Tunning C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 14:05

alexd scrie:DinoG...nu ai inteles nimic. Baietii astia nu vor decat sa fie altfel decat altii. Si daca numarul le ofera aceasta oportunitate de ce sa nu o faca? Se numeste "Tunned licence plate" :roll:



Cum spui tu, orice incepe cu tunned inseamna modificat, tunat cum spun unii 'pasionati' de pe aici.
Oare AMG, Brabus, Je Design, Hamman sa intre in categoria tunning? In mod cert nu in topicul pe care il intretineti voi.
Mai cititi si voi pe forumurile de afara cu ce se mananca tunning, din cate am inteles eu nu prea are legatura cu 'licence plates' sau cu sticker-ele lipite la vedere pe masina.

http://www.citroen-c-club.com/forum/vie ... 35&t_id=36

Doar asa de dragul comparatiei.....

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mie 13-Sep-2006 14:20

Cine a spus k a tuna inseamna a pune un numar de inmatriculare in forma veritcala sau mai bine de-a curmezishul si nu shtiu ce stickere?
tunning-ul porneste din interior, de sub capota. Apoi treci la estetica si faze. Dak imi pun 135 CP si imi schimb spoilerele/pragurile/jenti/gume (dar nu schimburi d'alea cu jenti de 5 milioane si gume de 1 milion juma) nu cred ca mai e nevoie de stickere si numere nu shtiu cum. Acu' mai sunt unii care spun ca shi-au pus neoane sub mashina shi gata... hmmm oricum in Ro nu merita tuningul pe motor ca nu ai unde sa il folosesti, pe autostrada restrictii si radare, in bucuresti cratere, spoilerele si pragurile devenind consumabile.
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 14:51

silvius scrie:Cine a spus k a tuna inseamna a pune un numar de inmatriculare in forma veritcala sau mai bine de-a curmezishul si nu shtiu ce stickere?
tunning-ul porneste din interior, de sub capota. Apoi treci la estetica si faze. Dak imi pun 135 CP si imi schimb spoilerele/pragurile/jenti/gume (dar nu schimburi d'alea cu jenti de 5 milioane si gume de 1 milion juma) nu cred ca mai e nevoie de stickere si numere nu shtiu cum. Acu' mai sunt unii care spun ca shi-au pus neoane sub mashina shi gata... hmmm oricum in Ro nu merita tuningul pe motor ca nu ai unde sa il folosesti, pe autostrada restrictii si radare, in bucuresti cratere, spoilerele si pragurile devenind consumabile.


desigur, poti sa-ti pui 135 de cai pe masina, dar din pacate nu mai au la herghelie ca sunt in faliment... :idea:

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mie 13-Sep-2006 14:59

las' k am eu o herghelie speciala, dar e mashinutza in garantzie... si cum am mai spus nu prea vad ce as putea face cu acei cai prin Ro.... poate la noul cod rutier din 2106 cand or fi gata si autostrazile nu o sa mai fie limita superioara de viteza pe ele in Romania care sigur pana atunci va face parte din comunitate :lol:
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 15:49

cred ca cineva s-a sculat cu fata la cearceaf azi...
topicul asta a fost vreat acum un an, cand probabil nu erau prea multe arii de scris (nu eram pe vremea aia), si a te apuca sa faci comentarii la persoana cred se iese pe aratura cu limbajul...
este vorba de personalizarea masinii, normal, si anumite numere au inteles special pe care posesorii vor sa il pun a in valoare. (ex b 10 ANA)
"tun(n)ingul" este la tarani
orgoliile se masoare pe asfalt nu in replici
masina mea este inca stock, dar va avea ocazia sa isi umfle muschii. nu voi cumpara un VTS pt ca e mai simplu si mai ieftin ca sa scot 180cp (nu e nimic special la 2l 180cp, in schimb daca vorbim de 1.6 180cp e alta mancare de peste). voi fi bucuros sa impart cu cei fascinanti de domeniu idei si pareri
DinoG din nefericie linkul pe care l-ai pus tu necesita inregistrare pt a vedea pozele (ceea ce kiar nu am kef) daca esti amabil sa salvezi pozele sau un print screen si apoi sa le pui si la noi aici. merci
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 13-Sep-2006 15:54

-Am si eu o problma , mi s`a indoit numarul de la masina si as vrea sa`l schimb , cum trebuie procedat , il declar la politie pierdut dupa care astept sa`mi iasa alt numar , ca daca ma duc si`l declar indoit poate ma pune sa platesc in plus (asa este la pasapoarte daca il declari rupt platesti amenda ,daca il declari pierdut nu mai platesti nimica decat taxele ptr un alt pasaport ).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Sep-2006 15:54

Si cum ai tu de gand sa iti faci 180 CP dintr-un motor pe benzina aspirat de 110 CP, cu nspe mii de calculatoare pe masina, si electronica la greu? :lol:
Sau nu asta ai vrut sa zici? :D

Aceeasi intrebare si pt Silvius care din 90CP vrea 135CP, adica o crestere de 45CP.

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 16:05

Matrixu scrie:Si cum ai tu de gand sa iti faci 180 CP dintr-un motor pe benzina aspirat de 110 CP, cu nspe mii de calculatoare pe masina, si electronica la greu? :lol:
Sau nu asta ai vrut sa zici? :D

Aceeasi intrebare si pt Silvius care din 90CP vrea 135CP, adica o crestere de 45CP.


poate vrea sa-l faca bi-turbo :?:

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 16:19

in primul rand nu mai aspirat. normal ca asta va atrage dupa sine un complex de modificari la motor care il transforma total. costurile vor duce peste un VTS, dar e vorba de pasiune aici. intr-o prima faza voi schimba partea de admisie (nu vorbesc filtru aer) si exhaust, fara a intra la motor. undeva la 135cp. logic si o remapare pe ECU. abia in stage 2, dupa ce observ fiabilitatea si mersul in stage 1 voi intra pe pistoane forjate, supape schimbate, bujii care sa corespunda noilor temperaturi interioare, injectoare cu debit marit etc...si de ce nu NOS 1000euro varianta de baza...dar deocamdata sa nu ma pierd in vise umede. planurile le am puse deoparte, si pasi pt realizarea loc sunt deja facuti.
PS: cip tuning e vax pt aspirat :lol:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1618
asta din familia citroen mai noua.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 16:22

T.rac3Er scrie:cred ca cineva s-a sculat cu fata la cearceaf azi...
topicul asta a fost vreat acum un an, cand probabil nu erau prea multe arii de scris (nu eram pe vremea aia), si a te apuca sa faci comentarii la persoana cred se iese pe aratura cu limbajul...
este vorba de personalizarea masinii, normal, si anumite numere au inteles special pe care posesorii vor sa il pun a in valoare. (ex b 10 ANA)
"tun(n)ingul" este la tarani
orgoliile se masoare pe asfalt nu in replici
masina mea este inca stock, dar va avea ocazia sa isi umfle muschii. nu voi cumpara un VTS pt ca e mai simplu si mai ieftin ca sa scot 180cp (nu e nimic special la 2l 180cp, in schimb daca vorbim de 1.6 180cp e alta mancare de peste). voi fi bucuros sa impart cu cei fascinanti de domeniu idei si pareri
DinoG din nefericie linkul pe care l-ai pus tu necesita inregistrare pt a vedea pozele (ceea ce kiar nu am kef) daca esti amabil sa salvezi pozele sau un print screen si apoi sa le pui si la noi aici. merci



poti intra cu user-ul meu DinoG, iar psw este cujeswo

Referitor de cat de lung este asfaltul (ca sa-l masuram) vezi ca am mai lansat o provocare colegului cu VTS. Te poti baga si tu printre novici.

Apropo tunning cu 2 n nu vine de la taran ci dintr-o eroare de scriere, asemeni cuvintelor pur romanest: kiar si kef pe care le folosesti cu mandrie :shock:

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mie 13-Sep-2006 16:38

asta sunt de acord, si la mine b-08-bbk are un inteles, mi-ar fi placut ca look sa pot pune numere inguste, dar inteleg k nu e legal si apoi ar fi ok si chu numerele mai distantate. nu inseamna ca fac tuning, dar asha imi place mai mult. punct.
Intrebam de fapt daca stie careva ce trebuie sa fac, unde trebuie sa merg pentru personalizarea asta, ev. taxe..... multam
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 13-Sep-2006 16:43

scuze de offtopic: silvius, ce inseamna? bibicul? :)
ca si la mine e un mesaj, de care mi-am dat seama pur intamplator :lol: .
Cosmin
high energy music expression

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Sep-2006 17:20

T.rac3Er scrie:in primul rand nu mai aspirat. normal ca asta va atrage dupa sine un complex de modificari la motor care il transforma total. costurile vor duce peste un VTS, dar e vorba de pasiune aici. intr-o prima faza voi schimba partea de admisie (nu vorbesc filtru aer) si exhaust, fara a intra la motor. undeva la 135cp. logic si o remapare pe ECU. abia in stage 2, dupa ce observ fiabilitatea si mersul in stage 1 voi intra pe pistoane forjate, supape schimbate, bujii care sa corespunda noilor temperaturi interioare, injectoare cu debit marit etc...si de ce nu NOS 1000euro varianta de baza...dar deocamdata sa nu ma pierd in vise umede. planurile le am puse deoparte, si pasi pt realizarea loc sunt deja facuti.
PS: cip tuning e vax pt aspirat :lol:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1618
asta din familia citroen mai noua.


Mie unul personal mi se pare cam imposibil, intr-adevar e varianta cu NOS care probabil ca o sa iti dea niste CP in plus pt 5-10 secunde...
Exemplul tau cu C2 nu e bun deloc..aia e masina de competitie...

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mie 13-Sep-2006 19:54

de acord cu matrixu, nu ca vreau sa ma pun bine cu el (stie el de ce :lol: ) dar vtr-ul stock la c2 are 75cp... ori eu daca fac c4-ul meu stock cu cine trebe si cum trebe pot spera la un maxim maxim 135
aia e masina de competitie
nos-ul cat poat' sa dea in plus alea maxim 15 secunde? k doar nu ai de gand sa mergi doar pe nos :lol: la 1000 de euro esti sigur ca o sa ai pe mashina nos adevarat pus de cine trebe?
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 20:24

NOS nu este ceea ce s-a impamantenit la noi cu civilizatia FnF si NFS. apesi butonul si gata burst de energie. in afara de faptul ca acesta este denumirea unei firme care se ocupa de n2o (ca si nitrous expres)
asta este doar o varianta de introducere a n2o-ului in circuitul de combustie. in afara de faptul ca sunt mai multe metode de injectare, mai performante, mai scumpe si care necesita schimbari masive (injectia directa, wet port)
prin modificarea info din ecu se introduce ca variabila si n2o-ul pe anumite turatii, in sprayuri controlate automat, limitarea este data de butelie.
la fel cum turbo intra in functiune pe o anumita plaja (automat) si iti ofera un extra boost, n2o este si el controlat sa intre in functiune tot intre anumite turatii. userul are control total asupra alimentarii cu n2o. cand intrerupe circuitul ecu merge pe harta normala. detaliile astea de fapt se pot afla de pe net, sau de la oameni mult mai cunoscatori in domeniu decat mine. eu sunt pasionat si incerc sa stiu elementele esentiale pt a-mi putea formula impresii despre cum trebuie sa fie ceva. tunerii din domeniu stiu prea bine ce sa faca. la noi in tara exista oficial nitrous express si o gramada de masini sunt dotate cu asa ceva. puterea pe motorul stock oferita de n2o de baza este de 35+ cp la motorisca mea. deci in loc de 110 la 5750 va avea undeva la 150cp la o turatie asemanatoare. sa nu creada cineva ca 35+cp sunt disponibili si la 1500rpm si la 6000rpm. doar motorul electric (din ce s-a descoperit pana acum) ofera la cuplu spre exmplu o linie orizontala. pur si simplu ai cuplu maxim de la inceput pana la sfarsit :D
motorul de com petitie din clasa super 1600 este ASPIRAT si ofera peste 220cp la toate modele inscrise in aceasta clasa. eu nici macar nu am indraznit sa pretind asa ceva. asta necesita zeci de mii de euro (o masina noua de clasa super 1600, nu conteaza marca, costa peste 100k euro)
un compresor centrifugal cu catback complet refacut, admisia de la un alt motor performant adaptata, pistoanele, bujiile, injectoarele costuri probabil undeva spre 10k euro vor face motorul sa ajunga undeva la 200cp
am si omul care ma poate ajuta sa realizez asta. dar toate la timpul lor
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo