Achizitie Citroen C5 III
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Contrar unei pareri generalizate ca se fura la consum, eu cred ca sunt destul de aproape de consumurile din carte care sunt mai degraba pesimiste 10/7.1/5.6.
Pe ultimii 10 mii km am consum mediu de 7.0% cu o viteza medie de 33 km/h. Consumul asta se mentine pe acolo de cand am luat masina adica de vreo ~25 mii km.
In exterior (in general cu trecere sau urcare de munti) in jur de 6-6.5 in functie de atentie si drum insa am scos cel mai putin 5.2% intr-o plimbare de duminica cu 4 oameni in masina, cu 5-15 grade afara si drum foarte liber.
In general conduc linistit si anticipez traficul. Oras pur nu prea fac dar ultima data cand am fost nevoit sa fac (drumuri scurte, ore de varf puncte aglomerate si temperaturi de iarna), am scos undeva la 10 daca-mi amintesc bine pe vreo 200 km in 2 saptamani.
Se pot scoate consumuri bune dar cele din carte, care sunt fantasmagorice aproape fara exceptie in ultima vreme, sunt mai greu de atins.
Exemplu de consum greu de atins:
- BMW X5 are consumuri 7.1/6.2/5.7 motor de 3 litri integrala, automata, motor de 3 litri si 2145 kg.
Pe ultimii 10 mii km am consum mediu de 7.0% cu o viteza medie de 33 km/h. Consumul asta se mentine pe acolo de cand am luat masina adica de vreo ~25 mii km.
In exterior (in general cu trecere sau urcare de munti) in jur de 6-6.5 in functie de atentie si drum insa am scos cel mai putin 5.2% intr-o plimbare de duminica cu 4 oameni in masina, cu 5-15 grade afara si drum foarte liber.
In general conduc linistit si anticipez traficul. Oras pur nu prea fac dar ultima data cand am fost nevoit sa fac (drumuri scurte, ore de varf puncte aglomerate si temperaturi de iarna), am scos undeva la 10 daca-mi amintesc bine pe vreo 200 km in 2 saptamani.
Se pot scoate consumuri bune dar cele din carte, care sunt fantasmagorice aproape fara exceptie in ultima vreme, sunt mai greu de atins.
Exemplu de consum greu de atins:
- BMW X5 are consumuri 7.1/6.2/5.7 motor de 3 litri integrala, automata, motor de 3 litri si 2145 kg.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Eu pot scoate sub carte ca si consum si la citro si la audi dar trebuie sa merg ca ultimul moshneag si mi se pare nesigur si stresant pentru mine.
Pana acum citroen diesel si audi benzina au consumuri corecte in carte.
C5 Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.
toate atinse.
la audi Fuel consumption (economy) - urban 18.1 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 8.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 12.1 l/100 km.
scoase toate doar ca nu vrei
La bmw si vw am vazut si eu niste aberatii, parerea mea...
Pana acum citroen diesel si audi benzina au consumuri corecte in carte.
C5 Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.
toate atinse.
la audi Fuel consumption (economy) - urban 18.1 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 8.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 12.1 l/100 km.
scoase toate doar ca nu vrei

La bmw si vw am vazut si eu niste aberatii, parerea mea...
bogwol scrie:laum, cu tot respectul, tot nu cred ce arata acolo (probabil ceva nu indica corect pe undeva); ca sa scoti consum mai mic decat e dat de producator e imposibil; mai mult, si ca sa te apropii de ce e dat de producator e aproape imposibil sau il obtii pt perioade extrem de scurte de timp.
La motor de 2.0 (138 cai) cel mai mic consum a fost de 5.3 pe autostrada B- CT, cand a fost liber. In rest media (la mine) e pe undeva intre 5,6 -6,7 in afara. Iar in Bucuresti chiar nu cred consumul ala (probabil ti-a facut o medie cu ceva din afara).....
Salut,
Nu am nici un inters sa mint, si mie mi se intampla rar un astfel de consum, dar dupa o zi grea de lucru, unde imi fac un review in drum spre casa. Recunosc ca si eu am fost surprins cand am vazut, tocmai de aceea am fotografiata. De obicei fac cam 135 de km pe zi, iar consumul mediu este de 5,4. dar ziua respectiva a fost una cumplita cu sedinte cu nemti si japonezi nemultumiti(nefondat as zice eu) la munca, poate asa se explica.
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Pe distante scurte unde apuci sa mergi constat e usor sa scoti consumuri bune,eu daca as merge cu c4 cu 90 la ora constant,as avea consum mediu pe 100km de cca 3,4 .
Ce am observat si la mine,si e normal, cu cat creste distanta pentru consumul mediu,cu atat e mai greu sa se modifice unul din parametrii afisati(viteza medie sau consum) .
Ce am observat si la mine,si e normal, cu cat creste distanta pentru consumul mediu,cu atat e mai greu sa se modifice unul din parametrii afisati(viteza medie sau consum) .
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Pai asta e absolut normal. Când ai făcut 1km cu 30km/h viteza medie și apoi faci încă un km cu 60km/h viteza medie, viteza medie totala s-a schimbat cu 50%.
Însă când ai 1000km făcuți cu 30km/h medie și mai faci încă unul cu 60km/ media totala rămâne aproape neschimbata.
Și nici nu poți scoate consum mediu real mic pe distante scurte, deoarece motorul e rece. Adică poți, însă e nesemnificativ, e probabil cu medii de viteze optimiste, la vale, etc. Ca sa fie relevant ar trebui fie sa fie trasee mai lungi. Relevanta maxima este atunci când lungimea traseelor adunate este egala cu distanta totala parcursa de mașină pe întreaga ei durata de viata. Abia ala e consumul cu adevărat mediu
Însă când ai 1000km făcuți cu 30km/h medie și mai faci încă unul cu 60km/ media totala rămâne aproape neschimbata.
Și nici nu poți scoate consum mediu real mic pe distante scurte, deoarece motorul e rece. Adică poți, însă e nesemnificativ, e probabil cu medii de viteze optimiste, la vale, etc. Ca sa fie relevant ar trebui fie sa fie trasee mai lungi. Relevanta maxima este atunci când lungimea traseelor adunate este egala cu distanta totala parcursa de mașină pe întreaga ei durata de viata. Abia ala e consumul cu adevărat mediu

-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
@laum eu am o intrebare: Ai folosit Cruise Control activat cand ai scos consumul din poze? Te intreb asta pentru ca am facut cam 150 km in oras si mai mult cu motorul rece, iar azi am iesit afara din localitate sa se mai regenereze FAP-ul, si la plecare am condus cu accelerari cuminti pana la 110km/h si de acolo mers constant, iar la intoarcere am folosit Cruise Controlul si am vazut ca a scazut consumul pe bord cam cu 1,5l/100km. Stiu ca nu e concludent consumul pe distante scurte, dar mi-a sarit in ochi aceasta diferenta la consumul direct.
ovybd scrie:@laum eu am o intrebare: Ai folosit Cruise Control activat cand ai scos consumul din poze? Te intreb asta pentru ca am facut cam 150 km in oras si mai mult cu motorul rece, iar azi am iesit afara din localitate sa se mai regenereze FAP-ul, si la plecare am condus cu accelerari cuminti pana la 110km/h si de acolo mers constant, iar la intoarcere am folosit Cruise Controlul si am vazut ca a scazut consumul pe bord cam cu 1,5l/100km. Stiu ca nu e concludent consumul pe distante scurte, dar mi-a sarit in ochi aceasta diferenta la consumul direct.
Sal,
Da, majoritatea distantei a fost folosit, cam 80% din drum, cat am fost pe autostrada( Timisoara- Arad-Timisoara).
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
sunt curios ce consumi scoti de la plin la plin, eu sunt convins ca iti iasa un consum destul de mic asa, chiar daca e mai putin mare decat cel din poze.
Eu cand am adus masina din Franta am scos un consum de 5,4l/100km pana la intrarea in Ungaria, de acolo a crescut pana acasa la 5,7l/100km (3 persoane in masina si porbagajul plin). In Ungaria dupa acea am aflat si eu ca asfaltul folosit creste putin consumul. Eu sunt sigur ca se pot scoate consumuri apropiate de cele date de producator, dar depinde drumul, anvelopele, tipul de condus.
Eu cand am adus masina din Franta am scos un consum de 5,4l/100km pana la intrarea in Ungaria, de acolo a crescut pana acasa la 5,7l/100km (3 persoane in masina si porbagajul plin). In Ungaria dupa acea am aflat si eu ca asfaltul folosit creste putin consumul. Eu sunt sigur ca se pot scoate consumuri apropiate de cele date de producator, dar depinde drumul, anvelopele, tipul de condus.
ovybd scrie:sunt curios ce consumi scoti de la plin la plin, eu sunt convins ca iti iasa un consum destul de mic asa, chiar daca e mai putin mare decat cel din poze.
Eu cand am adus masina din Franta am scos un consum de 5,4l/100km pana la intrarea in Ungaria, de acolo a crescut pana acasa la 5,7l/100km (3 persoane in masina si porbagajul plin). In Ungaria dupa acea am aflat si eu ca asfaltul folosit creste putin consumul. Eu sunt sigur ca se pot scoate consumuri apropiate de cele date de producator, dar depinde drumul, anvelopele, tipul de condus.
Salut,
Eu fac in minim 3500 km pe luna, din care 2800km sunt naveta la munca, restul treaba personala. Atasez poza cu consumul mediu de la ultima revizie de ulei, atunci am resetat ceasul doi ultima data.

Atentie la achizitie - tepar!
Salut!
Va scriu pentru a semnala un tepar care doreste sa vanda un C5 pe autovit : http://autovit.ro/anunt/citron-c5-iii-I ... 6ebd9428da
Masina de la linkul postat a fost vizualizata de mine in urma cu o saptamana, cand avea 185.000 de kilometrii. Pe langa asta, avea mai multe sunete ciudate la rulare si la consultarea VIN in reteaua Citroen reiesea ca masina a fost dusa in Franta in service si a fost constatat ca trebuie schimbate mai multe elemente de pe puntea spate (sau ceva).
Ideea este ca va recomand sa evitati!
Multumesc!
Va scriu pentru a semnala un tepar care doreste sa vanda un C5 pe autovit : http://autovit.ro/anunt/citron-c5-iii-I ... 6ebd9428da
Masina de la linkul postat a fost vizualizata de mine in urma cu o saptamana, cand avea 185.000 de kilometrii. Pe langa asta, avea mai multe sunete ciudate la rulare si la consultarea VIN in reteaua Citroen reiesea ca masina a fost dusa in Franta in service si a fost constatat ca trebuie schimbate mai multe elemente de pe puntea spate (sau ceva).
Ideea este ca va recomand sa evitati!
Multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Mda, imi confima oarecum paternul cu datul kilometrilor inapoi si cu pretul.
Ce este real sub 200 mii km se dau inapoi pe la 110-120 mii (preferatul samsarilor fiind 123 mii apoi 125 mii, 115 mii, 120 mii) dar nu-i exclus ca daca varsta si look-ul o permit sa se scada si de la 250 mii la 134 mii.
Ce este cu mult peste 200 mii se dau inapoi pe la 140-150 de mii ca prea bate la ochi.
Sigur ca pot exista exceptii dar ma gandesc ca nici un samsar nu cumpara o masina de 270 mii la pret bun ca apoi sa stea 6 luni cu ea la vanzare pentru ca nu se uita nici un roman la ea cu km aia"asa de muuuullti". Romanul vrea sa faca "deal-uri" si "afaceri bune" iar samsarii speculeaza fix dorinta asta.
Pe de alta parte nici daca gasesc o masina cu 200 de mii nu risca sa o puna la vanzare cu 200 mii in bord pentru ca sta cu banii blocati 3 luni.
O pune cu 123 mii si ii face vant in 3 saptamani. Sigur cade in plasa un roman interesat de "o masina buna, la pret bun si kilometri putini si reali ;) ".
Romanul si samsarul tzepar sunt precum covrigul si gaura covrigului: nu poti avea doar gaura fara covrig.
Nu poti avea samsar tzepar fara roman care sa fie tzepuit.
Singura mea experienta reala cu un samsar a fost acum vre-un an cand am vazut si condus la un samsar un c5 2009 E4 cu 163 sau 173 mii si a doua zi a pus-o pe autovit pe la 134 mii. Ce mai... samsar cu bun simt, nu ca altii care dau 6 cifre inapoi. Doar 30 mii dat jos dar cred ca era doar incepator.
Ce este real sub 200 mii km se dau inapoi pe la 110-120 mii (preferatul samsarilor fiind 123 mii apoi 125 mii, 115 mii, 120 mii) dar nu-i exclus ca daca varsta si look-ul o permit sa se scada si de la 250 mii la 134 mii.
Ce este cu mult peste 200 mii se dau inapoi pe la 140-150 de mii ca prea bate la ochi.
Sigur ca pot exista exceptii dar ma gandesc ca nici un samsar nu cumpara o masina de 270 mii la pret bun ca apoi sa stea 6 luni cu ea la vanzare pentru ca nu se uita nici un roman la ea cu km aia"asa de muuuullti". Romanul vrea sa faca "deal-uri" si "afaceri bune" iar samsarii speculeaza fix dorinta asta.
Pe de alta parte nici daca gasesc o masina cu 200 de mii nu risca sa o puna la vanzare cu 200 mii in bord pentru ca sta cu banii blocati 3 luni.
O pune cu 123 mii si ii face vant in 3 saptamani. Sigur cade in plasa un roman interesat de "o masina buna, la pret bun si kilometri putini si reali ;) ".
Romanul si samsarul tzepar sunt precum covrigul si gaura covrigului: nu poti avea doar gaura fara covrig.
Nu poti avea samsar tzepar fara roman care sa fie tzepuit.
Singura mea experienta reala cu un samsar a fost acum vre-un an cand am vazut si condus la un samsar un c5 2009 E4 cu 163 sau 173 mii si a doua zi a pus-o pe autovit pe la 134 mii. Ce mai... samsar cu bun simt, nu ca altii care dau 6 cifre inapoi. Doar 30 mii dat jos dar cred ca era doar incepator.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Sau poate era a 4-a oara cand o mai dadea inapoi cu 30.000.... doar doar s-o vinde
Unii romani mai sunt si niste pisici raioase cu coada pe sus. Adica ei isi pot permite un Logan, insa vor Mercedes ca ei sunt boieri. SI isi gasesc cate o epava cine stie pe unde si apoi se auto-amagesc ca-i o super afacere. Si pe urma se si uita de sus la aia cu Logan...

Unii romani mai sunt si niste pisici raioase cu coada pe sus. Adica ei isi pot permite un Logan, insa vor Mercedes ca ei sunt boieri. SI isi gasesc cate o epava cine stie pe unde si apoi se auto-amagesc ca-i o super afacere. Si pe urma se si uita de sus la aia cu Logan...
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
lucianmarius scrie:Eu pot scoate sub carte ca si consum si la citro si la audi dar trebuie sa merg ca ultimul moshneag si mi se pare nesigur si stresant pentru mine.
Pana acum citroen diesel si audi benzina au consumuri corecte in carte.
C5 Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.
Lucian
Cel putin la masina mea, tot motor de 2.0 si 140 consumurile in carte sunt urmatoarele (sper ca imi amintesc corect)
urban: 7,9 l/100 km
extra: 4,8 l/100 km
mixt: in jur de 5,5 parca
Si eu realizez constant consumurile date de tine, dar esti de acord ca intre ce dai tu si ce am eu dat in carte este o mica (mare) diferenta!
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
bogwol scrie:lucianmarius scrie:Eu pot scoate sub carte ca si consum si la citro si la audi dar trebuie sa merg ca ultimul moshneag si mi se pare nesigur si stresant pentru mine.
Pana acum citroen diesel si audi benzina au consumuri corecte in carte.
C5 Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.
Lucian
Cel putin la masina mea, tot motor de 2.0 si 140 consumurile in carte sunt urmatoarele (sper ca imi amintesc corect)
urban: 7,9 l/100 km
extra: 4,8 l/100 km
mixt: in jur de 5,5 parca
Si eu realizez constant consumurile date de tine, dar esti de acord ca intre ce dai tu si ce am eu dat in carte este o mica (mare) diferenta!
Vezi ca le incurcu. Eu am 101 kw, 136 cp . Cel de 140 cp stiu ca are consum declarat mult mai bun.
Sper sa nu gresesc dar au cod motor asa: al meu DW10 RHR al tau DW10 RHF.
Astea sunt de pe wikipedia de exemplu, 2 modele cu puteri similare:
2.0 L diesel I4 1997 cc 136 bhp (101 kW; 138 PS) 127 mph (204 km/h) 10.6 4.99 157
2.0 L diesel I4 1997 cc 140 bhp (104 kW; 142 PS) 127 mph (204 km/h) 10.6 5.7 139
Ultima coloana sunt cu emisii. Se vede clar la cel de 136 ca are emisii ceva mai mari, posibil si consumul.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Cred ca mai este si o cutie automata la mijloc.
bogwol cred ca vorbeste de cutie manuala si Euro 5.
lucianmarius vorbeste de automata euro 4.
Eu am C5 II euro 4 100 kw automata si am cam aceleasi consumuri declarate precum lucian. 10/7.1/5.6
bogwol cred ca vorbeste de cutie manuala si Euro 5.
lucianmarius vorbeste de automata euro 4.
Eu am C5 II euro 4 100 kw automata si am cam aceleasi consumuri declarate precum lucian. 10/7.1/5.6
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo