de la oltcit la saxo

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 25-Apr-2006 11:44

ei vezi! nu-i dracul asa de negru :lol:
si eu patzesc ce zici tu la masinile astea moderne (mai mult pe vectra :P poate ca nu-s prea obisnuit cu ea) si am zile cand omor semnalizarea ca sa schimb si io o banda :lol:
@prafuit pai tu mai folosesti semnalizarea? :lol: se mai vede ceva sub stratul gros de praf? :twisted:
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mar 25-Apr-2006 13:01

bezz scrie:ei vezi! nu-i dracul asa de negru :lol:
si eu patzesc ce zici tu la masinile astea moderne (mai mult pe vectra :P poate ca nu-s prea obisnuit cu ea) si am zile cand omor semnalizarea ca sa schimb si io o banda :lol:
@prafuit pai tu mai folosesti semnalizarea? :lol: se mai vede ceva sub stratul gros de praf? :twisted:

Noroc cu alera laterale ca le mai spala ploaia si se vede acolo ;)

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 04-Ian-2007 18:42

acum ca deja e mai mult de jumatate de an de cand am saxo si a venit si iarna, am o concluzie clara: nu am schimbat nici o piesa inca(desi am avut mai multe peripetii cu masina) consuma fantastic de putin comparativ cu olcitul, se incalzeste mai bine interiorul ; deci... e bine ca am evoluat pe scara citroen :D
Visez la un C4 WRC...Imagine

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 05-Ian-2007 21:42

felicitari!
si cat mai multi km service free :twisted: .
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Sâm 20-Ian-2007 16:21

De astazi (20 ianuarie 2007) sunt fericitul posesor al unui C3 1.4 HDI , Saxo e cam suparat pe mine ca nu mai il iubesc asa de tare dar il intretin la fel de bine si nu am de gand sa-l vand ptr ca e o masina foarte buna. C3 e super si astept sa vad cum se comporta, prima data am de trecut un hop mare cu el...trebuie sa platesc taxa de fraier si sa-l inmatriculez. pretul pe care l-am platit este de 5150 euro. este mult? nu are prea multe extrase dar e ok sunt foarte incantat ptr moment. saltul de la oltcit la C3 este urias acum simt ca am o masina adevarata (nu ca saxo nu ar fi...dar totusi...)
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 20-Ian-2007 19:24

daca ai cum, mai asteapta cu taxa aia. gaseste pe cineva in bg sa-ti suporte masina o perioada, dar cu siguranta se va elimina taxa.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 08-Feb-2007 21:13

am sa povestesc aici cum am umblat si ce am patit, pana sa reusesc sa inscriu C3-ul.

in primul rand va spun ca masina e din frantza adusa si acolo a lucrat ca si autoutilitara la o florarie. ce inseamna autoutilitara? nu mult, in loc de scaunul din spate avea o tabla neagra, din fabrica, montata de la scaunele din fatza pana in spate. asa ca am avut de luat o bancheta ce a costat in frantza 300 de euro de la o alta C3 bushita. Pana in romania a costat inclusiv bancheta 5150 de euro.
extrase: 1.4 HDI, 2003, culoare alba, ABS, ESP, city servo, inchidere centralizata cu telecomanda, geamuri electrice fatza, 4 airbaguri, si cam atat.
evident pentru inmatriculare am mers la o firma de inmatriculari ca ei au deja "usile unse" si nu scartaie ca la omul de rand cand intrii prin birouri.

primul pas a fost la RAR pentru identificare si omologare ca si autoutilitara. interesant a fost ca nu au vazut seria de la motor. nici o problema, s-a trecut in cartea de identitate indescifrabila sau asa ceva.

problema mare a fost cand sa-i faca poza, au inceput sa strambe din nas ca asta nu e autoutilitara(are usi cu geam, bancheta era deja montata in spate) circa jumate de ora au durat tratativele sa conving autoritatea ca este in acte autoutilitara si ca asa a venit pe acte din frantza. ma rog ...
apoi iarasi problema, nu prinde destul de bine frana de mana. ca sa se termine tot circul, am dat o mica spaga si s-au rezolvat toate. oficial chestia a costat 350 ron

acum aveam carte de identitate la masina, deci puteam plati taxa de fraier. aici pe forum undeva la diverse exista un link la ministerul finantelor si deja stiam ca ma va costa 1100 de euro. eu am calculat la cursul zilei, dar nu! taxa se plateste la cursul lunii octombrie 2006!!!!!! cand euro era foarte scump ... mama lor de hotzi!!! asadar am platit 3868,37 ron

acum trebuia sa fac actele masinii sa fie autoturism cu 5 locuri nu autoutilitara cu 2. practic mai trebuia sa mai trec o data prin aceleasi teste. RAR nu este de acord cu aceasta modificare decat daca vi cu hartie de la citroen precum ca ei au montat bancheta din spate si ca masina e ok pentru transportul de persoane. ca nu cumva prin modificare sa aduci degradarea structurii de rezistentza a masinii, cica. oricine stie sa puna la loc o bancheta rabatata, sau scoasa afara din masina. in fine ...

problema era ca numerele mele de frantza au expirat la doua zile de la vizita la RAR si trebuia sa mai ajung cu masina o data la RAR si o data la reprezentantza citroen. ok, am dat 106 ron si am primit numerele rosii, adica 70 ron numerele si 36 asigurarea pe autoutilitara (scumpa ca dracu)

cu numerele rosii am mers la citroen si contra 70 ron mi-au "montat" bancheta din spate, care era montata deja. a intervenit o problema insa ... nu aveam centuri de sigurantza, dupa o negociere cu cei de la citroen am cazut de acord ca acum in momentul in care se uita ei la masina daca e ok, am centurile din spate, dar daca voi fi intrebat la RAR de ce nu am centuri sa spun ca le-am demontat eu jos(pentru ca eram suparat, sau erau o culoare urata etc)

am cumparat triunghi, trusa si instinctor, ca sa trec la RAR asta a mai fost 120 roni.

din nou la RAR ... nu s-a uitat nimeni sa vada cum e bancheta in spate sau daca am centuri. au facut din nou testul de fum, frane si culmea! frana de mana era buna de data asta! taxa in schimb nu a mai fost 350 de ron ci 570 de ron!!! si cu astea fiind zise astept numerele definitive care cred ca mai costa vreo 30 de ron tablele ... urmeaza rovigneta, asigurarea obligatorie, dar cand voi avea numerele ...

asta a fost fratilor, o aventura pe cinste, dar sunt fericit ca am C3!!!!! :lol:
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 08-Feb-2007 21:19

scuze...dar la aprox 6500 iti luai super-masina second din tara....eu o tineam inmatriculata pe meleguri straine....chiar nu ma intereseaza sa fie masina pe numele meu in tara....

low
pasionat
Mesaje: 202
Membru din: Mar 09-Mai-2006 22:42
Localitate: iasi

Mesajde low » Joi 08-Feb-2007 21:26

@christistanciu felicitari si sa le stapanesti sanatos pe "domnisoare"


@2fast4u dupa ce ma ocup de carapace poate ne-om intalni vre-odata si o sa vezi "minunea" mea de bord. eu unul m-am obisnuit foarte usor si mi se pare foarte comod sa semnalizez(e adevarat ca de obicei nu prea ma obosesc) sau sa claxonez. si arata mult mai bine decat betzele alea de pe dacie(care de obicei trebuie tinute sau apasate cu multa daruire)

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 08-Feb-2007 21:58

alexd, am umblat o vreme cu golf 2 ce avea nr de elvetia si am avut parte de mult stres cu ea asa ca am intrat in legalitate ... asta e
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 08-Feb-2007 22:09

elvetia nu este in UE, cu masina inmatriculata in UE, este alta treaba, tot legalitate se numeste. Si eu am avut masina de elvetia BMW 735 iLa si nu mi-a tremurat nimic (nici macar volanul la viteza)din contra, la volanul ei ma simteam mai respectat de catre politisti (probabil ca arat eu a strain). am cateva episoade de-a dreptul anecdotice patite la volanul acelei masini.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 08-Feb-2007 22:57

@christistanciu, cum sunt franele la saxo, comparate cu cele de pe Oltcit?
Sa stapanesti sanatos C3!

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Vin 09-Feb-2007 21:09

@Matrixu franele la saxo ... sunt promte, viteza de franare(reactie) e mai mare simt ca franez cand calc pedala , si oltcitul franeaza nimic de zis dar nu la fel de ferm, exista o diferentza de forta a apasarii pedalei. nu pot explica prea bine in vorbe...
Visez la un C4 WRC...Imagine

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Dum 11-Feb-2007 19:27

christistanciu scrie:@Matrixu franele la saxo ... sunt promte, viteza de franare(reactie) e mai mare simt ca franez cand calc pedala , si oltcitul franeaza nimic de zis dar nu la fel de ferm, exista o diferentza de forta a apasarii pedalei. nu pot explica prea bine in vorbe...


Normal, Oltcit nu are servo frana.

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Vin 08-Iun-2007 09:41

sunt de acord cu voi,nu se compara oltcitul cu dacia mai ales
in demaraj si stabilitate,eu am avut unul cu motor si cutie
frantuzesti si mergea de mama focului :arrow: dehh..mi-a
parut rau cand l-am vandut dar ma lasat caroseria....
oricum mi-a placut mult,partea nasoala era cu usile, in colo
totul ok..


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo