caloriferul de caldura

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

caloriferul de caldura

Mesajde gabi caragea » Joi 21-Iul-2005 10:15

buna ziua
dupa cum am scris in celelalte mesaje am observat ca am o pierdere da antigel,azi mergind si cu aer con.si fara am observat ca daca merg 5 -10 min fara aer c.pozitionat butonul sau maneta pe rece dupa ce dau drumul la ac iese un fel de abur pe la grila de ventilatie din mijloc si se umezeste un pic acea grila .sa fie oare caloriferu spart?pentru ca in interior nu curge antigel dar citeodata se simte un aer umed.se poate schimba usor stiti cumva unde gasesc calorifer?sau unde pot merge sa rezolv aceasta problema.
multumesc

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 20-Oct-2008 08:05

ai pori in calorifer siti miroase de la antigel

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 20-Oct-2008 08:16

incearca sa bagi in antingel stopplic(parca asa se numeste ) este un praf la tubulet mic (ca marime e ca tubul de pastile) dupa ce pui lasi motorul sa mearga putin si cred ca scapi de problema.... daca zici ca nu ai apa in masina ... totusi pune mana pe covorase sa vezi daca sunt umede...

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 20-Oct-2008 09:12

Buna dimineata oameni buni ... :):)

Voi nu ati observat ca subiectul e din 2005 ?!?!?!

Hai sa fim oameni seriosi ..
daca mai aveti aceeasi problema si ce s-a discutat nu ajuta, atunci deschideti subiect nou ..

Ca sa nu inviem mortii ..:):)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 20-Oct-2008 10:26

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Lun 20-Oct-2008 18:12

mai sti ! poate ,,omu" nu a reparat inca radiatorul :finga:

Cezcarino
pasionat
Mesaje: 137
Membru din: Dum 15-Iun-2008 10:50
Localitate: Radauti
Contact:

Mesajde Cezcarino » Lun 20-Oct-2008 18:24

Daca tot ati resuscitat topicu' ma bag: Cum se poate repara caloriferul~radiator daca e spart? sudura, ceva? eu am o Xsara2 din 2001, luata in iunie, si mai acu' am obs ca nu am racordurile la caldura - concluzia trasa de cineva pe forum fiind ca probabil e spart caloriferul... :cry: nu l-am verificat... cat sa pun deoparte?

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 20-Oct-2008 22:20

poi daca vrei sa faci o treaba il demontezi de pe masini sa vezi cat de tare curge daca umezeste poti sai bagi stop plic daca umezeste mai tare incepe sa curga serios si nu ai ceva banuti rezervati pt masina pusi deoparte te orientezi si tu pe unde curge cureti caloriferul de lamele alea pe partea respectiva si il poti lpi cu silicon evident tot ce tiam scris eu acum aici e un fel de carpeala dar tine ....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 21-Oct-2008 00:15

nu tine cu silicon, este munca in zadar. singurul lucru care poate eventual sa tina, este bison: epoxy metal. es in jur de 15-20 de lei, si se gaseste la practiker si alte chestii similare.

Cezcarino
pasionat
Mesaje: 137
Membru din: Dum 15-Iun-2008 10:50
Localitate: Radauti
Contact:

Mesajde Cezcarino » Mar 21-Oct-2008 15:49

Multumesc pt sfaturi! inca nu l-am dat jos, poate pe week-end, insa nu prea am idee cum :roll: am documentatia tehnica de pe forum: manual intretinere in engl si ceva cu piese in franca. intrebam daca e complicata lucrarea sa vad cat m-ar ajunge la un mecanic. eu in afara de mecanica(fizica) din facultate......nu prea ma descurc ... si nici la aia :oops:

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 21-Oct-2008 16:14

nici la mine nui caldura.robinetul deschide si inchide ca intra si iese apa calda din el,clapata de aer merge,dar nui calduro,maine cred cal curat cu domestos si mr musculo si il suflu cu compresorul dupa care bag sa vad cam cata apa intra in el cam 0,5-1l trebe sa intre.

Cezcarino
pasionat
Mesaje: 137
Membru din: Dum 15-Iun-2008 10:50
Localitate: Radauti
Contact:

Mesajde Cezcarino » Mar 21-Oct-2008 16:45

prea multe denumiri tehnice prietene... :lol: sunt pe dinafara. tot ce pot spune e ca eu nu am nici furtunele de apa racordate. restul habarn-am, ca pana acu n-am mai avut bibiu...

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 21-Oct-2008 16:50

e simplu fra.fii atent.dai drumu la caldura(dutonu din bord sa fie pe rosu nu pe albastru) pornesti motoru(sa fie cald) deschizi capota,si in partea dreapta unde sunt fisele care merg la bujii acolo sunt doaua furtune care intra in caroserie(unu intra in calorifer,unul iese din calorifer)pune mana pe ele si vezi dacas calde amandoua

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 21-Oct-2008 21:43

dj01fad scrie:nu tine cu silicon, este munca in zadar. singurul lucru care poate eventual sa tina, este bison: epoxy metal. es in jur de 15-20 de lei, si se gaseste la practiker si alte chestii similare.


tin sa te contrazic... merge cu silicon rosu....

Cezcarino
pasionat
Mesaje: 137
Membru din: Dum 15-Iun-2008 10:50
Localitate: Radauti
Contact:

Mesajde Cezcarino » Mie 22-Oct-2008 15:42

Mexik scrie:e simplu fra.fii atent.dai drumu la caldura(dutonu din bord sa fie pe rosu nu pe albastru) pornesti motoru(sa fie cald) deschizi capota,si in partea dreapta unde sunt fisele care merg la bujii acolo sunt doaua furtune care intra in caroserie(unu intra in calorifer,unul iese din calorifer)pune mana pe ele si vezi dacas calde amandoua


pai asa m-am gandit ca e spart caloriferul: FURTUNELE LIPSESC... apropo: sunt furtune speciale, un cod ceva?


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo