Relanti 1,4 HDi

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Relanti 1,4 HDi

Mesajde pr_ovidiu » Lun 09-Apr-2007 22:47

Salutare colegi intru ale Citromobilelor :D
Am si eu o intrebare: ce parere aveti de mars cu masina la relanti?
Eu am in fiecare saptamana cate un drum de 20 km de tara de facut unde nu poti merge mai repede de 20-25 km/h. La acest drum schimb in a 3-a si o las sa mearga singura fara sa pun piciorul pe acceleratie.... toarce frumos si mentine viteza 23-25 km/h.
Banuiesc ca are un "calculator" care il alimenteaza ca sa mearga singura.
Deci sfaturi ii bine (se poate) sa mergi cu masina la relanti?
Mersi pt raspunsuri....

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 09-Apr-2007 23:02

Nu prea e bine ce faci. Mers subturat...

La viteza aia trebuia sa mergi cu treapta a 2-a si ai fi avut 1500-1600 de ture.

Datorita cuplului mare al dieselului iti poti permite sa faci smecheria asta, dar nu cred ca e sanatos pentru masina.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 10-Apr-2007 00:41

nu, este o ardere proasta si pot aparea probleme cu senzorii la evacuare (antipolution fault)
temperatura motorului dupa acest drum cum se prezinta?
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 10-Apr-2007 08:11

Masina merge foarte bine. Nu are probleme de comportament deloc.
Ba din contra se incalzeste mai greu iar becul de la depoluare nu mi s-a aprins niciodata!
Pe langa toate astea e foarte confortabul condusul.
Deci??? nu stiu ce sa fac! Pareri??

Avatar utilizator
bebe
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Vin 03-Iun-2005 13:02
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesajde bebe » Mar 10-Apr-2007 08:12

Daca ai face acest lucru in fiecare zi,si kilometrii de kilometrii,ar fi o problema. Dar asa cum spui tu,nu ai de ce sa-ti faci griji. Si acest lucru face parte din exploatarea oricarui motor de zi cu zi!
CX-ul meu? O pasiune pentru mine. C1-masina perfecta pentru o zi intreaga! Parerea mea.

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Joi 12-Apr-2007 22:15

Alte sfaturi mai aveti?
Sa inteleg ca se poate merge cu masina la relanti fara sa o stric?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 13-Apr-2007 08:26

Mersul subturat NU este benefic motorului.
In afara de asta, daca ai nevoie la un moment dat sa o "calci", sa accelerezi brusc sa iesi dintr-o situatie critica, la relanti motorul nu are putere asa ca intri in necaz!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: Relanti 1,4 HDi

Mesajde nicum » Vin 13-Apr-2007 11:34

pr_ovidiu scrie:Salutare colegi intru ale Citromobilelor :D
Am si eu o intrebare: ce parere aveti de mars cu masina la relanti?
Eu am in fiecare saptamana cate un drum de 20 km de tara de facut unde nu poti merge mai repede de 20-25 km/h. La acest drum schimb in a 3-a si o las sa mearga singura fara sa pun piciorul pe acceleratie.... toarce frumos si mentine viteza 23-25 km/h.
Banuiesc ca are un "calculator" care il alimenteaza ca sa mearga singura.
Deci sfaturi ii bine (se poate) sa mergi cu masina la relanti?
Mersi pt raspunsuri....


Las-o in treapta a doua si mergi cu piciorul pe accleratie ca sa ai viteza de 20-25 de km/h.
Mersul subturat are efecte daunatoare asupra motorului si din pacate nu se vad imediat. La turbo-diesel risti sa umpli turbina de funingine si pe urma te vedem si pe tine ca scrii cit de proste sint Citroenurile. link pentru exemplificarea mersului subturat:
http://www.daciaclub.ro/Motoare-de-1-4M ... 66-s0.html
Uita-te cit de coxate sint pistoanele alea si e vorba de un motor pe benzina!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 13-Apr-2007 11:36

pr_ovidiu scrie:Alte sfaturi mai aveti?
Sa inteleg ca se poate merge cu masina la relanti fara sa o stric?


Pentru ca se pare ca nu ai inteles pina acum, am sa iti raspund in stil Radio Erevan: se poate merge cu masina la relanti, dar nu pentru mult timp.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Vin 13-Apr-2007 13:17

Ok am inteles NU voi merge subturat... :(
Multumesc pt explicatii si raspunsuri.

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Relanti 1,4 HDi

Mesajde keos » Vin 13-Apr-2007 20:23

Intrebarea este:
- Relanti - 1000turatii
- Cuplu - 1600

E mai bine sa mergi supraturat sau subturat ??? Si cu cat ???


nicum scrie:
pr_ovidiu scrie:Salutare colegi intru ale Citromobilelor :D
Am si eu o intrebare: ce parere aveti de mars cu masina la relanti?
Eu am in fiecare saptamana cate un drum de 20 km de tara de facut unde nu poti merge mai repede de 20-25 km/h. La acest drum schimb in a 3-a si o las sa mearga singura fara sa pun piciorul pe acceleratie.... toarce frumos si mentine viteza 23-25 km/h.
Banuiesc ca are un "calculator" care il alimenteaza ca sa mearga singura.
Deci sfaturi ii bine (se poate) sa mergi cu masina la relanti?
Mersi pt raspunsuri....


Las-o in treapta a doua si mergi cu piciorul pe accleratie ca sa ai viteza de 20-25 de km/h.
Mersul subturat are efecte daunatoare asupra motorului si din pacate nu se vad imediat. La turbo-diesel risti sa umpli turbina de funingine si pe urma te vedem si pe tine ca scrii cit de proste sint Citroenurile. link pentru exemplificarea mersului subturat:
http://www.daciaclub.ro/Motoare-de-1-4M ... 66-s0.html
Uita-te cit de coxate sint pistoanele alea si e vorba de un motor pe benzina!

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Vin 13-Apr-2007 20:49

ii bine din cate am inteles sa mergi cu cel putin 1400-1500 rpm
ca sa nu ai probleme.

LUCK33RO
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Joi 26-Ian-2006 19:05
Localitate: bucuresti

Mesajde LUCK33RO » Mar 24-Apr-2007 22:23

Daca poti merge mereu cu fix 2000 e cel mai bine...si ungerea si consumul si curatarea injectoarelor sunt ideale si turbina e fericita... :wink:


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo