind am aerisit nu am constata nici o diferenta in comportamentul masini si nici aer n-a iesit. de unde trag concluzia ca se cam aeriseste singura. repet, la tine nu s-a intervenit deloc in circuitul de frinare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 14:43

daca tii neaparat sa la aerisesti, fa-o, dar nu cred ca vei constata nici o modificare. plus ca frina pe spate nu tine atit de tare incit sa simti o diferenta drastica la frinare
a doaua zi am vorbit cu baieti de pe forum si marea majoritate care erau interesati de acest subiect au spus la fel aerisire spate.
am aerisit frinele de pe spate si surpriza .a iesit aer si nu se mai ridica la frinare,ba chiar am o frina mult mai sigura,chiar foarte sigura,nu te supara pe mine,nu am nimic cu nimeni dar vreau sa se faca o treaba asa cum trebuie la urma urmei eu platesc.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 15:06

inseamna ca a fost o alta cauza. nu poate intra aer in circuitul de frinare daca schimbi rulmentii pe spate. nici daca schimbi sferele nu se intimpla asta. iarasi spun ca circuitul de frinare e separat de cel de suspensie prin faptul ca pompa de frina in sine constituie o supapa si atita vreme cit circuitul de frinare ramine presurizat, nu poate intra aer din suspensie. nu ma supar, fiecare e liber sa spuna ce vrea despre cine vrea, important e sa vorbeasca in cunostiinta de cauza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 19-Iul-2005 15:12

tot ceea ce ti-am spus este adevarat eu oricum nu ma pricep foarte bine la masini pe unde intra presiune si unde are supape sau alte chesti asta sa intimplat dupa ce am plecat de qacolo nu mai scirtiia si eera ok dar cind puneam frina se ridica foarte tare de spate ininte sa vin nu avea acea problema,oricum a trecut si sa rezolvat.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 19-Iul-2005 15:36

gabi, si eu merg la service la ciocarlan, si nu de ieri de azi. Nu intotdeauna am fost incantat de intamplari, dar de multe ori sunt si chestii de noroc. De exemplu, odata am schimbat uleiul si baiatul care mi-a strans baia de ulei a crapat-o! A strans nitel mai tare si gata, a crapat dracia. Era si de aluminiu, am umblat mult si bine pana sa gasesc sudura. CE era sa fac? Sa-l pun sa plateasca? Ma tem ca nu prea avea de unde...
Din cate am vazut ultima oara cand am fost la ei, nici spatiul nu e foarte generos, asa ca e destul de dificil. Si mai e ceva, trebuie sa cam stai si tu cu ochii pe baieti, sa-i mai indrumi, stii cum e, ochiul proprietarului ingrasa...Xantia! Nu le poti cere mereu unor oameni care traiesc intre "fiare" sa se poarte elegant cu ele, le mai injura, mai gresesc.
Nu-mi plac nici mie oamenii indolenti, dar nici proprietarii care se cred in Germania. Parca nici asa nu are haz, sa stea masina dupa geam si tu sa nu ai acces inauntru, ca acolo sunt...profesionistii! Rahat, sunt mituri occidentale, facute sa-ti ia ochii si mintea...

Cred ca cel mai bine e sa nu ne idolatrizam rablele si atunci orice service decent e bun. Dar sunt si proprietari care nu pot dormi din cauza unui surub nestrans de mecanicul roman. E cam putin pentru un om matur...Cred ca piata asta a service-urilor e destul de stratificata, ca si societatea. Daca ai multi bani, mergi la ATS. Daca nu, nu. Dar cati dintre cei care merg la ATS sunt cu adevarat multumiti? Noroc ca au masini noi, ca altfel...ar tipa aici pe forum! Punem pariu?


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo