Fierbe apa in motor !!!

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Fierbe apa in motor !!!

Mesajde jackal_kidd » Vin 09-Mai-2008 15:06

Salutare,
pentru inceput o intrebare simpla: ce poate fi defect cand ti se ridica nivelul apei in motor la Xsara ?A mai avut cineva problema asta ?
Se ridica si ramane la 100 oC iar mai apoi intra pe rosu si-mi apare "STOP" pe bord.Si cam la ce temperatura ar trebui sa stea: la 60 sau la 90 oC ??
Merci mult anticipat de ajutor !
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "

VAND XSARA II DIN AVATAR.
DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 09-Mai-2008 15:09

termostatul este defect

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde jackal_kidd » Vin 09-Mai-2008 15:10

Te pricepi sa-l schimbi pls ??Platesc deranjul.
Cineva mi-a zis ca pot fi mai multe cauze si se poate ajunge pana la garnitura de chiuloasa...dar ma indoiesc...
Merci
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "



VAND XSARA II DIN AVATAR.

DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Vin 09-Mai-2008 18:34

nuuuuuu, nu ai termostatul defect ! mare grija ca la motoarele hdi e mult mai complexa problema , poti incepe cu sigurantele de alimenatre . apropo daca pornesti clima cu motorul mai rece ti se aprinde indicatorul de avertizare ? sa nu uit ! se aprinde cel portocaliu sau rosu ??

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 09-Mai-2008 19:16

ia verifica mai intai daca porneste electroventilatorul de la radiator.... daca da, atunci cauti in alta parte. daca nu, de acolo e. apa la diesel sta intre 85 si 95 sau ceva de genul, depinde de precizia indicatorului in primul rand.

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde jackal_kidd » Dum 11-Mai-2008 17:30

cit_a : nu se aprinde cand pornesc aerul cu mot rece, se aprinde la mers in aglomeratie si incepe cu ridicarea acului de la apa pana se ajunge la aprinderea LED-ul rosu apoi la 2 sec se aprinde si textul "STOP" clipind pe mijlocul bordului.

dj01fad: porneste electroventilatorul si sta mai tot timpul pornit...probabil observa ca nu se mai raceste apa si tot incearca el s-o raceasca...Deci singura chestie este LED-ul de pe bord de la apa si semnul STOP..

Sper sa aveti dreptate si sa scap doar cu termostatul...Doamne ajuta..
E cineva priceput in mecanica printre voi sau tre sa caut un mecanic sau un service ?
Merci
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "



VAND XSARA II DIN AVATAR.

DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 11-Mai-2008 19:21

am avut problema identica la masina veche. sper la tine sa nu fie ce a fost la mine.
termostat ok (intr-un final)
ventilatoare ok
apa ajungea in radiator si facea circuitul
problema a fost de la motor - motor uzat - uzura excesiva la segmenti.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 12-Mai-2008 02:06

daca electroventilatorul porneste si sta mai tot timpul pornit, atunci verifica daca in mometul in care este pornit, radiatorul este fierbinte, dar, verifici pe toata suprafata!!! daca este rece, ai termostatul blocat; daca este cald dar doar in zona unui furtun, posibil sa ai radiatorul infundat si sa nu faca fata la racire... daca in schimb este cald aproape uniform, inseamnca ca radiatorul este ok, termostatul se deschide... poti incerca totusi sa dai afara detot termostatul si sa faci teste...
uzura excesiva la motor... nu prea cred sa fie, dar inclin sa cred ca este de la radiator sau termostat, si de asemenea sper asta. ai chinuit cumva excesiv masina?

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde jackal_kidd » Lun 12-Mai-2008 06:27

De chinuit n-am chinuit-o dar recunosc ca m-am dat o singura data(si asta chiar inainte sa mi se aprinda prima data) cu un X5 pe care nu am vrut sa-l las sa treaca...imi taiase fata pe sosea...deci m-am luat cu el si recunosc ca i-am dat brusc talpa pana pe la 200...iar la cateva secunde dupa repriza asta nebuna s-a aprins STOP-ul pe bord...si de atunci o tot tine asa.
Recunosc pt ca n-are rost sa ma ascund daca tot caut un raspuns pt problema mea.
O sa verific si treaba cu radiatorul
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "



VAND XSARA II DIN AVATAR.

DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Lun 12-Mai-2008 09:08

jackal_kidd ! dupa cate stiu eu noi nu avem tremostat :!: , noi avem o sonda electronica care lucreaza dircet cu calc-ul de pe masina se unde comanda releele dintre ventilatoare . sonda poate fi curatata intr-o solutie alcalina pt. a da jos eventaualele depuneri de calcar de pe sonda de unde ,,posibil " sa ai erori la calculatorul masinii . dar tind sa cred ca tu ai alte probleme de genul circulatiei apei in motor , pompa apa , nive , etc ....

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 12-Mai-2008 10:08

posibil sa fie usor ciupita garnitura de chiuloasa, suficient cat sa genereze mici perne de aer in spatele carora se formeaza puncte de fierbere, nepermitand apei sa circule normal. Furtunele se intaresc mai tare decat de obicei in apropierea supraincalzirii (zona 90-95 grade) ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 12-Mai-2008 11:54

jackal_kidd scrie:deci m-am luat cu el si recunosc ca i-am dat brusc talpa pana pe la 200...iar la cateva secunde dupa repriza asta nebuna s-a aprins STOP-ul pe bord...si de atunci o tot tine asa.


in cazul asta... cred ca poti trage singur o concluzie; nu este 100% ca s-a intamplat ceva atunci, dar... cam asta pare a fi. cel mai bine ar fi sa mergi la un mecanic si sa ii povestesti si lui ce s-a intamplat cu exactitate. cand ai facut treaba asta motorul era cald sau rece? cam cati km are?

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde jackal_kidd » Lun 12-Mai-2008 11:57

Va multumesc mult tuturor...problema era....termostatul !
Am schimbat jucaria si merge fara probleme.
Apa sta cum a spus dj01fad:"intre 85 si 95 " si nu mai urca sub nici o forma oricat as accelera sau merge mai "sportiv", pentru ca am facut-o si p-asta...trebuia sa testez nu ?
Deci inca o data multumiri tuturor....oricum am mai gasit cate ceva de schimbat daca tot am dus-o la doctor acum in pragul ITP-ului...
Stima
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "



VAND XSARA II DIN AVATAR.

DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

Avatar utilizator
jackal_kidd
pasionat
Mesaje: 113
Membru din: Vin 02-Iun-2006 15:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde jackal_kidd » Lun 12-Mai-2008 12:00

"treaba" cu talpa am facut-o dupa cam 80 Km de drum...deci era cald.
Masina are 97.000 Km.Se poate sa se fi blocat de la socul accelerarii puternice...apa s-a incalzit instant...cine stie..
" Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult....animalele "



VAND XSARA II DIN AVATAR.

DEZMEMBREZ ZX-ul DIN SEMNATURA.

cocolinno
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Vin 25-Iul-2008 16:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde cocolinno » Joi 07-Aug-2008 14:11

Cel mai probabil e de la electroventilator, cel putin la mine asa a fost. Si nu s-a intamplat din cauza accidentului pe care l-am avut ci pentru ca firul de la electroventilator a frecat de claxon si s-a ars in cele din urma. Pe mine m-a costat cam 200 de Ron un alt electroventilator...si de schimbat s-a ocupat tatal meu... Bafta!
Bored out of my minds!


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo