Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Ca sa răspuns serios... Nu. Dubiile le-am avut dacă sa iau dsg sau nu, însă am renunțat cand am aflat ca dsg7 e validata pana la 250nm, adică cuplul motorului meu stock. Am avut practic de ales intre dsg sau posibilitatea de tuning. As fi luat dsg6 cu motorul 2.0tsi însă atunci nu era disponibila combinația, s-a băgat cam un an mai târziu.
Însă ultimele doua finaliste au fost skoda superb si... Tam-tam... Suspans... Subaru legacy (modelul anterior) , awd. Mașina mi-a plăcut foarte mult, dealerul un un tip super, însă a picat testul portbagajului (aveam copil mic, am venit cu cărucior de copil și alte cacaturi și i-am spus ca dacă le baga în portbagaj iau mașina... Și n-a reușit)
În schimb recunosc ca mi-ar fi plăcut mai multa motricitate pe circuit (am avut 4 ieșiri cu mașina mea, pe euroring în Ungaria și mettet Belgia), la ieșirea din viraje mai învârte roata interioara în gol chiar și în tr 3. Însă are și pneuri eco, asa ca n-am ce-i cere. Pentru circuit trebuie upgrade serios de pneuri. Pneuri mai bune înseamnă frâne mai solicitate, deci ar trebui și unul serios de frâne (astea au ajuns pe la 360 grade). Pe urma suspensii mai joase... Asa că până la awd are nevoie de multe altele, plus ca mai am eu de învățat.
... Sau am eu nevoie de un junk de mx5 pentru circuit și las mașina familiei în pace...
Însă ultimele doua finaliste au fost skoda superb si... Tam-tam... Suspans... Subaru legacy (modelul anterior) , awd. Mașina mi-a plăcut foarte mult, dealerul un un tip super, însă a picat testul portbagajului (aveam copil mic, am venit cu cărucior de copil și alte cacaturi și i-am spus ca dacă le baga în portbagaj iau mașina... Și n-a reușit)
În schimb recunosc ca mi-ar fi plăcut mai multa motricitate pe circuit (am avut 4 ieșiri cu mașina mea, pe euroring în Ungaria și mettet Belgia), la ieșirea din viraje mai învârte roata interioara în gol chiar și în tr 3. Însă are și pneuri eco, asa ca n-am ce-i cere. Pentru circuit trebuie upgrade serios de pneuri. Pneuri mai bune înseamnă frâne mai solicitate, deci ar trebui și unul serios de frâne (astea au ajuns pe la 360 grade). Pe urma suspensii mai joase... Asa că până la awd are nevoie de multe altele, plus ca mai am eu de învățat.
... Sau am eu nevoie de un junk de mx5 pentru circuit și las mașina familiei în pace...
[quote="james kilowatt"]Daaa, iar eu am trecut ieri cu scuterul cu tracțiune pe o roata acolo unde anul trecut erau blocate 3 sau 4 Porsche Cayenne awd. Iar azi de-al dracului încerc și cu bicicleta cu tracțiune animala.
Mai bine zi cum e cu e250-ul ala cu 10% mai mult decât superbul, ca m-ar interesa și pe mine. Asta chiar e o informație utila. Eu ma gândeam de fapt la un c, însă chiar și asa tot nu prea îmi iese...[/quote]
ce sa zic, cred ca am avut noroc, masina de o luna la ei in showroom am vazut ca producatorul da un discount de 9000 Euro + TVA am inteles ca se trece la noul E (un facelift din punctul meu de vedere) si am primit un discount de la dealer cica black friday si am ajuns cu masina la valoarea de 45000 Euro cu TVA din 63500 pret de lista in varianta avantgarde cu ceva dotari extra, full led, direct steer, parcheaza singura navi si mai sunt dar nu mai stiu exact, la superb am ajuns in varianta L&K cu niste optionale in plus la 40100 cu discount de dealer, pret de lista in jur de 43600, recunosc ca la E nu am carlig cum am pus la skoda si niste alte artifici dintraste mici, smart gate, incalzire bancheta,
este o intrega tevatura pe tema asta, zice lumea de skoda ca are pretul mare dar nimeni nu stie din ce motiv, eram la aceelasi pret aproximativ cu un passat, cum va ziceam jucam ping pong in cap sa dau sau nu 40000 pe un superb, in schimb la E cand am vazut oferta le-am si platit 10000 lei ca sa imi blocheze masina pe loc cand am vazut masina, urmand sa definitivez contractul de leasing, la skoda il aveam deja aprobat doar sa il semnez.
plus ca la skoda asteptam pana sfasitul lui martie dupa masina.
Mai bine zi cum e cu e250-ul ala cu 10% mai mult decât superbul, ca m-ar interesa și pe mine. Asta chiar e o informație utila. Eu ma gândeam de fapt la un c, însă chiar și asa tot nu prea îmi iese...[/quote]
ce sa zic, cred ca am avut noroc, masina de o luna la ei in showroom am vazut ca producatorul da un discount de 9000 Euro + TVA am inteles ca se trece la noul E (un facelift din punctul meu de vedere) si am primit un discount de la dealer cica black friday si am ajuns cu masina la valoarea de 45000 Euro cu TVA din 63500 pret de lista in varianta avantgarde cu ceva dotari extra, full led, direct steer, parcheaza singura navi si mai sunt dar nu mai stiu exact, la superb am ajuns in varianta L&K cu niste optionale in plus la 40100 cu discount de dealer, pret de lista in jur de 43600, recunosc ca la E nu am carlig cum am pus la skoda si niste alte artifici dintraste mici, smart gate, incalzire bancheta,
este o intrega tevatura pe tema asta, zice lumea de skoda ca are pretul mare dar nimeni nu stie din ce motiv, eram la aceelasi pret aproximativ cu un passat, cum va ziceam jucam ping pong in cap sa dau sau nu 40000 pe un superb, in schimb la E cand am vazut oferta le-am si platit 10000 lei ca sa imi blocheze masina pe loc cand am vazut masina, urmand sa definitivez contractul de leasing, la skoda il aveam deja aprobat doar sa il semnez.
plus ca la skoda asteptam pana sfasitul lui martie dupa masina.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
- 2: Toyota Auris
- 3: Nissan Pathfinder
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
- 2: Toyota Auris
- 3: Nissan Pathfinder
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
- 2: Toyota Auris
- 3: Nissan Pathfinder
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
La diesel szomotul de evacuare sparta sau neetansata nu e asa de jalnic precum la benzina.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
chiar azi am mers un E-Classe 200 CGI pe zapada si -5 grade afara, inchiriat... int-o locatie pe care am putea s-o consideram exotica. Nu mi s-a parut nimic neobisnuit.
Precizez totusi ca a fost doar in oras (strat subtire de zapada si polei in unele locuri), si are pneuri de iarna cu tinte, care din cate stiu in Europa nu se comercializeaza si prin unele tari sunt chiar interzise, desi motivul imi scapa. As zice totusi ca nu e o problema pe drumuri publice, daca nu incerci sa te aventurezi prin padure sau pe drumuri neumblate.
Chiar sunt curios cat conteaza tintele alea (genul care sunt "ingropate" in carnea cauciucului) si de ce unii au tinut sa le interzica.
Precizez totusi ca a fost doar in oras (strat subtire de zapada si polei in unele locuri), si are pneuri de iarna cu tinte, care din cate stiu in Europa nu se comercializeaza si prin unele tari sunt chiar interzise, desi motivul imi scapa. As zice totusi ca nu e o problema pe drumuri publice, daca nu incerci sa te aventurezi prin padure sau pe drumuri neumblate.
Chiar sunt curios cat conteaza tintele alea (genul care sunt "ingropate" in carnea cauciucului) si de ce unii au tinut sa le interzica.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199