Posibila problema ambreiaj (Fost: cand realim.... motorina?)

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mie 30-Aug-2006 16:38

DanCld scrie:Cum ziceam in alta parte, eu in primul an ma imprietenisem cu cei de la ATS, acum i-am vazut doar la revizie :wink:

Ca la facultate, primii 10 ani sunt grei.... pana ajungi in anul 3, asa si aici: primii 5000km sunt grei, pana cand... gata, poti sa te bucuri linistit de masina :drinkers:


Da, sper ca problemele inerente pe care le poti avea cu orice masina sa dispara dupa vreo 5.000 de km, timp necesar pentru masina ca sa-si faca rodajul si la motor si la ambreiaj, frane si restul.

Apropo, DanCld, citisem undeva aici pe forum si parca si pe planete-citroen ca C3 HDi ar avea ambreiaj hidraulic. Cei de la ATS spun ca e de fapt ambreiaj mecanic, pe cablu. Oare cum o fi? Sincer, m-as cam mira sa fie hidraulic, dar cine stie?

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 31-Aug-2006 10:02

daca nu e hidraulic as inclina sa cred ca e mai bine, la ce calitate de kko au inceput sa puna frantzujii la plastice si cauciucuri (garnituri).

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Dum 03-Sep-2006 17:13

DA...si eu stiam ca la C3-uri , la toate , benzina, diesel...AMBREIAJUL AR FI HIDRAULIC...
Asa mi-au spus cei de la ATS...
E adevarat ca am intrebat unde este rezervorasul cu lichid pentru ambreiaj si mi s-a spus ca foloseste acelasi lichid cu sistemul de franare.

Voi ce stiti ? e sau nu e hidraulic ambreiajul !?!?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 03-Sep-2006 17:44

daca foloseste acelasi lichid nu inseamna ca are rezervorul comun. ti-au raspuns la alta intrebare :lol:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Dum 03-Sep-2006 20:04

Nu stiu la C3, dar am in familie un 206 1.4 hdi si are ambreiaj cu cablu. Nu cred ca C3 il are altfel.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Dum 03-Sep-2006 21:03

WLD scrie:Nu stiu la C3, dar am in familie un 206 1.4 hdi si are ambreiaj cu cablu. Nu cred ca C3 il are altfel.


Mie receptionerul de la ATS mi-a spus ca masina ar avea ambreiaj cu cablu. Presupun ca stia ce spunea. Dar parca pe planete-citroen citisem ca C3 HDi ar avea ambreiaj hidraulic. Pana la urma cred totusi ca e pe cablu. O sa mai intreb o data la ATS cand o sa fac prima revizie.

Pana acum am vreo 700 de km cu masinuta si simt ca s-a mai lasat ambreiajul, nu am mai avut probleme de genul celei postate anterior. Motorul e si el parca mai sprinten. Nivelul la ulei nu a scazut deocamdata, ceea ce e bine. E drept ca 700 de km nu inseamna mare lucru pentru un motor, mai ales diesel. Pana acum sunt multumit de alegerea facuta si sper ca lucrurile sa mearga bine in continuare.

parvugeorge
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 18:16
Localitate: constanta
Contact:

Mesajde parvugeorge » Sâm 28-Oct-2006 19:31

foarte tare frate...nu stiu ce legatura a avut ambreiajul dar, mi-a rupt zimtii la coroana cu 60 de dinti(cea mai mare) din cutia de viteze...pret 1700 ron fara tva...timp 2 sapt , comanda speciala din Franta. mi s-a spus ca ar fi prima data cand s-a intamplat asa ceva in Romania.sper sa fie si ultima data...
P.S. nu sunt pilot de curse, am condus masina in regim de oras si cred ca conducand de 5 ani sunt un sofer bun.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Sâm 28-Oct-2006 19:57

Ai idee pentru ce viteza era discul respectiv? Daca era cel mai mare, presupun ca era de treapta I? Scuze, dar nu prea le am cu mecanica si transmisia la masini. La cati km ai avut parte de nefericitul eveniment? Mai era masina in garantie? Care au fost primele simptome ale problemei?

parvugeorge
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 18:16
Localitate: constanta
Contact:

Mesajde parvugeorge » Sâm 28-Oct-2006 20:03

nu cred ca era de la o treapta anume ci mai degraba era creierul cutiei de viteze.masina este din 2003 si nu mai este demult in garantie.are 90 mii km reali.
primul simptom: la demarari troncanea
al 2 -lea: intr-o panta a patinat ...si asa a refuzat sa mai plece de pe loc.
in prima faza i-am schimbat kit-ul de ambreiaj...teapa, problema era alta.
cei de la reprezentanta mi-au zis ca nu au mai auzit sa se intample asa ceva, nici la rent-a-car.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Sâm 28-Oct-2006 20:08

parvugeorge scrie:nu cred ca era de la o treapta anume ci mai degraba era creierul cutiei de viteze.masina este din 2003 si nu mai este demult in garantie.are 90 mii km reali.
primul simptom: la demarari troncanea
al 2 -lea: intr-o panta a patinat ...si asa a refuzat sa mai plece de pe loc.
in prima faza i-am schimbat kit-ul de ambreiaj...teapa, problema era alta.
cei de la reprezentanta mi-au zis ca nu au mai auzit sa se intample asa ceva, nici la rent-a-car.


Banuiesc ca n-ai avut parte de problema clasica: scurs de ulei din cutia de viteze pe la simeringuri... Asta indica de regula un montaj deficitar in fabrica sau calitatea proasta a garniturilor. Dar la tine din cate am inteles s-au rupt zimtii cu totul :shock: Pai si cand ti-au desfacut aia din service cutia n-au vazut care era de fapt problema? Te-au pus sa schimbi ambreiajul de pomana. Mesterii astia...

parvugeorge
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 18:16
Localitate: constanta
Contact:

Mesajde parvugeorge » Sâm 28-Oct-2006 20:18

in prima faza nu am apelat la reprezentanta(proasta alegere) ci am consultat un mecanic cu experienta...se pare ca nu a avut destula.
dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj ai am vazut ca tot nu pleaca de pe loc am mers la reprezentanta.
nu s-au rupt dintii la coroana, ea se prezinta sub forma unui rulument daca intelegi ce vreau sa zic(2 discuri unul in celalat iar cel exterior are dintii)...problema este ca discul din interior nu trebuie sa se roteasca.
complicat, nu sunt mecanic, asta e din ce am vazut si eu.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Sâm 28-Oct-2006 20:27

Tot e bine ca ai rezolvat-o pana la urma. Dar banuiesc te-a costat destul de mult neplacerea asta. Nu stiu ce sa zic. E posibil ca din cauza cuplului mai mare la diesel, solicitarile la care trebuie sa faca fata transmisia masinii sa fie ceva mai mari decat la o benzinara. Daca piesele folosite in cutia de viteze nu sunt atent proiectate si fabricate, exista riscul ca mai devreme sau mai tarziu sa ne trezim cu simeringuri si roti dintate facute chisalita...


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst