Salut tuturor! Pot sa ma declar de acum inainte fan C5 .Am cumparat-o , e din 2004 , 2.0 hdi, argintiu metalizat , functioneaza foarte bine. Adica a functionat pana am reusit sa umblu eu la ea. Pe scurt:
-am mers la Service ca sa imi schimbe placutele de frana ,le-au schimbat rapid (oportuni si ieftini la reprezentanta Pitesti) am plecat multumit , insa lascurt timp,adica dupa 50 km am observat ca iese fum din discul fata dreapta, unde am avut problema mai grava, adica placuta ajunsese la metal.Vrand sa intervin la nivelul etrierului, cand sa desfac prezoanele stranse la service, la unul, cel cu cap antifurt s-a , retezat hexagonul si de aici o multime de probleme, in sensul ca nu am reusit nimic nici cu sudura nici cu dalta. Ce ma sfatuiti ?
-am schimbat filtrele (de aer si de motorina).La filtrul de motorina , care este din material plastic , capacul a fost foarte strans si , din inertie am rupt stutul de retur.Incerc acum cu tot felul de adezivi dar nu am mari sperante de reusita. Ma poate indruma cineva spre o sursa care imi poate pune la dispozitie un capac in timp scurt deoarece la reprezentanta aduc abia dupa 10 -12 zile.
Toate cele bune tuturor !
cine nu are de lucru...
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
cu surubul e nasol, pe semne ca s-a stricat filetul inauntru din cauza ca a fost strins prea tare sau a intrat prost. incearca sa sudezi un alt surub cu hexagon mai mare de ciotul ramas si ia-o incet cu desfacutul. ai noroc daca scapi doar cu surubul de schimbat pentru ca e posibil sa fie afectata si fuzeta. cu filtrul incearca la dezmembrari, motorul asta s-a montat pe mai multe masini, poate ai noroc. si ca sfat: du-o la service decit sa mai strici cite ceva de fiecare data cind pui mina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
am rezolvat-o cu surubul!Dupa ce am intrebat la reprezentantele din Valcea si din Pitesti daca pot sa remedieze treaba si mi-au raspuns ca nu au o solutie nedistructiva, m-am apucat de treaba:
-initial am vrut sa sudez un surub in prelungirea capului prezonului si , oricat am incercat sa ilascut ca sa am posibilitatea de sudura trainica, nu am reusit.Dupa incercari multiple am reusit sa scot adaosul de sudura pe care il pusesem si am trecut la faza a 2-a;
-am sudat o piulita ,sudura am dat-o pe interior iar surubul a iesit incredibil de usor .
Cred ca o sa folosesc acelasi surub caruia o sa-i sudez alt cap.Opinia mea este ca suruburile cu cap antifurt sunt in asa fel construite incat nu hexagonul sa fie de rezistenta , ci flansa.Daca se intampla ca , dupa o interventie la roata, sa se stranga prea tare , rezultatul va fi ce am patit eu .
-initial am vrut sa sudez un surub in prelungirea capului prezonului si , oricat am incercat sa ilascut ca sa am posibilitatea de sudura trainica, nu am reusit.Dupa incercari multiple am reusit sa scot adaosul de sudura pe care il pusesem si am trecut la faza a 2-a;
-am sudat o piulita ,sudura am dat-o pe interior iar surubul a iesit incredibil de usor .
Cred ca o sa folosesc acelasi surub caruia o sa-i sudez alt cap.Opinia mea este ca suruburile cu cap antifurt sunt in asa fel construite incat nu hexagonul sa fie de rezistenta , ci flansa.Daca se intampla ca , dupa o interventie la roata, sa se stranga prea tare , rezultatul va fi ce am patit eu .
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Fara indoiala ca nu e o solutie permanenta. Trebuie sa fac actele pentru schimbarea propietarului si nu pot astepta 10-12 zile pana primesc piesele. Am rezolvat-o tot provizoriu si cu filtrul de motorina, am lipit stutul de retur cu un adeziv bicomponent pe baza de rasini epoxidice si vad ca nu am probleme.
Va multumesc pentru sfaturi si ,,drum bun tuturor-fara probleme!"
Va multumesc pentru sfaturi si ,,drum bun tuturor-fara probleme!"
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca adezivul ala e poxipol, vezi ca lipitura nu e elastica si s-ar putea sa nu reziste la vibratii. Mai degraba ti-as recomanda un adeziv pe baza de gel (Loctite). Evident, cel mai bine e sa inlocuiesti furtunul ala.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Am folosit initial Poxipol si in zadar, lipitura nu s-a facut decat superficial.Dupa ce m-am mai consultat si cu cei de la service Citroen Pitesti, solutia recomandata a fost una bazata pe rasini epoxidice.
Pentru ca produse 3M sau Loctite nu am gasit in Valcea, am folosit Bison.Sunt 2 produse pe caare le-am cumparat dar am folosit doar unul , bicomponent , care rezista la 100 gradeC.Am facut lipitura acum cateva zile ,aproape o saptamana, si lipitura tine foarte bine. Cred ca in cateva zile imi soseste si capacul .
Pentru ca produse 3M sau Loctite nu am gasit in Valcea, am folosit Bison.Sunt 2 produse pe caare le-am cumparat dar am folosit doar unul , bicomponent , care rezista la 100 gradeC.Am facut lipitura acum cateva zile ,aproape o saptamana, si lipitura tine foarte bine. Cred ca in cateva zile imi soseste si capacul .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst