Triplare taxa de mediu
Moderator: Echipa Tehnica
de pe www.promotor.ro
In caz ca va intereseaza... http://www.promotor.ro/noutati-auto-dos ... nd-3617740
azi am mai gasit ceva interesant... taxa se incaseaza triplata!!!
http://www.realitatea.net/taxa-auto-tri ... 10221.html
http://www.realitatea.net/taxa-auto-tri ... 10221.html
- MagnuM
- simpatizant
- Mesaje: 39
- Membru din: Sâm 04-Feb-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
- Masina: 2008 Citroën C5 III (X7) Sedan, 2.0HDi-16V, AM6C.
Re: de pe pagina oficiala a guvernului...
hippo scrie:... Citind articolul de la aceasta adresa: http://www.gov.ro/executivul-a-modifica ... 03608.html, am ramas in ceata... De ce? Pentru ca la ultimul aliniat al stirii referitoare la triplarea taxei mediu, se spune: "Actul normativ va fi trimis spre publicare la Monitorul Oficial dupĂŁ ce va primi avizul Comisiei Europene." . Ceea ce m-a bagat in ceata, este faptul ca la aliniatul precedent, se arata ca: "Ăn urmĂŁ cu aproximativ douĂŁ sĂŁptĂŁmâni, Guvernul a decis scutirea obligaĂžiei de platĂŁ, pe o perioadĂŁ de peste un an a taxei pe poluare pentru autoturismele Euro IV, ĂŽnmatriculate ĂŽn România sau ĂŽn alte state membre, Âşi a cĂŁror capacitate nu depĂŁÂşeÂşte 2.000 de cmc (centimetri cubi)."...
Ce coincidenta; exact segmentul de cilindree in care vand ei!!! Oare e chiar intamplator ales segmentul scutit?! Eu zic ca nu... Ati uitat metoda "Daewoo"?! Scutirile de taxe de acum "n" ani - guvernul Nastase era stapan atunci - pentru anumite segmente de cilindree... "Intamplator", exact segmentele unde se incadrau masinile Daewoo!
Dar stati linistiti, nu se va intampla nimic... asa e romanul... tace si inghite... in speranta ca vor venii altii - de afara - sa-i faca curat in curte si sa-i spele rufele murdare... asta, in timp ce el, nu se sinchiseste sa se duca nici macar la vot; ce-i trebuie lui drept de vot?! De parca viata lui nu depinde direct de ce fac "alesii"... E mai usor sa te plangi, fara sa-ti asumi nici-o raspundere...
ROMANIA, TREZESTE-TE!!!... era topicul in care, acum doi ani, atrageam atentia asupra acestor aspecte, legate de taxele si impozitele impuse de guvernul Tariceanu... Nu ma asculta nimeni... "inca un nebun cu 'gipan' care e nemultumit", spuneau ceilalti... Fi-mi-ar scarba... cateodata urasc sa am dreptate... Acum... ma cred... Cam tardiv... nu?!
"Să faci 13 ani de temniță pentru un popor de idioți... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Țuțea.
Probabil ca v-am innebunit cu triplarea taxei, dar pe mine ma doare acest aspect. Tocmai rasfoiam pe net, revista presei, cand am gasit acest articol: http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... in-strada/. Ultimul paragraf este foarte interesant.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Stimati colegi,
La inceputul saptamanii, rasfoind "paginile' forumului am vazut ca unul dintre colegii nostri, rethy, este jurnalist de investigatii. Printr-un pm l-am intrebat daca nu ne poate ajuta, prin demersuri jurnalistice, sa facem ceva impotriva acestei taxe.
Trebuie sa va spun ca a fost cat se poate de amabil, si ca in foarte scurt timp mi-a raspuns. In cele ce urmeaza voi da un copy-paste la raspunsurile primite de la rethy:
1. "Salut!
Exista cateva variante de actiune, despre care putem discuta la modul concret. Pana atunci, insa, iti voi spune ceea ce am facut deja.
Sorgintea acestei taxe este vechea taxa de prima inmatriculare. Tot ceea ce a urmat de atunci (trei modificari, daca nu gresesc) sunt urmarea modificarilor legislative aduse acestei prime variante.
Pornind de la principiul ca vorba goala nu face multe parale, noi, la Gardianul, am dat in judecata guvernul Tariceanu pentru ilegalitatea respectivului prim act normativ, procesul nostru av^nd urmatoarele coordonate juridice:
1. Taxa este discriminatorie, contravenint Tratatului UE, pentru ca ea suprataxeaza un produs, in defavoarea altuia (atat masinile noi, cat si cele vechi, se afla in circuitul comercial liber);
2. Taxa contravine ordiniii constitutionale, pentru ca ele reprezinta o modificare a Codului Fiscal prin Ord. de Urg.; or CF nu poate fi modificat decat de catre parlament, printr-o LEGE, nu prin OUG. Dar, chiar si asa, modificarile in cauza nu pot intra in vigoare decat dupa un an de la publicarea lor in Monitorul Oficial.
De aici incolo, putem face multe, epinde de organizare. As vrea sa stiu daca Clubul Citroen are personalitate juridica sau nu. Cat sunteti de uniti? Cati ar fi dispusi sa FACA ceva? Ca, altminteri, ne pierdem in vorbe...
Tin sa iti mai spun ca noi am popularizar actiunea noastra, atat in ziar, cat si la Realitatea TV (fiind componente ale aceluiasi grup de presa). Mai mult, avocatul nostru urma sa apere pro bonno (gratis) pe oricine era dispus sa mearga in instanta in acest proces. Au inceput sa sune telefoanele, sa curga scrisorile... Numai 3 platitori de taxe taricene au venit in dosarul in cauza... In consecinta, nu stiu in ce masura romanii sunt dispusi sa isi apere drepturile sau, mai degraba, sunt gata sa plateasca...
In orice caz, iti stau la dispozitie, tie si celor care cred ca le pot fi, intr-un fel sau altul, de ajutor. "
2. "... poti sa te informezi exact in ceea ce priveste momentul in care Guvernul nu mai poate emite OUG? Poate le facem figura... Dar exact, pe lege...
Merci, "
Ca urmare a raspunsului meu la rugamintea de mai sus, azi, in Gardianul a aparut articolul de la aceasta adresa: http://www.gardianul.ro/Ultima-ordonant ... 26350.html
Citind online presa, am vazut acest articol. I-am multumit pentru demersul facut, rethy raspunzandu-mi astfel:
3. "Salut!
Da, mi-a folosit, dupa cum ai si vazut... Acum, ramane de vazut in ce masura un semnal media este suficient, in conditiile in care chiar cei direct afectati sunt pasivi... In ceea ce priveste continuarea... articolul respectiv este, el insusi, o continuare, pentru ca eu am tot scris despre asta. Nu stiu ce sa zic, sunt oarecum dezamagit de pasivitatea celor care ar trebui sa "sara" primii, adica, cei afectati. Spre exemplu, de la Club Citroen, esti singurul. Eu m-am inscris aici pt ca intentionam sa imi iau un Citroen, nu pentru ca am deja unul. Ca sa scap de complicatii, mi-as lua, oricum, unul direct de la proprietar, astfel incat nu ma simt direct afectat de existenta unei astfel de taxe. Ma deranjeaza din principiu, ca sa zic asa, nu pt ca ma afecteaza direct. Ca atare, nu stiu ce sa zic... Colegii din Club par a fi ramas pasivi, ca si restul. La fel si la Club Mercedes, unde sunt membru, avand o astfel de masina. Vorbe, vorbe si atat... Dumnezeu iti da, dar nu iti baga in sac. Dar asa suntem noi, asteptam sa ne bage cineva mancarea in gura. "
Mai mult, mi-a dat link-urile catorva articole scrise de el si de catre alti colegi de ai lui pe aceasta tema:
Iti trimit linkuri cate trei dintre cele peste 5-6 articole scrise de mine pe tema asta. Daca vrei, poti gasi multe altele pe site-ul Gardianul, scrise de mine sau de colegi de-ai mei, inca de anul trecut...
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...-auto.html
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...-auto.html
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...onala.html
Vreau sa se inteleaga foarte clar ca nu fac publicitate nimanui, dar acest OM, a aratat ca este dispus sa ne ajute, dar trebuie sa-l ajutam si noi in aceste demersuri, si implicit sa ne ajutam pe noi.
Am rugamintea ca, in situatia in care, unul dintre administratori si/sau dintre noi pot sa-i raspunda lui rethy la intrebarile: "As vrea sa stiu daca Clubul Citroen are personalitate juridica sau nu. Cat sunteti de uniti? Cati ar fi dispusi sa FACA ceva?" sa o faca.[i]
Va multumesc si va doresc o zi buna tuturor!
La inceputul saptamanii, rasfoind "paginile' forumului am vazut ca unul dintre colegii nostri, rethy, este jurnalist de investigatii. Printr-un pm l-am intrebat daca nu ne poate ajuta, prin demersuri jurnalistice, sa facem ceva impotriva acestei taxe.
Trebuie sa va spun ca a fost cat se poate de amabil, si ca in foarte scurt timp mi-a raspuns. In cele ce urmeaza voi da un copy-paste la raspunsurile primite de la rethy:
1. "Salut!
Exista cateva variante de actiune, despre care putem discuta la modul concret. Pana atunci, insa, iti voi spune ceea ce am facut deja.
Sorgintea acestei taxe este vechea taxa de prima inmatriculare. Tot ceea ce a urmat de atunci (trei modificari, daca nu gresesc) sunt urmarea modificarilor legislative aduse acestei prime variante.
Pornind de la principiul ca vorba goala nu face multe parale, noi, la Gardianul, am dat in judecata guvernul Tariceanu pentru ilegalitatea respectivului prim act normativ, procesul nostru av^nd urmatoarele coordonate juridice:
1. Taxa este discriminatorie, contravenint Tratatului UE, pentru ca ea suprataxeaza un produs, in defavoarea altuia (atat masinile noi, cat si cele vechi, se afla in circuitul comercial liber);
2. Taxa contravine ordiniii constitutionale, pentru ca ele reprezinta o modificare a Codului Fiscal prin Ord. de Urg.; or CF nu poate fi modificat decat de catre parlament, printr-o LEGE, nu prin OUG. Dar, chiar si asa, modificarile in cauza nu pot intra in vigoare decat dupa un an de la publicarea lor in Monitorul Oficial.
De aici incolo, putem face multe, epinde de organizare. As vrea sa stiu daca Clubul Citroen are personalitate juridica sau nu. Cat sunteti de uniti? Cati ar fi dispusi sa FACA ceva? Ca, altminteri, ne pierdem in vorbe...
Tin sa iti mai spun ca noi am popularizar actiunea noastra, atat in ziar, cat si la Realitatea TV (fiind componente ale aceluiasi grup de presa). Mai mult, avocatul nostru urma sa apere pro bonno (gratis) pe oricine era dispus sa mearga in instanta in acest proces. Au inceput sa sune telefoanele, sa curga scrisorile... Numai 3 platitori de taxe taricene au venit in dosarul in cauza... In consecinta, nu stiu in ce masura romanii sunt dispusi sa isi apere drepturile sau, mai degraba, sunt gata sa plateasca...
In orice caz, iti stau la dispozitie, tie si celor care cred ca le pot fi, intr-un fel sau altul, de ajutor. "
2. "... poti sa te informezi exact in ceea ce priveste momentul in care Guvernul nu mai poate emite OUG? Poate le facem figura... Dar exact, pe lege...
Merci, "
Ca urmare a raspunsului meu la rugamintea de mai sus, azi, in Gardianul a aparut articolul de la aceasta adresa: http://www.gardianul.ro/Ultima-ordonant ... 26350.html
Citind online presa, am vazut acest articol. I-am multumit pentru demersul facut, rethy raspunzandu-mi astfel:
3. "Salut!
Da, mi-a folosit, dupa cum ai si vazut... Acum, ramane de vazut in ce masura un semnal media este suficient, in conditiile in care chiar cei direct afectati sunt pasivi... In ceea ce priveste continuarea... articolul respectiv este, el insusi, o continuare, pentru ca eu am tot scris despre asta. Nu stiu ce sa zic, sunt oarecum dezamagit de pasivitatea celor care ar trebui sa "sara" primii, adica, cei afectati. Spre exemplu, de la Club Citroen, esti singurul. Eu m-am inscris aici pt ca intentionam sa imi iau un Citroen, nu pentru ca am deja unul. Ca sa scap de complicatii, mi-as lua, oricum, unul direct de la proprietar, astfel incat nu ma simt direct afectat de existenta unei astfel de taxe. Ma deranjeaza din principiu, ca sa zic asa, nu pt ca ma afecteaza direct. Ca atare, nu stiu ce sa zic... Colegii din Club par a fi ramas pasivi, ca si restul. La fel si la Club Mercedes, unde sunt membru, avand o astfel de masina. Vorbe, vorbe si atat... Dumnezeu iti da, dar nu iti baga in sac. Dar asa suntem noi, asteptam sa ne bage cineva mancarea in gura. "
Mai mult, mi-a dat link-urile catorva articole scrise de el si de catre alti colegi de ai lui pe aceasta tema:
Iti trimit linkuri cate trei dintre cele peste 5-6 articole scrise de mine pe tema asta. Daca vrei, poti gasi multe altele pe site-ul Gardianul, scrise de mine sau de colegi de-ai mei, inca de anul trecut...
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...-auto.html
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...-auto.html
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&a...onala.html
Vreau sa se inteleaga foarte clar ca nu fac publicitate nimanui, dar acest OM, a aratat ca este dispus sa ne ajute, dar trebuie sa-l ajutam si noi in aceste demersuri, si implicit sa ne ajutam pe noi.
Am rugamintea ca, in situatia in care, unul dintre administratori si/sau dintre noi pot sa-i raspunda lui rethy la intrebarile: "As vrea sa stiu daca Clubul Citroen are personalitate juridica sau nu. Cat sunteti de uniti? Cati ar fi dispusi sa FACA ceva?" sa o faca.[i]
Va multumesc si va doresc o zi buna tuturor!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo