Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
Cind am luat masina "am auzit" si eu de rodaj. Insa i-am dat 5200-5500rpm dupa primii 200km, ca am facut un Iasi-Onesti-Brasov si nu m-am putut abtine prin Oituz
Cei de la service mi-au spus sa nu ii dau peste 3000, cel putin nu constant ca altfel incepe sa inghita prea mult ulei si sa consume excesiv, lucru pe care l-am cam respectat si-l respect chiar si acum (ca incepe sa ma manince talpa abia pe drum liber cu 4 benzi sau pe drum puternic virajat
).
Nici dupa 11k km nu maninca nici ulei si nici nu consuma excesiv.
Asa ca am ajuns la o concluzie: in rodaj da-i cit poate daca ai chef, insa nu abuza. Nu mai e dacie cu piesee facute la strung sau turnate in forme strimbe ca sa aiba nevoie de asezare.

Cei de la service mi-au spus sa nu ii dau peste 3000, cel putin nu constant ca altfel incepe sa inghita prea mult ulei si sa consume excesiv, lucru pe care l-am cam respectat si-l respect chiar si acum (ca incepe sa ma manince talpa abia pe drum liber cu 4 benzi sau pe drum puternic virajat

Nici dupa 11k km nu maninca nici ulei si nici nu consuma excesiv.
Asa ca am ajuns la o concluzie: in rodaj da-i cit poate daca ai chef, insa nu abuza. Nu mai e dacie cu piesee facute la strung sau turnate in forme strimbe ca sa aiba nevoie de asezare.
pozez si manualul in romana, ca scrie si acolo...mai la final parca...carticica pe care o am eu este exact replica celui in franceza din care tiam atasat fisierul (e pe ftp aici)
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
-
- simpatizant
- Mesaje: 93
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
- Localitate: Bucuresti
Salut, sunt nou pe forum, am un c4 coupe vtr, 1.6 16v 110 cai, si decateva luni am o problema care tot persista si am fost de vreo 3 ori la ats cu problema asta si nici o rezolvare.
Deci... incerc sa ma fac inteles, daca nu voi reusi astept intrebari aditionale.
Daca masina a fost stationata mai mult de 1-2 ore la plecarea de pe loc se aude un scartzait ebsolut enervant de carauta, se aude cand cuplez, cand decuplez viteza, se aude in frana de motor, se aude daca dau trepidatii pedalei de acceleratie (apas, dau drumul, apas, dau drumul). Zgomotu asta se aude doar vreo 5 minute dar e deranjat pentru ca imi spune clar ca e ceva care nu e in regula mai ales ca e destul de noua (29 mai 2006 cu 6000 km la bord). Mai face si un zmotot tot in acea perioada daca masina e cuplata in vit1 sau marsarier si fara sa turez ridic usor picioru de pe ambreiaj face un zgomot asemator cu al unui arc (de asemea f deranjant). Prima data la ATS mi s-a spus ca sunt etrierii spate, am comdandat au venit si au fost shimbati, insa nici o rezolvare, am fost la ei cu nervi iar leam explicat mai bine, mi sa spus sa las masina peste noapte ca sa poata sa o ia si ei "la rece", zis si facut am lasato am venit sa o iau, si sa spus ca nu stiu ce colier nu era bine prins si ca daia. Am ajuns acasa si cand am plecat seara cu masina aceeasi problema.
Daca stiti ceva va rog sa imi spuneti si mie ca vreau sa ma duc la ATS si sa le spun eu care e exact problema ca se pare ca dansii sunt mult prea incompetenti sa isi dea seama si pe deasupra sa o mai si rezolve.
Multumesc anticipat
Deci... incerc sa ma fac inteles, daca nu voi reusi astept intrebari aditionale.
Daca masina a fost stationata mai mult de 1-2 ore la plecarea de pe loc se aude un scartzait ebsolut enervant de carauta, se aude cand cuplez, cand decuplez viteza, se aude in frana de motor, se aude daca dau trepidatii pedalei de acceleratie (apas, dau drumul, apas, dau drumul). Zgomotu asta se aude doar vreo 5 minute dar e deranjat pentru ca imi spune clar ca e ceva care nu e in regula mai ales ca e destul de noua (29 mai 2006 cu 6000 km la bord). Mai face si un zmotot tot in acea perioada daca masina e cuplata in vit1 sau marsarier si fara sa turez ridic usor picioru de pe ambreiaj face un zgomot asemator cu al unui arc (de asemea f deranjant). Prima data la ATS mi s-a spus ca sunt etrierii spate, am comdandat au venit si au fost shimbati, insa nici o rezolvare, am fost la ei cu nervi iar leam explicat mai bine, mi sa spus sa las masina peste noapte ca sa poata sa o ia si ei "la rece", zis si facut am lasato am venit sa o iau, si sa spus ca nu stiu ce colier nu era bine prins si ca daia. Am ajuns acasa si cand am plecat seara cu masina aceeasi problema.
Daca stiti ceva va rog sa imi spuneti si mie ca vreau sa ma duc la ATS si sa le spun eu care e exact problema ca se pare ca dansii sunt mult prea incompetenti sa isi dea seama si pe deasupra sa o mai si rezolve.
Multumesc anticipat
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
MSG TO DinoG
Facem cand vrei tu orice(ei nu chiar orice) dar nu pe bani si nu pe pariuri pt ca le pierd, am norocul asta. Ar fi frumos sa lansam o provocare pt mai multi soferi cu masini tari sa se faca un traseu, nu am auzit de deplasari in masa pana acum pe rute de munte, ar fi frumos. Cat despre rodaj: Ferrari?? Sunt oameni care fac 10000 de km pe an cu ferrariul lor sau chiar 5000(de la vila pana la casino) tu chiar crezi ca astia cand si-au luat aceasta masina s-au gandit la rodaj, sa fim seriosi. Rodajul la masina mea a fost facut in limitele decentei pt ca nu am putut sa o tin 5000 de km in rodaj dar 2500 au fost. Intradevar ai dreptate in cazul acesta, la masinile de serie rodajul trebuie facut, dar sa nu exageram si sa trecem la super caruri pt ca fac parte din alta categorie de motoare. Ma bucur ca esti posesorul unui GTI si eu am avut de optat dar am preferat varianta fara turbina.
Facem cand vrei tu orice(ei nu chiar orice) dar nu pe bani si nu pe pariuri pt ca le pierd, am norocul asta. Ar fi frumos sa lansam o provocare pt mai multi soferi cu masini tari sa se faca un traseu, nu am auzit de deplasari in masa pana acum pe rute de munte, ar fi frumos. Cat despre rodaj: Ferrari?? Sunt oameni care fac 10000 de km pe an cu ferrariul lor sau chiar 5000(de la vila pana la casino) tu chiar crezi ca astia cand si-au luat aceasta masina s-au gandit la rodaj, sa fim seriosi. Rodajul la masina mea a fost facut in limitele decentei pt ca nu am putut sa o tin 5000 de km in rodaj dar 2500 au fost. Intradevar ai dreptate in cazul acesta, la masinile de serie rodajul trebuie facut, dar sa nu exageram si sa trecem la super caruri pt ca fac parte din alta categorie de motoare. Ma bucur ca esti posesorul unui GTI si eu am avut de optat dar am preferat varianta fara turbina.

Ultima oară modificat Joi 14-Sep-2006 13:03 de către Alex Motan, modificat de 4 ori în total.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Alex Motan scrie:MSG TO DinoG
Facem cand vrei tu orice(ei nu chiar orice) dar nu pe bani si nu pe pariuri pt ca le pierd, am norocul asta. Ar fi frumos sa lansam o provocare pt mai multi soferi cu masini tari sa se faca un traseu, nu am auzit de deplasari in masa pana acum pe rute de munte, ar fi frumos. Cat despre rodaj: Ferrari?? Sunt oameni care fac 10000 de km pe an cu ferrariul lor sau chiar 5000(de la vila pana la casino) tu chiar crezi ca astia cand si-au luat aceasta masina s-au gandit la rodaj, sa fim seriosi. Rodajul la masina mea a fost facut in limitele decentei pt ca nu am putut sa o tin 5000 de km in rodaj dar 2500 au fost. Intradevar ai dreptate in cazul acesta, la masinile de serie rodajul trebuie facut, dar sa nu exageram si sa trecem la super caruri pt ca fac parte din alta categorie de motoare. Ma bucur ca esti posesorul unui GTI si eu am avut de optat dar am preferat varianta fara turbina.
weekend-ul 23 - 24 sept.
Nu raspund la provocari decat cu provocari.
Pentru corectitudine si validarea rezultatului mai vin 2 amici de-ai mei.
Golf 5 2.0 TDI 4motion si Seat Cupra (ei nu intra la socoteala)
Anunta-ma daca ramane sau nu stabilit...
Matrixu: Fara provocari cu "iz" ilegal pe forum

Matrixu scrie:Luati-o mai usor cu provocari de genul asta in public....
Exista PM daca tot va mananca talpa....
Scuza-mi indolenta, dar ce inseamna PM?
Imi cer scuze, cred ca nu am citit cu atentie regulamentul forum-ului, dar poate cineva sa-mi arate si mie unde scrie ca e interzis sa lansam provocari?
Parca e ilegal si sa depasesti limita de viteza si totusi ne laudam care mai de care cu cei 180 si ceva Km/h pe care i-am atins

Deja sunteti total offtopic, si mai incepeti si cu provocari....PM inseamna Private Message, si va hotarati detaliile acolo.
Tot ce tine de curse ilegale si stuff, nu au ce sa se discute pe acest forum, asta e forumul, astea sunt regulile, trebuie sa le respectam fiecare dintre noi.
Urmatoarele mesaje legate de provocari, sau offtopic pe aceasta tema vor fi sterse fara nici o avertizare..
Aici trebuie descrise doar "problemutele" care multe idn ele numai problemute nu sunt, intalnite la C4
PS: Cursa ilegala e una, depasirea vitezei legale e alta .......
Tot ce tine de curse ilegale si stuff, nu au ce sa se discute pe acest forum, asta e forumul, astea sunt regulile, trebuie sa le respectam fiecare dintre noi.
Urmatoarele mesaje legate de provocari, sau offtopic pe aceasta tema vor fi sterse fara nici o avertizare..
Aici trebuie descrise doar "problemutele" care multe idn ele numai problemute nu sunt, intalnite la C4
PS: Cursa ilegala e una, depasirea vitezei legale e alta .......
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
@Matrixu
Va trebuii sa imi cer scuze in numele amandurora mai ales ca eram total off topic. Asa se intampla cand DinoG refuza sa inteleaga ca masina mea s-a stricat nu pt ca nu i-am facut eu rodajul si nu pt ca i-am dat prea tare in gura ci pur si simplu a fost un defect de fabricatie destul de grav care putea sa ma lase cu masina undeva pe la Bulgari sau prin Europa de Vest intr-o vacanta frumoasa cu mult soare si canicula pe o sosea pustie.
Ce sa mai sunt poet!
Va trebuii sa imi cer scuze in numele amandurora mai ales ca eram total off topic. Asa se intampla cand DinoG refuza sa inteleaga ca masina mea s-a stricat nu pt ca nu i-am facut eu rodajul si nu pt ca i-am dat prea tare in gura ci pur si simplu a fost un defect de fabricatie destul de grav care putea sa ma lase cu masina undeva pe la Bulgari sau prin Europa de Vest intr-o vacanta frumoasa cu mult soare si canicula pe o sosea pustie.

Matrixu scrie:Deja sunteti total offtopic, si mai incepeti si cu provocari....PM inseamna Private Message, si va hotarati detaliile acolo.
Tot ce tine de curse ilegale si stuff, nu au ce sa se discute pe acest forum, asta e forumul, astea sunt regulile, trebuie sa le respectam fiecare dintre noi.
Urmatoarele mesaje legate de provocari, sau offtopic pe aceasta tema vor fi sterse fara nici o avertizare..
Aici trebuie descrise doar "problemutele" care multe idn ele numai problemute nu sunt, intalnite la C4
PS: Cursa ilegala e una, depasirea vitezei legale e alta .......
Da, esti rau nu jucarie.

Ilegal tot ilegal este indiferent de modul in care incalci legea
Kerekash_KRK scrie:Salut, sunt nou pe forum, am un c4 coupe vtr, 1.6 16v 110 cai, si decateva luni am o problema care tot persista si am fost de vreo 3 ori la ats cu problema asta si nici o rezolvare.
Deci... incerc sa ma fac inteles, daca nu voi reusi astept intrebari aditionale.
Daca masina a fost stationata mai mult de 1-2 ore la plecarea de pe loc se aude un scartzait ebsolut enervant de carauta, se aude cand cuplez, cand decuplez viteza, se aude in frana de motor, se aude daca dau trepidatii pedalei de acceleratie (apas, dau drumul, apas, dau drumul). Zgomotu asta se aude doar vreo 5 minute dar e deranjat pentru ca imi spune clar ca e ceva care nu e in regula mai ales ca e destul de noua (29 mai 2006 cu 6000 km la bord). Mai face si un zmotot tot in acea perioada daca masina e cuplata in vit1 sau marsarier si fara sa turez ridic usor picioru de pe ambreiaj face un zgomot asemator cu al unui arc (de asemea f deranjant). Prima data la ATS mi s-a spus ca sunt etrierii spate, am comdandat au venit si au fost shimbati, insa nici o rezolvare, am fost la ei cu nervi iar leam explicat mai bine, mi sa spus sa las masina peste noapte ca sa poata sa o ia si ei "la rece", zis si facut am lasato am venit sa o iau, si sa spus ca nu stiu ce colier nu era bine prins si ca daia. Am ajuns acasa si cand am plecat seara cu masina aceeasi problema.
Daca stiti ceva va rog sa imi spuneti si mie ca vreau sa ma duc la ATS si sa le spun eu care e exact problema ca se pare ca dansii sunt mult prea incompetenti sa isi dea seama si pe deasupra sa o mai si rezolve.
Multumesc anticipat
Asa face toate... La fel e si la mine.. Si la fel facea un C4 la benzinarie, l-am auzit eu!
Este un colier care nu face priza la rece, si scartaie! Se rezolva cu o evacuare cu serpisori

Aaa, la dizzaaalll NU face

Deci, stai calm!

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo