Tunning C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 15-Sep-2006 10:14

@Alex Motan
am impresia ca vb din povesti. in plus te vad complexat de masina ta "din fabrica" tot te iei de lume pe-aici. nu e bine la sanatate sa te agiti asa... :)
cand pui o masina pe dyno iti afiseaza puterea la roata cat si cea efectiva a motorului, la volanta. stii ca pe drum apar pierderi. si masina mea 1.6 are de fapt 108cp (nu cum e mortis tinut de fabricant 110) deh, marketing :D
normal ca orice fortare va produce o uzura mai mare (este fizic si natual acest lucru, cel putin din tehnologia actuala)
dar sa zici ca un motor supraalimentat nu e fiabil este iar o exagerare. depinzand f mult de modul in care s-a folosit un motor durata sa de viata variaza. dar presupunand aceleasi conditii un supraalimentat, care normal produce si o putere mai mare din aceeasi cilindree va avea o viata putin mai scurta. in loc de 150000kn sa fie 100000km. moama ce fiabilitate redusa. asta e vrajeala. un om obisnuit nu face sute de mii de km cu o masina
apoi vine discutia motor mai mic supraalimentat vs motor mai mare aspirat. supraalim iti ofera cuplu la o valoare ridicate pe o perioada mai mare decat aspirat
replica la ferrari e chiar hilara. Ferrai ca si BMW storc din motoare aspirat maxim (si aici intervine o problema de fialibitate de asemenea) numai ca imagine si ca prestanta. o chestie de distinctie. "vezi, io fac motoare aspirat" e un lucru pe care il apreciez, pt ca nu sar repede la turbo/compresor sa obtina putere dar totusi exista alternative.
de ce oare vw a investit atat de mult in noua sa generatie twincharger??
care btw este un concept practic vechi de 20 ani, aplicat de BMW.. :D la F1
aici discutia se abate spre turbo vs aspirat , care e alt subiect de discutie :D
in final, cand si daca va fi posibil sa configurez un motor 1,6 supraalim fii sigur ca voi fi prezent la provocari pe asfalt (mediu mai mult sau mai putin organizat, nu neaparat ilegal)
PS: exista si drumuri nepublice, deci nu e nevoie de avertisment,ca nu incit la ilegalitati :wink:

@stevey
exact cum eprimam mai devreme e mult mai unic un motor de 1.6 la 180cp, si multi nici nu se asteapta la asa ceva.

PS acum mi-am amintit
mini cooper S avea cand a aparut 1.6 160cp compresor. nu mai stiu acum
mini cooper s tunat trece de 200cp depinzand de paleta de modificari folosita
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 15-Sep-2006 15:48

Recent BMW a revenit la ideea de a scoate pe piata motoare supraalimentate.
Ferrari a avut si el mai multe motoare supraalimentate.
In schimb concurenta, adica Porsche nu stie decat de supralimentari se pare. :D

Dar iar intram in supercaruri aici...

S-a mai postat oricum poza cu VTS-ul dus la 350CP de catre Musketier.

P.S. Tracer sa nu visezi ca te duci la legale si o sa te lase sa concurezi cu cei cu motoare de 1.6 normale. Nu! :)
O sa se uite la motor si o sa te reincadreze la o clasa suplimentara...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 15-Sep-2006 15:55

Vezi ca grupele se fac in functie de CP....nu de cilindree! :lol:

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 15-Sep-2006 16:02

oricum loganul de peste 100 cai daca se chinuie putin ...il si bate ! e mult mai usoara ...deci !

la liniutze nu te duci decat dupa ce usurezi substantial masina, iar asta e destul de complex.

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Vin 15-Sep-2006 16:05

masina tunata cum trebe nu reduce durata de viata a unui motor. Oricum puterea o folosesti la curse sau cand esti pe autostrada prin germa si atat. ca doar nu o sa mergi tot orasul cu a doua la 7000 de ture si cu nosul deschis non stop (eventual cu remorca pentru butelie nos).
La curse nu cred ca pacalesti pe careva ca ai trabant si nimeni nu se uita sub capota...
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 15-Sep-2006 18:15

nu e vorba de curse legale, ci mai degraba de cele ad-hoc
imi place sa ma invart prin oras (pacat ce e cam mic) cu masina si din cand in cadn mai rasare unul dala cu esapamente si eleroane + neoane de zici ca e ozn. si sub toate luminatia aia gasesti un tdi care nu trece de 130cp :D
in fine asta e pe langa subiect. scopul e sa ma simt eu bine in ea, ca in rest nu ma stresez. in principiu imi doresc undeva la ~150 cp. ce e mai sus mai vedem
fiind vorba de clase de puteri sunt curse care se stabilesc prin provocari, fara restricii. exemplu e aici o cursa cu saxo vs m3. doar nu are saxo ala peste 300cp, logic, dar mult mai usoara, si are un raport putere-greutate f bun
dar deajuns despre mine. era adrian pe aici cu un c4 stilizat. as fi curios ce planuri are
inca o persoana mai in umbra cu dioscutiile dar care cred ca va face un c4 f bine inchegat "pesteimputit" as vrea sa il intalnesc o data, daca int-adevar va modifica c4 de care vorbea
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 15-Sep-2006 19:01

Alea ad-hoc se numesc "libere" in cadru organizat..
La 150CP esti mai realist....40CP nefiind imposibil de realizat..
Un TDI-i d-ala cu 130CP, daca ii faci chip se face al naibii de rau...

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 15-Sep-2006 19:07

rare alea la 130 stock... cel putin pe golf (pasatul deja e prea greu, sau orice din clasa medie) ma refeream la 130 after, sau chiar mai putin
si stage 1 ar trebui sa se apropie de 150. mai vedem pe urma
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Lun 18-Sep-2006 23:25

Hai sa o mai lamurim inca o data... Eu nu o sa bag bani in motor, niciodata! Pur simplu, nu o sa castig mai nimic... Poate pun serpisori, sa am un sound mai bun, eu stiu... Filtrele, chip-ul, fara turbo - degeaba! Sa fim realisti!
Fara suparare, motoru de 1.6 e de mers la plimbare! NU de liniute! Am facut si eu masini cu pretentii, dar mai dau peste soferi prosti :) !

Eu am ceva in plan acum la masina, o sa fie surpriza, cireasa de pe tort! Zilele astea o sa fie gata ;)

Cand o sa vreau masina de fuga, dau C4, si imi iau Octavia TOur la 15500DDP cu motor de 1.8T si 150cai! Si o fac de 220- modific turbina + cip! Si asta cu maxim inca 1000e!
Si cat o sa consume? :lol: Asa ca iau un RS Tdi, am auzit ca rupe ;)

Astea sunt supozitii... Urmatoarea mea masina va fi noul C5 :oops: Se mareste familia 8) , peste 2-3 ani ... Aa, si tot neagra :P, da pe motorina!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mar 19-Sep-2006 16:39

Este cineva interesat in achizitionarea unui eleron pentru C4 coupe?

O sa postez si pozele cu el in curand si pretul final.

Pentru a diminua suspansul pt doritori este aproximativ la fel cu cel standard de pe VTS (doar ca nu costa 18 mil :) )

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 19-Sep-2006 18:29

daca dai mai multe detalii, eventual, daca se poate face rost de mai multe buc. (mai multi useri sa cumpere), si un pret.
e facut la noi, sau de afara, ce marca?, etc...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 19-Sep-2006 21:34

baga pret...
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 20-Sep-2006 12:37

Adrian scrie:baga pret...


Eleronul se numeste Evolution, este de la Citunig si costa 185 E

Cine este interesat sa-mi scrie pt ca nu este decat unul singur momentan, insa mai pot fi aduse la cerere.

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 20-Sep-2006 12:47


Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 21-Sep-2006 20:53

Adrian scrie:Eu am ceva in plan acum la masina, o sa fie surpriza, cireasa de pe tort! Zilele astea o sa fie gata ;)

inca niste fibra? cu ce o mai "potrivesti" acu? imi aduc aminte de o caricatura in care un peste mic aflat in apa avea legat de spate o inotatoare dorsala de rechin care iesea din apa. textul era: imaginea conteaza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo