Intoarcerea la origini...

aici ne laudam!

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 10-Apr-2008 18:52

Daca aveam o cutie o crapam si pe aia, ii imprastiam rulmentii in 4 zari si ma pozam cu un colier facut din satelitii diferentialului :lol:

Deci: cutia va fi cea de pe masina - adica de diesel aspirat
1-2-3-4 vor fi o idee mai scurte, iar 5 potrivita

Nick - la cat cantareste un segment cred ca motorul va functiona la fel de echilibrat si daca nu l-ar avea deloc

Tocmai mi-a mai venit o idee: desfac si celelat motor de 2400 :wink:
Oricum, din cate am inteles baia de ulei difera: adica motorul din imagini a avut cutie C-Matic, iar celalalt 2400 are cutie manuala in 4 trepte
Si asta conteaza la montajul planetarelor

Stiam eu ca 2 motoare sunt mai bune ca unul :roll:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 10-Apr-2008 21:09

da... trebuie sa pui baia pentru cutie manuala si bineinteles si volanta de pe motorul acela. citeste daca vrei topicul lui ford_V6 ca a avut si el aceeasi problema la masina lui cand a schimbat motorul. daca crapi si motorul celalalt, poti pune tot ce ai mai bun in blocul acela, fiind cel cu seriile de pe acte :p si da, 2 motoare sunt mai bune decat unul, dar in cazul in care macar unul din ele este bun, si cred ca te incadrezi :P
@dan: uite ca la originile astea nu m-am gandit :P
cristi, cat ti-a cerut pallas pe cutia cmatic? ca am io un gargaune :P

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 11-Apr-2008 08:01

Nu mi-a cerut pt cutie nimic....pt ca nu i-am ofertat :roll:

Lipseau din comenzile cutiei, dar poate ca le are demontate pe undeva
Daca e sa o ceri nu uita de convertizor, pt ca e demontat separat.
Aaaa...si de flansa de montaj a convertizorului...care e la mine :twisted:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 11-Apr-2008 11:49

lasa... nu mai conteaza, fac altceva constructiv in loc sa fac asta. eu in locul tau luam tot sistemul si il puneam :P dar fiecare cu placerea lui.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 30-Apr-2008 22:15

ce mai bobinezi nene pe acolo?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 01-Mai-2008 07:12

Care este treaba cu Honda?

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 03-Mai-2008 19:03

dj01fad scrie:ce mai bobinezi nene pe acolo?


Imediat infig niste poze :wink:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 03-Mai-2008 19:18

Poze - deocamdata am chelit-o de tabla (mai putin plafonul)

Am curatat rugina care mai era sub aripi, mai trebuie reparate ceva gauri...

Am gasit si motivul pt care aveam lufturile alea de 3 cm la hayon: cand au fost schimbate aripile spate, pe o anumita portiune a ramas tabla de la fosta contra-aripa, si astfel aripile nu puteau fi puse in pozitia corecta pt ca nu putea fi apropiate suficient de stalpii spate
Am rezolvat problema - evident cu flexu' :lol:

ImagineImagineImagine
Ultima oară modificat Sâm 03-Mai-2008 19:21 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 03-Mai-2008 19:20

ups! a ramas in pelea goala!!! :oops: :oops: :oops:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 03-Mai-2008 19:22

E in cucu' gol :oops: Dar inca misca!

Ma crezi ca odata am circulat cu ea aproximativ asa cum este in poze ? :roll:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 03-Mai-2008 21:19

bah... arata super sexy
io m-am dat cu o masina care arata cam asa si m-a luat poiltia... evident nu mi-au facut nimic ca i-am aburit ca merg la tablar cu ea, dar au lesinat de ras...

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Dum 04-Mai-2008 07:06

Acum realizez ca a trecut mai bine de un an de cand am inceput topicul asta...lung e drumul asta pana la origini...

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Dum 04-Mai-2008 07:59

Cristi, daca te uiti bine vezi prin ea originile, hat departe.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 04-Mai-2008 12:14

iti recomand cand vei pune la loc aripile fata, sa nu mai pui acele chedere intre ele si contraaripi, si sa le lipesti cum este la cele cu fata lata si s2, pentru ca nu o sa mai intre namol, apa si alte treburi de la roti. eu cand am scos afara aripile, aratau intact pe interior, si la contraaripi era totul perfect, iar la cea NT de am taiat-o era totul vraiste pe acolo.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 04-Mai-2008 12:39

m-am mai uitat inca o data peste poze si am observat ca nu ai dat jos parbrizul. are rama intreaga? ideea era sa nu te zgircesti, daca tot esti la capitolul tabla si sa aduci si rama la standarde, daca e cazul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Restaurari si prezentari”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo