Mesajde nicum » Vin 30-Apr-2004 13:03
Vezi ca aprinderea martorului de baterie nu inseamna neaparat probleme cu alternatorul, ci pur si simplu faptul ca in acel moment consumul de curent e mai mare decit productia. Tin minte ca am ramas o data in pana (datorita unei banale sigurante, n-am sa intru in detalii), dar datorita faptului ca eu eram incepator si toata povestea se petrecea noaptea si era si iarna, am stat aproape 2 ore cu lampa sa ma uit pe la motor. Rezultatul a fost ca martorul de la baterie s-a stins abia dupa citiva kilometrii dupa ce am reusit sa pornesc (gradul de incarcare al bateriei).
Nu stiu cum e la CX, dar la mine martorul se aprinde in ambele situatii: si cind subincarca si cind supraincarca. Cel mai bine ar fi sa-ti montezi macar provizoriu un indicator cu ac. El ar trebui sa te lamureasca. E posibil ca in anumite momente regulatorul sa o ia razna (greu de crezut, dar nu imposibil) sau sa iti apara vreun furt de curent pe undeva.
Daca spui ca ai montat un alternator, atunci asigura-te ca i-ai pastrat si functionalitatea complet. Din acest motiv eu am preferat sa-l repar pe al meu (vezi topicul de la vremea respectiva), decit sa pun un alternator de la alta masina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!