Achizitie Citroen C5 III
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Tocmai de aceea este indicat, daca e posibil, ca iarna sa fie rezervorul mai mereu plin, pt ca motorina de pe retur se intoarce calda in rezervor, ceea ca favorizeaza condensul .Eu alimentez doar de la OMV si nu am avut probleme, decat la -25 grade, cand pornea la a 2-a sau a 3-a cheie.Iarna pun doar motorina care rezista la temperaturi joase, chiar daca e un pic mai scumpa, decat sa stau dimineata sa zapacesc masina la automat daca e foarte frig.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Eu am facut 3 ierni deja cu motorul DW10 si nu a fost nici o problema sa nu porneasca niciodata.
Asta iarna am fost in Petrosani la parinti, au un loc de parcare langa apa si erau -25 grade si a luat-o, deci no problem. Despre faza cu sa nu ai ghinion si nu vei avea probleme, asa este.
Mi se pare o masina destul de matura, se mai poate dar e suficient.
Asta iarna am fost in Petrosani la parinti, au un loc de parcare langa apa si erau -25 grade si a luat-o, deci no problem. Despre faza cu sa nu ai ghinion si nu vei avea probleme, asa este.
Mi se pare o masina destul de matura, se mai poate dar e suficient.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Eu zic ca daca e proasta motorina (chiar daca este vanduta ca premium) poti sa ai orice marca de motor. Ce am patit eu era cu un C5 I si un Logan, dar eu sunt convins ca motorina era de vina. Cu fiecare masina am patit-o in ani diferiti, mai exact C5 I acum 2 ierni, iar cu Loganul, iarna trecuta. Cu loganul circuland mai mult prin tara (e masina de serviciu) am posibilitatea sa alimentez in alte localitati, la actualul C5 voi evita MOL-ul de aici deoarece acum folosesc masina numai la drumuri lungi si atunci am posibilitatea sa nu fac plinul nici la asta aici in oras.
Legat de ce se spune de motoare, electronica si alte BUBE ale lui Citroen si Peugeot eu le-am auzit in principal de la oameni care habar nu au ce inseamna aceste masini. Pentru ei masinile nemtesti sunt masini, iar restul sunt niste porcarii.
Legat de ce se spune de motoare, electronica si alte BUBE ale lui Citroen si Peugeot eu le-am auzit in principal de la oameni care habar nu au ce inseamna aceste masini. Pentru ei masinile nemtesti sunt masini, iar restul sunt niste porcarii.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
O alta chestie foarte importanta ( poate va fi si altora de ajutor) : nu am depistat inca de ce cand era foarte frig (cu toate ca aveam bujii + baterie noua), instalatia de alimentare se dezamorsa si trebuia sa dau de cateva ori la automat pt a porni, deoarece nu se facea presiune suficienta in rampa iar dupa pornire am observat si bule de aer pe tur.Asta, pana am depistat ca pompita de cauciuc de la turul de combustibil era moale.Dupa ce am amorsat-o, pornirea a fost foarte usoara, chiar si asta iarna la cca - 25 grade, dar repet ca am avut si motorina de iarna de la OMV.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
danny29 scrie:supapa de sens din pompita este uzata, pune-i o supapa de sens inainte de pompita si ai sa vezi ca nu mai ai treaba, pe probate
Am mai auzit de aceasta metoda, doar ca nu am mai apucat sa o si aplic; poate la iarna.Ai idee pe unde gasesc si cam cat costa ? Nu am reusit sa ma interesez inca de unde as putea procura.Ms anticipat !
bogwol scrie:laum scrie:Desi nu am masina decat de cateva luni, si am cu ea putin peste 8000 km parcursi, iti zic daca o sa iti iei un C5 cu motorizare de 2HDI si 120kw, o sa iti fie foarte greu sa mergi cu ea la consum. Acum consum foarte bun la un break de 1800 kg nu te astepta sa ai. Eu in acest timp am supus masina la tot felul de teste, iar legat de consum pot sa iti zic asa:
3) drum Timisoara - Sibiu- Bucuresti cu mers plictisit de pensionar consum 4.6
4) mers doar in Bucuresti prin oras toata ziua de dimineata pana seara, consum de 8.2
.
Nu vinzi masina? Consumurile tale sunt sub cele date de producator, si la alea toata lumea stie ca sunt ipotetice!!!! Pare ca ai un super-consum
Ca sa vezi ca ironia ta nu este fondata iti atasez cateva poze, si cu un consum chiar mai bun decat cel obtinut atunci.




-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Hakan scrie:EEEE, pai asa da, ai mers invers cu rotile in sus, frecarea cu asfaltul =0 transmisa la motor,
e normal sa ai consumul asta...

ce tare e asta. acum ma prin si eu ca si-a pus masina cu rotile in sus si doar a calcat-o ;))
acuma pe bune, cum scoti tu consumurile alea ? ori eu sunt balaur la volan ori tu ai gasit secretul mersului cu jumate pe motorina jumate pe apa :P
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Kilometri putini si mers la drum intins cu viteza mica dar constanta.Eu la c4 1.6hdi am pe ultimii 7000km consum de 4.6 la viteza medie de 58km/h;daca mergi pe autostrada sau in general pe un drum relativ drept si cu viteza constanta imposibil sa nu scoti consumuri bune,insa consumul real se face de la plin la plin in functie de distanta parcursa intre alimentari.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
laum, cu tot respectul, tot nu cred ce arata acolo (probabil ceva nu indica corect pe undeva); ca sa scoti consum mai mic decat e dat de producator e imposibil; mai mult, si ca sa te apropii de ce e dat de producator e aproape imposibil sau il obtii pt perioade extrem de scurte de timp.
La motor de 2.0 (138 cai) cel mai mic consum a fost de 5.3 pe autostrada B- CT, cand a fost liber. In rest media (la mine) e pe undeva intre 5,6 -6,7 in afara. Iar in Bucuresti chiar nu cred consumul ala (probabil ti-a facut o medie cu ceva din afara).....
La motor de 2.0 (138 cai) cel mai mic consum a fost de 5.3 pe autostrada B- CT, cand a fost liber. In rest media (la mine) e pe undeva intre 5,6 -6,7 in afara. Iar in Bucuresti chiar nu cred consumul ala (probabil ti-a facut o medie cu ceva din afara).....
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
bogwol scrie: ca sa scoti consum mai mic decat e dat de producator e imposibil; mai mult, si ca sa te apropii de ce e dat de producator e aproape imposibil
Sa stii ca nu e chiar atat de absoluta treaba asta. Exemplu, petrolierul meu are un consum mediu declarat 7.6L/100km, si cel urban de 9.8l/100km. Eu pe ultimii 1800km am 7.2 pe BC. Insa din astia 1800 cam 1000 au fost facuti in plimbare intr-o tara unde limita de viteza e 113km/h, si pe care am si respectat-o pe deasupra.
Si chiar si urban unde discrepantele sunt de obice mari, consumul poate fi batut. Testul de consum urban se face pe 16km cu o viteza medie de 18.7km/h (in realitate ambele sunt 0 ca motorul e pe banc si nu se misca

Uite doua exemple de consum sub sau apropiate de cel din carte, pur urbane, scoase de mine. Ala care e sensibil sub a fost facut fara consumatori, celalalt cu climatizare pentru dezaburire.
Chestia e ca daca reusesti sa scoti un "ciclu" mai eco (adica in mare cu mai putine franari) decat cel NDEC poti scoate si consumuri mai bune


PS
Masina nu e neaparat exceptionala, cu iconite sfintite si magneti la carburator pentru reducerea consumului. Poate sa consume si foarte mult cand vrea ea.... Pe autostrada pot merge si cu 6 daca merg calm si constant, si 9 daca merg ca hapciupaticul, desi media de viteze iese identica.... insa cand una doua te urci ba pe acceleratie ba pe frana se duce naibii calota glaciara, desi mai repede n-ajungi nicaieri

PPS
Nu incerc sa spun ca nu se fura si la testul de consum, insa se fura intr-o masura mai mica decat la cel de noxe. Insa furaciunea cea mai mare este felul in care se face testul insusi, care simuleaza conditii total nerealiste (gen accelerare 0-50 in 30s, se ignora consumatorii, etc) , nu neaparat "optimizarile" facute de constructori. Daca reusesti sa prinzi in realitate o situatie in care conditiile de trafic sunt mai bune decat ciclul poti "bate" consumul dat de constructor.
PPPS
Din experienta mea de pana acum la diesel in general furaciunea e mai mare decat la benzinare, ca procentaj. Pana acum am avut 4 benzinare cat de cat contemporane si inca una de pe vremea lui Stalin, si la toate am reusit sa scot consumul de carte atunci cand am vrut neaparat. Am avut un singur diesel (Euro4) insa la ala chiar n-am reusit sa ma apropii de ce zicea cartea, cifrele oficiale erau atat de minuscule iar realitatea a fost in mod constant cu 50% peste. Sau poate n-am reusit eu sa-l invat cum trebuie...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo