Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

maxddm
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Mar 13-Oct-2015 09:42
Localitate: Ilfov

Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI

Mesajde maxddm » Lun 08-Feb-2016 15:12

Salutare,

A optat cineva pentru chitul de conversie 4P de la Valeo cu volanta cu masa simpla?
In caz afirmativ pentru cei cu mototrizarea 2.0 HDI ii rog sa posteze aici pareri despre acest chit...cum se simte la demaraj? apar smucituri? vibratii?....cum amortizeaza arcurile de pe ambreiaj?
Va multumesc

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 08-Feb-2016 16:54

Salutare , eu din pacate nu montez masa simpla , insa iti pot impartasi de la clientii mei care au incercat masa simpla . Calitatea este un pic cam in partea de jos la kitul valeo , vibratii sunt mai mari la plecarea de pe loc , nu foarte comod in trafic si la masinile cu soft au fost si cazuri in care a patinat . Nu are cum sa fie de la altceva pentru ca o parte din clienti au revenit la masa dubla si totul este bine . Drept urmare nu l-as recomanda pentru uz zilnic pe cel cu masa fixa . (il recomand totusi in cazul in care masina are foarte multa putere si nu se pune accent mare pe comfort) .

Diferentele de pret nu mi se par asa mari intre masa fixa si dubla , ca durata de viata , daca este utilizat corect , o masa dubla sare de 100 000 km . La un uz normal :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

maxddm
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Mar 13-Oct-2015 09:42
Localitate: Ilfov

Mesajde maxddm » Mar 09-Feb-2016 09:11

Sa fi facut Valeo un kit de conversie asa prost? ciudat...am intrat si pe clubul fratelui Peogeot iara colouseri sunt multumiti de kit..spun ca amortizeaza mai bine vibratiile ....
Am vazut ca exista si varianta de la BOLK pentru kitul de conversie

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 09-Feb-2016 14:16

Avand in vedere ca valeo si la masa dubla mi-au venit cu probleme dupa un scurt nr de km cu zgomote chiar si cu disc rupt ... nu ma mira . Repet , eu vorbesc din ce a ajuns la mine la atelier ... nici macar 1 fericit !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

maxddm
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Mar 13-Oct-2015 09:42
Localitate: Ilfov

Mesajde maxddm » Mar 09-Feb-2016 14:45

Am inteles...eu unul m-am lamurit acum in legatura cu acest chit...ampus aceasta intrebare cu scopul de a ma informa...in eventualitatea in care dupa cei 152000 de km cati are masina mea..sa fiu nevoie sa schimb acest chit.
O intrebare off topi c se poate...se potriveste chitul de ambreiaj inclusiv volanta d epe motorizarea 2.0 163 cp pe mototrizarea 138 cp (cutie de viteze ML6C)? Multumesc

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 09-Feb-2016 21:19

Nu cred ca l-as recomanda , am schimbat de 163 cp si comparat cu cel de 136 , discul era mai anemic(ma refer la dimensiunea materialului de pe disc) , placa este cam la fel (probabil difera taria placii) , volanta pare un pic mai solida .. cam atat . din pacate nu le-am avut fix in acelas timp sa le compar chiar la milimetru . Nu cred ca e cazul oricum de upgrade intre cele 2 !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

maxddm
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Mar 13-Oct-2015 09:42
Localitate: Ilfov

Mesajde maxddm » Mie 10-Feb-2016 09:20

Eu am cerut detalii in eventualitatea in care ma voi hotara la un update de soft....normal ar trebui sa modific si ambeiajul... apoi turbo marit...si asa mai departe...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Feb-2016 10:37

Kitul stock de 136 + kevlar tine 200 cp ... eu zic ca este deajuns :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

maxddm
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Mar 13-Oct-2015 09:42
Localitate: Ilfov

Mesajde maxddm » Mie 10-Feb-2016 12:15

Kevlar?...detaliaza te rog....

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Feb-2016 12:34

Pe langa Kitul LUK nou , se poate schimba materialul de frictiune de pe disc , cu un material care contine fibre de kevlar , practic se mareste rezistenta cu 30-40% fata de stock , fara a fi nevoie de intarit placa de presiune .
Noi am testat pe multe masini , la discutia in cauza, avem un 407 cu 2.0 rhr care merge cu kevlar de vreo 30 000 km daily , comportamentul este aproape identic cu stock , se simte un pic altfel (agata mai bine ) . Pana acum testat la 200 cp pe acest motor fara a schita nici o urma de patinat :wink:
Costul materialului cu tot cu montaj pe disc 250-300 ron .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

fiki
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
Localitate: medgidia
Masina: c 5 2004 raposata ...
2: c 5 x7 2008 exclusiv

Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI

Mesajde fiki » Lun 28-Ian-2019 21:00

buna seara prieteni ,o problema am si eu cand stau pe loc cu ambreiajul calcat masina scoate un zgomot ciudat un fel bataie metalica eu banuind ca ar fi volanta. ceva pareri ...

fiki
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
Localitate: medgidia
Masina: c 5 2004 raposata ...
2: c 5 x7 2008 exclusiv

Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI

Mesajde fiki » Dum 10-Feb-2019 20:42

problema rezolvata ,scuze daca sunt of topic,da a fost un intinzator zic eu de la fulie mecanicul in schimb spunandumi ceva de amreiajul alternatorului ...in orice caz e bine ca sa rezolvat buba ...

MarianMazochi
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
Localitate: Madrid
Masina: Citroen C5 Milenium

Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI

Mesajde MarianMazochi » Dum 17-Mar-2019 09:28

aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi


Înapoi la “Mecanica - C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv