Consum 0l/100km sau 0l/h posibil, ori ba?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 93
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
- Localitate: Bucuresti
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
...daca tot il arunci, sa mi-l dai mie sa fac "teste" pe el
.
Acum pe bune, in momentul in care pornesti un motor chit ca este in sarcina sau la relanti sau in coborare, sa fi convins ca el consuma ( benzina / motorina / gaz etc. ) , ca nu arata pe calculator, asta este cu totul alceva , dar el de consumat , consuma

Acum pe bune, in momentul in care pornesti un motor chit ca este in sarcina sau la relanti sau in coborare, sa fi convins ca el consuma ( benzina / motorina / gaz etc. ) , ca nu arata pe calculator, asta este cu totul alceva , dar el de consumat , consuma

ba mi-a aparut 0 si mie intr-o coborare de pe 13 septembrie... k m-am uitat autunci, in rest am mai vazut si 0.3 si alte valori. Evident conteaza prea putin pentru a intra in calculul consumului mediu. Am pus benzinica alaltaieri de si am mers vreo 100 de km prin centrul nostru bara la bara, mai mult pe loc decat mers k zilele astea a fost jale mai ales ieri cu grevele si am ajuns la un fabulos 14.6 l/100 Ieri seara dupa un drum in care am mers normal am reusit sa cobor media unde trebe. La cata benzina de 41 de mii consum aiurea pe drumurile bucureste ar trebui ca strazile sa arate brici cel putin cu parcari si alea alea... din cate stiu la benzina de 41 de mii statul incaseaza vreo 30 de mii Asa k makane rau de tot orice explicatie idioata. Rovigneta si mai nou taxa aia cretina pentru centrul bucurestiului care inca din fericire nu a intrat in functiune sunt strict aberatii. La un plin de 60 de litri statul ia dintr-un foc vreo 180 RON 

alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
consum
Consumul este intr-adevar 0 pentru ca injectia electronica taie absolut complet alimentarea cu benzina dar numai daca masina este in viteza si turatia este peste 1300 de ture. Daca va aduceti aminte pe vremea lu ceasca existau o serie de scheme electronice care faceau acelasi lucru si chiar se facuse o modificare carb. de dacie pentru a permite montarea unei electrovalve pentru relanti care in combinatie cu un senzor de pedala si un montaj care masura turatia sa se realizeze acest lucru. Se spunea chiar de o reducere de aprox. 2 l la suta de kilometri. Deci daca sunt indeplinite conditiile de mai sus si calculatorul arata 0 asa este.
Re: consum
sorin scrie:Consumul este intr-adevar 0 pentru ca injectia electronica taie absolut complet alimentarea cu benzina dar numai daca masina este in viteza si turatia este peste 1300 de ture. Daca va aduceti aminte pe vremea lu ceasca existau o serie de scheme electronice care faceau acelasi lucru si chiar se facuse o modificare carb. de dacie pentru a permite montarea unei electrovalve pentru relanti care in combinatie cu un senzor de pedala si un montaj care masura turatia sa se realizeze acest lucru. Se spunea chiar de o reducere de aprox. 2 l la suta de kilometri. Deci daca sunt indeplinite conditiile de mai sus si calculatorul arata 0 asa este.
Interesanta teorie dar, eu iti pun o intrebare simpla...Motorul ala cum mai merge? Daca n-ai benzina in rezervor deloc, nu poti sa pornesti masina...
se poate realiza un experiment f simplu, cu doua cai de alimentare, controlate de om printr-un switch. pornirea o faci normal, mergi cu masina (autostrada de preferat [desi regulamentul rutier interzicea asta
]) pana la o viteza destul de mare si lasi sa curga, moment in care comuti pe un rezervor auxiliar, gol.
practic, ar necesita un mecanic care sa isi cunoasca meseria, si cateva componente (care cel putin invest se gasesc fara probleme) pt crearea unui circuit secundar de alimentare
teoria si practica vin din experienta masinilor folosite la cascadorii, unde nu se inlocuieste rezervorul stock cu unul mult mai mic (in functie de necesitati)

practic, ar necesita un mecanic care sa isi cunoasca meseria, si cateva componente (care cel putin invest se gasesc fara probleme) pt crearea unui circuit secundar de alimentare
teoria si practica vin din experienta masinilor folosite la cascadorii, unde nu se inlocuieste rezervorul stock cu unul mult mai mic (in functie de necesitati)
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Nu ar fi mai ieftin, mai simplu si mai ales util sa cititi o carte despre functionarea motoarelor ?
@Matrixu:normal ca fara benzina nu porneste, dar daca mergi cu o viteza constanta intr-a 4-a sa zicem, apoi iei contactul, vei observa ca masina continua sa mearga in frana de motor. De ce? Din inertie.
PS Nu incercati asta acasa

@Matrixu:normal ca fara benzina nu porneste, dar daca mergi cu o viteza constanta intr-a 4-a sa zicem, apoi iei contactul, vei observa ca masina continua sa mearga in frana de motor. De ce? Din inertie.
PS Nu incercati asta acasa

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo