Habar am ce sa fac daca a avut cineva probleme de genu ..sa imi zica si mie . ca ATS_u stiti cum e
imi moare motoru :((
Moderator: Echipa Tehnica
imi moare motoru :((
pur si simplu il apuca cand vrea si se opreste ...aparandu-mi pe ecran presiune too slow sau old presiure ....dar ce sa zic ca uneori il apuca si antipolution faulty dar asta foarte rar. iar uneori cand il pornesc face ca nebunu motoru cand sare la turatie de 2000 cand sub 1000 cand la 1500 si e la liber la prima cheie .
Habar am ce sa fac daca a avut cineva probleme de genu ..sa imi zica si mie . ca ATS_u stiti cum e
			
									
									
						Habar am ce sa fac daca a avut cineva probleme de genu ..sa imi zica si mie . ca ATS_u stiti cum e
Problemele tale trebuie rezolvate in service, trebuie pusa pe tester. Daca nu agreezi ATS(ca toti de altfel), incearca alt service. Cauta la sectiunea: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=44
PS: Scrie masina in semnatura.
Numai bine!
			
									
									PS: Scrie masina in semnatura.
Numai bine!
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 
						e un C4 de 1.6 pe benzina in 2 usi
SI ce piese mi se schimba ..ceva estimativ , ca nu mai am garantie 
			
									
									
						Da, 1.6 benzina si a mea. Sincer nu stiu ce pret este. Dar... prima data mie mi-au schimbat o "papiloma" - asa i-au spus - banuiesc ca este o membrana sau o clapeta care se deschide/inchide, controlata de calculator. Probabil motorasul era cu problema.
Dupa ceva vreme, problema mi-a reaparut si mi-au schimbat alta piesa, la care i-au spus "captator de aer".
Eu sunt cu masina in garantie si din pacate nu stiu cat costa....
			
									
									
						Dupa ceva vreme, problema mi-a reaparut si mi-au schimbat alta piesa, la care i-au spus "captator de aer".
Eu sunt cu masina in garantie si din pacate nu stiu cat costa....
Nu cred ca are nimic, pentru ca si mie mi-au facut programare in service pentru problema, iar pana au rezolvat problema (aprox. o saptamana) am mers asa. Bine, am mers doar prin bucuresti, nu am mers la drum lung.
In fine, eu am reushit sa scap de muritul motorului la relanti (masina mergea mai prost din cauza piesei aleia, dar macar nu murea motorul). Cum am facut asta: De fiecare data cand m-a prins problema a fost cand eram plecat din bucuresti. Si cum nu puteam sa las masina te miri pe unde, am plecat asa cu ea spre capitala. Pe drum, am avut grija sa nu cobor cu turatia sub 2000 ca murea motorul si mergeam mai turat, pentru ca atunci cand schimb viteza sa nu apuce turatia sa coboare la 2000 pana bagam in viteza urmatoare
 
Dupa vreo 100 de km de mers asa, nu a mai murit motorul la relanti. Bine, nici masina nu mergea ca si cum nu ar fi avut nici o problema
 . In speta consuma ceva mai mult si tragea ceva mai prost.
			
									
									
						In fine, eu am reushit sa scap de muritul motorului la relanti (masina mergea mai prost din cauza piesei aleia, dar macar nu murea motorul). Cum am facut asta: De fiecare data cand m-a prins problema a fost cand eram plecat din bucuresti. Si cum nu puteam sa las masina te miri pe unde, am plecat asa cu ea spre capitala. Pe drum, am avut grija sa nu cobor cu turatia sub 2000 ca murea motorul si mergeam mai turat, pentru ca atunci cand schimb viteza sa nu apuce turatia sa coboare la 2000 pana bagam in viteza urmatoare
Dupa vreo 100 de km de mers asa, nu a mai murit motorul la relanti. Bine, nici masina nu mergea ca si cum nu ar fi avut nici o problema
dar pur si simplu nu au schimbat decat softu ....
Si eu de cand mi-am facut update la soft masina merge altfel..zici ca-i noua :P.
Eu aveam o intrerupere pe la 2000 de ture pe care o resimteam cand schimbam din I a in a II a pt ca altfel n-am ce cauta la 2000 de ture.
Partea negativa este ca a cam urcat consumul, sau poate mi se pare!
Deci e posibil ca problema ta sa fi fost doar de la soft, la fel cum e foarte posibil sa mearga doar o perioada dupa care sa inceapa iar, problema fiind o alta piesa
			
									
									
						Eu aveam o intrerupere pe la 2000 de ture pe care o resimteam cand schimbam din I a in a II a pt ca altfel n-am ce cauta la 2000 de ture.
Partea negativa este ca a cam urcat consumul, sau poate mi se pare!
Deci e posibil ca problema ta sa fi fost doar de la soft, la fel cum e foarte posibil sa mearga doar o perioada dupa care sa inceapa iar, problema fiind o alta piesa
Din cite am vazut sint vreo 3 probleme care pot face motorul sa moara la relanti:
1. problma de soft;
2. daca problema de soft exista si nu apare la timp poate afecta si clapeta de acceleratie si/sau regulatorul de aer;
3. de curind am auzit ca ar putea fi si o problema a motorasului pas cu pas care nu mai raspunde la comenzi si nu mai deschide admisia deloc atunci cind masina ramine la relanti.
Oricum ar fi, tre' sa pui masina pe tester si sa vezi ce are.
			
									
									
						1. problma de soft;
2. daca problema de soft exista si nu apare la timp poate afecta si clapeta de acceleratie si/sau regulatorul de aer;
3. de curind am auzit ca ar putea fi si o problema a motorasului pas cu pas care nu mai raspunde la comenzi si nu mai deschide admisia deloc atunci cind masina ramine la relanti.
Oricum ar fi, tre' sa pui masina pe tester si sa vezi ce are.
am o intrebare daca si pt cine stie ...ce fel de ulei se foloseste la citroen c4 / recomandat de fracezi ...eu cand mi-am cumparat masina Second Hand cei de la Motor active leasing mi-au aratat o amarata de factura cum ca i-ar fi facut ei revizia de 60.000 km , dar sunt marlani si nu prea ii cred ..si drept urmare vreau sa schimb uleiul si eventual filtrul de aer si cel de ulei .
Cam la cat se ridica estimativ ...
) ca sa stiu sa strang banutii .... 
			
									
									
						Cam la cat se ridica estimativ ...
- 
				
				dimabogdan
 - pasionat
 - Mesaje: 322
 - Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
 - Localitate: constanta
 
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
 Cauta in forum
 Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
 
 PARTENERI
 Link-uri utile
 Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady 

