Bre, mi se pare ca unul dintre pneurile de pe fata (cel din dreapta) e putin mai lasat (nu cu mult). Vreau sa ma duc undeva sa-mi verific presiune ain pneuri.
M-am uitat pe tabelul ala care e chiar in dosul portierei stinga-fata si am vazut ca la 205/55/r16 tre' sa am 2.4 pe fata si 2.7 (???) pe spate.
E o greseala sau ce e cu ditamai presiunile astea?
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
nu stiu ce sa spun cu problemutele...inainte sa-mi vina toti prietenii imi spuneau ca e varza c4...ca are un volan "cacacios"(scuzati expresia).Acum ca merg de 2 luni cu ea pot sa spun ca n-am auzit nici un greierash(lucky me),volanul e super ok...foarte manevrabil...si prietenii mei sunt in limba dupa "display-urile hi-tech".n-am nici o problema pana cum,in afara de treaba cu mersul inapoi care apare la orice masina cu discuri pe spate...inclusiv la bmw(seria 1).Deci ma declar super multumit de francezi
,va pup si va urez mii de km fara probleme(poate chiar sute de mii...desi nu stiu cine o sa tzina masina pana sa ajunga la sute de mii)!

- instalatorul
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
- Localitate: constanta
- Contact:
Big problem!!! Curge ulei pe linga garnitura de la capac.
Sunt disperat cu masinutza mea. Cred ca vrea o euthanasiere. 


Ultima oară modificat Mar 02-Mai-2006 07:45 de către instalatorul, modificat 1 dată în total.
mituc scrie:Bre, mi se pare ca unul dintre pneurile de pe fata (cel din dreapta) e putin mai lasat (nu cu mult). Vreau sa ma duc undeva sa-mi verific presiune ain pneuri.
M-am uitat pe tabelul ala care e chiar in dosul portierei stinga-fata si am vazut ca la 205/55/r16 tre' sa am 2.4 pe fata si 2.7 (???) pe spate.
E o greseala sau ce e cu ditamai presiunile astea?
2.4 pe fata. 2.1 pe spate (cu masina neincarcata). 2.7 e la roata de rezerva.
Eu mi-am verificat presiunile pentru prima data dupa 7 luni de cind am masina. Erau la fix, toate cele 4 roti:2.4 respectiv 2.1. Nici o abatere, nici macar de 0.1. Am ramas placut impresionat
Problemuta la Octavia 2
Si pe forumul Octavia sunt semnalate destule probleme si nemultumiri. Am selectat cateva, de pe www.vwforum.ro
- dupa doua zile de la livrare climatronicul nu mai functioneaza.
- dupa doua zile de la livrare nu mai putea opri motorul.
- la o ora de la livrare comenzile de pe volan nu mai functionau.
- la 90 Km / ora, pe locurile din spate se aude o vajiala.
- bubuiala in boxe (problema foarte frecventa).
- probleme cu chederele din spate.
- atentionare bec galben ulei la 10.000 Km.
- pufaituri ale motorului la turatia de 1700-2300.
- zgomote urate la pornire.
- stopuri frana aprinse permanent.
- probleme la computerul de bord.
- dupa doua zile de la livrare climatronicul nu mai functioneaza.
- dupa doua zile de la livrare nu mai putea opri motorul.
- la o ora de la livrare comenzile de pe volan nu mai functionau.
- la 90 Km / ora, pe locurile din spate se aude o vajiala.
- bubuiala in boxe (problema foarte frecventa).
- probleme cu chederele din spate.
- atentionare bec galben ulei la 10.000 Km.
- pufaituri ale motorului la turatia de 1700-2300.
- zgomote urate la pornire.
- stopuri frana aprinse permanent.
- probleme la computerul de bord.
Problemuta la C4 Coupe, ce trebuie evitata:
Daca tineti maneta aia care mentine centura pe scaun, asta la Coupe, si lasati scaunul de la sofer pe spate, la maxim, aveti toate sansele sa rupeti acea maneta! Asa de bine ce a fost proiectata, ca prostia aia ce tine centura pe scaun se loveste de profilul lateralei spate, exercitand presiune directa! Adica, daca lasati scaunul pe spate si va lasati pe el calumea, veti rupe clapetuta aia! Eu am avut bafta sa il las mai incet....
Am descoperit fenomenul in parcarea unui magazin, deci nu incercam sa fac prostii in masina :P ! Daca eram in situatia asta, sigur o rupeam!
Daca tineti maneta aia care mentine centura pe scaun, asta la Coupe, si lasati scaunul de la sofer pe spate, la maxim, aveti toate sansele sa rupeti acea maneta! Asa de bine ce a fost proiectata, ca prostia aia ce tine centura pe scaun se loveste de profilul lateralei spate, exercitand presiune directa! Adica, daca lasati scaunul pe spate si va lasati pe el calumea, veti rupe clapetuta aia! Eu am avut bafta sa il las mai incet....

Am descoperit fenomenul in parcarea unui magazin, deci nu incercam sa fac prostii in masina :P ! Daca eram in situatia asta, sigur o rupeam!

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
mai mult decat s-ar rupe suportul pe mine la c4coupe ma deranjeaza destul de tare faptul ca centura nu este reglabila pe inaltine. nu sunt foarte inalt si imi place sa conduc cu scaunul jos la maxim. rezultatul - centura imi sta fix pe clavicula. cand am o camasa mai e cum mai e, dar in tricou imi freaca gatul. idioata treaba a facut cit. aici !
Asta nu ar fi o problema, ci un o greseala de productie... Poate ne lamureste careva daca la coupe-uri nu se prea fac centuri cu reglare pe inaltime 

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
...pt mituc
si eu am avut aceeasi problema cu claxonul...dar s-a rezolvat.
Eu mi-am "scos" coupe-ul la munte - aer curat
) - si "ragusitul" claxonului a disparut.
...se pare ca intra apa foarte usor la claxon...
Eu mi-am "scos" coupe-ul la munte - aer curat

...se pare ca intra apa foarte usor la claxon...

Inca o problema:dimineata cand am incercat sa deschid masina din telecomanda ,aceasta a refuzat.Am deschis-o din cheie,am pornit motorul si totul parea ok.Am oprit motorul si am incercat din nou sa inchid-deschid masina din telecomanda ,dar fara nici-un rezultat.Ce se intimpla?Am vorbit la un service-citroen,le-am explicat despre ce este vorba si m-au invitat la o verificare.Chiar se impune ,sau se pot gasi si alte solutii?
pai ce alte solutii inafara de o verificare ar mai exista? o rugaciune...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo