Quiz... baterie moarta la telecomanda alarmei
Moderator: Echipa Tehnica
Quiz... baterie moarta la telecomanda alarmei
Dati-va si voi cu parerea. Datele problemei sunt urmatoarele.
Vii de la mare. Esti cu un C4 de care esti foarte mandru, bineinteles. Cat ai stat la mare te-ai simtit super dar chiar in ultima zi te-a prins o boala. O boala de aia de-ti doresti sa ajungi cat mai repede acasa, cu febra de nu mai vezi bine in fata ochilor. Cu fiecare ora ai impresia ca iti mai creste cu un grad. Ajungi la o benzinarie. Te gandesti sa bei o cafea ca altfel ai impresia ca te rapune febra si inchizi ochii la volan. Normal, activezi alarma (cea care vine cu masina, volumetrica s.a.m.d). Te intorci la masina, apesi pe buton si... surpriza.... nimic. Cum credeti ca s-a rezolvat problema?
Vii de la mare. Esti cu un C4 de care esti foarte mandru, bineinteles. Cat ai stat la mare te-ai simtit super dar chiar in ultima zi te-a prins o boala. O boala de aia de-ti doresti sa ajungi cat mai repede acasa, cu febra de nu mai vezi bine in fata ochilor. Cu fiecare ora ai impresia ca iti mai creste cu un grad. Ajungi la o benzinarie. Te gandesti sa bei o cafea ca altfel ai impresia ca te rapune febra si inchizi ochii la volan. Normal, activezi alarma (cea care vine cu masina, volumetrica s.a.m.d). Te intorci la masina, apesi pe buton si... surpriza.... nimic. Cum credeti ca s-a rezolvat problema?
Eu nu am inteles exact datele problemei: La C4 alarma e pusa pe inchiderea de pe cheie, nu ai o telecomanda separata?
La o alarma normala, cu telecomanda separata, rezolvarea e simpla: deschizi cu cheia, pui contactul si apesi 3 sec. butonul valet al alarmei (un butonel care ti l-au montat intr-un locsor mai mult sau mai putin ascuns, tocmai pentru cazuri din astea).
A doua varianta, desfaci telecomanda, vezi ce fel de baterie e si cumperi una noua. Dar e cam ciudat sa ti se termine asa de repede. Eu am masina de 3 ani si nu am avut astfel de probleme nici cu cheia, nici cu telecomanda de la alarma. Sa nu ai vreun scurt ceva inauntru.
La o alarma normala, cu telecomanda separata, rezolvarea e simpla: deschizi cu cheia, pui contactul si apesi 3 sec. butonul valet al alarmei (un butonel care ti l-au montat intr-un locsor mai mult sau mai putin ascuns, tocmai pentru cazuri din astea).
A doua varianta, desfaci telecomanda, vezi ce fel de baterie e si cumperi una noua. Dar e cam ciudat sa ti se termine asa de repede. Eu am masina de 3 ani si nu am avut astfel de probleme nici cu cheia, nici cu telecomanda de la alarma. Sa nu ai vreun scurt ceva inauntru.
Alarma e pusa pe cheie, dar asta e mai putin important. Poate fi desfacuta si poti chiar sa scoti afara placuta cu circuitul electric. Cheia propriu zis nu are nici o legatura cu circuitul. Apropo, butonasul cu pricina nu functioneaza cand e armata alarma. Stiu cum functioneaza butonasul ca m-am jucat mult timp cu el. De data asta chiar nu ma baga in seama. Iar alarma volumetrica nu se dezarmeaza cand deschizi cu cheia; cu cheia deblochezi usile insa cum ai calcat inauntru.... porneste celalalt sistem.
Ultima oară modificat Vin 22-Iul-2005 14:58 de către MoonStorm, modificat 1 dată în total.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu am inteles prea bine... te-au lasat bateriile de la telecomanda?... 
Daca e asa, ar trebui sa iti dai seama ca e ceva in neregula, pentru ca scade distanta la care bate telecomanda. Nu am intilnit cazuri in care o baterie de telecomanda sa cedeze brusc. Telecomanda mea are aproape 2 ani cu aceleasi baterii (de fapt una singura marime AAA parca) si inca mai bate pina la masina, chiar si de la geam (aprox. 30m)
Dar daca spui ca s-a intimplat intr-o benzinarie, poate aveau aia baterii...

Daca e asa, ar trebui sa iti dai seama ca e ceva in neregula, pentru ca scade distanta la care bate telecomanda. Nu am intilnit cazuri in care o baterie de telecomanda sa cedeze brusc. Telecomanda mea are aproape 2 ani cu aceleasi baterii (de fapt una singura marime AAA parca) si inca mai bate pina la masina, chiar si de la geam (aprox. 30m)
Dar daca spui ca s-a intimplat intr-o benzinarie, poate aveau aia baterii...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
SI eu am alarma pe cheie, ce-i drept nu d-aia de-a lor de la citroen, ci alta alarma. Sper sa nu patesc si eu d-astea ca innebunesc, bine ca stiu unde e butonul de dezarmare a alarmei.
Eu am citit prin carte ca te-ar avertiza cumva cand bagi cheia in contact cand bateria e pe duca,sau poate am visat asta. O sa ma uit atent si iti zic ce si cum.
Cum ai rezolvat pana la urma ca nu prea inteleg nimic din pollu ala al tau?
Eu am citit prin carte ca te-ar avertiza cumva cand bagi cheia in contact cand bateria e pe duca,sau poate am visat asta. O sa ma uit atent si iti zic ce si cum.
Cum ai rezolvat pana la urma ca nu prea inteleg nimic din pollu ala al tau?
Re, baterie alarma C4
In situatia cand bateria alarmei se descarca, pe afisajul multifunctional apare un mesaj, insotit de un semnal sonor si de aprinderea semnalului luminos SERVICE.
Bateria este de tipul CR 0523 de 3V.
Dupa schimbarea bateriei este necesar sa reinitializezi telecomanda.
Mai multe informatii le gasesti in cartea tehnica la pagina 36.

Bateria este de tipul CR 0523 de 3V.
Dupa schimbarea bateriei este necesar sa reinitializezi telecomanda.
Mai multe informatii le gasesti in cartea tehnica la pagina 36.

Re: Re, baterie alarma C4
daria_na scrie:In situatia cand bateria alarmei se descarca, pe afisajul multifunctional apare un mesaj, insotit de un semnal sonor si de aprinderea semnalului luminos SERVICE.
Bateria este de tipul CR 0523 de 3V.
Dupa schimbarea bateriei este necesar sa reinitializezi telecomanda.
Mai multe informatii le gasesti in cartea tehnica la pagina 36.
tztztztztz. Necredinciosi mai sunteti. Pe nici un afisaj nu a aparut nimic inainte de eveniment iar in final dupa ce i-am cumparat o baterie noua.... hmmm... poate ne intalnim sa-mi demonstrezi si tu cum se "reinitializeaza" (spun asta nu pentru ca nu am citit si sectiunea din carte cu pricina).
Hm.... poate am uitat sa specific. Am stat pe o bordura minute in sir rasfoind cartea cu pricina (dupa ce m-am chinuit s-o scot din masina care urla ca descreierata), acesta fiind si unul din motivele pentru care am zis ca e buna pe post de hartie de wc. La un moment dat chiar ma gandeam daca nu care cumva cuvintele acelea din carte sunt aruncate acolo doar sa te impresioneze. Apropo daria, in aceeasi carte, ca sa te linisteasca, scrie si ca functiunea telecomenzii se poate intrerupe temporar din..... whatever motive.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Experienta a fost cel putin HILARA, momentul ales cum nu se poate mai bine. Eram undeva pe langa Fetesti, cu o febra de abia ma puteam tine pe picioare. Cei din benzinarie, care bineinteles ca nu aveau baterii mici, se distrau de numa' numa' gandindu-se probabil: "Eh, nu e cu mult mai diferita decat 'dulcica' mea daciutza". Iar imi aduc aminte si iar ma enervez.....




Alarma C4
Te cred. Oricand pot sa apara situatii neprevazute. Ceea ce am mentionat in e-mailul meu am citit in cartea tehnica. Mai multe nu cunosc si nu stiu cum m-as fi descurcat daca eram in situatia ta. Am crezut ca nu ai citit cu atentie cartea tehnica.
Daca ai reusit sa rezolvi problema, te rog spune-ne si noua cum.
Daca ai reusit sa rezolvi problema, te rog spune-ne si noua cum.
Nici eu n-am inteles... Pana la urma ce s-a stricat si cum s-a rezolvat?
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Vii de la mare. Esti cu un C4 de care esti foarte mandru, bineinteles. Cat ai stat la mare te-ai simtit super dar chiar in ultima zi te-a prins o boala. O boala de aia de-ti doresti sa ajungi cat mai repede acasa, cu febra de nu mai vezi bine in fata ochilor. Cu fiecare ora ai impresia ca iti mai creste cu un grad. Ajungi la o benzinarie. Te gandesti sa bei o cafea ca altfel ai impresia ca te rapune febra si inchizi ochii la volan. Normal, activezi alarma (cea care vine cu masina, volumetrica s.a.m.d). Te intorci la masina, apesi pe buton si... surpriza.... nimic. Cum credeti ca s-a rezolvat problema?
citind cu atentie enuntul problemei si eu am ramas un pic bulversat.
pana la urma care-i problema, cum ai ajuns sa te imbolnavesti sau alarma de la masina?

Ufff, lenesilor...
Pe pasi, ce am facut:
1. Am descuiat cu cheia usa. A pornit alarma volumetrica si am luat cartea tehnica din interiorul masinii.
2. Conform cartii, daca telecomanda nu mai functioneaza (si se poate intampla asta daca ai vreun OZN deasupra capului, dupa cum scrie si in carte
) chiar daca porneste alarma volumetrica dupa ce ai deschis cu cheia usa, ea se poate dezactiva odata ce ai pus contactul si codul cheii e citit. Am incercat asta ulterior, cu o baterie noua, si da, asa se intampla.
La fata locului insa, am pus contactul iar alarma nu s-a dezactivat.
3. Butonul "magic" de dezactivare a alarmei volumetrice din stanga jos. Normal, nu a functionat nici el. Acum pe bune, ar fi fost chiar ciudat cu alarma pornita sa poti sa apesi pe butonul ala ca s-o dezactivezi din masina. S-ar bucura toti hotii.
4. Am cautat la benzinaria cu pricina. Nu aveau. Noroc ca benzinaria era undeva la intrarea in Fetesti, deci am luat-o pe jos inspre oras.
5. "Suni un prieten".... care l-a randul lui mi-a dat cateva numere de telefon. NB, era sambata. Am incercat sa sun pana si in Rm Valcea. Nimeni nimic. Le mai iau o data la rand. In final raspunde un individ din Bucuresti, de la departamentul de vanzari, care ma informeaza ca toate service-urile si reprezentantele sunt inchise, din pricina denominarii leului. Dar imi da un hint: sa incerc sa pun contactul succesiv in functie de codul cheii. Oricum, cica va reveni ulterior cu un telefon, de indata ce da peste vreunul din service. Era idioata ideea, chiar daca ar fi functionat. Codul cheii sta frumos acasa, asa cum am fost instruit. Omul nu a mai sunat.
6. Am ajuns si in oras. Am gasit o baterie intr-un magazin pe acolo pe care o tineam cu mana in circuit sa faca contact (pt. ca, normal, nu am gasit de tipul ala).
7. Inapoi la masina, am decuplat alarma cu totul, dupa care mi-am bagat picioarele in circuitul telecomenzii care-l tineam in mana si am incercat sa pornesc fara el. Eroare: "Invalid keycode". Numai cu bateria in circuit si cu circuitul undeva aproape de contact putea sa-si citeasca codul. Mi se pare si logic. De aici am si tras concluzia cat se poate de clara. Daca bateria din telecomanda ti-a murit, din Dumnezeu mai poate sti ce motive, nu mai poti urni masina din loc.
Acum cum de a reusit bateria aia sa se descarce.... beats me. La fel de ce nu am fost atentionat din timp, conform instructiunilor "pretioase" din cartea tehnica... again, God knows.
Pe pasi, ce am facut:
1. Am descuiat cu cheia usa. A pornit alarma volumetrica si am luat cartea tehnica din interiorul masinii.
2. Conform cartii, daca telecomanda nu mai functioneaza (si se poate intampla asta daca ai vreun OZN deasupra capului, dupa cum scrie si in carte

La fata locului insa, am pus contactul iar alarma nu s-a dezactivat.
3. Butonul "magic" de dezactivare a alarmei volumetrice din stanga jos. Normal, nu a functionat nici el. Acum pe bune, ar fi fost chiar ciudat cu alarma pornita sa poti sa apesi pe butonul ala ca s-o dezactivezi din masina. S-ar bucura toti hotii.
4. Am cautat la benzinaria cu pricina. Nu aveau. Noroc ca benzinaria era undeva la intrarea in Fetesti, deci am luat-o pe jos inspre oras.
5. "Suni un prieten".... care l-a randul lui mi-a dat cateva numere de telefon. NB, era sambata. Am incercat sa sun pana si in Rm Valcea. Nimeni nimic. Le mai iau o data la rand. In final raspunde un individ din Bucuresti, de la departamentul de vanzari, care ma informeaza ca toate service-urile si reprezentantele sunt inchise, din pricina denominarii leului. Dar imi da un hint: sa incerc sa pun contactul succesiv in functie de codul cheii. Oricum, cica va reveni ulterior cu un telefon, de indata ce da peste vreunul din service. Era idioata ideea, chiar daca ar fi functionat. Codul cheii sta frumos acasa, asa cum am fost instruit. Omul nu a mai sunat.
6. Am ajuns si in oras. Am gasit o baterie intr-un magazin pe acolo pe care o tineam cu mana in circuit sa faca contact (pt. ca, normal, nu am gasit de tipul ala).
7. Inapoi la masina, am decuplat alarma cu totul, dupa care mi-am bagat picioarele in circuitul telecomenzii care-l tineam in mana si am incercat sa pornesc fara el. Eroare: "Invalid keycode". Numai cu bateria in circuit si cu circuitul undeva aproape de contact putea sa-si citeasca codul. Mi se pare si logic. De aici am si tras concluzia cat se poate de clara. Daca bateria din telecomanda ti-a murit, din Dumnezeu mai poate sti ce motive, nu mai poti urni masina din loc.
Acum cum de a reusit bateria aia sa se descarce.... beats me. La fel de ce nu am fost atentionat din timp, conform instructiunilor "pretioase" din cartea tehnica... again, God knows.
MoonStorm scrie:7. Inapoi la masina, am decuplat alarma cu totul, dupa care mi-am bagat picioarele in circuitul telecomenzii care-l tineam in mana si am incercat sa pornesc fara el. Eroare: "Invalid keycode". Numai cu bateria in circuit si cu circuitul undeva aproape de contact putea sa-si citeasca codul.
nu cunosc sistemul antidemaraj de la c4 dar la xsara e in felul urmator(si la majoritatea masinilor cred eu): in fiecare cheie exista un circuit electronic care nu este alimentat de la o baterie, si care trimite codul atunci cand este introdusa in contact; alimentarea se face de la campul electromagnetic pe care il emite imobilizatorul masinii si care cere codu la pornire; aceasta energie e suficienta pe o raza de 1m adica mult mai mare decat distanta de la cheie(care se afla in contact ) pana la imobilizatorul masinii (care probabil e undeva in bord)
eu de exemplu am o cheie cu telecomanda(si baterie) pt inchiderea centralizata( nu am alarma) si inca 2 chei chioare cu care pot porni masina fara sa am la mine cheia cu baterie.
initial am crezut ca motoru se poate porni numai cu cheia cu baterie iar cu celelalte 2 chei pot doar descuia usile; dar nu era asa
mi se pare f ciudat sa nu poti porni masina decat daca ai baterie buna in cheie; adica daca bateria e moarta poti sa descui usile manual, deci ar fi normal si motorul sa-l poti porni fara sa ai nevoie de baterie ( ma refer evident la bateria din cheie)
dar probabil ca inginerii care au gandit c4 au avut alta parere...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo