C4 de 2 luni cu probleme la "sistemul de depoluare"

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 13-Ian-2007 00:44

Adrian scrie:S-a stricat din nou.. EXACT aceeasi problema, a recidivat...


Dupa cit timp sau citi kilometri?

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Sâm 13-Ian-2007 09:40

Adrian scrie:...
Dumiflo, du-te cu masina, las-o acolo, si in 1 zi e gata, poate chiar ti-o face chiar pe loc! :)


"chiar pe loc" ...cca 5 ore :evil:
recunosc ca am mai pus ceva pe lista de reparatii (repozitionat lampa ceata spate- statea sa cada , o siguranta arsa-nu mai arunca apa la stergatoare)

referitor la antipolution , cica ar fi fost tot de la sonda de temperatura (schimbata luna trecuta)
Ultima oară modificat Sâm 13-Ian-2007 13:16 de către dumiflo, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Sâm 13-Ian-2007 11:32

mituc scrie:
Adrian scrie:S-a stricat din nou.. EXACT aceeasi problema, a recidivat...


Dupa cit timp sau citi kilometri?


Dupa 10 km - drumul spre casa....
Cand? Dupa ce s-a racit motorul...

Adica... Am venit cu ea acasa marti(de la ATS), am lasat-o in parcare, iar vineri seara am vrut sa plec cu ea... Facea la fel ca inainte de reparatie...

Am lasat-o acolo si le-am zis sa se plimbe cu ea, sa o lase sa se raceasca, o zi doua... Si sa vada daca face la fel! Le-am zis sa nu ma sune luni ca au facut-o! Sa ma sune pe miercuri-joi, numai sa nu mai faca asa!

Mi-au aratat ce s-a reparat si devizul ala... Ma rog, in registrii lor scria ca la masina mea s-a schimbat bobina de inductie.. SI ca cica sunt 4 bobine, pe fiecare injector!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Sâm 13-Ian-2007 13:14

Adrian scrie:......SI ca cica sunt 4 bobine, pe fiecare injector!


Corect :!: sunt 4 bobine de inductie - pt fiecare cilindru cate una.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 05-Feb-2007 16:39

Vreau sa spun ca azi cand am pornit masina la rece, mi-a aparut si mie cand statea la relanti, martoru ala cu motorasul si a inceput sa bipaie.Pe langa asta a inceput sa tremure si masina.Nu stiu ce naiba au reglat aia de la service, dar de cand am venit de acolo la fiecare pornire la rece in relanti are un tremurat, numai ca acum chiar a facut urat.Pana acum nu am patit asa ceva....

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 05-Feb-2007 17:20

stevey
-bagai Efix , daca nu e de la masina , sigur e la benzina , bagai niste Efix , merge mai bine motorul cu benzina asta

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Lun 05-Feb-2007 17:50

stevey scrie:Vreau sa spun ca azi cand am pornit masina la rece, mi-a aparut si mie cand statea la relanti, martoru ala cu motorasul si a inceput sa bipaie.Pe langa asta a inceput sa tremure si masina.Nu stiu ce naiba au reglat aia de la service, dar de cand am venit de acolo la fiecare pornire la rece in relanti are un tremurat, numai ca acum chiar a facut urat.Pana acum nu am patit asa ceva....


Bine ai venit in club.. Nu mai baga benzina proasta! Eu am stat fara masina aproape 2 saptamani!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 05-Feb-2007 21:08

Adrian scrie:Bine ai venit in club.. Nu mai baga benzina proasta! Eu am stat fara masina aproape 2 saptamani!


Cum e la voi in bucuresti petrom99+ fata de efix?
De unde bag eu petrom99+ se pare ca au pompele destul de curate, a inceput sa-mi tremure de 2 ori cu ea si a trebuit s-o tin la 1800rpm (si odata a trebuit sa plec de tot, ca nu se mai potolea) si atita tot.
Se merita efix? As baga odata jumate sau un sfert de rezervor.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 06-Feb-2007 00:17

Adrian
-ti-au tinut-o atata ca ti-ai tunat-o si "s-au dat si ei " cu masinuta ta vreo 2 saptamani iti dai seamna ...au agatat ceva cu ea :lol:

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Mar 06-Feb-2007 14:00

Io bag numai Efix si nu am avu antipolution fault sau alte proleme dar e puturoasa la rece si mult mai zgomotoasa decat cu OMV Carerra 100...
Oricum, sunt foarte multumit de Efix si la raport pret/calitate e imbatabila.
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 06-Feb-2007 15:14

Pai ce benzina sa mai bag mama ei de benzina ca eu am pus carrera 100!!Si problema asta am inceput sa o am dupa ce mi-au desfacut aia la motor sa se uite la tacheti :evil: .Pana mea de un an o am si nu facea asa.Acu in fiecare dimineata are un tremurat.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 06-Feb-2007 15:22

Ok, hai sa intreb altfel: facind abstractie de pret, care benzina e mai buna: carerra100 (care de fapt e de 96-97), petrom99+ (care e de fapt de 96 sau ceva), sau efix95+aditivii aia de curatare (chiar daca ea e de 91 sau ceva asemanator)?
Ma intereseaza daca aveti o parere bine intemeiata stiintific, nu de genul "mie mi se pare ca merge mai bine cu aia sau cu ai'lalta", astea nu au nici o valoare.

Mentionez ca (desi voi face abstractie si de asta) rablamentul meu merge de sparge cu petrom99+, se aude si bine si mai si trage, etc. A mai tremurat insa doar de 2 ori pina acum.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 06-Feb-2007 16:06

e dat pe undeva pe la subiectul combustibili sau consum un link catre clubul bmw, unde un tip a testat majoritatea benzinlor de pe la noi (binenteles la unele pompe, caci exista diferente intrefiecare pompa [cat o mai lungeste si respectivul]) si a iesit ca desi omv100 are cifra octanica cea mai mare (e nevoie de co mai mare cu cat compresia motorului e mai mare) ~98 e plina de tot felul de compusi care o ridica la aceasta valoare. in plus pt a reduce gradul de sulf e plin de alti compusi. rezulta o benzina plina de alte elemente care afecteaza injectoarele. situatia nu e mai roza nici la celelalate benzine, dar care totusi nu mai au acei aditivi (sau ce or fi ei). in schimb au CO ~92, departe de minimul recomandat de 95, optim 98...
efixul e plin de aditivi, deci pe termen lung cred ca afecteaza injectoarele...cica le curata...poate da impresia de mers mai bun datorita acestor aditivi, dar nu neaparat ca ajuta motorul...oricum cati dintre romani stiu ce si cum legat de benzine, si isi desfac motoarele la saptamana pt a fi capabili sa observe diferentele...totusi, cei care stiu intimitatile acestor aspecte, si asa putini nu fac gat ori de lehamite ori ca fac parte din hora petrolistilor...deci lumea nu stie nimic...doar ce i se da sa inghita...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 06-Feb-2007 16:14

Pai linkul ala l-am citit si am ajuns la concluzia ca desi omv100 are cea mai mare cifra octanica (97 parca) ar cam trebui sa fug de ea pentru ca are foarte multe reziduuri in urma prelucrarii (prezenta astora a exclus sa fie provocata de pompa murdara).

Si dupa ce am citit tot threadul am ramas la concluzia ca alegerea mea de insa acum (petrom99+) pare sa fie una foarte buna (CO aprox 96).

Asta ca sa nu mai spun ca am remarcat diferente in functionarea masinii pe vremea cind alimentam cu carerra100, atit de la aceeasi pompa cit si daca alimentam de la pompe diferite (din diferite orase eventual), asta facindu-ma sa renunt la ea pe motiv ca ar fi "ajustata" de ratatii care intretin pompele sau care incarca cisternele (si mai si costa o groaza).
Ultima oară modificat Mar 06-Feb-2007 16:15 de către mituc, modificat 1 dată în total.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 06-Feb-2007 16:14

Mie imi tremura acum in relanti la rece ,nu cand o pornesc.Am avut si probleme cu pornirea inainte dar am mai spus de asta.Mie la service mi-a spus sa ma feresc de petrom ,mol etc mai degraba de la omv.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo