Buna ziua!
Am un Citroen C5 din 2003 cu motorizare 2000 cmc 136 CP pe benzina si GPL Tomasetto
Problema este ca la prima cheie porneste "la sfert" insa nu ma pot misca de pe loc,masina se accelereaza greu si are rateuri iar in ultima vreme nici la acele actionari tip "spritzuri" continue cu greu reusesc sa -i ridic turatia ca apoi sa se inece si sa se opreasca motorul daca insist.Insa la relanti mototrul merge rotund.
Asa ca procedez la a astepta ridicarea temperaturii de functionare pe gpl stand la relanti minute in sir si in acest mod plecarea de pe loc este normala fara probleme.Practic la trecerea pe gpl motorul isi revine si e alta masina.
Acest simptom nu il intalnesc nu numai cand motorul este rece ci si pe parcursul zilei cand masina stationeaza o perioada sau chiar si cand motorul este incalzit.Pe tester nu apare nicio eroare.
Cine s-a mai confruntat cu o asemenea anomalie?Astept ceva indrumari.Multumesc
Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7669
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Bine ai venit!
Ce tip de motor este? (cumva HPi?) o serie de caroserie se poate?
Ce tip de motor este? (cumva HPi?) o serie de caroserie se poate?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Dupa ce s-a incalzit mtorul si a trecut pe GPL, incearca sa treci masina pe benzina de la buton si sa vezi daca iti face la fel.
Daca pe benzina merge rau si pe gaz marge ok, inseamna ca e de la circuitul de alimentare cu benzina: pompa, filtru, injectoare.
Faptul ca iti merge bine pe gaz si rau pe benzina indica o aprindere si compresie buna si probleme pe alimentarea cu benzina.
Am mai auzit de functionare defectuoasa pe benzina dar ok pe gaz.
Nu cred ca e HPi ca e greu si scump de pus gaz pe ele. E 2.0 injectie indirecta cel mai probabil.
Daca pe benzina merge rau si pe gaz marge ok, inseamna ca e de la circuitul de alimentare cu benzina: pompa, filtru, injectoare.
Faptul ca iti merge bine pe gaz si rau pe benzina indica o aprindere si compresie buna si probleme pe alimentarea cu benzina.
Am mai auzit de functionare defectuoasa pe benzina dar ok pe gaz.
Nu cred ca e HPi ca e greu si scump de pus gaz pe ele. E 2.0 injectie indirecta cel mai probabil.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Mie 10-Oct-2018 07:33
- Localitate: Buzau
- Masina: Citroen C5 I
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Motorul este injectie directa nu hpi. Am retinut ordinea filtru, pompa, injectoare.
Recunosc filtrul nu l-am schimbat si spre rusinea mea va intreb unde este situat eventual o poza edificatoare.
Pompa de benzina este recent schimbata cea originala am ars-o cu benzina insuficienta in rezervor. Ce test ar trebui facut sa verific si noua pompa daca functioneaza in parametri? Desi daca reusesc sa scap de gatuirea treptei 1 de viteza in celelalte trepte masina merge ca "unsă".
Injectoarele cum le pot detecta ca sunt infundate si ce as putea face ceva empiric sa le curat cat de cat? Decarbonizarea ajuta? Solutii in rezervor?
Nu sunt de specialitate si nu doresc deocamdata sa intru in acel con de umbra indus de ajungerea pe la service uri cu pareri diferite si implicit epuizarea finantelor cu achizitionarea unor piese sau senzori inutile in aceasta situatie probabil. Astept sfaturi in continuare.
Recunosc filtrul nu l-am schimbat si spre rusinea mea va intreb unde este situat eventual o poza edificatoare.
Pompa de benzina este recent schimbata cea originala am ars-o cu benzina insuficienta in rezervor. Ce test ar trebui facut sa verific si noua pompa daca functioneaza in parametri? Desi daca reusesc sa scap de gatuirea treptei 1 de viteza in celelalte trepte masina merge ca "unsă".
Injectoarele cum le pot detecta ca sunt infundate si ce as putea face ceva empiric sa le curat cat de cat? Decarbonizarea ajuta? Solutii in rezervor?
Nu sunt de specialitate si nu doresc deocamdata sa intru in acel con de umbra indus de ajungerea pe la service uri cu pareri diferite si implicit epuizarea finantelor cu achizitionarea unor piese sau senzori inutile in aceasta situatie probabil. Astept sfaturi in continuare.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Hpi-ul este cu injectie directa si are 143CP.
Motorul de 136 cai este cu injectie indirecta.
Incearca sa vezi daca merge bine pe gaz si rau pe benzina.
Gatuirea treptei 1 si mersul ca uns in celelalte trepte nu ne zice foarte multe.
Incearca dupa ce incepe sa mearga bine, sa treci din nou pe benzina si sa vezi daca incepe sa mearga rau.
Daca nu izolezi problema nu are rost sa mergi mai departe cu alte investigatii decat daca te crezi norocos.
Motorul de 136 cai este cu injectie indirecta.
Incearca sa vezi daca merge bine pe gaz si rau pe benzina.
Gatuirea treptei 1 si mersul ca uns in celelalte trepte nu ne zice foarte multe.
Incearca dupa ce incepe sa mearga bine, sa treci din nou pe benzina si sa vezi daca incepe sa mearga rau.
Daca nu izolezi problema nu are rost sa mergi mai departe cu alte investigatii decat daca te crezi norocos.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Mie 10-Oct-2018 07:33
- Localitate: Buzau
- Masina: Citroen C5 I
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Am scris mai sus masina merge bine la trecerea pe GPL chiar din treapta 1 de viteza insa daca se comuta iar pe benzina si se continua asa mersul pe benzina problema revine cu aceeasi gatuire numai in treapta 1.La o noua trecere pe gaz masina merge in parametri optimi.Astept in continuare pareri.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Am avut si eu aceiasi problema sau o problema similara.
Masina la pornirea rece se inneca la tentativa de a pleca de pe loc si eram nevoit sa renunt la manevra ca sa moara motorul. Dupa 20-30 de secunde isi revenea si mergea normal.
Rezolvarea in cazul meu a fost sa pun benzina proaspata.
Nu mai alimentasem de fix un an de cand am facut ultimul plin de benzina. Cred ca mai aveam foarte putina benzina sau deloc si era destul de veche.
Dupa ce am alimentat cu 15 litri de benzina de 100 masina nu se mai inneaca la pornirea la rece.
Masina la pornirea rece se inneca la tentativa de a pleca de pe loc si eram nevoit sa renunt la manevra ca sa moara motorul. Dupa 20-30 de secunde isi revenea si mergea normal.
Rezolvarea in cazul meu a fost sa pun benzina proaspata.
Nu mai alimentasem de fix un an de cand am facut ultimul plin de benzina. Cred ca mai aveam foarte putina benzina sau deloc si era destul de veche.
Dupa ce am alimentat cu 15 litri de benzina de 100 masina nu se mai inneaca la pornirea la rece.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Joi 17-Dec-2020 22:28
- Localitate: bacau
- Masina: citroen c5
- 2: ford cmax
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
Salutare!
Stie cineva ce presiune de benzina face pompa hpi ?
Pe tester zice 3-4bari in rampa.
Masina nu trece de 2000 ture,o limiteaza (cod eroare 1288- ceva legat de reglarea presiunii)
Stie cineva ce presiune de benzina face pompa hpi ?
Pe tester zice 3-4bari in rampa.
Masina nu trece de 2000 ture,o limiteaza (cod eroare 1288- ceva legat de reglarea presiunii)
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm 07-Aug-2021 12:11
- Localitate: Craiova
- Masina: 2001 C5 2.0 16v
Re: Punere in miscare imposibila pe benzina si la rece si la cald
3-4 bari face injecția indirectă (port injection). La HPI tre' să ai mult mai mult, nu știu valoarea exactă dar sunt zeci de bari, 40-50 cred. Am avut o problemă cu un hpi, am schimbat 3 pompe din dezmembrări, nu a mers niciuna. Mergea în relanti, și se tura in gol până pe la 3000 cred. Am recondiționat pompa undeva pe la Cluj și a mers bine după.
2001 C5 2.0i H3+
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer