GSA resurected

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen GS.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 17-Iun-2007 11:11

Se poate... mie cind mi-a pocnit conducta hidraulica principala si masina era pe burta, inca mai frina... :D
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7675
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Iun-2007 11:25

hehe, frana din acumulator poate, si frana doar fata.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Dum 17-Iun-2007 11:34

si mie mi s-a parut ciudata treaba. daca spuneti ca nu ar trebuii sa aiba treaba inseamna ca e ceva in neregula cu instalatia. poate cu prima ocazie va dati si voi cu parerea. as vrea sa ajung la o intalnire sa vedeti "cataracta" live.

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Lun 25-Iun-2007 01:27

mai nou alta dandanaie. masina se ridica nu e problem. se lasa . faza e ca se ridica maxim fata si acolo ramane. chiar cu levierul in pozitia normala. tot sus sta. nu ar fi bai dar imi clantane dintii in gura.. ce are bre'?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7675
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 25-Iun-2007 02:22

tija de la corectorul din fata a sarit sau e blocata. oricum, ceva pe acolo.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 25-Iun-2007 13:42

Parghia de actionare a corectorului de inaltime este fie prot reglata fie este montata prost.
La GSA este un sistem mai ciudat, are un arc care tine parghia de la levie rprinsa pe parghia de la bara de torsiune.
O sa caut manualul de GSA sa iti trimit paginile cu reglajul parghiilor.

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Mar 26-Iun-2007 04:42

saru'mana . azi dau jos motorul sa corectez toate scurgerile si sa-i infirtrez si un set de segmenti noi. pot pastra presiunea in instalatie? adica nu am idee cum si ce. daca zbor motorul de pe masina afecteaza hidraulica cu ceva?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 26-Iun-2007 12:42

Daca te straduiesti s-ar putea sa reusesti sa scoti motorul fara a afecta hidraulica dar cred ca e muuuult mai simplu sa demontezi cate ceva.

Pompa hidraulica este fixata pe motor in fata-jos, langa pompa de ulei, fiind actionata de o biela actionata la randul ei de pompa de ulei.
Conducta de iesire din pompa hidraulica, cea de metal. pe unde circula 170bari, este fixata de chiulasa dreapta.
Este mult mai simplu sa eliberezi presiunea din sistem desfacand 1 tura surubul cu cap de 12 de pe disjunctor (pe carterul ambreiajului), sa scoti furtunul de alimentare al pompei si sa desfaci condusta principala din disjunctor.

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Joi 28-Iun-2007 15:17

ok. Eugen asa am sa fac. problema este .. dupa ce termin toate cele si montez totul la loc pot face aerisirea pe la surubul de 12 numai? sau trebuie sa chem specialist?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 28-Iun-2007 15:37

NU scoate complet surubul de pe disjunctor! Aerisirea la suspensie se face singura, la frane trebuie facut separat.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 02-Iul-2007 19:25

@DAN_tudor- in cazul in care ai nevoie de un carburator Solex ,il gasesti la mine

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Mar 04-Sep-2007 15:17

eugenro2001 scrie:Daca te straduiesti s-ar putea sa reusesti sa scoti motorul fara a afecta hidraulica dar cred ca e muuuult mai simplu sa demontezi cate ceva.

Pompa hidraulica este fixata pe motor in fata-jos, langa pompa de ulei, fiind actionata de o biela actionata la randul ei de pompa de ulei.
Conducta de iesire din pompa hidraulica, cea de metal. pe unde circula 170bari, este fixata de chiulasa dreapta.
Este mult mai simplu sa eliberezi presiunea din sistem desfacand 1 tura surubul cu cap de 12 de pe disjunctor (pe carterul ambreiajului), sa scoti furtunul de alimentare al pompei si sa desfaci condusta principala din disjunctor.


asa am procedat. Si tija de la corector era naspa. arcul sarit... mai multe. spune-mi cum fac aerisirea la frane?
ca la orice alta masina?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 05-Sep-2007 10:56

DAN_tudor scrie:asa am procedat. Si tija de la corector era naspa. arcul sarit... mai multe. spune-mi cum fac aerisirea la frane?
ca la orice alta masina?


da, cu singura diferenta ca se apasa pe frina si se tine apasat, nu tb sa dai pedale :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Mar 11-Sep-2007 13:54

aha. merci. mai eu innebunesc. s-a spart T-ul de cauciuc de la alimentarea cu lichid de la pompa. sa-l ia dracu' nu-l gasesc nou. are cineva?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 11-Sep-2007 14:11

nu cred ca gasesti nou, dar incearca la http://www.chevronics.co.uk/Pages/trevs ... ooser.html

sunt specializati pe GSA dar sunt in Anglia.


Înapoi la “Citroen GS, GSA”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187723
    Total subiecte 18630
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11748
    Cel mai nou membru Switz