am zgariat pragul de pe partea dreapta intr-un colt de bordura.
zgarietura este de 20 cm, iar infundatura este de 2-3 cm pe o portiune mica.
vreau sa ma duc sa o fac, am casco la BCR, dar nu stiu unde sa ma adresez - la ATS sau la Champion?
cei care ati avut asemenea probleme unde ati rezolvat mai bine si mai repede?
tinichigerie - ATS sau Champion
Moderator: Echipa Tehnica
La BCR stiu ca iti da niste hartii sa te duci cu ele la politie pentru constatare.
Dupa aceea te duci la un service agreat, parca am auzit ca Champion nu ar mai fi agreati.
Mai, mai terminati cu afirmatiile nefondate. AM MAI SPUS-O SI MAI REPET O DATA: Champion nu mai este dealer Citroen, adica nu mai vinde masini Citroen. Dar pe partea de service, ramane in continuare in activitate.
Dupa aceea te duci la un service agreat, parca am auzit ca Champion nu ar mai fi agreati.
Mai, mai terminati cu afirmatiile nefondate. AM MAI SPUS-O SI MAI REPET O DATA: Champion nu mai este dealer Citroen, adica nu mai vinde masini Citroen. Dar pe partea de service, ramane in continuare in activitate.

Bine, probabil ca se va rezolva in ambele locuri (am inteles ca s-au dat si cei de la ATS pe brazda dupa numeroasele reclamatii). Repede, cred ca la Champion. La ATS te vor programa, in cel mai fericit caz, peste 2 sapt. CU BCR, din cate stiu, nu are comodat nici una dintre ele. Ca sa nu-ti ramana masina in parcarea lor pana platesc asigurarile, poti sa achiti factura din buzunarul tau si-ti recuperezi pe urma banii de la asigurari.
Daca ai noroc, ar trebui sa iti umple gaura aia cu sudura, nu cu chit! Daca iti baga chit ( e mult mai simplu pt ei) in 6 luni maxim, iti crapa! Cand te duci acolo, insista sa iti bage sudura, nu chit!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Pai daca o incarcatura de 10-20 grame de sudura dezechilibreaza masina, inseamna ca trebuie sa pun un butoi de 75 de kg de nisip in drepata sa fie echilibrata cu greutatea mea
Daca ceea ce zici tu ar fi asa, inseamna ca o poseta in torpedo ar da peste cap toate aparatele de masura si masina ar pica testul?
Este mult mai bine cu sudura, depinde si de cum este pragul, adica daca se poate indrepta din interiorul masinii, sa fie accesibila portiuna aceea! Oricum, daca se indreapta TOT se pune chit, care crapa! Sudura se polizeaza! Si se da iar cu solutia aceea brobonata si se vopseste !


Daca ceea ce zici tu ar fi asa, inseamna ca o poseta in torpedo ar da peste cap toate aparatele de masura si masina ar pica testul?

Este mult mai bine cu sudura, depinde si de cum este pragul, adica daca se poate indrepta din interiorul masinii, sa fie accesibila portiuna aceea! Oricum, daca se indreapta TOT se pune chit, care crapa! Sudura se polizeaza! Si se da iar cu solutia aceea brobonata si se vopseste !
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Asta cu incarcat cu sudura sincer n-am mai auzit-o; dar poate sunt metode noi.
Pragul intai se indreapta atat cat se poate; o metoda pe care o stiu eu e sudarea unei tije in adancitura si tragerea de acea tija pana la indreptare; sigur mai sunt si alte metode de indreptare
Apoi se da cu chit si se niveleaza si apoi se vopseste; Legendele cum ca chitul crapa si nu e bun nu mai sunt valabile; Exista acum chituri incredibil de rezistente; binenteles ca si meseriasul care lucreaza trebuie sa fie "meserias"
In concluzie eu am toata increderea intr-o reparatie facuta cu chit daca in prealabil s-a indreptat locul; Dar repet, maiestria tinichigiului face 80% din lucrare
Pragul intai se indreapta atat cat se poate; o metoda pe care o stiu eu e sudarea unei tije in adancitura si tragerea de acea tija pana la indreptare; sigur mai sunt si alte metode de indreptare
Apoi se da cu chit si se niveleaza si apoi se vopseste; Legendele cum ca chitul crapa si nu e bun nu mai sunt valabile; Exista acum chituri incredibil de rezistente; binenteles ca si meseriasul care lucreaza trebuie sa fie "meserias"

In concluzie eu am toata increderea intr-o reparatie facuta cu chit daca in prealabil s-a indreptat locul; Dar repet, maiestria tinichigiului face 80% din lucrare
@Adrian, cred ca ai avut degeaba nu stiu cite masini inainte de asta, ca nu s-a lipit nimik de tine!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Adica? Imi suna a jignire asta... Dezvolta, te rog!
Intamplator am un prieten, foarte bun, care este tinichigiu, pregatitor, intr-un service de masini! Un service complet, standard international, echipamente noi! Si mai si vand masini acolo.. Ma rog, nu incerc sa fac pe desteptul, dar oricat de 'bun' e chitul asta tot crapa! Ca o face in 2 luni sau 2 ani, tot o va face! Este inevitabil! Cu sudura este cu totul altceva: se incarca cu material, dupa ce se curata in prealabil, iar excesul de sudura care ramane se ia la polizor! Procesul dureaza mai mult, de aceea nu este folosit! Si e normal ca un service sa nu piarda la o masina 2 ore, cand poate fi gata in 15 min! Procedeul acesta se foloseste la partile dure ale caroseriei, unde tabla este mai groasa: praguri in special! In rest.. Stiti si voi cum se face.. Chit la greu si reveniri in service peste x luni!
Intamplator am un prieten, foarte bun, care este tinichigiu, pregatitor, intr-un service de masini! Un service complet, standard international, echipamente noi! Si mai si vand masini acolo.. Ma rog, nu incerc sa fac pe desteptul, dar oricat de 'bun' e chitul asta tot crapa! Ca o face in 2 luni sau 2 ani, tot o va face! Este inevitabil! Cu sudura este cu totul altceva: se incarca cu material, dupa ce se curata in prealabil, iar excesul de sudura care ramane se ia la polizor! Procesul dureaza mai mult, de aceea nu este folosit! Si e normal ca un service sa nu piarda la o masina 2 ore, cand poate fi gata in 15 min! Procedeul acesta se foloseste la partile dure ale caroseriei, unde tabla este mai groasa: praguri in special! In rest.. Stiti si voi cum se face.. Chit la greu si reveniri in service peste x luni!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Arise scrie:Nu ca m-ar incanta ideea cu chitul... dar caroserie este din tabla galvanizata, nu? Daca te apuci si sudezi pe acolo, nu se modifica proprietatile chimice in zona aceea? Lipitura aceea nu risca sa rugineasca?
multumesc
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo