Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Aproape am terminat cu masina,in sensul ca nu i-am montat compresorul de AC,si nu i-am mai desfacut usile spate ca sa schimb instalatia electrica si geamurile din usi,insa merg cu ea zilnic ,deja am facut vreo 600 de km.
Cutia merge brici,masina sta bine pe drum,o bucsa de la caseta de directie mi-a iesit ieri,azi am bagat-o la loc si i-am dat doua gauri in care i-am bagat niste splinturi;
Urmeaza niste poze cand o sa apuc sa fac ziua
Cutia merge brici,masina sta bine pe drum,o bucsa de la caseta de directie mi-a iesit ieri,azi am bagat-o la loc si i-am dat doua gauri in care i-am bagat niste splinturi;
Urmeaza niste poze cand o sa apuc sa fac ziua
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
De bine ce mergea ieri mi s-a impuscat furtunul de retur de la conjuctor,si asta din prostia mea fiindca am vrut sa pastrez furtunul original,fara insertie...i-am pus un furtun de combustibil cu insertie si am rezolvat-o;din fericire s-a intamplat la 50 de metri de casa,deci nici lhm nu am pierdut mult,si nici nu am imprastiat pe distanta mare
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Merge cazanu,dar face ce face si imi da de lucru,ieri mi s-a spart sfera centrala;am lasat masina in parcare functionand,si cand m-am intors dupa ce am pornit-o am tot asteptat sa se ridice si nimic,lhm nu era pe jos ,si cand m-am uitat la furtunul de tur,nu tragea nimic din vas,cu chiu cu vai s-a amorsat si am stat in concert de tacanituri si ieri si azi,iar azi i-am pus o alta sfera,din pacate nu stiu cat de buna si asta,dar macar face mai rar tzacanitul specific
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
pai daca nu ai greutate pe spate nici nu o sa ai cine stie ce frana pe spate...e normal totusi.
legat de sfera fata centrala, cred ca gasesti la magazin
eu prin 2008-2009, ceva de genu am pus sfera noua la magazin.Am luat cea mai ieftina. Pre vremea aia tin minte ca a fost fix 100 lei.
tot asa: sparsesem si eu 2 inainte (una neincarcata dar buna aparent si alta reincarcata la presiunea corespunzatoare) si de aia m-am enervat de am luat noua de la magazin.
se zice ca la magazin sferele nu sunt de calitate(cel putin alea ieftine), etc, etc, etc. Ca ar fi tot asa refacute. E posibil, dar eu nu am avut probleme.
Deci contrazic prin exemplul meu. Cand o sa se sparga la mine, cumpar alta noua. Nu ma chinui cu reincarcat pt ca nu stii ce reincarci. (doar sa le verifici). Pun noi si asta e. La mine a functionat metoda.
legat de sfera fata centrala, cred ca gasesti la magazin
eu prin 2008-2009, ceva de genu am pus sfera noua la magazin.Am luat cea mai ieftina. Pre vremea aia tin minte ca a fost fix 100 lei.
tot asa: sparsesem si eu 2 inainte (una neincarcata dar buna aparent si alta reincarcata la presiunea corespunzatoare) si de aia m-am enervat de am luat noua de la magazin.
se zice ca la magazin sferele nu sunt de calitate(cel putin alea ieftine), etc, etc, etc. Ca ar fi tot asa refacute. E posibil, dar eu nu am avut probleme.
Deci contrazic prin exemplul meu. Cand o sa se sparga la mine, cumpar alta noua. Nu ma chinui cu reincarcat pt ca nu stii ce reincarci. (doar sa le verifici). Pun noi si asta e. La mine a functionat metoda.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
si legat de consum, cam ala e: 5.5 mixt la 1.9 simplu
de fapt cam un 5 si ceva la drum intins si cam 6, 6 si un pic in oras. Eu mizam pe 6 cand alimentam si era intotdeauna f ok.
chiar si pe super aglomeratie la ora de varf in Bucuresti stiu ca nu sarea de 7 la suta. si vb de Bucuresti, ceea ce e altceva fata de oricare alt oras din Romania
Motorasul de 1.9 simplu de BX e extrem de economic iar daca e in mintile lui (adica injectoare de calitate in principiu si segmenti) trage binisor. Desigur, unul de 1.7 turbo e altceva.
de fapt cam un 5 si ceva la drum intins si cam 6, 6 si un pic in oras. Eu mizam pe 6 cand alimentam si era intotdeauna f ok.
chiar si pe super aglomeratie la ora de varf in Bucuresti stiu ca nu sarea de 7 la suta. si vb de Bucuresti, ceea ce e altceva fata de oricare alt oras din Romania
Motorasul de 1.9 simplu de BX e extrem de economic iar daca e in mintile lui (adica injectoare de calitate in principiu si segmenti) trage binisor. Desigur, unul de 1.7 turbo e altceva.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Zilele trecute a trebuit sa umblu si la singura piesa la care nu am umblat pana acum,si anume pompa de injectie;incepuse sa picure pe la un capac in spate,cand am dat-o jos am vazut ca si pe langa simeringul de pe ax curgea,asa ca am trimis-o la schimbat toate garniturile si la centicubat;am montat-o si merge perfect,de fapt merge ca si pana acum doar ca nu mai curge.
Am reusit sa montez si compresorul de ac insa sta prea in fata si nu se aliniaza cu fulia de pe arbore,si uite asa intr-o zi mi-a paradit o curea,si am renuntat la el pentru o vreme,fix pe caldurile astea...trebuie sa-l dau jos si sa polizez din urechile de prindere ca sa-l aduc pe calea cea dreapta
Am reusit sa montez si compresorul de ac insa sta prea in fata si nu se aliniaza cu fulia de pe arbore,si uite asa intr-o zi mi-a paradit o curea,si am renuntat la el pentru o vreme,fix pe caldurile astea...trebuie sa-l dau jos si sa polizez din urechile de prindere ca sa-l aduc pe calea cea dreapta
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Ba da,pe una din cele doua urechi de pe mijlocul baii(sub filtrul de ulei) este un distantier,insa urechea din dreptul fuliei de pe compresor e lipita de urechea corespondenta ei de pe baie ,deci distantierul ala e la fix sa nu existe joc,daca ar fi mai mare mi-a impinge compresorul si mai in exterior decat este,iar daca ar fi mai mic,tot nu s-ar mai duce compresorul mai "acana" ca sa se alinieze cu restul fuliilor...practic trebuie sa fac urechile mai inguste cu vreo 6-8mm,inca nu am masurat care e diferenta...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Vin 05-Mai-2017 08:15
- Localitate: Alba Iulia
- Masina: Citroen C5 1997 cmc 120 kw
- 2: Nu
- 3: Nu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern