suspensie cx

sfere, dozatoare, pompe,LHS, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

suspensie cx

Mesajde razzwan » Sâm 31-Mar-2007 09:18

am si eu o nelamurire :(( La cx-ul meu nu coboara de spate cand las pe coborat la minim ... de ce ? ce poate fi? A mai patit cineva asta ? Imi poate da niste sfaturi? :cry:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Sâm 31-Mar-2007 15:11

Inaltimea reglata incorect, corectorul murdar, tija de comanda indoita, etc.

P.S. Da-mi un tel sa rezolvam cu butoanele alea de geamuri. 0721 250 133.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 02-Apr-2007 07:47

Eu am patit la fel. Problema era la tija de comanda, unde se articuleaza cu parghia-balansier de la corectorul spate.
Insa la mine comanda e mecanica, doar prin tije. Tu ai si servomotor. Ia-le pe rand si verificale

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 07-Dec-2007 18:56

pt ca n-am putut deschide topic nou scriu aici care este diferenta dintre cele doua sfere ...care amorseaza mai bine sa spunem asa :D Imagine

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Vin 07-Dec-2007 22:53

la care e mai mare gaura de la supapa

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 08-Dec-2007 02:24

aia din stanga e sfera aftermarket, cred ca de fata daca aproximez bine gaura, iar cea din dreapta pare o sfera originala de spate... poate ma insel... dar asa pare :oops:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 08-Dec-2007 21:51

gaura la aia din stanga e mai mica fata de gaura la aia din dreapta.......

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 09-Dec-2007 01:11

pai vezi ca la alea originale, in adancime se micsoreaza gaura... incearca sa faci rost de un fel de lera de diametre interioare... sau baga sarme de diferite dimensiuni, apoi masori cu sublerul si ne spui diametrele aproximative ale gaurilor, sa videm si noi ce si cum...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 09-Dec-2007 12:12

Mai bine se uita la presiunea ÂştanĂžatĂŁ pe sferĂŁ. :wink:
Problema este dacã amândouã sunt de faÞã ºi trebuie sã determine dacã este cumva una de GTI.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 09-Dec-2007 14:04

se poate sa fie si cum spui tu, dar sa le verifice... pe aia originala este scrisa presiunea, dar pe cealalta de regula se scrie cu vopsea, si la cum arata... nu cred ca mai e nimic scris :lol: ...
OFF, @razzwan: imi spuneai ceva de sfere confort pe fata... gandeste-te bine ce doresti:eu mi-am tras sfere confort pe fata, si acum dau din colt in colt ca e instabila masina la viteza si nu prea pot merge cu ea ca se inclina prea rau... in oras e mirifica suspensia, dar na, nu poti sa le ai pe toate :lol: o sa incerc sa studiez mai bine problema ca poate o fi ceva pe la bara stabilizatoare, si o sa vedem, dar pana atunci nu iti lua confort ca poate o sa iti para rau... daca masina ta este dura la suspensie, si sferele sunt incarcate, cauta defectul in alta pare, mai exact la bucsile basculelor inferioare si la rulmentii de la basculele superioare... fa o verificare amanuntita, nu schimba sferele aiurea. regula de baza la cx ca sa ai suspensia confortabila, este ca toate articulatiile de pe fata, si rulmenti de la bratele spate, sa fie BUNE, altfel nici sa nu te gandesti. mai fa un test... apasa pe botul masinii, pe mijloc... ar trebui sa se lase egal din ambele parti pana la pamant; daca face chestia asta si tot e nasoala la denivelari, e de la articulatii.
a... si inca ceva, gaura nu este totul la amortizorul sferei :wink: mai conteaza si restul.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 09-Dec-2007 17:04

sa incepem cu nceputul.. :D
sfera din stanga are gaura mai mica fata de cea din dreapta ... asta am verificat prima data :P
dj01fad: sferele confort nu mi le pun pe fata ci pe spate:P ca pe fata cu sferele putin descarcate este moale ete super ok....pe spate aveam eu buba si sferele descarcate :( acum nu mai sunt mi-am pus altele si totusi acum cand plec se lasa putin de cur si cand pun frana parca s-ar ridica in rest acum spatele amorseaza mai bine decat fata :lol: is asa de moi sferele de pe spate atunci cand urc o bordura cu spatele aproape nu simn nimic.. si nu exagerez :P mai presis o leganare fina
si eram sa uit pe sfere sunt stantate 45 :P

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 09-Dec-2007 19:31

si eram sa uit pe sfere sunt stantate 45

Mai exact 40 8)
Cum ai reuºit sã mãsori diametrele pentru cã diferenÞa(dacã existã) dintre ele este de 0.15mm? La tipul acesta de sfere 500/40 nu au fost decât orificii de 1.10mm pe bx ºi 1.25mm pe cx.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 09-Dec-2007 22:44

asa-i 40 :D e foarte simplu de verificat... cu o sarmulita sarma care intra pe gaurica la sfera a 2 a nu intra la prima...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 03-Apr-2008 22:12

stiu ca e cam vechi topicul, dar spusesem ceva aici si ramasese nelamurita treaba: la mine s-a rezolvat in sfarsit problema cu instabilitatea, si era dupa cum am banuit eu, de la bara stabilizatoare toata porcaria, pt ca pe una din parti erau bucsile ca si inexistente... cu toate ca am sfere confort pe fata, acum este deosebit de stabila masina, fata de cum era inainte...
pe spate nu cred ca are rost sa ii pui sfere confort... si asa spatele la cx nu simte absolut nimic din drum, sau cel putin asa ar trebui sa fie.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Hidraulica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973