Salut!
Am o nelamurire: avand in vedere electronica foarte complicata a lui C4, la o eventuala spalare a motorului ce ar trebui sa-i rog pe baietii de la spalatorie sa acopere sau sa aiba o grija mai mare?
Sincer nu vreau ca dupa ce spal motorul la masina sa constat k nu mai functioneaza cum trebuie. Am avut o experienta de genul asta cand dupa ce mi-au curatat interiorul am avut surpriza sa constat ca nu mai functionau comenzile de pe volan. Spre norocul meu si-au revenit dupa vreo juma' de ora.
Mersi.
Spalare Motor
Moderator: Echipa Tehnica
de unde ai vazut tu ca isi spala motorul aia "din afara" ? Nu te lua dupa ce vezi pe discovery, acolo sunt emisiuni de tuning. Aia isi spala motorul, ca si noi, cand il demonteaza de pe masina pt refacerea setului. In rest se bazeaza pe nistre spray-uri ce se gasesc si la noi. Mai exista si un sistem de spalare cu abur dar chiar si acesta poate lasa "urme".
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
razzwan scrie:asta nu inteleg eu ... aici in romania toti dar absolut toti posesorii de masiini noi nu is spala motoarele sub nici un chip in schimb inafara e ceva normal sa-ti speli motorul ... de ce oare ??In mod normal partea electrica a masinii nu trebuie sa fie hidroizolata
Eu am vazut masini "din afara" care aveau eticheta unde scria negru pe galben ca motorul nu se spala

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
razzwan scrie:eu unul imi spal motorul cateodata si cu jet si pana acum nu am patit nimic
La cata electronica are pe el motorul tau diesel cu pompa de injectie mecanica chiar ne miram ca ai scapat pana acum!
Precautii trebuie luate la orice motor, la cele vechi pt ca nu erau construite cu conectori etansi la partea electrica iar la cele noi cu toata etanseitatea conectorilor sunt ata de multi incat tot se poate sa intre apa pe undeva.
Si tie iti recomand ca atunci cand mai speli motorul cu jet sa protejezi alternatorul pt ca una dintre cele mai intalnite cauze de defectare a alternatorului este sa intre lichid de racire in el cand se goleste istalatia. Iti dai seama ce bine ii face un jet puternic de apa!
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
eu nu de alternator mi-as face griji, ala e gindit sa functioneze chiar si sub jet de apa (ginditi-va ca la multe masini, alternatorul e in fata, imediat dupa radiator, ploaia intra direct in el cind masina e in mers, si totusi nu are nimic), ma gindesc doar ca jetul sa nu smulga ceva cuple, mufe etc. daca se tine cont de asta si nici nu se insita asupra conectorilor in care ar putea intra apa, chiar daca sint izolati, atunci se poate spala fara nici o grija
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187787
Total subiecte 18656
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11826
Cel mai nou membru Lucian68