schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 68
- Membru din: Joi 12-Ian-2012 18:26
- Localitate: Iasi
- Masina: citroen c5 ,2001, 2000cmc, 80kw,109cp
schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw
Buna seara! Ce marca de ulei si ce vascozitate sa aiba pentru randament maxim al motorului?
Nu vreau sa ma zgarcesc la bani. Motor 2000hdi, 80kw,109cp, 242000km, C5 2001.
Nu vreau sa ma zgarcesc la bani. Motor 2000hdi, 80kw,109cp, 242000km, C5 2001.
http://www.amsoil.com/shop/by-product/m ... e=DEOQT-EA
Best of the best! Am acelasi motor si aceeasi masina(din acelasi an) de sapte ani si am folosit destul de multe uleiuri. Precum cu acesta nu a mers niciodata. Este un superulei american, (aproape)fara egal pe piata noastra, cel putin pentru Diesel. Cuvintele sunt sarace si putine pentru ce "poate" lubrifiantul de care vorbesc pe aici.
Bafta la cumparaturi!
Best of the best! Am acelasi motor si aceeasi masina(din acelasi an) de sapte ani si am folosit destul de multe uleiuri. Precum cu acesta nu a mers niciodata. Este un superulei american, (aproape)fara egal pe piata noastra, cel putin pentru Diesel. Cuvintele sunt sarace si putine pentru ce "poate" lubrifiantul de care vorbesc pe aici.
Bafta la cumparaturi!
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Suna interesant. Poti detalia un pic experienta cu Amsoil?
Ce schimbari ai simtit?
Cum s-a imbunatatit comportamentul motorului?
Cum s-a schimbat zgomotul motorului?
Ce schimbari ai simtit?
Cum s-a imbunatatit comportamentul motorului?
Cum s-a schimbat zgomotul motorului?
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Tot ce ai intrebat poate capata calificativul:"sublim". Acesta este un ulei american de nisa, cu extrem de multe norme profesionale indeplinite si cea mai mare rezistenta la forfecare din tot ce face industria de profil, acum. Cu siguranta, zgomotul a devenit unul aproape de cel "de benzinar", economia de combustibil este evidenta fata de cea cu un ulei oarecare(Liqui Moly Synthoil am folosit cel mai frecvent inainte de Amsoil, deloc un ulei rau....), de circa 1,5 l/100 km, iar acul indicatorului temperaturii lichidului de racire urca mai greu si se stabilizeaza usor mai jos(la o temperatura usor mai mica) decat inainte. Ar mai fi frana de motor care a devenit mai putin ferma. Si alte chestii care nu-mi mai vin acum , pe moment in minte. Senzatia a fost ca "mi-a reconstruit" motorul, trecut si el, usor, de 200 000 de km.
Multa bafta la cumparaturi!
Multa bafta la cumparaturi!
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
- Localitate: bucuresti
Ai facut bine. De acolo se poate cumpara. Este un pret excelent pentru asa ceva. Nu pot da numele firmei si contactul ca "se pune" ca fac reclama... Cred ca este OK sa folosesti motor flush de la Amsoil pentru ca cinci ani fara sa folosesti cine stie ce masina si, deci, sa schimbi uleiul, sunt cam multi. Lubrifiantul acela, tinut in motor atata timp, este cam oxidat si cam degradat si urmele lui trebuie curatate cat mai bine. In mod normal, la un an-doi intre schimburi, ar fi fost suficienti detergentii si dispersantii din uleiul recomandat de mine.
Drumuri bune!
Drumuri bune!
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Conform fiselor de specificatii AMSOil nu arata infinit mai bine decat Ineo ECS (5w-30):
http://www4.total.fr/nordic/auto_lubs/Q ... 30_ENG.pdf
https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g3395.pdf
Exceleaza intr-adevar la punctul de curgere care-i -51 grade pentru AMS in loc de -36 pentru Total.
E posibil sa aibe si vascozitate mult mai mica la temperaturi joase.
http://www4.total.fr/nordic/auto_lubs/Q ... 30_ENG.pdf
https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g3395.pdf
Exceleaza intr-adevar la punctul de curgere care-i -51 grade pentru AMS in loc de -36 pentru Total.
E posibil sa aibe si vascozitate mult mai mica la temperaturi joase.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
Din cate am auzit nu prea e bine sa bagi solutie de tip flush intr-un motor cu multi km deoarece poate sa dizloce anumite depuneri din zona simeringurilor mai uzate si aceste pot incepe sa scape ulei...daca tot vrei sa "cureti" motorul bagi un ulei mai "ieftin" si il dai afara la 2-3000 de km impreuna cu filtrul, dupa care faci schimbul normal cu uleiul dorit. ca si ulei iti recomand cu caldura sa nu te iei dupa avioane si poti baga linistit un Aral high tronic 5W40 Made in Germany care e in jur la 125 ron 5 l. Aceste motoare nu sunt motoare de super performanta, nu au FAP si parerea mea ca e overkill sa bagi avioane umflate la pret din cauza marketingului. Just my 2 cents, cum ar zice ameri-englezul.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern