Distantiere pentru jenti aliaj C4
Moderator: Echipa Tehnica
pai e simplu: faci rost de niste saibe la fel si montezi piulitele de la Racingnick invers, adica (,) cu conul inafara, iar pe janta de tabla de la rota de rezerva le pui normal, cu conul spre janta si fara saiba
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
si mai bine 

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
noutati:
1. una bucata prezon stock c4 ... ~12 ron la ats (probabil aliajul cu crom si molibden
) oricum apreciez ca e mai ieftin decat amortizorul ala de cauciuc de la capacul motorului;
2.
anvelopa dreapta fata era umflata de meltenii de la vulcanizare la 3,5 bar, s-a remediat, a disparut in proportie de 90% vuietul ala la franare (mai apare uneori, dar mai estompat si ffff rar)
parca totusi trage ceva...neaparat ii verific geometria, in afara de ipso (sama nu ca-s scumpi) aveti alt atelier prin zona de nord sa-mi recomandati?
3. am luat distantierele si prezoanele de la SCC via nick racing, super super ok, 320 ron tot pachetul, pun poze curand, insa se pricepe cineva la limba germana?
ca-s niste pasi care nu-i inteleg in instructiunile atasate (se curata fuzeta cu perie de sarma, se da cu vaselina, se da distantierul cu ceva (asta nu-mi dau seama, cu ce) etc...si mai apare ceva cu cheie dinamometrica si 200 km/h
.
maine incerc niste poze
4. khan: scuze, nu te-am uitat cu placutele, pur si simplu nu am nici timp, nici bani si se pare ca zgomotul s-a estompat iar masina franeaza bine.
1. una bucata prezon stock c4 ... ~12 ron la ats (probabil aliajul cu crom si molibden


2.



parca totusi trage ceva...neaparat ii verific geometria, in afara de ipso (sama nu ca-s scumpi) aveti alt atelier prin zona de nord sa-mi recomandati?
3. am luat distantierele si prezoanele de la SCC via nick racing, super super ok, 320 ron tot pachetul, pun poze curand, insa se pricepe cineva la limba germana?



maine incerc niste poze
4. khan: scuze, nu te-am uitat cu placutele, pur si simplu nu am nici timp, nici bani si se pare ca zgomotul s-a estompat iar masina franeaza bine.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
nu-i bai. baga un scan cu instructiunile ca poate te pot ajuta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
deci imi pierd mintile...
am fost azi la sama sa pun distantierele si am fost refuzat politicos si pe buna dreptate; iata de ce:
fuzeta de xsara nu are filetul chiar din buza, are o adancime de 15 mm pana incepe filetul ei, cand mi-au calculat lungimea prezonului nu au fost luati in calcul acesti mm si in situatia actuala janta se prinde doar in 2 ture de filet, ceea ce este inacceptabil.
OK, am zis ca voi lua prezoane mai lungi (in loc de 48 am comandat de 62) ceea ce trebuie sa fie de ajuns.
DAR un domn de la SAMA a zis ca distantierul meu este nesigur si o improvizatie deoarece ii lipseste un sistem de fixare pe fuzeta si ca atunci cand voi pune o frana zdravana risc sa foarfec prezoanele...ei au zis asa: janta se invarte, distantierul se invarte cu ea, pun frana si atunci distantierul ala imi foarfeca prezonul ca e in miscare...CU CE ma ajuta daca distantierul se invarte solidar cu fuzeta si atunci cand pun frana se opreste si el???
distantierele momo si eibach am vazut ca au o gaura suplimentara in care intra un surub M6 care chipurile fixeaza distantierul pe fuzeta, eu nu-mi pot imagina ce eforturi vor fi in surubul ala M6 si cum va rezista el...oricum am o gaura in fuzeta, goala, la care se poate face un filet, pot da si o gaura in distantier si sa replic sistemul de la momo DAR ma intreb...rezista chestia asta?
totusi distantierele sunt certificate TUV si nu cred ca nemtii aia or fi asa de prosti sa vanda marfa pentru sinucigasi...atasez niste poze dupa "manualul" distantierelor si astept comentarii legate de fixarea pe fuzeta
ps cica la bmw/mercedes exista 5 gauri suplimentare in distantier pentru fixarea acestuia pe fuzeta...




de la pasul 7 poate ma ajuta un neamt
la 7. scrie zentrierbund und radanschluBflache grundlich reinigen. (din poza reiese ca se curata fuzeta de rugina)...
si Achtung! Bei der montage keinen Schlag-Schrauber verwenden!
multumesc
am fost azi la sama sa pun distantierele si am fost refuzat politicos si pe buna dreptate; iata de ce:
fuzeta de xsara nu are filetul chiar din buza, are o adancime de 15 mm pana incepe filetul ei, cand mi-au calculat lungimea prezonului nu au fost luati in calcul acesti mm si in situatia actuala janta se prinde doar in 2 ture de filet, ceea ce este inacceptabil.
OK, am zis ca voi lua prezoane mai lungi (in loc de 48 am comandat de 62) ceea ce trebuie sa fie de ajuns.
DAR un domn de la SAMA a zis ca distantierul meu este nesigur si o improvizatie deoarece ii lipseste un sistem de fixare pe fuzeta si ca atunci cand voi pune o frana zdravana risc sa foarfec prezoanele...ei au zis asa: janta se invarte, distantierul se invarte cu ea, pun frana si atunci distantierul ala imi foarfeca prezonul ca e in miscare...CU CE ma ajuta daca distantierul se invarte solidar cu fuzeta si atunci cand pun frana se opreste si el???
distantierele momo si eibach am vazut ca au o gaura suplimentara in care intra un surub M6 care chipurile fixeaza distantierul pe fuzeta, eu nu-mi pot imagina ce eforturi vor fi in surubul ala M6 si cum va rezista el...oricum am o gaura in fuzeta, goala, la care se poate face un filet, pot da si o gaura in distantier si sa replic sistemul de la momo DAR ma intreb...rezista chestia asta?
totusi distantierele sunt certificate TUV si nu cred ca nemtii aia or fi asa de prosti sa vanda marfa pentru sinucigasi...atasez niste poze dupa "manualul" distantierelor si astept comentarii legate de fixarea pe fuzeta
ps cica la bmw/mercedes exista 5 gauri suplimentare in distantier pentru fixarea acestuia pe fuzeta...




de la pasul 7 poate ma ajuta un neamt

si Achtung! Bei der montage keinen Schlag-Schrauber verwenden!
multumesc
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
bezz scrie:deci imi pierd mintile...
am fost azi la sama sa pun distantierele si am fost refuzat politicos si pe buna dreptate; iata de ce:
fuzeta de xsara nu are filetul chiar din buza, are o adancime de 15 mm pana incepe filetul ei, cand mi-au calculat lungimea prezonului nu au fost luati in calcul acesti mm si in situatia actuala janta se prinde doar in 2 ture de filet, ceea ce este inacceptabil.
OK, am zis ca voi lua prezoane mai lungi (in loc de 48 am comandat de 62) ceea ce trebuie sa fie de ajuns.
DAR un domn de la SAMA a zis ca distantierul meu este nesigur si o improvizatie deoarece ii lipseste un sistem de fixare pe fuzeta si ca atunci cand voi pune o frana zdravana risc sa foarfec prezoanele...ei au zis asa: janta se invarte, distantierul se invarte cu ea, pun frana si atunci distantierul ala imi foarfeca prezonul ca e in miscare...CU CE ma ajuta daca distantierul se invarte solidar cu fuzeta si atunci cand pun frana se opreste si el???
Si eu zic sa o lasi asa. E mai safe.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
din pacate nu esti singurul care-mi zice asta dar am dat bani pe jante, am dat si mai multi bani pe pilot primacy 195/50/16 (care nu merg pe jantele de otel) am dat bani pe distantiere si prezoane, am pilit o ora la prezoanele stock de am facut basici ca sa scot saibele alea DECI deja este ceva PERSONAL
nu ma las pana nu ii pun jantele alea pe 16, chit ca mor cu masina pe burta, cu rotile zburate ca la saxo-ul ala de raliu...
deci astept pareri, e mai bine sa fixez distantierul pe fuzeta sau nu?
ps nicum no offence man! e complet rational ce propui tu dar

deci astept pareri, e mai bine sa fixez distantierul pe fuzeta sau nu?
ps nicum no offence man! e complet rational ce propui tu dar

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
@Bezz..ti-am zis sa nu te apuci de improvizatii ca devii sinucigas. Bine macar ca cei de la Sama au fost cu capul pe umeri si nu dupa bani..
Vezi ca vroia cineva sa cumpere niste roti stock de C4 pe 16. Poate te intelegi repede cu omul la bani. Intra in partea cealalta ca are acolo postat.
Scapa de astea repede si ia niste jante cu ET mic ca sa nu mai ai probleme ;)..Si pe 16 gasesti chiar la bani buni..Just PM ;)
Vezi ca vroia cineva sa cumpere niste roti stock de C4 pe 16. Poate te intelegi repede cu omul la bani. Intra in partea cealalta ca are acolo postat.
Scapa de astea repede si ia niste jante cu ET mic ca sa nu mai ai probleme ;)..Si pe 16 gasesti chiar la bani buni..Just PM ;)
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
bezz scrie:deci imi pierd mintile...
am fost azi la sama sa pun distantierele si am fost refuzat politicos si pe buna dreptate; iata de ce:
fuzeta de xsara nu are filetul chiar din buza, are o adancime de 15 mm pana incepe filetul ei, cand mi-au calculat lungimea prezonului nu au fost luati in calcul acesti mm si in situatia actuala janta se prinde doar in 2 ture de filet, ceea ce este inacceptabil.
OK, am zis ca voi lua prezoane mai lungi (in loc de 48 am comandat de 62) ceea ce trebuie sa fie de ajuns.
Normal, ca filetul e in fuzeta, dar peste ea sta discul de frana, care se prinde doar cu prezoanele jantei.
DAR un domn de la SAMA a zis ca distantierul meu este nesigur si o improvizatie deoarece ii lipseste un sistem de fixare pe fuzeta si ca atunci cand voi pune o frana zdravana risc sa foarfec prezoanele...ei au zis asa: janta se invarte, distantierul se invarte cu ea, pun frana si atunci distantierul ala imi foarfeca prezonul ca e in miscare...CU CE ma ajuta daca distantierul se invarte solidar cu fuzeta si atunci cand pun frana se opreste si el???
distantierele momo si eibach am vazut ca au o gaura suplimentara in care intra un surub M6 care chipurile fixeaza distantierul pe fuzeta, eu nu-mi pot imagina ce eforturi vor fi in surubul ala M6 si cum va rezista el...oricum am o gaura in fuzeta, goala, la care se poate face un filet, pot da si o gaura in distantier si sa replic sistemul de la momo DAR ma intreb...rezista chestia asta?
totusi distantierele sunt certificate TUV si nu cred ca nemtii aia or fi asa de prosti sa vanda marfa pentru sinucigasi...atasez niste poze dupa "manualul" distantierelor si astept comentarii legate de fixarea pe fuzeta
ps cica la bmw/mercedes exista 5 gauri suplimentare in distantier pentru fixarea acestuia pe fuzeta...
Daca distantierele au cercuri de centraj pe janta si pe fuzeta, nu prea ai cum sa ramai fara roata. Suruburile nu se pot forfeca decat atunci cand aplici o forta mare cu soc puternic (groapa adanca luata in frana, etc) si janta nu se sprijina in inelul de centrare.
Surubul ala M6 are doar rolul de a fixa distantierul pe fuzeta pt a-ti usura munca atunci cand schimbi rotile.
Unele modele de distantiere (vezi cele facute de khan) se prind cu 4/5 suruburi de fuzeta si prezoanele rotii se infileteaza in distantiere, nu in fuzeta.
pune-le linistit, dar cu suruburi mai lungi, asta clar. povestea cu surubelul e asa cum scrie si mai sus, pentru a-ti usura munca la montaj. din clipa in care sandwichul asta e strins cu suruburile rotii, devine solidar si miscarile pieselor intre ele e maxim de ordinul zecimilor, pina se aseaza. deci pune-le linistit. la raliu se folosesc diverse distantiere in fct de janta si suspensia necesare pentru proba respectiva. distantierele nu au nici un surub ci doar dubla centrare (adica asa cum sint si ale tale). in plus, sa-mi arati si mie cum foarfeci tu un surub de otel, de roata, folosind o bucata de aluminiu groasa de 1,5 cm? bafta, o sa iasa belea!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst