PS. Treaba mea ce am fost
suspensie spate
Moderator: Echipa Tehnica
Costin scrie:mi s-a intamplat o chestie ffff buna
si eu eram stresat de zgomotul pe care il facea masina cand era incarcata si treceam peste denivelari
dar...
ieri am fost la vulcanizarea unde ma duc de obicei si am golit rotile de aerul francez cu care a venit masinasi am bagat azot de romania, la presiunile exact ca cele scrise pe stalp ( 2,4 si 2,1 )
surpriza : nu mai troncane![]()
nu stiu daca era presiune prea mare pe spate, sau daca e de la azot ( nu cred ca are vreo legatura ), dar va spun ca s-au redus zgomotele 80% cel putin
testati si voi, astept impresii
ÂŞi eu am azot. Zgometele suspensiei s-au atenuat. Ăn plus anvelopele nu se mai ĂŽncĂŁlzesc Âşi presiunea se menĂžine mai mult timp.
OperaĂžiunea am fĂŁcut-o la SAMA. Ăn plus verificarea presiunei Âşi completarea azotului este free.
seridan scrie:OperaĂžiunea am fĂŁcut-o la SAMA. Ăn plus verificarea presiunei Âşi completarea azotului este free.
Poti sa detaliezi putin partea cu verificarea si completarea azotului free? Cat timp iti ofera aceasta optiune (la nr de km, la o anumita perioada)? Daca faci pana iti incarca tot free? :P
Fun Citroen
mie nu mi se pare normal ca la alte masini care nu sunt umflate rotile cu azot sa nu fie cu probleme iar la a mea sa-i pun azot doar ca sa se atenuieze din zgomot.eu vreau sa le umflu normal si sa nu se auda nimic asa cum trebuie.Asta e doar o chestie de amagire cu azotu ca problema reala tot o sa existe si de ea ar trebui sa se ocupe cei de la citroen.
so... apropos de incalzire, e adevarat, pneurile nu se incalzesc la fel de tare cu azot... aici e vb in primul rand de rulare pe timp de vara cu viteze mari (aici nu intra prea mult in discutie viteze de 100-120/h)
Presiunea nu variaza ca la aer.
Oxidarea in interior a jentii nu are loc ca in momentul in care e aer in pneuri (nu exista acel O)
Si se zice ca reduce posibilitatea exploziei pneurilor, dar nu e aplicabil pe drumurile din ro
Presiunea nu variaza ca la aer.
Oxidarea in interior a jentii nu are loc ca in momentul in care e aer in pneuri (nu exista acel O)
Si se zice ca reduce posibilitatea exploziei pneurilor, dar nu e aplicabil pe drumurile din ro
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
seridan scrie:ÂŞi eu am azot. Zgometele suspensiei s-au atenuat. Ăn plus anvelopele nu se mai ĂŽncĂŁlzesc Âşi presiunea se menĂžine mai mult timp.
Daca troncanea cu aer va troncani si cu azot, presiunea tot aia e iar viscozitatea aerului e cam apropiata de cea a amestecului de azot-argon (ca doar nu le aveai umflate cu apa pina acum). Poate cind aveai aer aveai presiune mai mare (eu cind mi-am ridicat masina a venit cu 2.4 pe spate si 2.5 pe fata, a trebuit sa le mai dau drumu).
seridan scrie:OperaĂžiunea am fĂŁcut-o la SAMA. Ăn plus verificarea presiunei Âşi completarea azotului este free.
Da... buni bajeti astia cu penumix sau cum se cheama. Cred ca majoritatea (sau toti) ofera asta.
eu le-am dez-umflat de tot si cand sa-mi bage aerul s-a stricat instalatia de azot si pana la urma le-am umflat tot cu aer .... dar ce sa vezi, nici la mine nu mai troncane asa tare ! ... cred ca nu are legatura cu azotul ci doar cu faptul de a dez-umfla si umfla la loc rotile - sau poate e aerul francezilor nasol !
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Alex Motan scrie:SE AUDE NASPA TARE!!!ce sa mai. nu am crezut ca ar fi vreo vina a suspensiei, am zis ca e asa proiectata sa stea mai bine pe gropi, dar cred ca pana la urma am sa imi pun arcuri sport de la h&r k sa termin balciul.
......................................
C4 VTS 180bhp negru.
la drum cu gropi suspensia e mai nasoalĂŁ ca la un logan,dar pe drum bun ĂŽn curbe(fĂŁrĂŁ esp) este de 3 ori peste logan(la aceeaÂşi vitezĂŁ ai impresia cĂŁ eÂşti ĂŽn vapor - te ia cu furnicĂŁturi pe Âşira spinĂŁrii).
n-avem noi drumuri,asta-i beleaua,ºi ceea ce e ºi mai enerveant e cã cretinul de primar tot monteazã niºte dâmburi În apropierea trecerilor de pietoni,care nici mãcar marcate nu sunt,iar semnele de circulaÞie sunt mascate corespunzãtor de copaci
cea mai nashpa chestie mi s-a intamplat aseara cu damburile cretine... am intrat la carefour in baneasa dar dinspre pipera si am uitat ca au pus prostii damburile ... NEMARCATE... niste porcarii inainte de primul viraj. in unele locuri ele sunt bune, dar sunt zeci de damburi fara sa fie inainte de trecere
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
are dreptate colegu raportat la logan. ma intrecem cu unu modificat (nu stiu in ce masura la motor) I-legal prin oras si l-am luat pe exterior.
bai si avea omu niste tobe de ziceai ca are peste 200cp
bai si avea omu niste tobe de ziceai ca are peste 200cp
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady





