Gresesc daca imi cumpar un C3?
Moderator: Echipa Tehnica
Eu unul personal doresc benzina.
Vis-a-vis de finisari interioare .......... nu ma pot exprima. Ptr mine finisarile interioare sint cam la fel la toate masinile mai putin la dacia 1310 pe care o am si nu are asa ceva sub nici o forma. Una peste alta cred ca o sa imi placa orice masina fiindca in dacie nu mai supoooort. Miine ma duc in vizita si pe la Skoda ca am auzit la radio ca astia mai sint inca in programul cu daciile date la remat. Vb este ca citroenul oricare tip ar fi el are ceva care il face sa fie diferit fata de alte masini, insa nici multe la numar pe strazi nu vezi. Oare ce denota aceasta absenta de pe strazile Romaniei a citroenurilor?. Mai sap pe la dileri sa vedem poate poate imi iau si eu ceva in cele din urma. Oricum astept cu nerabdare si alte informatii de la posesorii de C3 aia asa putini cum sint. Apropos din auzite cica e ceva de capul ei insa......... mai doresc sa citesc si alte opinii.
Vis-a-vis de finisari interioare .......... nu ma pot exprima. Ptr mine finisarile interioare sint cam la fel la toate masinile mai putin la dacia 1310 pe care o am si nu are asa ceva sub nici o forma. Una peste alta cred ca o sa imi placa orice masina fiindca in dacie nu mai supoooort. Miine ma duc in vizita si pe la Skoda ca am auzit la radio ca astia mai sint inca in programul cu daciile date la remat. Vb este ca citroenul oricare tip ar fi el are ceva care il face sa fie diferit fata de alte masini, insa nici multe la numar pe strazi nu vezi. Oare ce denota aceasta absenta de pe strazile Romaniei a citroenurilor?. Mai sap pe la dileri sa vedem poate poate imi iau si eu ceva in cele din urma. Oricum astept cu nerabdare si alte informatii de la posesorii de C3 aia asa putini cum sint. Apropos din auzite cica e ceva de capul ei insa......... mai doresc sa citesc si alte opinii.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Mon ami, chiar daca citromobilele ar fi raritati pe plaiurile mioritice, ceea ce e departe de a fi adevarat, asta nu e un dezavantaj. Posesorii de opel vectra si mai ales oglinzile lor iti pot confirma asta... 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
@emi: In tarile cu apa calda permanenta, Citroen e o marca destul de raspandita. In Germania (statistica 2003), Citroen detine 1/3 din vanzarile PSA (Peugeot avand 2/3), in Italia nu stiu ce zice statistica oficiala dar cand am fost anul trecut in concediu cred ca am vazut vreo 30 C3-uri distincte.
Iar A-Klasse erau chiar mai multe
Am si o poza cu 3 C3-uri intr-o parcare
Pe cand [in Italia] am vazut exact 2 bucati Fabia, una cu numar de Ungaria si una cu numar de Slovacia...
@Danila: am postat deja pe topicul celalat, dar avand in vedere ca discutia s-a cam stabilizat aici, duplic postul:
"Sunt posesorul unui C3, cumparat in mai anul trecut, 1.4i 8v benzina, vreo 9100 km la bord.
Probleme tehnice: zero (cu exceptia unui greieras la montantul B, pt care nu gasesc timp sa las masina in service sa-l asasineze).
Revizia nu stiu cat costa
Cand am cumparat-o revizia se facea la 15.000 km / 1 an, cand m-am dus la verificarea de 2500 km o marisera la 30.000 km (20.000 recomandat) / 1 an, iar cand m-am dus dupa 1 an se schimbase intervalul de revizii la 2 ani
In ritmul asta nu stiu daca mai apuc vreo revizie pana o vand
Comportament dinamic al masinii mi se pare excelent, dar nu-i nevoie sa ma crezi pe cuvant, mai bine citeste testul comparativ de siguranta activa la clasa mica din Quatroroute, aprilie 2005:
Locul 4/9, fara ESP, in conditiile in care celelalte doua masini fara ESP (Corsa si Yaris) au ocupat ultimele pozitii...
Consumul mediu in 8.810 km e cu 1,46 l/100 mai mare decat cel oficial (specificatia Citroen Germania), dar nu ma consider un sofer de referinta pt condusul economic
Probleme din alea paranormale gen poltergheist, airbag-uri explodate din senin, instrumente care o iau razna, etc, n-am avut. Sincer sa fiu, nici nu am condus in Triunghiul Bermudelor pana acuma...
De fiecare data cand mi s-a parut ca ceva nu merge cum trebuie, s-a dovedit ca masina era mai desteapta decat soferul ;)
(RTFM cu alte cuvinte...) "
Iar A-Klasse erau chiar mai multe

Am si o poza cu 3 C3-uri intr-o parcare

Pe cand [in Italia] am vazut exact 2 bucati Fabia, una cu numar de Ungaria si una cu numar de Slovacia...
@Danila: am postat deja pe topicul celalat, dar avand in vedere ca discutia s-a cam stabilizat aici, duplic postul:
"Sunt posesorul unui C3, cumparat in mai anul trecut, 1.4i 8v benzina, vreo 9100 km la bord.
Probleme tehnice: zero (cu exceptia unui greieras la montantul B, pt care nu gasesc timp sa las masina in service sa-l asasineze).
Revizia nu stiu cat costa

Cand am cumparat-o revizia se facea la 15.000 km / 1 an, cand m-am dus la verificarea de 2500 km o marisera la 30.000 km (20.000 recomandat) / 1 an, iar cand m-am dus dupa 1 an se schimbase intervalul de revizii la 2 ani

In ritmul asta nu stiu daca mai apuc vreo revizie pana o vand

Comportament dinamic al masinii mi se pare excelent, dar nu-i nevoie sa ma crezi pe cuvant, mai bine citeste testul comparativ de siguranta activa la clasa mica din Quatroroute, aprilie 2005:
Locul 4/9, fara ESP, in conditiile in care celelalte doua masini fara ESP (Corsa si Yaris) au ocupat ultimele pozitii...
Consumul mediu in 8.810 km e cu 1,46 l/100 mai mare decat cel oficial (specificatia Citroen Germania), dar nu ma consider un sofer de referinta pt condusul economic

Probleme din alea paranormale gen poltergheist, airbag-uri explodate din senin, instrumente care o iau razna, etc, n-am avut. Sincer sa fiu, nici nu am condus in Triunghiul Bermudelor pana acuma...
De fiecare data cand mi s-a parut ca ceva nu merge cum trebuie, s-a dovedit ca masina era mai desteapta decat soferul ;)
(RTFM cu alte cuvinte...) "
Suspensia spate e independentă la toate modelele, frânele pe spate sunt pe tamburi la modelele "normale" (de oraş), şi pe discuri la cele aşa-zise "sport" (vârf de gamă, 1.6-110cp pe benzină şi 1.4 16V-92cp la motorină).
Dar oricum, din câte am citit şi auzit, modelele astea cu discuri pe spate au o frână foarte violentă, care necesită antrenament serios ĂŽn vederea utilizării responsabile ;)
PS. Da, am experimentat ABS-ul. Merge
Da, are greutatea distribuită ĂŽn principal pe partea din faţă, deci cu maşina "goală" trebuie mare, mare atenţie ĂŽn curbe strânse, fiindcă la viteze "neadaptate condiţiilor de drum" :P derapează imediat!!
Dar oricum, din câte am citit şi auzit, modelele astea cu discuri pe spate au o frână foarte violentă, care necesită antrenament serios ĂŽn vederea utilizării responsabile ;)
PS. Da, am experimentat ABS-ul. Merge

Eu unu m-am cam hotarit.
Merg pe C3 la 1,4. Sint oarecum dezamagit de termenul de livrare care imi pare cam mare (3 luni - asami-a zis personajul ala de la showroom). Miine ma duc sa intreb ce si cum e cu actele. Nu stiu daca am mai spus-o dar vreau o masina mai mica sa ma pot strecura si sa nu fie identica cu a taximetristilor. Cred ca asta ar fi un C3.
Sa fiti iubiti si ne mai citim. Citroen intins!
Merg pe C3 la 1,4. Sint oarecum dezamagit de termenul de livrare care imi pare cam mare (3 luni - asami-a zis personajul ala de la showroom). Miine ma duc sa intreb ce si cum e cu actele. Nu stiu daca am mai spus-o dar vreau o masina mai mica sa ma pot strecura si sa nu fie identica cu a taximetristilor. Cred ca asta ar fi un C3.
Sa fiti iubiti si ne mai citim. Citroen intins!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@mars2k: nu stiu cum e suspensia spate la C3, dar la C4 este asa "roti independente, brate trase cu traversa deformabila, arcuri elicoidale si amortizoare hidraulice, bara antiruliu"
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
E teapa.
Uite ce zice specificatia germana pt C3:
"Aufhängung vorn: Mc Pherson-Federbeine mit unterer Dreiecksschwinge
Aufhängung hinten: Pseudo-Einzelradaufhängung", tradus de google ca:
"Suspension in front: Mc Pherson shock struts with lower triangle rocker
Suspension in the back: Pseudo independent suspension"
Iar specificatia olandeza pt C3:
"Ophanging voor: Onafhankelijk, Mc Pherson met hydraulische schokdempers, torsiestabilisator
Ophanging achter: Semi-onafhankelijk, getrokken draagarmen met flexibele traverse, hydraulische schokdempers, torsiestabilisator", tradus de babelfish:
"Framework front: Independently, Mc Pherson with hydraulic bump silencing devices, torsiestabilisator
Framework behind: Semi-independent, drawn draagarmen with flexible traverse, hydraulic bump silencing devices, torsiestabilisator"
Iar cea franceza, tot pt C3:
"Liaison au sol:
- Avant: Roues indĂŠpendantes. Essieu Mac Pherson avec bras infĂŠrieurs triangulĂŠs, ressorts hĂŠlicoĂŻdaux, amortisseurs hydrauliques tĂŠlescopiques et barre antiroulis.
- Arrière: Essieu à bras tirÊs avec traverse dÊformable,
ressorts hĂŠlicoĂŻdaux et amortisseurs hydrauliques tĂŠlescopiques."
Pe asta n-o mai traduc, e destul de clara asa
Rezumand, "bare trase cu traversa deformabila" =
1. Francezii nu zic nimic, nici ca-i independenta nici ca nu. Dar avand in vedere ca pt puntea fata spun explicit ca-i independenta, concluzia e clara din punctul meu de vedere.
2. Pt nemti este pseudo-independenta
3. Pt olandezi este semi-independenta
Scor final 2-0 pt suspensie semi-independenta, in specificatiile din tarile cu apa calda.
Uite ce zice specificatia germana pt C3:
"Aufhängung vorn: Mc Pherson-Federbeine mit unterer Dreiecksschwinge
Aufhängung hinten: Pseudo-Einzelradaufhängung", tradus de google ca:
"Suspension in front: Mc Pherson shock struts with lower triangle rocker
Suspension in the back: Pseudo independent suspension"
Iar specificatia olandeza pt C3:
"Ophanging voor: Onafhankelijk, Mc Pherson met hydraulische schokdempers, torsiestabilisator
Ophanging achter: Semi-onafhankelijk, getrokken draagarmen met flexibele traverse, hydraulische schokdempers, torsiestabilisator", tradus de babelfish:
"Framework front: Independently, Mc Pherson with hydraulic bump silencing devices, torsiestabilisator
Framework behind: Semi-independent, drawn draagarmen with flexible traverse, hydraulic bump silencing devices, torsiestabilisator"
Iar cea franceza, tot pt C3:
"Liaison au sol:
- Avant: Roues indĂŠpendantes. Essieu Mac Pherson avec bras infĂŠrieurs triangulĂŠs, ressorts hĂŠlicoĂŻdaux, amortisseurs hydrauliques tĂŠlescopiques et barre antiroulis.
- Arrière: Essieu à bras tirÊs avec traverse dÊformable,
ressorts hĂŠlicoĂŻdaux et amortisseurs hydrauliques tĂŠlescopiques."
Pe asta n-o mai traduc, e destul de clara asa

Rezumand, "bare trase cu traversa deformabila" =
1. Francezii nu zic nimic, nici ca-i independenta nici ca nu. Dar avand in vedere ca pt puntea fata spun explicit ca-i independenta, concluzia e clara din punctul meu de vedere.
2. Pt nemti este pseudo-independenta
3. Pt olandezi este semi-independenta
Scor final 2-0 pt suspensie semi-independenta, in specificatiile din tarile cu apa calda.
C3 sau C4, e acelasi model de suspensie: "bare trase cu traversa deformabila" sau "essieu Ă bras tirĂŠs avec traverse dĂŠformable", pe limba lui Voltaire, sau "getrokken draagarmen met flexibele traverse", pe limba lui van der Graaf 
Chestiunea este daca modelul asta de suspensie este independenta sau semi-independenta.
Eu zic ca citroen.ro (la fel ca si peugeot.com.ro) vinde marfa ca independenta cand de fapt e semi.

Chestiunea este daca modelul asta de suspensie este independenta sau semi-independenta.
Eu zic ca citroen.ro (la fel ca si peugeot.com.ro) vinde marfa ca independenta cand de fapt e semi.
Este semi.
Cred ca vine ca la Golf .
Este o traversa prinsa la capete in caroserie cu bucsi speciale .
Traversa este deformabila(foarte putin desigur)
Din capetele traversei iasa bratele (la capatul bratelor rotile
)
Apare cam asa
/--------------\
/ \
Partea de sus e prinsa pe caroserie (pe bucsi) si jos rotile .
Este semiindependenta iar puntea aceea lunga este deformabila asa ca bratele sunt foarte flexibile unul fata de altul .
Oricum este cu mult mai buna decat acela cu punte rigida (stil Dacia).
Cred ca 80% din masini este asa asa ca
Sa-ti placa tie masina asa ca
Laurentiu
Cred ca vine ca la Golf .
Este o traversa prinsa la capete in caroserie cu bucsi speciale .
Traversa este deformabila(foarte putin desigur)
Din capetele traversei iasa bratele (la capatul bratelor rotile

Apare cam asa
/--------------\
/ \
Partea de sus e prinsa pe caroserie (pe bucsi) si jos rotile .
Este semiindependenta iar puntea aceea lunga este deformabila asa ca bratele sunt foarte flexibile unul fata de altul .
Oricum este cu mult mai buna decat acela cu punte rigida (stil Dacia).
Cred ca 80% din masini este asa asa ca

Sa-ti placa tie masina asa ca

Laurentiu
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo