Salut si bine v-am gasit,
As vrea sa stiu daca a avut careva probleme in iarna asta cu motorul hdi. Mie imi facea figuri cand afara erau sub -15 C.[/img]
Probleme la c3 hdi
Moderator: Echipa Tehnica
Scuze , nu am fost prea clar in mesajul anterior.
Problema a aparut doar la temperaturi scazute de sub -15 C, motorina era de la OMV (cica ar fi cea mai buna si era de iarna). Iata ce s-a intamplat de fapt:
Dimineatza pornea la a "doua" cheie, dupa ce lasam martorul luminos de incalzire a motorinei sa se stinga. Dupa ce mergeam 3-4 km. motorul incepea sa se inece si aparea pe bord martorul luminos de la injectie. Am fost la ATS, care au bagat masina in service (la caldurica) m-au pus sa cumpar un aditiv, dar a doua zi surpriza! am patit la fel, culmea exact in acelasi loc! Asa am patit toata saptamana cat a fost ger in Bucuresti de sub - 15C. Ajungeam la service ma luau cu vrajeala ca mi-a schimbat nu stiu ce pe la injectie, dar pateam la fel in ziua urmatoare. Norocul lor si ghinionul meu, a fost ca gerul nu a tinut decat o saptamana. Dupa ce s-a incalzit nu am mai avut probleme. Am impresia ca astia de la ATS sunt mari smecheri. Am mai auzit de unii care luau piese pe garantiile altora la Pejo. Nu m-ar mira sa fie si la astia la fel.
Problema a aparut doar la temperaturi scazute de sub -15 C, motorina era de la OMV (cica ar fi cea mai buna si era de iarna). Iata ce s-a intamplat de fapt:
Dimineatza pornea la a "doua" cheie, dupa ce lasam martorul luminos de incalzire a motorinei sa se stinga. Dupa ce mergeam 3-4 km. motorul incepea sa se inece si aparea pe bord martorul luminos de la injectie. Am fost la ATS, care au bagat masina in service (la caldurica) m-au pus sa cumpar un aditiv, dar a doua zi surpriza! am patit la fel, culmea exact in acelasi loc! Asa am patit toata saptamana cat a fost ger in Bucuresti de sub - 15C. Ajungeam la service ma luau cu vrajeala ca mi-a schimbat nu stiu ce pe la injectie, dar pateam la fel in ziua urmatoare. Norocul lor si ghinionul meu, a fost ca gerul nu a tinut decat o saptamana. Dupa ce s-a incalzit nu am mai avut probleme. Am impresia ca astia de la ATS sunt mari smecheri. Am mai auzit de unii care luau piese pe garantiile altora la Pejo. Nu m-ar mira sa fie si la astia la fel.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Daca problema a aparut la pornirea sub -15, a persistat si dupa ce ai pornit masina(dupa 3-4 km) iar masina s-a comportat bine dupa ce a stat la caldurica inclin sa dau vina tot pe motorina (cred ca era congelata,vascoasa) dar cel mai bine ar fi sa incerci la alt service Citroen o diagnosticare completa a motorului.
PS:cand spui ca motorul se ineca se manifesta ca o pierdere brusca a puterii?
PS:cand spui ca motorul se ineca se manifesta ca o pierdere brusca a puterii?
Si eu tind sa dau vina tot pe motorina, cu toate ca faza care ti-o facea dupa un timp de mers e cam ciudata. Din cate stiu eu, injectoarele la diesel nu prea se infunda, dar merita sa verifici. Eu am avut probleme de doua ori la masina veche (Mitsubishi Galant 1.8TD '86), odata din cauza pompei cand nu pornea la mai putin de -10C si odata cu o bujie defecta (chiar anul asta) cand pornea greu la -20C. In ambele cazuri daca porneam masina nu mai aveam probleme.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
S-ar putea sa ai dreptate, numai ca in spatamana cu pricina au mai fost inca 4 C3-uri cu aceeasi problema. Am facut o reclamatie la citroen in franta si iata ce raspuns am primit de la ats dupa o luna:
"in cele sesizate de dumneavoastra atat tehnicienilor nostri cat si in sesizarea catre RLC Citroen, acest fenomen a aparut numai in conditii de temperatura scazuta, sub -15 grade Celsius. In urma investigatiilor facute la statiile de distributie combustibil din Bucuresti, am constatat ca motorina livrata la pompa in majoritatea cazurilor are un punct de filtrabilitate cuprins in intervalul (-15; -17) grd Celsius." Acest raspuns la super caterinca m-a enervat la cume... Sa inteleg ca acest model nu merge sub -15 grade C??? Dar celelate masini cu motoare hdi cum merg? sau daca a venit gerul ramanem pe dreapta...
"in cele sesizate de dumneavoastra atat tehnicienilor nostri cat si in sesizarea catre RLC Citroen, acest fenomen a aparut numai in conditii de temperatura scazuta, sub -15 grade Celsius. In urma investigatiilor facute la statiile de distributie combustibil din Bucuresti, am constatat ca motorina livrata la pompa in majoritatea cazurilor are un punct de filtrabilitate cuprins in intervalul (-15; -17) grd Celsius." Acest raspuns la super caterinca m-a enervat la cume... Sa inteleg ca acest model nu merge sub -15 grade C??? Dar celelate masini cu motoare hdi cum merg? sau daca a venit gerul ramanem pe dreapta...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu ca le-as lua apararea celor de la ATS, dar se pare ca de data asta chiar au dreptate. Motorina si in general combustibilul care se vinde in Romania e de proasta calitate. Am auzit de prea multe ori de la oameni care au condus in afara, ca in momentul in care au schimbat combustibilul, parca au schimbat masina.
Am citit pe mai multe forumuri, mai multe patanii de genul asta: masini diesel care aveau probleme la pornire, la temperaturi la care alte masini mai vechi nu aveau nici o problema, iar cele pe benzina de aceeasi virsta (adica noi) porneau fara probleme.
Am citit pe mai multe forumuri, mai multe patanii de genul asta: masini diesel care aveau probleme la pornire, la temperaturi la care alte masini mai vechi nu aveau nici o problema, iar cele pe benzina de aceeasi virsta (adica noi) porneau fara probleme.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Salut, si eu am avut aceleasi probleme cind temperatura a fost f.f.scazuta.
Eu am fost cu masina de citeva ori la ei... prima data mi-au explicat ca e din cauza motorinei.. mi-au data aditiv.... si m-au sfatuit sa folosesc OMV. (pina atunci am folosit numai Rompetrol). Dupa ce problema a reaparut (acelasi simptom descris de Lucica) am avut masina 3 zile la ei in service. Cind am luat-o, cu surprindere am aflat ca NU STIU CE ARE! Mai mult, nu am platit nimic!!! Informal am inteles ca au fost vreo 10 masini in saptamina aia cu astfel de probleme, atit in Bucuresti cit si in tara. Posibil sa fie o problema a softului injectiei... Asteptau un raspuns din Franta...
Am si alti prieteni care au C3, insa numai eu am avut probleme... Ma indoiesc ca e din cauza motorinei. Ar insemna ca nu numai citeva masini sa stea cind e frig afara. In plus daca e asa, trebuiau sa ne spuna de la inceput. "N-aveti motorina in Romania ca sa va plimbati sub -15 grade..."
Ar fi interesant sa vedem daca masinile sunt produse in aceeasi perioada. Masina mea este produsa in prima parte a 2003.
Sorin
C3 1.4 HDI
Eu am fost cu masina de citeva ori la ei... prima data mi-au explicat ca e din cauza motorinei.. mi-au data aditiv.... si m-au sfatuit sa folosesc OMV. (pina atunci am folosit numai Rompetrol). Dupa ce problema a reaparut (acelasi simptom descris de Lucica) am avut masina 3 zile la ei in service. Cind am luat-o, cu surprindere am aflat ca NU STIU CE ARE! Mai mult, nu am platit nimic!!! Informal am inteles ca au fost vreo 10 masini in saptamina aia cu astfel de probleme, atit in Bucuresti cit si in tara. Posibil sa fie o problema a softului injectiei... Asteptau un raspuns din Franta...
Am si alti prieteni care au C3, insa numai eu am avut probleme... Ma indoiesc ca e din cauza motorinei. Ar insemna ca nu numai citeva masini sa stea cind e frig afara. In plus daca e asa, trebuiau sa ne spuna de la inceput. "N-aveti motorina in Romania ca sa va plimbati sub -15 grade..."
Ar fi interesant sa vedem daca masinile sunt produse in aceeasi perioada. Masina mea este produsa in prima parte a 2003.
Sorin
C3 1.4 HDI
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst