@Mugurel...acuma inteleg de ce ma intrebai tu de plasa de aluminiu din botul masinii
C2 R2
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Khan! Splendide pozele.
Da-mi si mie pozele pe e-mail.
Poate ajungi pe pagina oficiala Citroen Sport!
Asa a ajuns si Balasz.
Crede-ma ca ma ocup.
Mugurel
P.S. In sfarsit vad ca va place sa cititi si despre automobilism. Astazi am luat masa cu Solberg in Bucuresti, alaturi de body-guarzii lui si de niste japonezi si de reprezentantii importatorului. Cred ca e un eveniment deosebit pentru sportul romanesc.
Da-mi si mie pozele pe e-mail.
Poate ajungi pe pagina oficiala Citroen Sport!
Asa a ajuns si Balasz.
Crede-ma ca ma ocup.
Mugurel
P.S. In sfarsit vad ca va place sa cititi si despre automobilism. Astazi am luat masa cu Solberg in Bucuresti, alaturi de body-guarzii lui si de niste japonezi si de reprezentantii importatorului. Cred ca e un eveniment deosebit pentru sportul romanesc.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Obiectiv – CITROEN C2R2
La sfarsitul saptamanii trecute, pilotul bucurestean Alexandru FILIP a avut ocazia sa testeze in conditii reale masina pe care acesta spere s-o poata achizitiona in viitorul apropiat.
Este vorba despre un Citroen C2R2 pregatit in atelierul ProMotor Rm. Valcea, dupa specificatiile impuse de regulamentul FIA a nou infiintatei grupe R si dezvoltate pentru competitii de catre Citroen Sport din Franta. Micuta bestie are un motor de 1600cmc, dezvolta 185 CP si dispune de o cutie de viteze secventiala cu 5 trepte.
‘Este o masina fantastica, in care cred ca m-as simti excelent. Daca as putea sa iau startul la volanul unei astfel de masini, cu siguranta stilul de pilotaj ar trebui schimbat pentru ca tinuta de drum este cu mult mai buna decat a Saxo-ului nostru, pedala de ambreiaj nu se foloseste decat la start, comanda cutiei de viteze este ‘in linie, tip plus – minus’ iar pedala de frana trebuie actionata numai de catre piciorul stang. In concluzie, odata urcat la bord, simti ca te afli intr-o masina de curse in adevaratul sens al cuvantului, cu care cred ca se pot obtine timpi remarcabili pe probele de concurs, iar implicarea departamentului competitii al uzinei Citroen din Franta se face simtita foarte accentuat. Practic, parintele acestei ‘ mici fiare’ este insusi marele pilot francez Philippe Bugalski, cel care seteaza si testeaza masina de concurs a multiplului campion mondial Sebastien Loeb. Doresc sa multumesc domnilor Mugurel Pirscoveanu si Eugen Badina pentru ocazia de a trai aceasta experienta placuta, iar acum nu pot decat sa sper ca voi putea gasi resursele financiare necesare achizitionarii unei astfel de masini. Eu voi face tot ce-mi sta in putere pentru a atinge acest obiectiv’ declara Alex, foarte entuziasmat, la sfarsitul sesiunii de teste.
www.alexandrufilip.ro
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
La sfarsitul saptamanii trecute, pilotul bucurestean Alexandru FILIP a avut ocazia sa testeze in conditii reale masina pe care acesta spere s-o poata achizitiona in viitorul apropiat.
Este vorba despre un Citroen C2R2 pregatit in atelierul ProMotor Rm. Valcea, dupa specificatiile impuse de regulamentul FIA a nou infiintatei grupe R si dezvoltate pentru competitii de catre Citroen Sport din Franta. Micuta bestie are un motor de 1600cmc, dezvolta 185 CP si dispune de o cutie de viteze secventiala cu 5 trepte.
‘Este o masina fantastica, in care cred ca m-as simti excelent. Daca as putea sa iau startul la volanul unei astfel de masini, cu siguranta stilul de pilotaj ar trebui schimbat pentru ca tinuta de drum este cu mult mai buna decat a Saxo-ului nostru, pedala de ambreiaj nu se foloseste decat la start, comanda cutiei de viteze este ‘in linie, tip plus – minus’ iar pedala de frana trebuie actionata numai de catre piciorul stang. In concluzie, odata urcat la bord, simti ca te afli intr-o masina de curse in adevaratul sens al cuvantului, cu care cred ca se pot obtine timpi remarcabili pe probele de concurs, iar implicarea departamentului competitii al uzinei Citroen din Franta se face simtita foarte accentuat. Practic, parintele acestei ‘ mici fiare’ este insusi marele pilot francez Philippe Bugalski, cel care seteaza si testeaza masina de concurs a multiplului campion mondial Sebastien Loeb. Doresc sa multumesc domnilor Mugurel Pirscoveanu si Eugen Badina pentru ocazia de a trai aceasta experienta placuta, iar acum nu pot decat sa sper ca voi putea gasi resursele financiare necesare achizitionarii unei astfel de masini. Eu voi face tot ce-mi sta in putere pentru a atinge acest obiectiv’ declara Alex, foarte entuziasmat, la sfarsitul sesiunii de teste.
www.alexandrufilip.ro
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
impresionant .. si tare frumos vorbeste omul asta de masina ..:)
staio uneori si citesti toate aspectele astea, si, cu ceva pasiune in spate, simti cum te furnca mainile si spatele de bucurie ..:):):)
Domnilor, felicitarile mele!
staio uneori si citesti toate aspectele astea, si, cu ceva pasiune in spate, simti cum te furnca mainile si spatele de bucurie ..:):):)
Domnilor, felicitarile mele!
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a 4(patru) autoturisme CITROEN C2 R2 cu sprijinul CITROEN SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
In cadrul Raliului Clujului – Mobil1 desfasurat in perioada 16-17 iunie 2007, au luat startul 48 de echipaje.
Raliul a debutat cu o parcurgere a legaturii dintre trei probe speciale de doua ori, una dintre ele fiind vestita proba speciala Dangau, in care talentul pilotilor a facut diferenta principala fata de puterea masinilor, fiind extrem de tehnica. A doua zi de concurs s-a desfasurat prin parcurgerea specialei Dangau pe intoarcere si Super Speciala de la Mall-ul CORA.
Cele 3 C2 R2 inscrise in concurs au realizat timpi mai mult decat onorabili, clasandu-se la finalul raliului pe locurile 1, 2 si 6 in clasamentul Grupei A. Invingatorul Grupei A, Nistor Duval a reusit performanta ajutat in oarecare masura si de problemele puternicului Fiat Punto Kit Car, acesta dupa ce a condus clasamentul fiind nevoit sa cedeze sefia clasamentului urmaritorilor Nistor Duval si Alexandru Mitroi.
Astfel, dupa rezultatul de la Cluj, Grupa A este condusa de experimentatul pilot Nistor Duval CITROEN C2 R2 cu 35 puncte, urmat amentintator tot de un Citroen C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi – Valentin Hard.
Niciuna dintre masinile C2 R2 nu a avut niciun fel de problema tehnica.
Pentru Raliul Sibiului Pirelli 2007 masinutele vor fi pregatite cu minutiozitate in vederea abordarii celei mai grele etape de macadam din Romania.
De asemenea, la Sibiu va lua startul inca un autoturism preparat de Pro Motor pentru echipajul Alexandru Filip-Gicu Nemes. Masina va concura in conditii identice cu celelalte C2 R2, prefigurandu-se astfel premizele organizarii in viitor a unei cupe Citroen.
Pentru a urmari evolutia micutelor C2 R2 in CRR, vor fi prezenti in « standuri » Directorul Comercial al CITROEN ROMANIA, impreuna cu directorul de program Competitii CITROEN SPORT. Acestia si-au luat un angajament moral in vederea pregatirii terenului pentru o viitoare cupa Citroen in 2008 in Romania.
Pentru asigurarea continuitatii programului, ne va onora cu prezenta la start in calitate de deschizator de drum, Philippe Bugalski, care va participa pe Citroen C2 R2, garantandu-ne astfel spectacolul mult dorit de catre toti fanii raliurilor din Romania.
Ne simtim mandrii ca vom avea astfel de personalitati alaturi de noi si dorim sa le multumim astfel pentru prezenta lor.
Declaratiile pilotilor dupa ce au fost luati prin surprindere de sosirea lui Bugalski la Raliul Sibiului:
Nistor Duval : Voi aborda raliul cu mare atentie si voi face tot posibilul pentru a se simti cat mai bine Bugalski in Romania.
Alexandru Mitroi : Voi aborda raliul Sibiului in asa fel incat sa il termin, orice incercare de a forta cred ca se va termina cu o cacealma, nu o sa stau nici pe ganduri, dar o sa protejez si masina. Cred ca venirea lui Bugalski va fi perfecta pentru nivelul curselor din Romania… ar fi misto de tot ! As vrea sa stau in dreapta pentru a vedea sa vad ce face el acolo la volan.
Alex Filip : Sunt emotionat si nerabdator sa fac pasul catre o masina mai performanta. Despre venirea lui Bugalski, pot sa spun ca abia astept sa il cunosc, sunt un fan de mai mult timp al acestuia, pe vremuri aveam nickname-ul chiar « Bugalski » atunci cand corespondam pe internet !
Philippe Bugalski : Sunt nereabdator si bucuros pentru ca voi participa la o competitie din cadrul CRR, sper sa ajute sosirea mea suportului asteptat din parta pilotilor si a organizatorilor.
Philippe Bugalski, Campion European in 1997,Campion al Frantei 1998, 1999, 2000 pilot oficial CITROEN SPORT din 1998, invaingator in WRCTurul Corsicei 1996, Catalunia 1998,, Catalunia 1999, Raliul Germaniei 2001.
Multumim pe aceasta cale celor care au facut posibila realizarea acestor masini si sosirii lui Philippe i Romania :
CITROEN SPORT (Campioni Mondiali in WRC 2003, 2004 si 2005 la Constructori) si
CITRROEN ROMANIA ( Importator pentru Romania a automobilelor CITROEN),
dar nu in ultimul rand echipei de mecanici care au preparat aceste masini la cel mai inalt nivel profesional.
Mugurel Pirscoveanu
In cadrul Raliului Clujului – Mobil1 desfasurat in perioada 16-17 iunie 2007, au luat startul 48 de echipaje.
Raliul a debutat cu o parcurgere a legaturii dintre trei probe speciale de doua ori, una dintre ele fiind vestita proba speciala Dangau, in care talentul pilotilor a facut diferenta principala fata de puterea masinilor, fiind extrem de tehnica. A doua zi de concurs s-a desfasurat prin parcurgerea specialei Dangau pe intoarcere si Super Speciala de la Mall-ul CORA.
Cele 3 C2 R2 inscrise in concurs au realizat timpi mai mult decat onorabili, clasandu-se la finalul raliului pe locurile 1, 2 si 6 in clasamentul Grupei A. Invingatorul Grupei A, Nistor Duval a reusit performanta ajutat in oarecare masura si de problemele puternicului Fiat Punto Kit Car, acesta dupa ce a condus clasamentul fiind nevoit sa cedeze sefia clasamentului urmaritorilor Nistor Duval si Alexandru Mitroi.
Astfel, dupa rezultatul de la Cluj, Grupa A este condusa de experimentatul pilot Nistor Duval CITROEN C2 R2 cu 35 puncte, urmat amentintator tot de un Citroen C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi – Valentin Hard.
Niciuna dintre masinile C2 R2 nu a avut niciun fel de problema tehnica.
Pentru Raliul Sibiului Pirelli 2007 masinutele vor fi pregatite cu minutiozitate in vederea abordarii celei mai grele etape de macadam din Romania.
De asemenea, la Sibiu va lua startul inca un autoturism preparat de Pro Motor pentru echipajul Alexandru Filip-Gicu Nemes. Masina va concura in conditii identice cu celelalte C2 R2, prefigurandu-se astfel premizele organizarii in viitor a unei cupe Citroen.
Pentru a urmari evolutia micutelor C2 R2 in CRR, vor fi prezenti in « standuri » Directorul Comercial al CITROEN ROMANIA, impreuna cu directorul de program Competitii CITROEN SPORT. Acestia si-au luat un angajament moral in vederea pregatirii terenului pentru o viitoare cupa Citroen in 2008 in Romania.
Pentru asigurarea continuitatii programului, ne va onora cu prezenta la start in calitate de deschizator de drum, Philippe Bugalski, care va participa pe Citroen C2 R2, garantandu-ne astfel spectacolul mult dorit de catre toti fanii raliurilor din Romania.
Ne simtim mandrii ca vom avea astfel de personalitati alaturi de noi si dorim sa le multumim astfel pentru prezenta lor.
Declaratiile pilotilor dupa ce au fost luati prin surprindere de sosirea lui Bugalski la Raliul Sibiului:
Nistor Duval : Voi aborda raliul cu mare atentie si voi face tot posibilul pentru a se simti cat mai bine Bugalski in Romania.
Alexandru Mitroi : Voi aborda raliul Sibiului in asa fel incat sa il termin, orice incercare de a forta cred ca se va termina cu o cacealma, nu o sa stau nici pe ganduri, dar o sa protejez si masina. Cred ca venirea lui Bugalski va fi perfecta pentru nivelul curselor din Romania… ar fi misto de tot ! As vrea sa stau in dreapta pentru a vedea sa vad ce face el acolo la volan.
Alex Filip : Sunt emotionat si nerabdator sa fac pasul catre o masina mai performanta. Despre venirea lui Bugalski, pot sa spun ca abia astept sa il cunosc, sunt un fan de mai mult timp al acestuia, pe vremuri aveam nickname-ul chiar « Bugalski » atunci cand corespondam pe internet !
Philippe Bugalski : Sunt nereabdator si bucuros pentru ca voi participa la o competitie din cadrul CRR, sper sa ajute sosirea mea suportului asteptat din parta pilotilor si a organizatorilor.
Philippe Bugalski, Campion European in 1997,Campion al Frantei 1998, 1999, 2000 pilot oficial CITROEN SPORT din 1998, invaingator in WRCTurul Corsicei 1996, Catalunia 1998,, Catalunia 1999, Raliul Germaniei 2001.
Multumim pe aceasta cale celor care au facut posibila realizarea acestor masini si sosirii lui Philippe i Romania :
CITROEN SPORT (Campioni Mondiali in WRC 2003, 2004 si 2005 la Constructori) si
CITRROEN ROMANIA ( Importator pentru Romania a automobilelor CITROEN),
dar nu in ultimul rand echipei de mecanici care au preparat aceste masini la cel mai inalt nivel profesional.
Mugurel Pirscoveanu
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Fratilor!!!!
Maine vine Philippe in Romania!
Sunt deosebit de emotionat si fericit.
Consider acest moment un varf al carierei mele de pasionat al marcii CITROEN, un plus la imaginea marcii si mai ales o deschidere a unei usi inchise prea devreme a celui care a fost dictator intr-o lume atat de rafinata pe nume CITROEN a cunoscatorilor de masini.
Va astept la Sibiu, va doresc sa nu aveti vreodata emotiile pe care le traiesc eu acum.
Sunt fericit!
Maine vine Philippe in Romania!
Sunt deosebit de emotionat si fericit.
Consider acest moment un varf al carierei mele de pasionat al marcii CITROEN, un plus la imaginea marcii si mai ales o deschidere a unei usi inchise prea devreme a celui care a fost dictator intr-o lume atat de rafinata pe nume CITROEN a cunoscatorilor de masini.
Va astept la Sibiu, va doresc sa nu aveti vreodata emotiile pe care le traiesc eu acum.
Sunt fericit!
Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib