sfaturi achizitionare BX

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

sfaturi achizitionare BX

Mesajde kadix » Lun 19-Mar-2007 16:42

am gasit imtamplator un BX pe care as vrea sa-l cumpar. masina e seria 1 din 87 :shock: cu motor de 1.6 pe injectie. nu a mai mers din decembrie anul trecut (conform spuselor proprietarului). momentan e prafuita atat in interior cat si in exterior dar ma atrage masina. ii lipseste un semnalizator fata si are parbrizul crapat. ca dotari am vazut ca are 4 geamuri electrice.
as vrea sa ma decid daca o cumpar sau nu (pretul e f bun) dar nu stiu la ce sa ma uit la ea si cum sa o testez. Asa ca astept sfaturile dvs care cred ca m-ar putea scoate din impas. Multumesc anticipat,
Lucian

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 19-Mar-2007 17:03

Cel mai bine e sa te duci cu cineva care se pricepe la BX-uri s-o incerce.
Sau du masina la un service de profil, sa zicem la Ciocarlan, pe Cutitul de Argint. Vezi ca ai numarul lui de telefon la sectiunea mecanici/adrese utile.
Nu e bine sa risti daca nu te pricepi. Pretul bun poate fi o capcana, nu e musai, dar poate...

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 19-Mar-2007 17:08

kadix, din 87 este serie 2. daca are bord cu manete pt semnalizare si stergatoare este serie 2.
Porneste? Se ridica? Nu curge ca la robinet din hidraulica? Daca acestea sunt intrunite alaturi de o caroserie ok si un pret super, ia-o, dupa aceea o sa ai rgrete ca poate era mai buna decat alta mai scumpa.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 19-Mar-2007 21:34

@kadix: s-a mai discutat pe forum la ce sa fii atent la un BX. Foloseste search. De acord cu paco, ca un pret mic poate ascunde niste bube, oricum dupa cum ai vazut pe forum BX-urile sint slab cotate, cel putin de unii de pe aici 8)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

detalii

Mesajde kadix » Mar 20-Mar-2007 22:49

Am fost azi din nou la masina asa ca pot sa va dau mai multe detalii:
BX 16 TRI an 86 seria 1 stata de aproximativ un an pe dreapta. Am pornit motorul astazi cu oarecare greutate - am inteles ca mai trebuie reglat avansul si debitmetrul si schimbat bujiile. Parti bune : masina porneste, are servodirectie si SE RIDICA. Parti nasoale , incep cu cea mai nasoala : in loc de LHM am vazut ca a fost folosit ulei hidraulic 45 sau ceva de genul acesta. Ce risc in cazul asta si cat m-ar costa o revizie totala a hidraulicii? altele sunt mai marunte: semnalizator stanga fata lipsa, parbriz crapat, la oglinda sofer este spart geamul, un geam triunghiular din spate inlocuit cu plexiglass si un geam electric din spate care nu functioneaza. Pretul care mi s-a cerut este de 15 mil dar cred ca il pot aduce in jur de 11. Ce ma sfatuiti sa fac ? o iau ori ba?
Multumesc,
Lucian

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mar 20-Mar-2007 22:55

a pornit, s-a ridicat.....la 11 mil ia-o. Inlocuiesti zeama de h45 cu lhm si gata. Eventual ii faci o cura cu motorina+ulei sau lhm si dupa 1000km pui lhm curat. Restul sunt detalii. are vopsea pe ea? rugina?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 20-Mar-2007 23:35

la pretul asta poti sa o iei,dar sa te astepti sa bagi ceva bani in ea

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Mie 21-Mar-2007 09:12

Eu nu stiu de ce va complicati cu hirburi de 15 mil care au functionat cu ulei hidraulic??? O astfel de masina e terminata . O sa mai bagi 20 mil sa o aduci la realitate. Si serie 1?? Fii serios! Mai bine dai 50 mil pe una intretinuta corespunzator si sa fie serie 2. Nu cred ca o sa ai probleme.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 21-Mar-2007 09:27

Este adevarat ca seria 1 are probleme la tablarie , dar vai a funtionat cu Lh 45 amestecat cu motorina si hidraulica este varza....si a mea a funtionat cu lh 45 ,in prezent are Lhm si funtioneaza hidraulica bine. 11 mil + 20 mil =31 mil, pana la 50 mil este o diferenta considerabila.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 21-Mar-2007 15:23

@kadix: daca are ulei hidraulic romanesc (despre H 45 e vorba) eu zic sa o lasi. Daca sta de peste 1 an cu uleiul ala in ea, inseamna ca toate retururile sint terminate sau pe acolo.
La o masina de virsta asta, servodirectia e mai degraba o sursa de probleme decit o dotare.
1100 RON e un pret bun daca judeci in valoare absoluta, dar fii pregatit sa dai multe milioane doar pe hidraulica. Plus ca mai exista riscul, datorita uzurii avansate sa nu mai poti face trecerea inapoi la LHM (asta e mult mai subtire).
@rufus: am vazut multe seria I care aratau foarte bine la tabla. Interioarele de serie II sint mai slabe calitativ, cel putin bordul crapa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 21-Mar-2007 15:55

Nicu, nu e atit de grav pe cum spui. instalatia e mai mult ca sigur recuperabila, mai ales daca s-a ridicat dupa un an. eventual se schimba niste garnituri sau ceva furtune de retur si gata. oricum, LHM e mai gros un pic decit H46 (nu H45). iar daca mai pui si pretul mic de achizitie, e posibil sa merite sa fie reconditionata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo