defect de fabricatie sau probleme la suspensie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

defect de fabricatie sau probleme la suspensie

Mesajde gabi caragea » Dum 14-Ian-2007 20:54

buna seara
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?

multumesc

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Dum 14-Ian-2007 21:18

finally, ti-ai dat seama! Sa stii ca esti binevenit in clubul SAAB . :lol:

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 14-Ian-2007 21:26

sferele cubice sunt necesare :D

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Dum 14-Ian-2007 21:42

nu stiu ce inseamna SAAB ,dar va rog sa raspundeti strict la subiect pentru ca vreau sa rezolv aceasta problema sau macar sa aflu ce se intimpla.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 14-Ian-2007 22:42

Nu stiu la ce te astepti la sistemul hidraulic ; la socuri generate de canale , santuri sau gropi cu margini drepte se simte si in bx si in C5.Avantajele se vad la drum ,modul cum amortizeaza denivelarile sau posibilitatea reglari garzi la sol.Cu ajutorul unui mecanic poate vei reusi sa ajunga la asteptarile tale.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Dum 14-Ian-2007 23:51

pai nu zic ca nu se simte si in alte masini dar mult mai atenuat

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 15-Ian-2007 00:05

eu cand am mers cu masina ta la intalnire, aveai o bataie la unul din bratele de pe spate; asa inseamna ca aveai rulmentii uzati, ceea ce duce la o absorbtie mai proasta a socurilor. o alta posibilitate este sa ai cilindrii putin uzati; la mine se intampla acest lucru dar pe fata, pe spate chiar si pe piatra cubica nu se simte absolut nimic in masina.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 15-Ian-2007 07:54

Nu exista doua masini care sa mearga la fel.
Nici doua sisteme hidraulice identice. E posibil ca alte Xantii sa amortizeze mai bine, altele mai prost. Ori te obisnuiesti cu ea, ori, vorba lui alexd, iti cumperi suspensie de tabla. Macar la asta nu mai ai ce regla, scapi de obsesie.
Vezi ca la 3500 de euro iti iei un Passat Variant tot din anii 90, care, foarte probabil, te va scuti de astfel de neplaceri...

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 15-Ian-2007 08:21

paco
tu ai dreptate ca poti gasi ceva la care sa nu mai ai probleme cu suspensia,dar cel putin in aceasta masina am bagat o gramada de bani si stiu ce este in ea singura problema este acea nemultumire cu suspensia dar la alta tot sh scapi de una si dai de alta nu ai de unde sa sti ce bube ascunde acea masina si poate sari din put in lac.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 15-Ian-2007 08:31

dj 01fad
rulmenti sunt buni nu am problema cu ei atunci se auzea de la bucsile de pe spate dar le-am schimbat si acum nu mai sunt probleme.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 15-Ian-2007 08:34

Parerea mea nu trebuie sa conteze pentru tine, ti-am spus numai ce-as face eu in locul tau. De vreun an te perpelesti cu problemele astea, poate ar fi cazul sa le curmi. La cele 5 BX-uri pe care le-am avut, mai bine de 50% dintre probleme erau legate de hidraulica. Asadar, o masina cu suspensie normala te va supara, in medie, de doua ori mai putin decat una cu suspensie hidraulica. Poate mai apar si alte pareri aici...

bingomx
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Lun 14-Noi-2005 22:09
Localitate: iasi

Xantia,probleme de suspensie.

Mesajde bingomx » Lun 15-Ian-2007 16:07

Daca nu ati rezolvat problema suspensiei,sunati la 0234519764 Sandu Valentin.Bingomx.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 15-Ian-2007 18:02

gabi, nu te supara pe mine, vreau sa-ti dau un sfat prietenesc si direct ( sfaturile prietenesti sunt de fel directe, adica fara ocolisuri :) )

daca ai client da-o, ca in cazul in care cad taxele sulfinei ai belit sfera centrala si o dai cu greu in 1500.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 15-Ian-2007 18:03

Pai taxele cad sigur, deci... 8)

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 15-Ian-2007 19:19

Nu stiu care e problema masinii tale, dar sigur nu e defect de fabricatie/conceptie. Eu simt de fiecare data ca suspensia de la Xantia e mai buna decat la masinile cu suspensie clasica. In special Skoda Fabia si Clio, care au suspensie foarte dura.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo