Operatiuni:
1. dezactivare imobilizator, clonare, virginizare. Aceste operatiuni (separate, in functie de situatie) sunt necesare atunci cand dorim sa imperechem un ECU sau BSI din dezmemebrari cu cele de pe masina noastra;
2. Extragere Cod PIN (CAR PASS);
3. reparatii BHI (ECU suspensie sau calculatorul de suspensie);
4. reparatii corector de inaltime cu semnal intermitent sau neplauzibil, etc.
Pt ECU:
Cand alegem operatiunea de dezactivare imobilizator din ECU, aceasta va deveni o componeneta plug &play si poate fi mutata de pe o masina pe alta dar este necesara efectuarea (cu DiagBox/Lexia/PP2000) corectiilor de configurare pe modelul respectiv.
Clonarea poate fi efectuata doar cand suntem siguri ca dumpul memoriei nu a suferit modificari (nu este alterat).
Virginizarea este practic aducerea la starea initiala, si se configureaza ca o componenta noua. Este necesar PIN-ul masinii pentru programare impobilizator.
Pt. BSI
In functie de situatii, acesta se poate clona, virginiza sau programa PIN-ul.
Clonarea si virginizarea se efectueaza in aceleasi conditii prezentate la ECU.
Pentru toate operatiunile, unitatile trebuiesc demontate de pe masina. Preturile, in functie de tipul de memorie, tip ECU/BSI, incep de la 80RON si nu includ montarea/demontarea, configurarea pe masina.
Un exemplu de virginizare BSI Siemens S02-00 cu citire/programare eeprom in circuit.


