Buna ziua la toata lumea
Imi pare foarte rau rau ca am mai deschis inca un topic pe tema fiabilitatii acestei masini dar mi se pare inacceptabil ca topicul ''fiabilitate C5 !!!'' sa fie topicul dominant pentru clasa asta de masina, nu vreau sa comentez nimic de pe acest topic dar totusi mi se pare irelevant pentru clasa aceasta de masina.
Si acuma o sa incep o a doua prezentare a masinii mele cu un link:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2082, sa va dati seama de caracteristicile ei, mie personal mi se pare o masina bestiala desi initial am vrut sa o dau sa imi iau Audi.
Acuma argumentele de ce masina mi se pare bestiala sunt urmtoarele:
Consum 6% calculat la o medie de ~ 130km/h am facut Cluj - Oradea intr-o ora si 10 minute, in rest la mers normal 90/100 - drum normal consumul nu sare de 5. In oras cam 6.5 %.
De schimbat pe ea in 6100 km cati am facut de cand o am a fost doar aerul din rezervor.
Si acuma despre confort: domnilor conduc astre, corse zilnic - si mi se par mici, nu stau in curbe, etc. Am condus Passat TDi si nu am luat curbe cum iau cu Citroenul, de drumuri cu piatra, denivelari nu am ce sa zic, se simt denivelarile pe volan asta la viteza de 15-25, dar daca se merge cu 25-40 - pe piatra si drum de tara nu se mai simte nimic, masina nu trepideaza cum zic unii(la drum de tara), iar de batut pe ea bate basul si bate bine de la cate o melodie faina.
As vrea sa vad cate masini cu 160.000 de km facuti in total se mai lauda cu caracteristicile astea.
Ca si incheiere v-ar ruga sa va postati si voi parerile despre c5-urile voatre bune sau rele cum or fi, iar daca moderatorii considera topicul asta in + ii rog sa il stearga.
C5 este Fiabil!!!!
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Re: C5 este Fiabil!!!!
vasy scrie: Am condus Passat TDi si nu am luat curbe cum iau cu Citroenul, de drumuri cu piatra, denivelari nu am ce sa zic, se simt denivelarile pe volan asta la viteza de 15-25, dar daca se merge cu 25-40 - pe piatra si drum de tara nu se mai simte nimic, masina nu trepideaza cum zic unii(la drum de tara), iar de batut pe ea bate basul si bate bine de la cate o melodie faina.
As vrea sa vad cate masini cu 160.000 de km facuti in total se mai lauda cu caracteristicile astea.
...suspensie hidraulica, deh

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Salut!
Eu am o xantia, modelul care a fost inlocuit de C5.Legat de cofort, vreau sa spun ca este foarte confortabila, incomparabil mai buna decat rivalele peugeot 406, A4 sau passat.Mentionez ca am mers cu cele 3 enumerate.La consum - jos palaria, la 100km/h constant nu consuma mai mult de 4.5% - consum f.mic pentru o masina de 1400 de kg
Fiabiliate - este recunoscut faptul ca acest model a fost un hit - mici probleme la primele serii de prin 1993, insa remediate din fabrica si modelul ajunge in ultimii ani de fabricatie, 1998-2001, efectiv bugless(fara probleme).Daca va uitati pe review-uri veti vedea ca cei care au detinut sau detin Xantii sunt foarte multumiti, multi dintre ei considerand ca pe acest model l-ar mai cumpara o data.
Si sunt englezi!
Am scris acestea deoarece peste tot aud numai lucruri proaste despre citroenurile hidraulice.Oamenii vorbesc din auzite astfel propagandu-se aceasta idee.
Mie, personal nu prea mi-a placut designul la C5, modelul vechi, acesta cu face lift e mai pe gustul meu, insa sunt absolut convins de calitatile acestui model si iti urez la cati mai multi km si sa nu mai asculti la cei care vorbesc fara sa stie.
P.S:Dupa ce am cumparat xantia si m-am obisnuit cu ea, a cam inceput sa-mi faca cu ochiul c5-ul asta....omul nu e nicio data multumit cu ce are
Eu am o xantia, modelul care a fost inlocuit de C5.Legat de cofort, vreau sa spun ca este foarte confortabila, incomparabil mai buna decat rivalele peugeot 406, A4 sau passat.Mentionez ca am mers cu cele 3 enumerate.La consum - jos palaria, la 100km/h constant nu consuma mai mult de 4.5% - consum f.mic pentru o masina de 1400 de kg


Am scris acestea deoarece peste tot aud numai lucruri proaste despre citroenurile hidraulice.Oamenii vorbesc din auzite astfel propagandu-se aceasta idee.
Mie, personal nu prea mi-a placut designul la C5, modelul vechi, acesta cu face lift e mai pe gustul meu, insa sunt absolut convins de calitatile acestui model si iti urez la cati mai multi km si sa nu mai asculti la cei care vorbesc fara sa stie.
P.S:Dupa ce am cumparat xantia si m-am obisnuit cu ea, a cam inceput sa-mi faca cu ochiul c5-ul asta....omul nu e nicio data multumit cu ce are

Salut! Iti impartasesc opinia legata de designul noului C5, il prefer pe cel anterior. Din pacate nu am mers cu Xantia , desi as fi interesat, dar pot sa spun ca C5-ul de acum este mult mai confortabil decit un 406 pe care l-am avut, as pute spune mai confortabil ca un XM.
Masinile nemtesti nu se iau in considerare privitor la confort. Fara suparare.
Pot spune ca problemele de fiabilitate la C5 nu sunt legate de hidraulica si sub nici o forma de motor. Se pare ca Citroen a reusit sa faca suspensia cea mai apropiata de perfectiune iar motoarele sunt recunoscute pentru fiabilitate.
Mai au de progresat la nivelul electronica, desi au circumstante atenuante deoarece merg pe un drum mai putin cunoscut, ei fiind primii care au folosit sistemul multiplex.
Inca sunt impresii negative datorita sistemului de evacuare, care este iarasi o premiera in industria auto, dar cred ca odata cu implementarea sistemului si la ceilalti criticile se vor reduce
Recomand cu caldura aceasta masina , care se distinge din marea de Passat-uri si Audi A4 nu numai prin forma exterioara.
.
Masinile nemtesti nu se iau in considerare privitor la confort. Fara suparare.
Pot spune ca problemele de fiabilitate la C5 nu sunt legate de hidraulica si sub nici o forma de motor. Se pare ca Citroen a reusit sa faca suspensia cea mai apropiata de perfectiune iar motoarele sunt recunoscute pentru fiabilitate.
Mai au de progresat la nivelul electronica, desi au circumstante atenuante deoarece merg pe un drum mai putin cunoscut, ei fiind primii care au folosit sistemul multiplex.
Inca sunt impresii negative datorita sistemului de evacuare, care este iarasi o premiera in industria auto, dar cred ca odata cu implementarea sistemului si la ceilalti criticile se vor reduce
Recomand cu caldura aceasta masina , care se distinge din marea de Passat-uri si Audi A4 nu numai prin forma exterioara.
.
iata si o parere subiectiva despre partile mai putin bune:
- locurile din fata sint super naspa dpdv al pozitiei picioarelor (ca si la xsara dealtfel)
. nu suporta comparatie cu passatu de ex.
- plasticele din interior nu difera cu mult calitativ de cele ale loganului
- nu-mi da senzatia de "masina inchegata" - de ex. fantele de la imbinarile dintre caroserie si usi mi se par incredibil de mari

- locurile din fata sint super naspa dpdv al pozitiei picioarelor (ca si la xsara dealtfel)

- plasticele din interior nu difera cu mult calitativ de cele ale loganului
- nu-mi da senzatia de "masina inchegata" - de ex. fantele de la imbinarile dintre caroserie si usi mi se par incredibil de mari
kata scrie:iata si o parere subiectiva despre partile mai putin bune:![]()
- locurile din fata sint super naspa dpdv al pozitiei picioarelor (ca si la xsara dealtfel). nu suporta comparatie cu passatu de ex.
- plasticele din interior nu difera cu mult calitativ de cele ale loganului
- nu-mi da senzatia de "masina inchegata" - de ex. fantele de la imbinarile dintre caroserie si usi mi se par incredibil de mari
Parere iarasi subiectiva: mie nu mi se pare

Daca la C5 te plingi de pozitia picioarelor, in Ford Mondeo ce mai zici? Eventual harakiri
.
Posibil Passat-ul sa aiba mai mult spatiu, nu mi-a atras atentia chestia asta. Si calitatea materialelor e mai buna . ce-i drept, au rezistenta mai mare la uzura in timp.
Totusi , daca treci de pe C5 in Passat, tot ai senzatia ca stai pe scinduri. Scaunele si suspensia sunt facute " sa te tina treaz".
Plus de asta, am vazut suspensia de pe Passat: o mie de pivotei, brate , chestii... Cea hidraulica pare joaca de copii. Sa fi renuntat nemtii la ideea de simplitate

Posibil Passat-ul sa aiba mai mult spatiu, nu mi-a atras atentia chestia asta. Si calitatea materialelor e mai buna . ce-i drept, au rezistenta mai mare la uzura in timp.
Totusi , daca treci de pe C5 in Passat, tot ai senzatia ca stai pe scinduri. Scaunele si suspensia sunt facute " sa te tina treaz".
Plus de asta, am vazut suspensia de pe Passat: o mie de pivotei, brate , chestii... Cea hidraulica pare joaca de copii. Sa fi renuntat nemtii la ideea de simplitate

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst