schimb ulei cx

motor, cutie de viteze, directie, rulmenti, bucse....

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 22-Iul-2007 08:40

Vezi ca filtrul ala sport e mai permisiv... si peste un timp poti sa ai probleme cu motorul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 22-Iul-2007 18:04

filtrul original se spala si se pune la loc. asa trebuie el sa fie, din bureti si plase, nu e o modificare. si oricum e mai bun decit orice chinezarie de pe piata, fiind de burete nu se infunda atit de repede ca cel de hirtie, in plus e refolosibil. trebuie neaparat uns cu ulei de motor dupa spalare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 22-Iul-2007 19:51

nu pune filtru sport. nu te ajuta cu absolut nimic, pentru ca al ei este foarte mare si are o suprafata mult mai mare ca ala sport, si in plus nu o sa fi multumit deloc - nici o diferenta la putere (intre ele), si pe deasupra va deveni motorul zgomotos.

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Lun 23-Iul-2007 19:37

Am rezolvat problema semnalizatorului ,am gasit o moneda de 1000 lei cazuta in blocul de semnal :o

O intrabare ??? cand pun contactul sau aprind avariile se aude un zgomot de motoras in dreptul torpedoului ?? sa fie ventilatorul de la aeroterma ...asa merge tot timpul :?:,rola de comanda a aerotermei e la 0.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 23-Iul-2007 20:09

o fi vreunul din motorasele de la grupul de caldura ... ca sa verifici trebuie sa dai jos cele doua capace ale consolei. daca esti sigur ca se aude continuu, cel mai probabil este cel din partea dreapta mai ales ca spui ca vine din dreptul torpedoului. da jos capacul, ai sa il vezi cum e montat, si verifica sa nu fie ceva in neregula la roata dintata sau la roata cea mare pe care o antreneaza (motorasul din dreapta are tensiune permanenta pe el, si se opreste la capat de cursa)

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Lun 30-Iul-2007 22:13

se poate schimba parbrizul fara sa demontez bordul ?

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 30-Iul-2007 22:20

da se poate schimba parbrizul fara sa dai bordul jos....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 31-Iul-2007 11:09

se poate, dar se pune altfel.... mai intai pui chederul pe tabla si apoi pui geamul... e destul de greu

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

Mesajde filla » Dum 05-Aug-2007 14:09

e posibil am tras de cheder si e destul de flexibil ,daca scot si inima de cheder la montaj cred ca o sa reusesc ,dar din ce parte ar fi mai bine sa incep sa il montez ?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Dum 05-Aug-2007 21:38

Nu e nevoie sa scoti inima chederului.
Iei o coada de matura, tai cam 1/2 m si o faci la un capat ca pe o dalta. Cu aceasta incepi de la unul din colturile de sus si impingi marginea interioara a chederului sub tabla. Intai latura de sus apoi lateralele.
Metoda a fost vazuta de mine la un tip care cu asta se ocupa, schimba parbrize.
Bineinteles, daca nu vrei sa recuperezi chederul, cu un cutter se reolva f usor.
Pentru pus e mai bine sa apelezi la cineva care a mai facut asa ceva.

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

Mesajde filla » Vin 10-Aug-2007 20:02

Cum se desface capul de planetara ca sa pot schimba un burduf spart ,sau se poate scoate tripoda mai usor si bag burduful pe acolo desi dupa cum arata canelurile tripoda iese tot prin partea cu capul de planetara :?:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 10-Aug-2007 20:50

Pui planetara in menghina si dai burduful intr-o parte, apoi cu un lemn si un ciocan de 1 kg, dintr-o lovitura ar trebui sa iasa.

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

Mesajde filla » Vin 10-Aug-2007 21:33

planetara ca si cum ar fii roata virata la maxim si ii dau intr-o margine ??... bun si de bagat la loc tot asa cu japca ?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Sâm 11-Aug-2007 07:49

Capul de planetara este tinut pe bara cu un inel care sta in intr0un sant circular atat in bara cat si in interiorul capului de planetara.
In mod normal capul de planetara se scoate cu extractor cu inertie cu un adaptor insurubat in locul piulitei.
In lipsa extractorului procedezi astfel: dupa ce dai jos burduful (prin taiere) trebuie sa aplici lovitura pe piesa interioara a articulatiei.
Inainte de a lovi trebuie sa te asiguri ca inelul nu este blocat , misti de capul planetarei in lungul tijei si vei simti un mic joc intre bara si articulatie (adica capul de planetara).

Tripoda iese dar f greu. Iese spre capatul tijei nu spre capul de planetara si este tinut pe pozitie cu o siguranta circulara.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 11-Aug-2007 14:13

eu am schimbat pe la tripoda ca mi s-a parut mai usor; am muncit cam 20 de minute cu spalat cu tot, din momentul in care am dat-o jos bineinteles.


Înapoi la “Mecanica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199