DMX ...ce sa zic francezu' pina nu e francez pina la capat... Sincer cred ca tot C4 as alege daca ar fi sa aleg intre C4 si Accent chiar si cu cei 5 ani garantie si service poate mai ieftin si ca sa nu mai zic ca la cit am dat pe C4 benzinar luam motorina de la H + ca aveam si portbagaj.
Dar tot citromobil as lua...prea e fain
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
pipu scrie:Cum a spus fratele mai sus cu CD-ul patesc si eu la fel.Am fost la ATS si mi-a spus ca trebe sa la s masina la ei o noapte.Probabil vroiau sa asculte muzica si nu aveau la ce.......Mi-a mancat sufletul cd-ul ala.....Am mai avut si alte masini (Megane) si totusi nu sarea cd-ul.
Iar cu partea tehnica ce sa va mai spun....deja am schimbat discul de ambreiaj si placa de presiune.
..............si totusi il iubesc pe robotel
Respect
Welcome to the club, si eu am schimbat acelasi lucru + volanta. Deh mai ghinionisti se pare, dar totul s-a schimbat dupa un mare scandal, ca altfel......
- Lucian T
- Stapanul Uleiului
- Mesaje: 174
- Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
- Localitate: Bucuresti
- Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986
Bine Nicule...
, ce atata spalat tata, mai putina apa si... mai mult ulei!!
Cred ca o iau si eu pe urmele tale. Vreau sa zic ca la ultimele spalari am vazut cum se smulg plasticele de pe caroserie si vopseaua de pe masina (adevarul e ca trecut-au anii... cu vopsitul)


Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!
doar o intrebare pt mecanici sau ma rog cei care se afla la cunostinta bine de cauza:pot forja motoru in prima treapta de viteza cam 4000-5000 ture? eu am incercat de vreo 2 ori sa vad cum merge din curiozitate dar ideea e daca se poate defecta ceva sau vor fi repercusiuni pe viitor, mai ales ca am doar 1200km parcursi cu masina.
Puterea maxima o ai undeva pe la 6000ture! Deci daca i-ai dat 5000 de ture, mai era loc! NU e recomandat sa o forjezi asa devreme, mai asteapta un pic!
Nu se strica nimic la ea, ca doar d'aia ai limitare la turatie!
PS: Mie imi place cum se face turometrul portocaliu
Nu se strica nimic la ea, ca doar d'aia ai limitare la turatie!
PS: Mie imi place cum se face turometrul portocaliu

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
E o placere cand vezi "rosu in fata ochilor"!. Cel mai neplacut este cand iti taie benzina
.
PS:
Am fost azi sa imi fac constatare (pt usa mea zdrelita un picut de vreo 2luni )la, AutoKlass(am polita la Allianz). Nu mi-a venit sa cred cat de repede a mers totul, foarte amabil nenea de acolo, ce mai nota 10. Nu stiu in alte parti cum e , dar obisnuit cu restul serviciilor la asta am putut sa zic WOW!!
10 Min a durat totul inclusiv cu completatul formularului.

PS:
Am fost azi sa imi fac constatare (pt usa mea zdrelita un picut de vreo 2luni )la, AutoKlass(am polita la Allianz). Nu mi-a venit sa cred cat de repede a mers totul, foarte amabil nenea de acolo, ce mai nota 10. Nu stiu in alte parti cum e , dar obisnuit cu restul serviciilor la asta am putut sa zic WOW!!
10 Min a durat totul inclusiv cu completatul formularului.
Matrixu scrie:E o placere cand vezi "rosu in fata ochilor"!. Cel mai neplacut este cand iti taie benzina.
PS:
Am fost azi sa imi fac constatare (pt usa mea zdrelita un picut de vreo 2luni )la, AutoKlass(am polita la Allianz). Nu mi-a venit sa cred cat de repede a mers totul, foarte amabil nenea de acolo, ce mai nota 10. Nu stiu in alte parti cum e , dar obisnuit cu restul serviciilor la asta am putut sa zic WOW!!
10 Min a durat totul inclusiv cu completatul formularului.
Bravos si ma bucur sa aud in sfarsit ca cioneva e multumit undeva...
Dar tot nu as vrea sa am parte....

Nu e o problema Citroen... de fapt eu sunt problema.
Din cauza unui bou care a parcat aiurea, si evident si din cauza mea, ca nu am aproximat cum trebuie, masina mea a s-a ales cu o pi*da de la un cap la celalalt.
Am fost la spalatorie, dupa aceea am rugat un baiat sa o ia la polish. A venit cu o perie fina rotativa si mi-a facut-o ca noua.
Daca stii unde sa te uiti, poti sa vezi zgarietura in primele 2 zile cand nu e prafuita.
Dar vorba lui... multi vad putini cunosc. 
Din cauza unui bou care a parcat aiurea, si evident si din cauza mea, ca nu am aproximat cum trebuie, masina mea a s-a ales cu o pi*da de la un cap la celalalt.
Am fost la spalatorie, dupa aceea am rugat un baiat sa o ia la polish. A venit cu o perie fina rotativa si mi-a facut-o ca noua.
Daca stii unde sa te uiti, poti sa vezi zgarietura in primele 2 zile cand nu e prafuita.


Eu nu pot sa ma plang foarte tare de Coupe-ul meu, am cateva problemute care sper sa se rezolve intr-un final, si care au aparut in urma unui accident destul de nasol (toata partea frontala "varzuita"). M-am gandit totusi sa le postez, poate v-ati lovit si voi sau chiar aveti solutii:
1. Orice actionez electric in masina se aude un "click" urmat de un inevitabil "clack". De exemplu, cu geamul din dreapta inchis, daca actionez butonul de inchidere de la sofer se aude in portiera dreapta "click", apoi "clack" cand iau degetul de pe buton. N-ar fi asa de enervant ca in cazul stergatorului de la luneta, care daca il las ON, de fiecare data cand porneste temporizatorul se aude "click", iar cand se opresete este urmat de un "clack". Asta insa se aude undeva in bord, pe sub volan... Ce sa zic, e destul de suparator, este greu sa-l ignori, ma gandesc ca lipseste vreo impamantare ceva, baietii nu i-au dat de cap sau nu m-au luat in serios
2. CD-playerul. Iarasi un lucru care a aparut dupa ce am luat masina din service; prima data am crezut ca sare CD-ul de la gropi, sau pur si simplu stand la stop, dupa care am observat ca in momentul in care suna mobilul (iar eu il tin in fanta de deasupra player-ului) sau, ceea ce se intampla si mai des in Bucuresti, atunci cand isi cauta reteaua, pur si simplu il apuca dracii de zici ca am bagat un CD oval. Are o serie de intreruperi al naibii de enervante, dar nu se aud interferentele specifice boxelor neecranate, pur si simplu se intrerupe.
3. (si cel mai frustrant la o masina cand nu functioneaza) claxonul. Am crezut ca e de la frigul de peste noapte, insa in ultima saptamana de cand au dat caldurile, refuza pur si simplu sa functioneze dimineata. Seara insa merge fara nici o treaba, am inceput chiar sa abuzez de el cand ma intorc acasa, de bucurie ca functioneaza. Chiar trebuie sa ma ajutati, macar sa il localizez sub capota, sa ii verific contactele, ca tare imi mai lipseste pe Stefan cel Mare la ora 8:30 dimineata...
Si as mai avea o rugaminte la voi, daca ma poate cineva ajuta cu o poza a motorului de 1.4 ca am impresia ca lipseste un capac dar nu-mi dau seama exact...
In rest sunt destul de multumit, doar o nota mica celor de la ATS...
Multumesc anticipat!
1. Orice actionez electric in masina se aude un "click" urmat de un inevitabil "clack". De exemplu, cu geamul din dreapta inchis, daca actionez butonul de inchidere de la sofer se aude in portiera dreapta "click", apoi "clack" cand iau degetul de pe buton. N-ar fi asa de enervant ca in cazul stergatorului de la luneta, care daca il las ON, de fiecare data cand porneste temporizatorul se aude "click", iar cand se opresete este urmat de un "clack". Asta insa se aude undeva in bord, pe sub volan... Ce sa zic, e destul de suparator, este greu sa-l ignori, ma gandesc ca lipseste vreo impamantare ceva, baietii nu i-au dat de cap sau nu m-au luat in serios
2. CD-playerul. Iarasi un lucru care a aparut dupa ce am luat masina din service; prima data am crezut ca sare CD-ul de la gropi, sau pur si simplu stand la stop, dupa care am observat ca in momentul in care suna mobilul (iar eu il tin in fanta de deasupra player-ului) sau, ceea ce se intampla si mai des in Bucuresti, atunci cand isi cauta reteaua, pur si simplu il apuca dracii de zici ca am bagat un CD oval. Are o serie de intreruperi al naibii de enervante, dar nu se aud interferentele specifice boxelor neecranate, pur si simplu se intrerupe.
3. (si cel mai frustrant la o masina cand nu functioneaza) claxonul. Am crezut ca e de la frigul de peste noapte, insa in ultima saptamana de cand au dat caldurile, refuza pur si simplu sa functioneze dimineata. Seara insa merge fara nici o treaba, am inceput chiar sa abuzez de el cand ma intorc acasa, de bucurie ca functioneaza. Chiar trebuie sa ma ajutati, macar sa il localizez sub capota, sa ii verific contactele, ca tare imi mai lipseste pe Stefan cel Mare la ora 8:30 dimineata...

Si as mai avea o rugaminte la voi, daca ma poate cineva ajuta cu o poza a motorului de 1.4 ca am impresia ca lipseste un capac dar nu-mi dau seama exact...
In rest sunt destul de multumit, doar o nota mica celor de la ATS...
Multumesc anticipat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo