Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
Eu am gasit la Augsburg mai demult.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Multumesc mult pentru coduri,sunt comandate si ajung in cca 6 zile,important e ca se gasesc,si costa vreo 12 lei bucata.
Am reusit sa urc puntea pe masina azi,si am si legat furtune conducte si alte dracii de dansa,dar m-a prins ploaia asa ca m-am oprit
Am spalat si doua planetare,doar ca una e iesita din partea de la cutie,si o sa dau burduful jos sa vad daca are sau nu siguranta acolo,fiindca axul e cel care iese nu tot ansamblul cu bile...
va urma...
Am reusit sa urc puntea pe masina azi,si am si legat furtune conducte si alte dracii de dansa,dar m-a prins ploaia asa ca m-am oprit
Am spalat si doua planetare,doar ca una e iesita din partea de la cutie,si o sa dau burduful jos sa vad daca are sau nu siguranta acolo,fiindca axul e cel care iese nu tot ansamblul cu bile...
va urma...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Am avansat putin cu dezmembrarea am dat jos fetele de usi pe fata,cu boxe fire cu tot;am reparat broasca,de mai bine de jumatate de an nu se mai inchidea usa decat trasa,oricat de usor as fi trantit-o sarea inapoi,se pare ca era putin joc la un "stift" in interiorul broastei,acum e ok,si i-am pus si intrerupator,fiindca asta era singura care nu avea . Urmeaza sa montez instalatia electrica ,oglinzile electrice,actuatoarele de fabrica in locul celor aftermarket.
Asta seara am facut din 3 mecanisme de stergatoare unul cu jocuri minime,l-am si montat,asa ca am montat si restul aerotermei.
Urmeaza sa ma apuc si de motor,sa-i schimb baia,sa-i pun compresorul,sa schimb simeringurile la cutia de viteze si la axa cu came,si cred ca urmatoarea miscare o sa fie montarea lui pe masina
Asta seara am facut din 3 mecanisme de stergatoare unul cu jocuri minime,l-am si montat,asa ca am montat si restul aerotermei.
Urmeaza sa ma apuc si de motor,sa-i schimb baia,sa-i pun compresorul,sa schimb simeringurile la cutia de viteze si la axa cu came,si cred ca urmatoarea miscare o sa fie montarea lui pe masina
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Za engine is on urmeaza sa-i montez si ceva accesorii pe dansul ca sa-l pot porni;ieri toata ziua m-am luptat cu el,distributie,simeringuri,schimbat baie etc...abia astept sa-i dau o cheie
Garniturile vietii de la conjunctor inca n-au sosit,insa am niste oringuri normale de cauciuc lasate in lhm de vreo 2 saptamani si vad ca nu au patit nimic,sa ma risc sa le pun pe alea ?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Si am avansat bine ieri si azi,am reusit sa o misc inainte si inapoi 2 metri cat sa se aseze rotile )
-conjunctorul l-am asamblat cu garnituri din alte 2 conjunctoare,si cu ceva silicon in partea opusa sferei;
-motorul merge bine,porneste usor(azi toata ziua l-am frecat si nu au fost probleme)
-m-am chinuit putin cu ventilatoarele si nu sunt sigur daca le-am facut sa functioneze corect,in sensul ca acum imi porneste cel din stanga primul si apoi si al doilea,insa am observat ca functioneaza si amandoua la turatie mai mica,si apoi la turatie maxima
-din 3 radiatoare doua curg si unul are aripioarele indoite,insa momentan stau cu unu care curge,si daca reusesc sa indrept aripioarele il schimb...
-compresorul de Ac inca nu l-am montat fiindca are o ureche rupta,si nu stiu sigur daca e etans
-mi-a dat de cap furtunul de retur din conjunctor,fiindca stutul de plastic e indreptat spre cutie,si a trebuit sa caut o bucata de furtun curbat,ca sa-l pot monta,dar o sa ii fac un cot metalic cat de curand,si pun furtun de retur de servo;
urmeaza sa-i reglez cu ruleta deschiderea rotilor,sa-i schimb geamurile la usi,sa montez interiorul...si probabil destule maruntisuri care vor mai dura vreo saptaluna
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Nu l-am schimbat pentru ca nu mi-am dat seama ca n-o sa fie asa mult loc acolo abia dupa ce a fost complet asamblat am venit cu el la masina;si daca nu imi vin oringuri noi,o sa caut oringuri normale rezistente la ulei,si o sa desfac iar disjunctorul si atunci ii pun si capacul cu stutul care trebuie. Chestia e ca in toate disjunctoarele desfacute,oringurile erau verzi,desi oringurile mele care stau in lhm de 2 saptamani deja nu au nimic,sunt la fel de moi,nu s-au umflat sau alte magarii
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187723
Total subiecte 18630
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11748
Cel mai nou membru Switz