De ce 7000rpm si 260km/h ?!?

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

De ce 7000rpm si 260km/h ?!?

Mesajde BauBau » Joi 12-Iul-2007 16:08

Am un Citroen C5 2.0 HDI Combi, din 2003, 110CCP 5 trepte!

Nu am observat acest detaliu la alte C5-uri dar eu am la turometru 7000rpm fara rosu (si oricat ma chinui sa turez motoru nu trece de 5000 si ceva) ?
Si de ce am 260km/h la vitezometru este evident ca nu merge cu mult peste 200km/h cu vantu in spate si comborand o panta?!?

Voi aveti la fel? Daca da, de ce, nu este ciudat? Daca nu, de ce am eu?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 12-Iul-2007 16:14

la 5000 de ture se taie alimentarea cu motorina....nu de tot, evident, ci doar atat cat i-ar trebui sa depaseasca aceasta turatie, din moment ce sta in 5000

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 12-Iul-2007 16:17

As vrea sa vad si eu un diesel care sa mearga la 7000rpm :)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 12-Iul-2007 16:19

nu o sa ai tu norocul asta...desi probabil ca ar face un zgomot infernal...
totusi, la 195km/h cat i-am dat eu, turatia este de 4000, presupun ca la 5000, viteza ar fi undeva pe la 230km/h

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 12-Iul-2007 17:13

Eu nu cred ca un diesel poate ajunge la 7000 rpm.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 12-Iul-2007 17:15

motoarele diesel au turatia specifica maxima in jur de 5000 rot/min. nici chiar cele de pe masinile diesel de la le mans nu sar de 5000. e o limitare tehnica, din cauza timpului necesar exploziei motorinei prin compresie si a geometriei camerei de ardere (o turatie mai mare ar necesita teoretic o modificare drastica a fazelor distributiei, imposibil de realizat tehnic deocamdata)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 12-Iul-2007 17:34

Numai daca o turez scoasa din viteza sta sub 5000, adica sare acu un mm peste 5000 dupaia nu mai trece de 5000, sta sub el, cam pe la 4800... Si viteza max i-am dat 190 km/h pe autoband, turatia fiind peste 4000 aproape de cea maxima!
Dar nu inteleg de ce am eu 7000rpm in bord! Asa e la C5 bordul? Stiu ca nu ajunge la turatia si viteza respectiva, atunci de ce este pus inutil?!!?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 12-Iul-2007 17:41

economie. e un bord pentru toate modelele
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Vin 13-Iul-2007 06:36

khan scrie:economie. e un bord pentru toate modelele


Corect, ala v6 de 3l pe benzina merge mai mult, oricum e buna de impresii

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 13-Iul-2007 09:52

E acelasi bord la toate modelele, iar chestia asta se intilneste practic la toti fabricantii. Masina ta e diesel, deci punctul forte nu sint turatiile (oricum 5000 mi se pare mult) ci cuplul :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Vin 13-Iul-2007 16:23

Strategie de marketing. Sa ne pacaleasca cu masinile lor.

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Vin 13-Iul-2007 19:35

si la mine se opreste turatia la 5000...dar merge pana la 208km...pana la 190 aproape ca nu exista diferenta...zici ca apas pedala de la 80 la 100 dupa 190 pana la 208 mai greut dar nu la vale si cu vantul in spate...cred ca ma ajuta si motorul de 2,2 si cipul

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 14-Iul-2007 00:18

renault reusise anul trecut sau acum 2 ani sa dezvolte un motor diesel de formula 1; banuiesc ca ala are turatia mai mare de 5000; nu stiu cat de adevarat este, am aflat asta de la cativa impatimiti de formula 1 (ca si mine), si nici nu stiu mai multe despre acest motor.

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Sâm 14-Iul-2007 01:23

si la mine se opreste turatia la 5000...dar merge pana la 208km...pana la 190 aproape ca nu exista diferenta...zici ca apas pedala de la 80 la 100 dupa 190 pana la 208 mai greut dar nu la vale si cu vantul in spate...cred ca ma ajuta si motorul de 2,2 si cipul


Eu am motor de 2,0 si fara cip!
Apropos, cipul cat costa? Se cunoaste diferenta la CP, dar la consum? Am inteles ca C5-ul se cipuieste mai greu!

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Sâm 14-Iul-2007 09:39

masina mea e cipuita de la 23000 km...acum are 167000 si merge perfect...de simtit se simte de parca ar fi alta masina...te lipeste de scaun...si spun asta pt ca in mom in care am luat-o am crez ca consuma mai mult din cauza lui si l-am scos...a fost groaznic...a doua zi am fost si l-am pus la loc....

dif de consum nu exista...ar treb sa consume chiar mai putin dar doar daca te stapanesti sa mergi normal...

de costat =350E

si nu se face altfel decat la alta masina...

eu sunt ffff multumit...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst