GSA resurected
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca te straduiesti s-ar putea sa reusesti sa scoti motorul fara a afecta hidraulica dar cred ca e muuuult mai simplu sa demontezi cate ceva.
Pompa hidraulica este fixata pe motor in fata-jos, langa pompa de ulei, fiind actionata de o biela actionata la randul ei de pompa de ulei.
Conducta de iesire din pompa hidraulica, cea de metal. pe unde circula 170bari, este fixata de chiulasa dreapta.
Este mult mai simplu sa eliberezi presiunea din sistem desfacand 1 tura surubul cu cap de 12 de pe disjunctor (pe carterul ambreiajului), sa scoti furtunul de alimentare al pompei si sa desfaci condusta principala din disjunctor.
Pompa hidraulica este fixata pe motor in fata-jos, langa pompa de ulei, fiind actionata de o biela actionata la randul ei de pompa de ulei.
Conducta de iesire din pompa hidraulica, cea de metal. pe unde circula 170bari, este fixata de chiulasa dreapta.
Este mult mai simplu sa eliberezi presiunea din sistem desfacand 1 tura surubul cu cap de 12 de pe disjunctor (pe carterul ambreiajului), sa scoti furtunul de alimentare al pompei si sa desfaci condusta principala din disjunctor.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eugenro2001 scrie:Daca te straduiesti s-ar putea sa reusesti sa scoti motorul fara a afecta hidraulica dar cred ca e muuuult mai simplu sa demontezi cate ceva.
Pompa hidraulica este fixata pe motor in fata-jos, langa pompa de ulei, fiind actionata de o biela actionata la randul ei de pompa de ulei.
Conducta de iesire din pompa hidraulica, cea de metal. pe unde circula 170bari, este fixata de chiulasa dreapta.
Este mult mai simplu sa eliberezi presiunea din sistem desfacand 1 tura surubul cu cap de 12 de pe disjunctor (pe carterul ambreiajului), sa scoti furtunul de alimentare al pompei si sa desfaci condusta principala din disjunctor.
asa am procedat. Si tija de la corector era naspa. arcul sarit... mai multe. spune-mi cum fac aerisirea la frane?
ca la orice alta masina?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
DAN_tudor scrie:asa am procedat. Si tija de la corector era naspa. arcul sarit... mai multe. spune-mi cum fac aerisirea la frane?
ca la orice alta masina?
da, cu singura diferenta ca se apasa pe frina si se tine apasat, nu tb sa dai pedale
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
nu cred ca gasesti nou, dar incearca la http://www.chevronics.co.uk/Pages/trevs ... ooser.html
sunt specializati pe GSA dar sunt in Anglia.
sunt specializati pe GSA dar sunt in Anglia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187723
Total subiecte 18630
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11748
Cel mai nou membru Switz