Putem lua de bun ce zice agentul Generali ? Daca da, atunci ti-am raspuns.
In contract nu apare asa ceva, cum nu apare nici mentiunea ca la 3 utilizari ale politei CASCO intr-un an, Generali nu mai reinoieste contractul.
CASCO - UNITA vs Generali
Moderator: Echipa Tehnica
@DeeJayU, nu pun la indoiala ce ti-a zis brokerul de asigurari. E foarte interesant ce spune individul respectiv. Adica exista clauze din contractul de asigurare care se comunica verbal? Cum vine asta? Ca in contractul meu nu se specifica nicaieri de marirea cu 50% a primei de asigurare daca se foloseste polita. Un contract scris e un contract scris, ce scrie acolo conteaza, nu ce li se nazare unora sa spuna, char daca sunt brokeri de asigurari.
Ai dreptate...dar nu uita ca acest contract este incheiat doar pe un an si nu se spune nimic de reinoire. Prima de asigurare se recalculeaza in fiecare an, si nu are legatura cu contractul. Asa cum ti se dau reduceri daca nu ai avut evenimente la fel de bine iti pot mari polita in cazul in care ai avut evenimente. Ei nu au nici un motiv sa-ti puna clauza in contract decat daca ai face contractul pe 5 ani atunci fiind obligati sa-ti puna si conditiile de reinoire.
E o chestiune de etica. Pana la urma orice Asigurator poate sa-ti mareasca prima de asigurare. In momentul asta prima este undeva intre 4.5-6.5% din val masinii. Exista un plafon maximal impus de CSA ? Intreaba-te daca cineva vrea sa-ti fixeze prima la 20% poate dpdv legal ? Noroc ca poti accepta sau refuza.
E o chestiune de etica. Pana la urma orice Asigurator poate sa-ti mareasca prima de asigurare. In momentul asta prima este undeva intre 4.5-6.5% din val masinii. Exista un plafon maximal impus de CSA ? Intreaba-te daca cineva vrea sa-ti fixeze prima la 20% poate dpdv legal ? Noroc ca poti accepta sau refuza.
Asta cam asa e. Si tu ai dreptate. Te pot juca la reinnoirea politei in functie de cati bani au cheltuit cu tine in anul precedent. Mi se pare totusi o magarie sa-ti mareasca prima de asigurare cu 50% daca ai folosit polita chiar si o singura data intr-un an. E ca si cum te-ar invita sa te duci la alta societate de asigurari si iti deschid si usa pentru asta.
Eu am spus chestiune de etica tu spui magarie.
Cuvantul ar trebui sa fie mult mai dur.
In orice caz toti pot face asta, am ramas insa surprins ca Generali a recunoscut-o.
Am lucrat 6 ani cu Asiromul. Intr-un singur an am avut avenimente si atunci 4 (a dat un tip cu spatele si nu avea RCA => CASCO, masina mi-a fost sparta =>CASCO, am gasit-o lovita in parcare => CASCO, a trecut un papuc pe langa mine si i-a zburat de chestie din metal direct in portiera mea; nici nu a observat => CASCO). Sunt evenimente pe care nu le poti controla si la care tu nu ai nici cea mai mica vina. Cu toate astea te poti trezi cu o super prima in anul urmator.
Daca acum mai tine cu schimbarea asiguratorului, de la anul se vor schimba lucrurile (devine functionala in mod oficial baza de date intercompanii de asig - in genul Biroului de Credite).

In orice caz toti pot face asta, am ramas insa surprins ca Generali a recunoscut-o.
Am lucrat 6 ani cu Asiromul. Intr-un singur an am avut avenimente si atunci 4 (a dat un tip cu spatele si nu avea RCA => CASCO, masina mi-a fost sparta =>CASCO, am gasit-o lovita in parcare => CASCO, a trecut un papuc pe langa mine si i-a zburat de chestie din metal direct in portiera mea; nici nu a observat => CASCO). Sunt evenimente pe care nu le poti controla si la care tu nu ai nici cea mai mica vina. Cu toate astea te poti trezi cu o super prima in anul urmator.
Daca acum mai tine cu schimbarea asiguratorului, de la anul se vor schimba lucrurile (devine functionala in mod oficial baza de date intercompanii de asig - in genul Biroului de Credite).
Da, se pare ca vin vremuri grele. Din cate vad, societatile de asigurare, ca si bancile, sunt puse pe facut profituri mari intr-un timp cat mai scurt. Bine, nimeni nu are pretentia ca o societate de asigurari sa faca acte de caritate cu proprii asigurati, dar nici chiar sa-ti mareasca prima cu 50% pentru o amarata de zgarietura reparata din banii asiguratului pana la urma, ca tot el plateste prima.
Eu zic ca s-ar putea face un sistem conform caruia daca un individ are daune intr-un an pana la valoarea primei minus o suma sau un procent din valoarea primei, care e inregistrat ca profit pentru societate, societatea de asigurari sa fie mai rezonabila si sa nu aiba pretentii exagerate pentru prima de asigurare de anul viitor. Din pacate, societatile de asigurare vor sa faca bani, nu sa-si fidelizeze clientii. Sau ii vor fideliza fortat de la anul cand vor face baza aia de date comuna.
Sunt de acord ca exista si multi soferi indisciplinati in trafic, care traiesc cu impresia ca daca au Casco, isi pot permite sa riste oricat de mult, sa faca praf masina, ca se ocupa Casco de problema asta. Orice societate de asigurari trebuie sa-si ia niste masuri de precautie fata de astfel de indivizi care abuzeaza de polita Casco. Dar nu sa salte prima de asigurare pana la cer pentru un amarat care a avut si el niste incidente datorate hazardului sau ghinionului pe care-l putem avea cu totii.
Daca vor profit, ar face mai bine sa-si puna la punct relatiile cu service-urile despre care se stie ca umfla in mod artificial preturile pentru niste reparatii care nu valoreaza nici pe departe sumele trecute pe facturi.
Pana una alta, traiasca bancile care cer la creditele auto polita full Casco obligatorie si societatile de leasing care nu-ti dau masina fara sa platesti peschesul si la societatea de asigurari.
Eu zic ca s-ar putea face un sistem conform caruia daca un individ are daune intr-un an pana la valoarea primei minus o suma sau un procent din valoarea primei, care e inregistrat ca profit pentru societate, societatea de asigurari sa fie mai rezonabila si sa nu aiba pretentii exagerate pentru prima de asigurare de anul viitor. Din pacate, societatile de asigurare vor sa faca bani, nu sa-si fidelizeze clientii. Sau ii vor fideliza fortat de la anul cand vor face baza aia de date comuna.
Sunt de acord ca exista si multi soferi indisciplinati in trafic, care traiesc cu impresia ca daca au Casco, isi pot permite sa riste oricat de mult, sa faca praf masina, ca se ocupa Casco de problema asta. Orice societate de asigurari trebuie sa-si ia niste masuri de precautie fata de astfel de indivizi care abuzeaza de polita Casco. Dar nu sa salte prima de asigurare pana la cer pentru un amarat care a avut si el niste incidente datorate hazardului sau ghinionului pe care-l putem avea cu totii.
Daca vor profit, ar face mai bine sa-si puna la punct relatiile cu service-urile despre care se stie ca umfla in mod artificial preturile pentru niste reparatii care nu valoreaza nici pe departe sumele trecute pe facturi.
Pana una alta, traiasca bancile care cer la creditele auto polita full Casco obligatorie si societatile de leasing care nu-ti dau masina fara sa platesti peschesul si la societatea de asigurari.
din pacate cred k e adevarata treaba cu generali. tocmai mi-a expirat polita de la allianz care a costat 850 de euro. pe perioada asigurata am avut un singur incident: o portiera revopsita dupa ce a zgariat-o cineva in parcare -> 700 RON, si datorita acesteia cei de la allianz mi-au calculat noua valoare pentru anul urmator la 1350 euro !!!!!!!
asa ca am renuntat si am facut la generali -> 850 euro.
mi se par absurde masurile astea, mai ales cand evenimentele asigurate nu sunt din vina asiguratului....
asa ca am renuntat si am facut la generali -> 850 euro.
mi se par absurde masurile astea, mai ales cand evenimentele asigurate nu sunt din vina asiguratului....
Asa si este. Din pacate la noi toata lumea pune jugul pe cel care plateste indiferent ca este societate de asigurari, banca, societate de leasing sau orice altceva care poata sa incaseze niste bani de la oameni in asa fel incat sa se imbogateasca ieri daca se poate.
Din pacate nu exista nici un fel de legislatie care sa reglementeze chestiile astea si probabil va mai trece o vreme pana se va face si probabil dupa inca ceva vreme pana se va aplica.
Rabdare si tutun, ca tzepe peste tot ;)
Din pacate nu exista nici un fel de legislatie care sa reglementeze chestiile astea si probabil va mai trece o vreme pana se va face si probabil dupa inca ceva vreme pana se va aplica.
Rabdare si tutun, ca tzepe peste tot ;)
Ceea ce ma nemultumeste in primul rand este calitatea serviciilor pe care le ofera companiile de asigurare.
Primul lucru pe care il face constatatorul este sa vada cum poate scapa de plata compania de asigurari.
In al doilea rand esti facut posta intre service si asigurator in cazul in care se descopera si alte daune decat cele constatate initial. Eu platesc o suma companiei de asigurari si nu mi se pare normal sa fac o mie de drumuri intre cele doua unitati. OK...le fac eu, dar sa-mi scada din pretul politei banii de banzina si valoarea in bani a timpului pierdut.
Preturile pe care le practica service-urile sunt mari si umflate. NU exista concurenta reala intre, cum ne exista concurenta reala intre companiile de asigurari, iar noi suntem fraierii care platesc. Atata timp cat bancile si companiile de leasing te forteaza sa inchei asigurarea CASCO, companiile de asig vor avea suficient profit si numar de clienti cat sa-si pemita sa tolereze preturile mari ale service-urilor.
Toata lumea este fericita si o duce bine mai putin noi CLIENTUL, omul care le umfla buzunarele si le accepta nesimtirea.
Primul lucru pe care il face constatatorul este sa vada cum poate scapa de plata compania de asigurari.
In al doilea rand esti facut posta intre service si asigurator in cazul in care se descopera si alte daune decat cele constatate initial. Eu platesc o suma companiei de asigurari si nu mi se pare normal sa fac o mie de drumuri intre cele doua unitati. OK...le fac eu, dar sa-mi scada din pretul politei banii de banzina si valoarea in bani a timpului pierdut.
Preturile pe care le practica service-urile sunt mari si umflate. NU exista concurenta reala intre, cum ne exista concurenta reala intre companiile de asigurari, iar noi suntem fraierii care platesc. Atata timp cat bancile si companiile de leasing te forteaza sa inchei asigurarea CASCO, companiile de asig vor avea suficient profit si numar de clienti cat sa-si pemita sa tolereze preturile mari ale service-urilor.
Toata lumea este fericita si o duce bine mai putin noi CLIENTUL, omul care le umfla buzunarele si le accepta nesimtirea.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Nu va bucurati asa tare ca aveti posibilitatea de schimbare a asiguratorului. Deja au inceput unele colaborari intre firmele de asigurare, pentru a pune la punct o baza de date comuna care sa contina istoria clientului
Se spera ca de la anul sa fie functionala.
Actualmente aceasta colaborare este neoficiala si se aplica doar in cazul masinilor scumpe (val nou peste 50-60.000 eur) achizitionate 2-nd hand.
PS. Colegul @DeeJayU are dreptate, Generali impun niste conditii foarte 'simpatice' la reinnoiri: la 3 daune intr-un an, oricat de mici, se refuza reinnoirea, iar la o dauna (nu mai stiu valoarea minima) creste polita cu 50% la reinnoire.

Actualmente aceasta colaborare este neoficiala si se aplica doar in cazul masinilor scumpe (val nou peste 50-60.000 eur) achizitionate 2-nd hand.
PS. Colegul @DeeJayU are dreptate, Generali impun niste conditii foarte 'simpatice' la reinnoiri: la 3 daune intr-un an, oricat de mici, se refuza reinnoirea, iar la o dauna (nu mai stiu valoarea minima) creste polita cu 50% la reinnoire.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo