CITROEN in presa romaneasca !
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-s ... 53602.html
Toyota Âşi PSA reduc producĂžia la fabrica lui 107, C1 Âşi Aygo
Toyota Âşi PSA au decis sĂŁ reducĂŁ producĂžia la uzina din Cehia, responsabilĂŁ pentru modelele 107, C1 Âşi Aygo pentru a se alinia la cererea ĂŽnregistratĂŁ pentru cele trei citadine.
Esential = 332.489 unitĂŁĂži a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia ĂŽn 2009.
Toyota, Citroen Âşi Peugeot au decis sĂŁ reducĂŁ cu 15.000 de unitĂŁĂži producĂžia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mĂŁrci produce modelele Aygo, 107 Âşi C1, dar cele trei modele suferĂŁ de scĂŁderea semnificativĂŁ a vânzĂŁrilor, aÂşa cĂŁ partenerii sunt nevoiĂži sĂŁ reducĂŁ producĂžia pentru a evita formarea stocurilor. Ăn 2009, anul de vârf al vânzĂŁrilor de 107, C1 Âşi Aygo, fabrica respectivĂŁ a produs 332.489 unitĂŁĂži, dar anul 2013 se va ĂŽncheia cu aproximativ 200.000 de unitĂŁĂži produse.
Vorbim despre o scĂŁdere de 15.000 de unitĂŁĂži faÞã de rezultatul din 2012. Ăn primele opt luni ale anului curent, Peugeot a ĂŽnregistrat o scĂŁdere de 30% a vânzĂŁrilor lui 107, iar Citroen a avut o scĂŁdere de 11% pentru C1, pe când vânzĂŁrile lui Toyota Aygo au scĂŁzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. ScĂŁderea vânzĂŁrilor celor trei modele este explicatĂŁ de reprezentanĂžii parteneriatului prin faptul cĂŁ ĂŽntregul segment A a scĂŁzut ĂŽn Europa ĂŽn decursul respectivei perioade, semn cĂŁ aceste modele nu mai ĂŽnregistreazĂŁ aceeaÂşi cerere precum ĂŽn anii precedenĂži.
Radek Knava, purtãtorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadinã Toyota-PSA, a declarat cã anul 2013 va fi cel mai scãzut punct al producÞiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanÞii uzinei se aºteaptã la un nivel similar al producÞiei, În timp ce anul 2015, moment În care Înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaÞã, va marca o creºtere a producÞiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanÞii fabricii din Cehia.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
=================
http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html
Probleme ĂŽn alianĂža GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluatĂŁ
Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevalueazĂŁ colaborarea cu General Motors ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii succesorilor lui 208 Âşi C3 cu o platformĂŁ comunĂŁ alĂŁturi de General Motors.
Colaborarea dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen ar putea sã-ºi reducã anvergura, informeazã cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors ºi PSA ar putea sã renunÞe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 ºi C3, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliilor de conducere ale celor douã companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presã În care au confirmat faptul cã posibilitatea dezvoltãrii unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutatã În cadrul consiliului de conducere. O sursã din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News cã dezvoltarea unei platforme de segment B În parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientã din punct de vedere economic, titreazã publicaÞia de business.
Ăn ciuda acestei potenĂžiale disensiuni ĂŽn alianÞã, reprezentanĂžii PSA Peugeot-Citroen au declarat cĂŁ sunt hotĂŁrâÞi ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii de crossovere Âşi monovolume ĂŽmpreunĂŁ cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare Âşi pe partea de achiziĂžii, cu ajutorul cĂŁreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro ĂŽn decursul anului curent. Unele voci susĂžineau cĂŁ parteneriatul dintre PSA Âşi General Motors ar putea fi ĂŽn pericol din cauza partenerilor din China ai celor douĂŁ companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. Ăn plus, francezii de la PSA au ĂŽncĂŁ un joint-venture ĂŽn China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabricĂŁ ĂŽn China.
Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani Âşi PSA Peugeot-Citroen. La ĂŽnceputul parteneriatului dintre cele douĂŁ companii, au fost anunĂžate cinci modele dezvoltate ĂŽn comun, alĂŁturi de o serie de motorizĂŁri care urmau sĂŁ fie folosite de ambele pĂŁrĂži. Ăntre timp, anumite posibilitĂŁĂži de colaborare dintre PSA Âşi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluĂžii ĂŽn cazurile respective.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
Toyota Âşi PSA reduc producĂžia la fabrica lui 107, C1 Âşi Aygo
Toyota Âşi PSA au decis sĂŁ reducĂŁ producĂžia la uzina din Cehia, responsabilĂŁ pentru modelele 107, C1 Âşi Aygo pentru a se alinia la cererea ĂŽnregistratĂŁ pentru cele trei citadine.
Esential = 332.489 unitĂŁĂži a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia ĂŽn 2009.
Toyota, Citroen Âşi Peugeot au decis sĂŁ reducĂŁ cu 15.000 de unitĂŁĂži producĂžia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mĂŁrci produce modelele Aygo, 107 Âşi C1, dar cele trei modele suferĂŁ de scĂŁderea semnificativĂŁ a vânzĂŁrilor, aÂşa cĂŁ partenerii sunt nevoiĂži sĂŁ reducĂŁ producĂžia pentru a evita formarea stocurilor. Ăn 2009, anul de vârf al vânzĂŁrilor de 107, C1 Âşi Aygo, fabrica respectivĂŁ a produs 332.489 unitĂŁĂži, dar anul 2013 se va ĂŽncheia cu aproximativ 200.000 de unitĂŁĂži produse.
Vorbim despre o scĂŁdere de 15.000 de unitĂŁĂži faÞã de rezultatul din 2012. Ăn primele opt luni ale anului curent, Peugeot a ĂŽnregistrat o scĂŁdere de 30% a vânzĂŁrilor lui 107, iar Citroen a avut o scĂŁdere de 11% pentru C1, pe când vânzĂŁrile lui Toyota Aygo au scĂŁzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. ScĂŁderea vânzĂŁrilor celor trei modele este explicatĂŁ de reprezentanĂžii parteneriatului prin faptul cĂŁ ĂŽntregul segment A a scĂŁzut ĂŽn Europa ĂŽn decursul respectivei perioade, semn cĂŁ aceste modele nu mai ĂŽnregistreazĂŁ aceeaÂşi cerere precum ĂŽn anii precedenĂži.
Radek Knava, purtãtorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadinã Toyota-PSA, a declarat cã anul 2013 va fi cel mai scãzut punct al producÞiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanÞii uzinei se aºteaptã la un nivel similar al producÞiei, În timp ce anul 2015, moment În care Înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaÞã, va marca o creºtere a producÞiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanÞii fabricii din Cehia.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
=================
http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html
Probleme ĂŽn alianĂža GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluatĂŁ
Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevalueazĂŁ colaborarea cu General Motors ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii succesorilor lui 208 Âşi C3 cu o platformĂŁ comunĂŁ alĂŁturi de General Motors.
Colaborarea dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen ar putea sã-ºi reducã anvergura, informeazã cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors ºi PSA ar putea sã renunÞe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 ºi C3, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliilor de conducere ale celor douã companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presã În care au confirmat faptul cã posibilitatea dezvoltãrii unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutatã În cadrul consiliului de conducere. O sursã din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News cã dezvoltarea unei platforme de segment B În parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientã din punct de vedere economic, titreazã publicaÞia de business.
Ăn ciuda acestei potenĂžiale disensiuni ĂŽn alianÞã, reprezentanĂžii PSA Peugeot-Citroen au declarat cĂŁ sunt hotĂŁrâÞi ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii de crossovere Âşi monovolume ĂŽmpreunĂŁ cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare Âşi pe partea de achiziĂžii, cu ajutorul cĂŁreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro ĂŽn decursul anului curent. Unele voci susĂžineau cĂŁ parteneriatul dintre PSA Âşi General Motors ar putea fi ĂŽn pericol din cauza partenerilor din China ai celor douĂŁ companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. Ăn plus, francezii de la PSA au ĂŽncĂŁ un joint-venture ĂŽn China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabricĂŁ ĂŽn China.
Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani Âşi PSA Peugeot-Citroen. La ĂŽnceputul parteneriatului dintre cele douĂŁ companii, au fost anunĂžate cinci modele dezvoltate ĂŽn comun, alĂŁturi de o serie de motorizĂŁri care urmau sĂŁ fie folosite de ambele pĂŁrĂži. Ăntre timp, anumite posibilitĂŁĂži de colaborare dintre PSA Âşi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluĂžii ĂŽn cazurile respective.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/reuters- ... 53643.html
Reuters: "Viitorul Opel Corsa ar putea fi dezvoltat fĂŁrĂŁ ajutorul PSA Peugeot-Citroen"
General Motors ar putea dezvolta independent urmĂŁtoarea generaĂžie a lui Opel Corsa, spun cei de la Reuters. Decizia ar avea rolul de a consolida gama de produse a concernului american.
Opel Corsa ar putea sã nu Împartã platforma cu echivalenÞii din portofoliul PSA Peugeot-Citroen, spun cei de la Reuters. PublicaÞia susÞine cã General Motors plãnuieºte dezvoltarea independentã a viitoarei generaÞii Opel Corsa pentru a-ºi Întãri portofoliul de produse. Noua generaÞie a lui Corsa va folosi o platformã numitã G2XX, care va fi comunã cu cea a viitorului Chevrolet Aveo ºi va ajunge apoi pe viitoarele Buick Encore, Chevrolet Trax ºi Opel Mokka, atunci când aceste modele vor fi Înlocuite. Noul plan al celor de la GM le-ar permite acestora sã-ºi dezvolte singuri viitoarele produse din gama Opel ºi sã aibã un portofoliu eficient din punct de vedere economic.
ReprezentanĂžii General Motors au confirmat lansarea ĂŽnlocuitorilor pentru Meriva Âşi Zafira ĂŽn 2017 ĂŽn baza colaborĂŁrii cu PSA Peugeot-Citroen. Parteneriatul dintre cele douĂŁ concerne prevederea dezvoltarea comunĂŁ a succesorilor acestor monovolume Âşi producĂžia ĂŽn aceeaÂşi uzinĂŁ pentru a reduce costurile de ambele pĂŁrĂži. ĂnsĂŁ, cei de la GM nu au vorbit despre dezvoltarea viitoarei platforme de segment B ĂŽn colaborare cu cei de la PSA Peugeot-Citroen, aÂşa cum era anunĂžat iniĂžial parteneriatul.
General Motors vrea sã realizeze propria sa platformã modularã, care sã permitã mai multã flexibilitate În materie de design, dimensiuni ºi configuraÞie, fãrã sã necesite componente complet noi În materie de ºasiu ºi motorizãri. Modulele rezultate ar putea fi reglate ulterior pentru a fi potrivite pe pieÞele cãrora le sunt destinate, permiÞând configuraÞii diferite pentru un model global ºi realizând economii de scarã.
Via Reuters
================
http://www.automarket.ro/wrc/citroen-ar ... 53642.html
Citroen are cinci piloĂži pe lista scurtĂŁ pentru sezonul 2014
Citroen a confirmat vineri cĂŁ Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Kris Meeke, Robert Kubica Âşi Mads Ostberg luptĂŁ pentru cele douĂŁ locuri disponibile la echipĂŁ pentru sezonul 2014 al WRC.
Esential - 5 este numarul pilotilor care lupta pentru cele doua locuri disponibile la Citroen in 2014
Citroen va aborda sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri cu numai trei maÂşini de uzinĂŁ, dintre care una este rezervatĂŁ pentru Khalid Al Qassimi ca parte a contractului de sponsorizare cu Abu Dhabi.
Pentru celelalte douĂŁ locuri se luptĂŁ ĂŽnsĂŁ alĂži cinci piloĂži, Mads Ostberg, Robert Kubica Âşi Kriss Meeke fiind pe lista scurtĂŁ alĂŁturi de piloĂžii titulari din acest an, Mikko Hirvonen Âşi Dani Sordo.
ªeful Yves Matton a admis Însã cã nu ºtie exact când va lua o decizie finalã În privinÞa liniei de piloÞi ºi nu crede cã aceasta va fi stabilitã integral Înainte de finalul sezonului.
Sper sã am un pilot Înainte de Raliul Marii Britanii, dar nu cred cã voi avea un rãspuns final În privinÞa ambilor piloÞi pânã la finalul acelui raliu.
Yves Matton
Sef Citroen Racing
"Niciun contract nu a fost semnat, dar vĂŁ pot spune cĂŁ avem o listĂŁ scurtĂŁ de cinci piloĂži: Ostberg, Meeke Âşi Kubica, pe lângĂŁ Sordo Âşi Hirvonen. Ăn acest moment nu am luat o decizie finalĂŁ. LucrĂŁm la asta, dar sper sĂŁ am un pilot ĂŽnainte de Raliul Marii Britanii (n.r - ultima etapĂŁ a sezonului, din 17 noiembrie). Dar nu cred cĂŁ voi avea un rĂŁspuns final ĂŽn privinĂža ambilor piloĂži pânĂŁ la finalul acelui raliu", a precizat francezul pentru site-ul oficial al Campionatului Mondial de Raliuri.
Matton a exclus posibilitatea de a semna un contract cu Thierry Neuville, Întrucât belgianul a declinat oferta În mijlocul speculaÞiilor cã a semnat cu Hyundai.
"Managerii lui Neuville mi-au spus cĂŁ nu sunt interesaĂži de ofertĂŁ. Nu vĂŁ voi explica natura ofertei, dar se pare cĂŁ nu sunt interesaĂži sĂŁ negocieze", a adĂŁugat el.
Via WRC
Reuters: "Viitorul Opel Corsa ar putea fi dezvoltat fĂŁrĂŁ ajutorul PSA Peugeot-Citroen"
General Motors ar putea dezvolta independent urmĂŁtoarea generaĂžie a lui Opel Corsa, spun cei de la Reuters. Decizia ar avea rolul de a consolida gama de produse a concernului american.
Opel Corsa ar putea sã nu Împartã platforma cu echivalenÞii din portofoliul PSA Peugeot-Citroen, spun cei de la Reuters. PublicaÞia susÞine cã General Motors plãnuieºte dezvoltarea independentã a viitoarei generaÞii Opel Corsa pentru a-ºi Întãri portofoliul de produse. Noua generaÞie a lui Corsa va folosi o platformã numitã G2XX, care va fi comunã cu cea a viitorului Chevrolet Aveo ºi va ajunge apoi pe viitoarele Buick Encore, Chevrolet Trax ºi Opel Mokka, atunci când aceste modele vor fi Înlocuite. Noul plan al celor de la GM le-ar permite acestora sã-ºi dezvolte singuri viitoarele produse din gama Opel ºi sã aibã un portofoliu eficient din punct de vedere economic.
ReprezentanĂžii General Motors au confirmat lansarea ĂŽnlocuitorilor pentru Meriva Âşi Zafira ĂŽn 2017 ĂŽn baza colaborĂŁrii cu PSA Peugeot-Citroen. Parteneriatul dintre cele douĂŁ concerne prevederea dezvoltarea comunĂŁ a succesorilor acestor monovolume Âşi producĂžia ĂŽn aceeaÂşi uzinĂŁ pentru a reduce costurile de ambele pĂŁrĂži. ĂnsĂŁ, cei de la GM nu au vorbit despre dezvoltarea viitoarei platforme de segment B ĂŽn colaborare cu cei de la PSA Peugeot-Citroen, aÂşa cum era anunĂžat iniĂžial parteneriatul.
General Motors vrea sã realizeze propria sa platformã modularã, care sã permitã mai multã flexibilitate În materie de design, dimensiuni ºi configuraÞie, fãrã sã necesite componente complet noi În materie de ºasiu ºi motorizãri. Modulele rezultate ar putea fi reglate ulterior pentru a fi potrivite pe pieÞele cãrora le sunt destinate, permiÞând configuraÞii diferite pentru un model global ºi realizând economii de scarã.
Via Reuters
================
http://www.automarket.ro/wrc/citroen-ar ... 53642.html
Citroen are cinci piloĂži pe lista scurtĂŁ pentru sezonul 2014
Citroen a confirmat vineri cĂŁ Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Kris Meeke, Robert Kubica Âşi Mads Ostberg luptĂŁ pentru cele douĂŁ locuri disponibile la echipĂŁ pentru sezonul 2014 al WRC.
Esential - 5 este numarul pilotilor care lupta pentru cele doua locuri disponibile la Citroen in 2014
Citroen va aborda sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri cu numai trei maÂşini de uzinĂŁ, dintre care una este rezervatĂŁ pentru Khalid Al Qassimi ca parte a contractului de sponsorizare cu Abu Dhabi.
Pentru celelalte douĂŁ locuri se luptĂŁ ĂŽnsĂŁ alĂži cinci piloĂži, Mads Ostberg, Robert Kubica Âşi Kriss Meeke fiind pe lista scurtĂŁ alĂŁturi de piloĂžii titulari din acest an, Mikko Hirvonen Âşi Dani Sordo.
ªeful Yves Matton a admis Însã cã nu ºtie exact când va lua o decizie finalã În privinÞa liniei de piloÞi ºi nu crede cã aceasta va fi stabilitã integral Înainte de finalul sezonului.
Sper sã am un pilot Înainte de Raliul Marii Britanii, dar nu cred cã voi avea un rãspuns final În privinÞa ambilor piloÞi pânã la finalul acelui raliu.
Yves Matton
Sef Citroen Racing
"Niciun contract nu a fost semnat, dar vĂŁ pot spune cĂŁ avem o listĂŁ scurtĂŁ de cinci piloĂži: Ostberg, Meeke Âşi Kubica, pe lângĂŁ Sordo Âşi Hirvonen. Ăn acest moment nu am luat o decizie finalĂŁ. LucrĂŁm la asta, dar sper sĂŁ am un pilot ĂŽnainte de Raliul Marii Britanii (n.r - ultima etapĂŁ a sezonului, din 17 noiembrie). Dar nu cred cĂŁ voi avea un rĂŁspuns final ĂŽn privinĂža ambilor piloĂži pânĂŁ la finalul acelui raliu", a precizat francezul pentru site-ul oficial al Campionatului Mondial de Raliuri.
Matton a exclus posibilitatea de a semna un contract cu Thierry Neuville, Întrucât belgianul a declinat oferta În mijlocul speculaÞiilor cã a semnat cu Hyundai.
"Managerii lui Neuville mi-au spus cĂŁ nu sunt interesaĂži de ofertĂŁ. Nu vĂŁ voi explica natura ofertei, dar se pare cĂŁ nu sunt interesaĂži sĂŁ negocieze", a adĂŁugat el.
Via WRC
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.incont.ro/auto/masina-de-ora ... titie.html
Masina de oras, mini sau SUV? Modele care isi pastreaza valoarea in timp vs. masini care reprezinta o investitie proasta
Cand vine vorba de cumpararea unei masini, exista o multime de informatii referitoare la pret si aspectul acesteia. Daily Mail isi propune sa raspunda insa si la o intrebare mai spinoasa: Cat de bine se va comporta autovehiculul odata achizitionat, daca va avea nevoie de multe vizite in service si cat de scumpe vor fi reparatiile.
Pe baza criteriilor de mai sus, cotidianul britanic Daily Mail a publicat un top al masinilor, rezultat in urma votului a 16.000 de persoane.
Cercetarea a fost realizata de revista WhatCar? si analistii de la JD Power, care au intervievat soferii a 116 modele, pentru a vedea cat de multumiti sunt de masinile lor.
MASINI DE ORAS:
Castigator: Volkswagen Fox
Pret pentru masina noua: 9.612 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 5.478 euro
Locul al doilea: Toyota Aygo
Pret pentru masina noua: 9.389 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 6.547 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Chevrolet Spark
SUPERMINI:
Castigator: Citroen DS3
Pret pentru masina noua: 14.915 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 11.662 euro
Locul al doilea: Honda Jazz
Pret pentru masina noua: 13.735 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 7.968 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Mito
MASINI MICI DE FAMILIE:
Castigator: Toyota Prius
Pret pentru masina noua: 25.232 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 16.776 euro
Locul al doilea: Skoda Octavia
Pret pentru masina noua: 19.718 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.664 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Giulietta
MASINI DE FAMILIE CLASA COMPACTA:
Castigator: Skoda Superb
Pret pentru masina noua: 22.502 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 12.167 euro
Locul al doilea: Volkswagen Passat CC
Pret pentru masina noua: 28.251 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 14.557 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Citroen C5
CLASA EXECUTIVE:
Castigator: Jaguar XF
Pret pentru masina noua: 35.168 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 21.703 euro
Locul al doilea: Mercedes-Benz Clasa E
Pret pentru masina noua: 38.051 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 20.587 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi A6
MPV-URI:
Castigator: Mercedes-Benz Clasa B
Pret pentru masina noua: 25.450 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.353 euro
Locul al doilea: Ford C-Max
Pret pentru masina noua: 20.963 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Volkswagen Touran
SUV-URI COMPACTE:
Castigator: Skoda Yeti
Pret pentru masina noua: 17.892 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro
Locul al doilea: Kia Sportage
Pret pentru masina noua: 20.323 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 15.479 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: BMW X1
SUV-URI MARI:
Castigator: Lexus RX
Pret pentru masina noua: 52.256 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 37.317 euro
Locul al doilea: BMW X5
Pret pentru masina noua: 53.489 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 31.310 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi Q7
Masina de oras, mini sau SUV? Modele care isi pastreaza valoarea in timp vs. masini care reprezinta o investitie proasta
Cand vine vorba de cumpararea unei masini, exista o multime de informatii referitoare la pret si aspectul acesteia. Daily Mail isi propune sa raspunda insa si la o intrebare mai spinoasa: Cat de bine se va comporta autovehiculul odata achizitionat, daca va avea nevoie de multe vizite in service si cat de scumpe vor fi reparatiile.
Pe baza criteriilor de mai sus, cotidianul britanic Daily Mail a publicat un top al masinilor, rezultat in urma votului a 16.000 de persoane.
Cercetarea a fost realizata de revista WhatCar? si analistii de la JD Power, care au intervievat soferii a 116 modele, pentru a vedea cat de multumiti sunt de masinile lor.
MASINI DE ORAS:
Castigator: Volkswagen Fox
Pret pentru masina noua: 9.612 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 5.478 euro
Locul al doilea: Toyota Aygo
Pret pentru masina noua: 9.389 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 6.547 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Chevrolet Spark
SUPERMINI:
Castigator: Citroen DS3
Pret pentru masina noua: 14.915 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 11.662 euro
Locul al doilea: Honda Jazz
Pret pentru masina noua: 13.735 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 7.968 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Mito
MASINI MICI DE FAMILIE:
Castigator: Toyota Prius
Pret pentru masina noua: 25.232 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 16.776 euro
Locul al doilea: Skoda Octavia
Pret pentru masina noua: 19.718 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.664 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Giulietta
MASINI DE FAMILIE CLASA COMPACTA:
Castigator: Skoda Superb
Pret pentru masina noua: 22.502 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 12.167 euro
Locul al doilea: Volkswagen Passat CC
Pret pentru masina noua: 28.251 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 14.557 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Citroen C5
CLASA EXECUTIVE:
Castigator: Jaguar XF
Pret pentru masina noua: 35.168 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 21.703 euro
Locul al doilea: Mercedes-Benz Clasa E
Pret pentru masina noua: 38.051 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 20.587 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi A6
MPV-URI:
Castigator: Mercedes-Benz Clasa B
Pret pentru masina noua: 25.450 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.353 euro
Locul al doilea: Ford C-Max
Pret pentru masina noua: 20.963 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Volkswagen Touran
SUV-URI COMPACTE:
Castigator: Skoda Yeti
Pret pentru masina noua: 17.892 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro
Locul al doilea: Kia Sportage
Pret pentru masina noua: 20.323 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 15.479 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: BMW X1
SUV-URI MARI:
Castigator: Lexus RX
Pret pentru masina noua: 52.256 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 37.317 euro
Locul al doilea: BMW X5
Pret pentru masina noua: 53.489 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 31.310 euro
Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi Q7
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/tuv-sud- ... 54397.html
Rezultate slabe pentru CITROEN C4 la TUV SUD Germania
Raportul anual al organizaĂžiei TĂV SĂD din Germania a indicat o ratĂŁ ridicatĂŁ a defectelor pentru Dacia Logan, modelul având clasĂŁri slabe ĂŽn categoria maÂşinilor cu o vechime cuprinsĂŁ ĂŽntre 3 Âşi 7 ani.
Esential = 4.2 unitãÞi Opel Meriva dintr-o sutã de exemplare verificate au avut un defect care a stârnit atenÞia TUV.
45.1 la sutĂŁ este cea mai mare ratĂŁ de defect ĂŽnregistratĂŁ ĂŽn acest studiu, aferentĂŁ unui Chrysler PT Cruiser de 11 ani vechime.
OrganizaĂžia germanĂŁ TĂV SĂD a publicat rezultatele analizei inspecĂžiilor tehnice fĂŁcute ĂŽn perioada iulie 2012 – iunie 2013, realizatĂŁ ĂŽn parteneriat cu publicaĂžia AutoBild. EdiĂžia 2013 a analizei a venit cu laude pentru Opel Meriva, Toyota Prius Âşi Porsche 911, ĂŽn timp ce modelele Dacia Logan, Citroen C4, Chevrolet Matiz Âşi Fiat Panda s-au clasat la polul opus al competiĂžiei. Opel Meriva a fost campionul ediĂžiei din acest an, având o ratĂŁ de defect de numai 4.2 la sutĂŁ (4.2% dintre maÂşinile verificate au fost depistate cu defecte), depĂŁÂşind Mazda2 Âşi Toyota iQ. La fel ca ĂŽn fiecare an, rezultatele au fost obĂžinute ĂŽn urma analizĂŁrii tuturor inspecĂžiilor tehnice derulate ĂŽn atelierele TĂV din Germania. Aceste inspecĂžii sunt echivalentul german al ITP-ului din România Âşi defectele din studiu vizeazĂŁ doar incompatibilitĂŁĂžile vehiculului testat cu normele rutiere germane, neimplicând o defecĂžiune care a cauzat imobilitatea vehiculului.
Ăn perioada menĂžionatĂŁ mai sus, au fost verificate 7.9 milioane de maÂşini Âşi aproape un sfert dintre acestea au avut cel puĂžin un defect, cu 4.9 la sutĂŁ mai multe decât ĂŽn cazul anului precedent. NemĂžii de la TĂV SĂD spun cĂŁ problema nu este din cauza maÂşinilor mai puĂžin bine ĂŽngrijite, ci din cauza noilor reglementĂŁri privind iluminarea vehiculelor, acestea fiind mai stricte Âşi incluzând reglarea incorectĂŁ a farurilor ca defect care obligĂŁ Âşoferul sĂŁ se ĂŽntoarcĂŁ ulterior pentru o nouĂŁ inspecĂžie. Lista de defecte comune a implicat Âşi elemente precum sistemul de direcĂžie, sistemul de frânare, planetarele Âşi eventuale scurgeri de ulei.
Newsletter EÂşti curios de ceea ce se ĂŽntâmplĂŁ ĂŽn lumea auto? ĂĂži trimitem Âştirile zilei direct pe e-mail.
Din pĂŁcate pentru maÂşina naĂžionalĂŁ, analiza din acest an a adus douĂŁ clasĂŁri pe ultimul loc pentru Dacia Logan, la categoriile MaÂşini mai vechi de trei ani Âşi MaÂşini mai vechi de cinci ani, alĂŁturi de o clasare pe penultimul loc la categoria MaÂşini mai vechi de Âşapte ani. Un alt model care a reuÂşit performanĂža negativĂŁ de a obĂžine douĂŁ clasĂŁri pe ultimul loc la rata de defect este Chrysler PT Cruiser, la categoria maÂşinilor mai vechi de Âşapte, respectiv 11 ani. Ăn cazul maÂşinilor mai vechi de nouĂŁ ani, Mercedes-Benz ML a avut cea mai mare ratĂŁ de defect: 42.7 procente dintre maÂşinile testate de TUV au avut defecte.
Ăn materie de rate reduse de defect, pe lângĂŁ Opel Meriva (4.2 procente) meritĂŁ sĂŁ enumerĂŁm modelul Toyota Prius, câºtigĂŁtorul a douĂŁ categorii (maÂşini mai vechi de 5 ani Âşi mai vechi de 7 ani), alĂŁturi de Porsche 911, laureat al altor douĂŁ categorii, respectiv maÂşinile mai vechi de 9 Âşi de 11 ani. Ăn cazul fiecĂŁrei categorii de vechime a vehiculelor, modelele germane Âşi japoneze au ocupat primele cinci poziĂžii, cu o singurĂŁ excepĂžie: Ford Kuga.
REZULTATE POZITIVE (PRIMUL LOC ESTE CEL MAI BUN)
Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Opel Meriva 4.2
2 Mazda2 4.6
3 Toyota iQ 4.8
4 Porsche 911 5.2
5 BMW Z4 5.5
5 Audi Q5 5.5
7 Audi A3 5.6
8 Mercedes-Benz GLK 5.6
9 Toyota Avensis 5.7
9 Mazda3 5.7
Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 7.3
2 Ford Kuga 7.8
3 Porsche Cayenne 8.1
3 Volkswagen Golf Plus 8.1
5 Volkswagen Passat CC 8.4
6 Audi A4 8.7
7 Volkswagen Tiguan 8.8
8 Toyota Auris 9.1
9 Porsche 911 9.2
10 Mazda2 9.3
Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 9.9
2 Porsche 911 11.1
3 Mazda2 12.1
4 Volkswagen Golf Plus 12.4
5 Mazda MX-5 12.8
6 Toyota Corolla Verso 13.4
7 Toyota RAV4 13.6
8 Honda Civic 13.8
9 Toyota Yaris 13.9
10 Mercedes SLK 14.3
Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 10.3
2 Toyota Corolla Verso 14.5
3 Toyota RAV4 16.2
4 Volkswagen Golf Plus 17.5
5 Toyota Avensis 17.9
6 Honda Jazz 18.2
7 Mazda MX-5 19.0
8 Toyota Corolla 19.4
9 Mercedes SLK 19.5
10 Ford C-Max 19.6
Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 12.8
2 Toyota RAV4 18.5
3 Toyota Corolla 21.5
4 Toyota Yaris 22.4
5 Honda Jazz 23.1
6 Mazda MX-5 23.4
7 Mercedes SLK 24.4
8 Volkswagen Golf IV 25.4
9 Ford Fusion 27.5
10 Audi TT 27.8
REZULTATE NEGATIVE (ULTIMUL LOC ESTE CEL MAI SLAB)
Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
121 Fiat Punto 14.5
121 Chevrolet Aveo 14.5
123 Volkswagen Sharan 14.7
124 Citroen C4 Picasso 15.2
125 Alfa Romeo 159 15.4
126 Fiat Bravo 15.7
127 Chevrolet Matiz 16.1
128 Citroen C4 16.6
129 Fiat Panda 17.1
130 Dacia Logan 19.4
Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
113 Chevrolet Captiva 22.1
114 Ford Ka 22.8
115 Fiat Panda 23.3
116 Renault Kangoo 23.8
117 Citroen Berlingo 24.2
117 Seat Ibiza 24.2
119 Chevrolet Matiz 24.7
120 Fiat Doblo 25.3
121 Citroen C4 25.5
122 Dacia Logan 28.9
Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
104 Alfa Romeo 147 29.7
105 Renault Megane 29.9
106 Fiat Punto 30.4
107 Peugeot 307 30.6
108 Renault Laguna 32.6
108 Fiat Stilo 32.6
110 Renault Kangoo 33.2
111 Dacia Logan 33.8
112 Fiat Doblo 33.9
113 Chrysler PT Cruiser 37.7
Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
86 Renault Kangoo 36.8
87 Chevrolet Matiz 37.0
88 Volkswagen Sharan 37.3
89 Ford Galaxy 37.5
90 Alfa Romeo 147 37.9
91 Alfa Romeo 156 38.2
92 Renault Laguna 38.9
93 Chrysler PT Cruiser 40.3
94 Fiat Stilo 41.2
95 Mercedes ML 42.7
Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
69 Alfa Romeo 147 41.9
70 Renault Kangoo 42.1
71 Renault Laguna 42.2
72 Alfa Romeo 156 42.5
73 Mini 42.6
74 Volkswagen Sharan 42.9
75 Ford KA 43.3
76 Fiat Stilo 43.8
77 Ford Galaxy 44.2
78 Chrysler PT Cruiser 45.1
Via TĂV SĂD
====================
http://www.informatiiauto.ro/ds-world-p ... 13139.html
http://www.informatiiauto.ro/psa-vrea-s ... 13173.html
si o veste buna:
http://www.informatiiauto.ro/peugeot-va ... 13151.html
Rezultate slabe pentru CITROEN C4 la TUV SUD Germania
Raportul anual al organizaĂžiei TĂV SĂD din Germania a indicat o ratĂŁ ridicatĂŁ a defectelor pentru Dacia Logan, modelul având clasĂŁri slabe ĂŽn categoria maÂşinilor cu o vechime cuprinsĂŁ ĂŽntre 3 Âşi 7 ani.
Esential = 4.2 unitãÞi Opel Meriva dintr-o sutã de exemplare verificate au avut un defect care a stârnit atenÞia TUV.
45.1 la sutĂŁ este cea mai mare ratĂŁ de defect ĂŽnregistratĂŁ ĂŽn acest studiu, aferentĂŁ unui Chrysler PT Cruiser de 11 ani vechime.
OrganizaĂžia germanĂŁ TĂV SĂD a publicat rezultatele analizei inspecĂžiilor tehnice fĂŁcute ĂŽn perioada iulie 2012 – iunie 2013, realizatĂŁ ĂŽn parteneriat cu publicaĂžia AutoBild. EdiĂžia 2013 a analizei a venit cu laude pentru Opel Meriva, Toyota Prius Âşi Porsche 911, ĂŽn timp ce modelele Dacia Logan, Citroen C4, Chevrolet Matiz Âşi Fiat Panda s-au clasat la polul opus al competiĂžiei. Opel Meriva a fost campionul ediĂžiei din acest an, având o ratĂŁ de defect de numai 4.2 la sutĂŁ (4.2% dintre maÂşinile verificate au fost depistate cu defecte), depĂŁÂşind Mazda2 Âşi Toyota iQ. La fel ca ĂŽn fiecare an, rezultatele au fost obĂžinute ĂŽn urma analizĂŁrii tuturor inspecĂžiilor tehnice derulate ĂŽn atelierele TĂV din Germania. Aceste inspecĂžii sunt echivalentul german al ITP-ului din România Âşi defectele din studiu vizeazĂŁ doar incompatibilitĂŁĂžile vehiculului testat cu normele rutiere germane, neimplicând o defecĂžiune care a cauzat imobilitatea vehiculului.
Ăn perioada menĂžionatĂŁ mai sus, au fost verificate 7.9 milioane de maÂşini Âşi aproape un sfert dintre acestea au avut cel puĂžin un defect, cu 4.9 la sutĂŁ mai multe decât ĂŽn cazul anului precedent. NemĂžii de la TĂV SĂD spun cĂŁ problema nu este din cauza maÂşinilor mai puĂžin bine ĂŽngrijite, ci din cauza noilor reglementĂŁri privind iluminarea vehiculelor, acestea fiind mai stricte Âşi incluzând reglarea incorectĂŁ a farurilor ca defect care obligĂŁ Âşoferul sĂŁ se ĂŽntoarcĂŁ ulterior pentru o nouĂŁ inspecĂžie. Lista de defecte comune a implicat Âşi elemente precum sistemul de direcĂžie, sistemul de frânare, planetarele Âşi eventuale scurgeri de ulei.
Newsletter EÂşti curios de ceea ce se ĂŽntâmplĂŁ ĂŽn lumea auto? ĂĂži trimitem Âştirile zilei direct pe e-mail.
Din pĂŁcate pentru maÂşina naĂžionalĂŁ, analiza din acest an a adus douĂŁ clasĂŁri pe ultimul loc pentru Dacia Logan, la categoriile MaÂşini mai vechi de trei ani Âşi MaÂşini mai vechi de cinci ani, alĂŁturi de o clasare pe penultimul loc la categoria MaÂşini mai vechi de Âşapte ani. Un alt model care a reuÂşit performanĂža negativĂŁ de a obĂžine douĂŁ clasĂŁri pe ultimul loc la rata de defect este Chrysler PT Cruiser, la categoria maÂşinilor mai vechi de Âşapte, respectiv 11 ani. Ăn cazul maÂşinilor mai vechi de nouĂŁ ani, Mercedes-Benz ML a avut cea mai mare ratĂŁ de defect: 42.7 procente dintre maÂşinile testate de TUV au avut defecte.
Ăn materie de rate reduse de defect, pe lângĂŁ Opel Meriva (4.2 procente) meritĂŁ sĂŁ enumerĂŁm modelul Toyota Prius, câºtigĂŁtorul a douĂŁ categorii (maÂşini mai vechi de 5 ani Âşi mai vechi de 7 ani), alĂŁturi de Porsche 911, laureat al altor douĂŁ categorii, respectiv maÂşinile mai vechi de 9 Âşi de 11 ani. Ăn cazul fiecĂŁrei categorii de vechime a vehiculelor, modelele germane Âşi japoneze au ocupat primele cinci poziĂžii, cu o singurĂŁ excepĂžie: Ford Kuga.
REZULTATE POZITIVE (PRIMUL LOC ESTE CEL MAI BUN)
Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Opel Meriva 4.2
2 Mazda2 4.6
3 Toyota iQ 4.8
4 Porsche 911 5.2
5 BMW Z4 5.5
5 Audi Q5 5.5
7 Audi A3 5.6
8 Mercedes-Benz GLK 5.6
9 Toyota Avensis 5.7
9 Mazda3 5.7
Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 7.3
2 Ford Kuga 7.8
3 Porsche Cayenne 8.1
3 Volkswagen Golf Plus 8.1
5 Volkswagen Passat CC 8.4
6 Audi A4 8.7
7 Volkswagen Tiguan 8.8
8 Toyota Auris 9.1
9 Porsche 911 9.2
10 Mazda2 9.3
Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 9.9
2 Porsche 911 11.1
3 Mazda2 12.1
4 Volkswagen Golf Plus 12.4
5 Mazda MX-5 12.8
6 Toyota Corolla Verso 13.4
7 Toyota RAV4 13.6
8 Honda Civic 13.8
9 Toyota Yaris 13.9
10 Mercedes SLK 14.3
Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 10.3
2 Toyota Corolla Verso 14.5
3 Toyota RAV4 16.2
4 Volkswagen Golf Plus 17.5
5 Toyota Avensis 17.9
6 Honda Jazz 18.2
7 Mazda MX-5 19.0
8 Toyota Corolla 19.4
9 Mercedes SLK 19.5
10 Ford C-Max 19.6
Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 12.8
2 Toyota RAV4 18.5
3 Toyota Corolla 21.5
4 Toyota Yaris 22.4
5 Honda Jazz 23.1
6 Mazda MX-5 23.4
7 Mercedes SLK 24.4
8 Volkswagen Golf IV 25.4
9 Ford Fusion 27.5
10 Audi TT 27.8
REZULTATE NEGATIVE (ULTIMUL LOC ESTE CEL MAI SLAB)
Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
121 Fiat Punto 14.5
121 Chevrolet Aveo 14.5
123 Volkswagen Sharan 14.7
124 Citroen C4 Picasso 15.2
125 Alfa Romeo 159 15.4
126 Fiat Bravo 15.7
127 Chevrolet Matiz 16.1
128 Citroen C4 16.6
129 Fiat Panda 17.1
130 Dacia Logan 19.4
Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
113 Chevrolet Captiva 22.1
114 Ford Ka 22.8
115 Fiat Panda 23.3
116 Renault Kangoo 23.8
117 Citroen Berlingo 24.2
117 Seat Ibiza 24.2
119 Chevrolet Matiz 24.7
120 Fiat Doblo 25.3
121 Citroen C4 25.5
122 Dacia Logan 28.9
Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
104 Alfa Romeo 147 29.7
105 Renault Megane 29.9
106 Fiat Punto 30.4
107 Peugeot 307 30.6
108 Renault Laguna 32.6
108 Fiat Stilo 32.6
110 Renault Kangoo 33.2
111 Dacia Logan 33.8
112 Fiat Doblo 33.9
113 Chrysler PT Cruiser 37.7
Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
86 Renault Kangoo 36.8
87 Chevrolet Matiz 37.0
88 Volkswagen Sharan 37.3
89 Ford Galaxy 37.5
90 Alfa Romeo 147 37.9
91 Alfa Romeo 156 38.2
92 Renault Laguna 38.9
93 Chrysler PT Cruiser 40.3
94 Fiat Stilo 41.2
95 Mercedes ML 42.7
Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
69 Alfa Romeo 147 41.9
70 Renault Kangoo 42.1
71 Renault Laguna 42.2
72 Alfa Romeo 156 42.5
73 Mini 42.6
74 Volkswagen Sharan 42.9
75 Ford KA 43.3
76 Fiat Stilo 43.8
77 Ford Galaxy 44.2
78 Chrysler PT Cruiser 45.1
Via TĂV SĂD
====================
http://www.informatiiauto.ro/ds-world-p ... 13139.html
http://www.informatiiauto.ro/psa-vrea-s ... 13173.html
si o veste buna:
http://www.informatiiauto.ro/peugeot-va ... 13151.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/general- ... 54441.html
General Motors ºi PSA anunÞã o nouã restrângere a parteneriatului
Oficialii General Motors Âşi PSA Peugeot-Citroen au anunĂžat cĂŁ nu vor mai dezvolta ĂŽmpreunĂŁ o platformĂŁ de segment B Âşi vor elimina motoarele turbo de cilindree micĂŁ din parteneriatul lor.
Parteneriatul dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen trece din nou prin ape agitate. De data aceasta, reprezentanÞii celor douã pãrÞi au anunÞat renunÞãrea la colaborarea privind o nouã platformã de clasã micã, completând confirmarea care a venit În urma zvonurilor care anunÞau analize interne privind potenÞialul acestei colaborãri. Pe lângã dispariÞia platformei de clasã micã de pe masa celor doi parteneri, motorizaãrile turbo de cilindree micã au ieºit ºi ele din discuÞie, anunÞã reprezentanÞii celor douã companii.
Singurele colaborãri dintre GM ºi PSA Peugeot-Citroen rãmase În picioare sunt cele legate de vehiculele comerciale de segment B ºi dezvoltarea ºi producÞia "la comun" a unul C-CUV (vehicul utilitar compact crossover) la fabrica din Sochaux. ReprezentanÞii celor doi parteneri au refuzat sã explice definiÞia ºi destinaÞia acestui model, dar este aºteptat un succesor al lui Opel Zafira Tourer. Al treilea plan pe care GM ºi PSA Îl vor duce la sfârºit este cel legat de fabrica Opel din Zaragoza, Spania, unde urmau sã fie produse Împreunã modelele Opel Meriva ºi Citroen C3 Picasso.
Ănlocuitorul lui Opel Corsa trebuia sĂŁ primeascĂŁ platforma respectivĂŁ ĂŽn 2018, pe care ar fi ĂŽmpĂŁrĂžit-o cu succesorul lui Peugeot 208 Âşi Citroen C3. PânĂŁ la urmĂŁ, GM va dezvolta propria sa platformĂŁ de maÂşini de segment B, numtĂŁ Global Gamma sau G2XX, ĂŽn timp ce Peugeot Âşi Citroen vor merge pe propriul lor drum. Ănainte ca generaĂžia 2018 a lui Opel Corsa sĂŁ fie lansatĂŁ, producĂŁtorul german va lansa ĂŽn ultima parte a lui 2014 o versiune semnificativ modificatĂŁ a subcompactei sale.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
General Motors ºi PSA anunÞã o nouã restrângere a parteneriatului
Oficialii General Motors Âşi PSA Peugeot-Citroen au anunĂžat cĂŁ nu vor mai dezvolta ĂŽmpreunĂŁ o platformĂŁ de segment B Âşi vor elimina motoarele turbo de cilindree micĂŁ din parteneriatul lor.
Parteneriatul dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen trece din nou prin ape agitate. De data aceasta, reprezentanÞii celor douã pãrÞi au anunÞat renunÞãrea la colaborarea privind o nouã platformã de clasã micã, completând confirmarea care a venit În urma zvonurilor care anunÞau analize interne privind potenÞialul acestei colaborãri. Pe lângã dispariÞia platformei de clasã micã de pe masa celor doi parteneri, motorizaãrile turbo de cilindree micã au ieºit ºi ele din discuÞie, anunÞã reprezentanÞii celor douã companii.
Singurele colaborãri dintre GM ºi PSA Peugeot-Citroen rãmase În picioare sunt cele legate de vehiculele comerciale de segment B ºi dezvoltarea ºi producÞia "la comun" a unul C-CUV (vehicul utilitar compact crossover) la fabrica din Sochaux. ReprezentanÞii celor doi parteneri au refuzat sã explice definiÞia ºi destinaÞia acestui model, dar este aºteptat un succesor al lui Opel Zafira Tourer. Al treilea plan pe care GM ºi PSA Îl vor duce la sfârºit este cel legat de fabrica Opel din Zaragoza, Spania, unde urmau sã fie produse Împreunã modelele Opel Meriva ºi Citroen C3 Picasso.
Ănlocuitorul lui Opel Corsa trebuia sĂŁ primeascĂŁ platforma respectivĂŁ ĂŽn 2018, pe care ar fi ĂŽmpĂŁrĂžit-o cu succesorul lui Peugeot 208 Âşi Citroen C3. PânĂŁ la urmĂŁ, GM va dezvolta propria sa platformĂŁ de maÂşini de segment B, numtĂŁ Global Gamma sau G2XX, ĂŽn timp ce Peugeot Âşi Citroen vor merge pe propriul lor drum. Ănainte ca generaĂžia 2018 a lui Opel Corsa sĂŁ fie lansatĂŁ, producĂŁtorul german va lansa ĂŽn ultima parte a lui 2014 o versiune semnificativ modificatĂŁ a subcompactei sale.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 54464.html
Citroen DS3 Cabrio Racing va fi lansat ĂŽn luna ianuarie a anului viitor
Citroen va adĂŁuga și o versiune cabrio de serie pentru modelul DS3 Racing. Versiunea cabrio a fost anunțatĂŁ de conceptul DS3 Cabrio Racing prezentat ĂŽn varĂŁ la Goodwood.
Citroen va lansa ĂŽn luna ianuarie a anului viitor o versiune decapotabilĂŁ a puternicului DS3 Racing. Acest model a fost deja anunțat de un concept prezentat de Citroen la Goodwood Festival of Speed ĂŽn acest an. Acest concept (foto deschidere) este foarte aproape de modelul de serie, spun jurnaliștii britanici de la Auto Express. Multe dintre elementele de design prezente pe automobil concept vor fi pĂŁstrate pe modelul de serie, inclusiv vopseaua matĂŁ Moondark ce oferĂŁ textura pielii de rechin la atingere.
Interiorul pĂŁstreazĂŁ elemente unice din DS3 Racing ca scaunele sport finisate cu piele Nappa. Sub capotĂŁ vom regĂŁsi același motor de 1.6 litri turbo ce produce 205 CP și permite un sprint de la 0 la 100 km/orĂŁ ĂŽn 6.5 secunde. Spre deosebire de varianta hatchback a modelului DS3 Racing, decapotabila va cântĂŁri cu 25 kg mai mult.
Pentru a ĂŽmbunĂŁtĂŁți ținuta de drum, DS3 Cabrio Racing are frâne mai mari și amortizoare mai ferme. Citroen va fabrica doar o serie limitatĂŁ de 400 de unitĂŁți pentru acest model decapotabil.
Via Auto Express
Citroen DS3 Cabrio Racing va fi lansat ĂŽn luna ianuarie a anului viitor
Citroen va adĂŁuga și o versiune cabrio de serie pentru modelul DS3 Racing. Versiunea cabrio a fost anunțatĂŁ de conceptul DS3 Cabrio Racing prezentat ĂŽn varĂŁ la Goodwood.
Citroen va lansa ĂŽn luna ianuarie a anului viitor o versiune decapotabilĂŁ a puternicului DS3 Racing. Acest model a fost deja anunțat de un concept prezentat de Citroen la Goodwood Festival of Speed ĂŽn acest an. Acest concept (foto deschidere) este foarte aproape de modelul de serie, spun jurnaliștii britanici de la Auto Express. Multe dintre elementele de design prezente pe automobil concept vor fi pĂŁstrate pe modelul de serie, inclusiv vopseaua matĂŁ Moondark ce oferĂŁ textura pielii de rechin la atingere.
Interiorul pĂŁstreazĂŁ elemente unice din DS3 Racing ca scaunele sport finisate cu piele Nappa. Sub capotĂŁ vom regĂŁsi același motor de 1.6 litri turbo ce produce 205 CP și permite un sprint de la 0 la 100 km/orĂŁ ĂŽn 6.5 secunde. Spre deosebire de varianta hatchback a modelului DS3 Racing, decapotabila va cântĂŁri cu 25 kg mai mult.
Pentru a ĂŽmbunĂŁtĂŁți ținuta de drum, DS3 Cabrio Racing are frâne mai mari și amortizoare mai ferme. Citroen va fabrica doar o serie limitatĂŁ de 400 de unitĂŁți pentru acest model decapotabil.
Via Auto Express
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.informatiiauto.ro/psa-si-don ... 13199.html
PSA Âşi Dongfeng au ajuns la un acord
PSA Peugeot Citroen Âşi Grupul Dongfeng Motor au ajuns la un acord pe marginea principalilor termeni ai unei alianĂže susĂžinutĂŁ de un capital de 3-4 miliarde de euro, conform publicaĂžiei Financial Times.
PSA Âşi Dongfeng sunt ĂŽn discuĂžii pentru a-Âşi extinde parteneriatul existent pentru cooperarea pe alte pieĂže Âşi majorarea capitalului Peugeot prin cumpĂŁrarea de acĂžiuni de cĂŁtre Dongfeng Âşi guvernul francez, conform unor surse.
Financial Times scrie, citând surse anonime, cã cei doi producãtori plãnuiesc un joint-venture pentru a produce maºini mici pentru pieÞele din sud-estul Asiei, contra unui transfer de tehnologii, nespecificate.
ReprezentaĂžii PSA nu au comentat aceste informaĂžii.
Grupul francez are nevoie sã-ºi reducã dependenÞa de piaÞa auto europeanã, aflatã În declin ºi fãrã perspective de revenire prea curând. Peugeot a Închis În acest an o fabricã mare, pentru prima oarã În ultimii 30 de ani, ºi a redus forÞa de muncã, În condiÞiile În care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
PSA Âşi Dongfeng au ajuns la un acord
PSA Peugeot Citroen Âşi Grupul Dongfeng Motor au ajuns la un acord pe marginea principalilor termeni ai unei alianĂže susĂžinutĂŁ de un capital de 3-4 miliarde de euro, conform publicaĂžiei Financial Times.
PSA Âşi Dongfeng sunt ĂŽn discuĂžii pentru a-Âşi extinde parteneriatul existent pentru cooperarea pe alte pieĂže Âşi majorarea capitalului Peugeot prin cumpĂŁrarea de acĂžiuni de cĂŁtre Dongfeng Âşi guvernul francez, conform unor surse.
Financial Times scrie, citând surse anonime, cã cei doi producãtori plãnuiesc un joint-venture pentru a produce maºini mici pentru pieÞele din sud-estul Asiei, contra unui transfer de tehnologii, nespecificate.
ReprezentaĂžii PSA nu au comentat aceste informaĂžii.
Grupul francez are nevoie sã-ºi reducã dependenÞa de piaÞa auto europeanã, aflatã În declin ºi fãrã perspective de revenire prea curând. Peugeot a Închis În acest an o fabricã mare, pentru prima oarã În ultimii 30 de ani, ºi a redus forÞa de muncã, În condiÞiile În care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Grupul PSA are 2 masini in finala de 7, la COTY 2014 Europa:
http://www.automarket.ro/stiri/au-ramas ... 54497.html
Au rĂŁmas 7! Acestea sunt maÂşinile finaliste ĂŽn European Car of the Year 2014
BMW i3 Âşi Tesla Model S au reuÂşit sĂŁ se califice ĂŽntre cele Âşapte modele finaliste ale ediĂžiei 2014 Car of the Year. Celelalte modele cu Âşanse la victorie sunt Citroen C4 Picasso, Mazda3, Peugeot 308, Skoda Octavia Âşi Mercedes-Benz S-Klasse.
Esential = 30 de maºini erau eligibile pentru titlul COTY 2014 Înainte de anunÞarea finaliºtilor. Din cele ºapte rãmase, va rãmâne un singur câºtigãtor.
Juriul competiÞiei europene Car of the Year a decis cele ºapte maºini finaliste ale ediÞiei 2014 a prestigiosului concurs. Cu un amestec interesant de segmente, concepte ºi propulsii, European Car of the Year (COTY) 2014 se anunÞã o competiÞie interesantã cu un câºtigãtor imposibil de ghicit chiar ºi de ochii avizaÞi ai jurnaliºtilor auto.
Ăn finala competiĂžiei au rĂŁmas, astfel, trei modele compacte, dar de concepte diferite (Mazda3, Peugeot 308 Âşi Skoda Octavia), un monovolum compact (Citroen C4 Picasso), o limuzinĂŁ de lux (Mercedes-Benz S-Klasse) Âşi douĂŁ maÂşini electrice de asemenea foarte diferite: citadina BMW i3 Âşi Tesla Model S, cea mai scumpĂŁ maÂşinĂŁ cu motor electric de pe piaÞã.
CompetiÞia se anunÞã cu atât mai strânsã cu cât majoritatea concurenÞilor care au ajuns În aceastã fazã a competiÞiei au primit review-uri eminamente pozitive din partea jurnaliºtilor, iar rezultatele din vânzãri sunt peste aºteptãrile iniÞiale ale constructorilor.
NUMELE MARI ELIMINATE
Poate mai interesantã decât lista finaliºtilor este cea a modelelor eliminate pânã În aceastã fazã a competiÞiei. Vorbim de nume mari ale industriei ºi de maºini care au atras foarte multã atenÞie din partea publicului, precum BMW X5, Toyota Auris ºi Corolla, Seat Leon, Renault Captur, Range Rover Sport, Mercedes-Benz CLA, Lexus IS, Jaguar F-Type, Hyundai i10 sau Ford Kuga.
Câºtigãtorul competiÞiei COTY 2014 va fi anunÞat În luna martie, În cadrul Salonului Auto de la Geneva.
via COTY
http://www.automarket.ro/stiri/au-ramas ... 54497.html
Au rĂŁmas 7! Acestea sunt maÂşinile finaliste ĂŽn European Car of the Year 2014
BMW i3 Âşi Tesla Model S au reuÂşit sĂŁ se califice ĂŽntre cele Âşapte modele finaliste ale ediĂžiei 2014 Car of the Year. Celelalte modele cu Âşanse la victorie sunt Citroen C4 Picasso, Mazda3, Peugeot 308, Skoda Octavia Âşi Mercedes-Benz S-Klasse.
Esential = 30 de maºini erau eligibile pentru titlul COTY 2014 Înainte de anunÞarea finaliºtilor. Din cele ºapte rãmase, va rãmâne un singur câºtigãtor.
Juriul competiÞiei europene Car of the Year a decis cele ºapte maºini finaliste ale ediÞiei 2014 a prestigiosului concurs. Cu un amestec interesant de segmente, concepte ºi propulsii, European Car of the Year (COTY) 2014 se anunÞã o competiÞie interesantã cu un câºtigãtor imposibil de ghicit chiar ºi de ochii avizaÞi ai jurnaliºtilor auto.
Ăn finala competiĂžiei au rĂŁmas, astfel, trei modele compacte, dar de concepte diferite (Mazda3, Peugeot 308 Âşi Skoda Octavia), un monovolum compact (Citroen C4 Picasso), o limuzinĂŁ de lux (Mercedes-Benz S-Klasse) Âşi douĂŁ maÂşini electrice de asemenea foarte diferite: citadina BMW i3 Âşi Tesla Model S, cea mai scumpĂŁ maÂşinĂŁ cu motor electric de pe piaÞã.
CompetiÞia se anunÞã cu atât mai strânsã cu cât majoritatea concurenÞilor care au ajuns În aceastã fazã a competiÞiei au primit review-uri eminamente pozitive din partea jurnaliºtilor, iar rezultatele din vânzãri sunt peste aºteptãrile iniÞiale ale constructorilor.
NUMELE MARI ELIMINATE
Poate mai interesantã decât lista finaliºtilor este cea a modelelor eliminate pânã În aceastã fazã a competiÞiei. Vorbim de nume mari ale industriei ºi de maºini care au atras foarte multã atenÞie din partea publicului, precum BMW X5, Toyota Auris ºi Corolla, Seat Leon, Renault Captur, Range Rover Sport, Mercedes-Benz CLA, Lexus IS, Jaguar F-Type, Hyundai i10 sau Ford Kuga.
Câºtigãtorul competiÞiei COTY 2014 va fi anunÞat În luna martie, În cadrul Salonului Auto de la Geneva.
via COTY
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
VOTEAZA ZILNIC - CITROEN & C4 PICASSO => http://masinanr1.ro/ranking.php
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.business24.ro/auto/noutati-a ... ro-1540806
Peugeot negociaza cu statul francez si cu un partener chinez o investitie de un mld. de euro
Conducerea constructorului auto francez PSA Peugeot Citroen va analiza o posibila investitie de un miliard euro din partea companiei auto chineze Dongfeng si a guvernului de la Paris, in contextul pierderilor si vanzarilor slabe.
Dongfeng, partenerul chinez al Peugeot, si guvernul francez ar investi cate 500 de milioane de euro fiecare, urmand sa preia in schimb participatii de cate 10%, au declarat surse apropiate situatiei pentru Bloomberg.
Peugeot ar vinde ulterior actiuni pentru a atrage alte 2 miliarde de euro.
Decizia privind valoarea emisiunii de actiuni nu a fost luata, iar intalnirea conducerii, programata pentru duminica, ar putea sa nu conduca la un acord, au adaugat sursele citate.
Peugeot are o companie mixta cu Dongfeng in China
Grupul are deja o companie mixta de succes cu Dongfeng in China, dar este inca in urma unor companii concurente precum Fiat si Volkswagen pe piete ca America de Sud si Renault-Nissan pe pietele din Asia de Sud-Est.
Producatorii auto recurg tot mai mult la aliante si companii mixte pentru a-si extinde operatiunile si a eficientiza costurile, dar un acord intre Peugeot si General Motors pentru fabricarea si utilizarea in comun a unor produse si furnizori nu a adus rezultatele scontate.
Dongfeng, cu sediul in Wuhan, in centrul Chinei, este unul dintre cei mai mari producatori auto din aceasta tara, cu venituri anuale de 63 de miliarde de dolari. Grupul chinez detine deja o companie mixta cu Peugeot si alte trei cu Honda, Kia si Nissan, iar saptamana trecuta a semnat un acord pentru o companie mixta cu Renault.
Peugeot realizeaza 60% din productia de automobile a Frantei, unde are aproape 100.000 de angajati. Anul trecut, a inchis an o fabrica mare, pentru prima oara in ultimii 30 de ani, si a redus forta de munca, in conditiile in care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
Peugeot negociaza cu statul francez si cu un partener chinez o investitie de un mld. de euro
Conducerea constructorului auto francez PSA Peugeot Citroen va analiza o posibila investitie de un miliard euro din partea companiei auto chineze Dongfeng si a guvernului de la Paris, in contextul pierderilor si vanzarilor slabe.
Dongfeng, partenerul chinez al Peugeot, si guvernul francez ar investi cate 500 de milioane de euro fiecare, urmand sa preia in schimb participatii de cate 10%, au declarat surse apropiate situatiei pentru Bloomberg.
Peugeot ar vinde ulterior actiuni pentru a atrage alte 2 miliarde de euro.
Decizia privind valoarea emisiunii de actiuni nu a fost luata, iar intalnirea conducerii, programata pentru duminica, ar putea sa nu conduca la un acord, au adaugat sursele citate.
Peugeot are o companie mixta cu Dongfeng in China
Grupul are deja o companie mixta de succes cu Dongfeng in China, dar este inca in urma unor companii concurente precum Fiat si Volkswagen pe piete ca America de Sud si Renault-Nissan pe pietele din Asia de Sud-Est.
Producatorii auto recurg tot mai mult la aliante si companii mixte pentru a-si extinde operatiunile si a eficientiza costurile, dar un acord intre Peugeot si General Motors pentru fabricarea si utilizarea in comun a unor produse si furnizori nu a adus rezultatele scontate.
Dongfeng, cu sediul in Wuhan, in centrul Chinei, este unul dintre cei mai mari producatori auto din aceasta tara, cu venituri anuale de 63 de miliarde de dolari. Grupul chinez detine deja o companie mixta cu Peugeot si alte trei cu Honda, Kia si Nissan, iar saptamana trecuta a semnat un acord pentru o companie mixta cu Renault.
Peugeot realizeaza 60% din productia de automobile a Frantei, unde are aproape 100.000 de angajati. Anul trecut, a inchis an o fabrica mare, pentru prima oara in ultimii 30 de ani, si a redus forta de munca, in conditiile in care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.informatiiauto.ro/psa-vrea-s ... 13339.html
PSA vrea sĂŁ construiascĂŁ o nouĂŁ uzinĂŁ ĂŽn China
PSA Peugeot Citroen ia În considerare construirea celei de-a patra uzine de maºini În China, cu partenerul sãu Dongfeng Motor, pentru a face faÞã cererii În creºtere pe aceastã piaÞã.
PSA a anunĂžat cĂŁ este ĂŽn discuĂžii cu Dongfeng pentru a mĂŁri capacitatea de producĂžie a companiei joint-venture ca parte a planului producĂŁtorului francez de a-Âşi mĂŁri vânzĂŁrile ĂŽn aceastĂŁ ĂžarĂŁ. „Este logic sĂŁ construim a patra uzinĂŁ”, a declarat pentru Automotive News Europe, un reprezentat al companiei.
PSA ºi Dongfeng opereazã trei uzine de asamblare În China, la Wuhan. Oficialul francez nu a precizat unde va fi localizatã a 4-a uzinã, dar media localã spune cã localitatea Chengdu, În vestul Þãrii, este luatã În calcul. Procesul de selectare a locaÞiei este Încã În desfãºurare, conform sursei oficiale.
Purtãtorul de cuvânt al companiei a mai spus cã firma francezo-chinezã a vândut 550.000 unitãÞi În 2013 ºi sperã sã vândã 650.000 maºini În 2014.
PSA a fost lovitã puternicã pe piaÞa europeanã ºi are În vedere sã-ºi internaÞionalizeze afacerile. Compania cautã sã strângã fonduri de 4,8 miliarde de dolari pentru majorarea de capital ce ar face Dongfeng ºi guvernul FranÞei sã preia controlul producãtorului francez de automobile.
PSA a deschis prima uzinĂŁ cu al doilea partener chinez, Changan Automobile Group, pe 28 septembrie, la Shenzhen. Uzina are o capacitate anualĂŁ de 200.000 maÂşini Âşi construieÂşte versiunea chinezĂŁ a modelului Citroen DS5.
PSA vrea sĂŁ construiascĂŁ o nouĂŁ uzinĂŁ ĂŽn China
PSA Peugeot Citroen ia În considerare construirea celei de-a patra uzine de maºini În China, cu partenerul sãu Dongfeng Motor, pentru a face faÞã cererii În creºtere pe aceastã piaÞã.
PSA a anunĂžat cĂŁ este ĂŽn discuĂžii cu Dongfeng pentru a mĂŁri capacitatea de producĂžie a companiei joint-venture ca parte a planului producĂŁtorului francez de a-Âşi mĂŁri vânzĂŁrile ĂŽn aceastĂŁ ĂžarĂŁ. „Este logic sĂŁ construim a patra uzinĂŁ”, a declarat pentru Automotive News Europe, un reprezentat al companiei.
PSA ºi Dongfeng opereazã trei uzine de asamblare În China, la Wuhan. Oficialul francez nu a precizat unde va fi localizatã a 4-a uzinã, dar media localã spune cã localitatea Chengdu, În vestul Þãrii, este luatã În calcul. Procesul de selectare a locaÞiei este Încã În desfãºurare, conform sursei oficiale.
Purtãtorul de cuvânt al companiei a mai spus cã firma francezo-chinezã a vândut 550.000 unitãÞi În 2013 ºi sperã sã vândã 650.000 maºini În 2014.
PSA a fost lovitã puternicã pe piaÞa europeanã ºi are În vedere sã-ºi internaÞionalizeze afacerile. Compania cautã sã strângã fonduri de 4,8 miliarde de dolari pentru majorarea de capital ce ar face Dongfeng ºi guvernul FranÞei sã preia controlul producãtorului francez de automobile.
PSA a deschis prima uzinĂŁ cu al doilea partener chinez, Changan Automobile Group, pe 28 septembrie, la Shenzhen. Uzina are o capacitate anualĂŁ de 200.000 maÂşini Âşi construieÂşte versiunea chinezĂŁ a modelului Citroen DS5.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Inmatriculari auto noi si SH pe 2013 in raport cu 2012:
http://www.automarket.ro/stiri/analiza- ... 54794.html
http://www.automarket.ro/stiri/analiza- ... 54794.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/psa-conf ... 54895.html
PSA confirmã negocierile cu chinezii de la Dongfeng ºi se gândeºte la 1.500 de concedieri
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen iau În considerare o alianÞã cu chinezii de la Dongfeng. Pânã atunci, sindicaliºtii PSA spun cã se discutã un nou val de disponibilizãri.
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au emis un comunicat de presã prin care au confirmat negocierile pentru o alianÞã industrialã ºi comercialã cu Dongfeng Motor Corporation. La scurtã vreme de la aceastã veste, sindicaliºtii PSA au anunÞat cã este discutatã o nouã campanie de disponibilizare, care vizeazã 1.500 de angajaÞi, titreazã Automotive News. La fel ca ºi pânã acum, disponibilizãrile ar fi necesare pentru a reduce pierderile concernului, deoarece capacitatea de producÞie depãºeºte cu mult vânzãrile mãrcii. Veºtile privind potenÞiala disponibilizare a 1.500 angajaÞi PSA peste cei 11.200 deja programaÞi În vederea eliminãrii din organigrama PSA nu au fost confirmate de reprezentanÞii mãrcii.
Esential = 3 miliarde de euro este infuzia de capital doritĂŁ de francezii de la PSA Peugeot-Citroen.
Planurile de alianÞã cu Dongfeng ar viza, spun sursele din cadrul mãrcii, o infuzie de capital din partea chinezilor În schimbul unor acÞiuni PSA Peugeot-Citroen. Statul francez ar putea participa la rândul sãu la aceastã infuzie de capital, urmând sã beneficieze de aceleaºi condiÞii pe care le vor primi ºi chinezii. Dacã totul va merge ca pe roate pentru francezi, constructorul va primi aproximativ trei miliarde de euro, spun sursele. Primele informaÞii din interior anunÞã cã poziÞia oficialã privind parteneriatul va fi publicatã pe 19 februarie 2014.
Sindicaliºtii PSA Peugeot-Citroen au negociat dur cu conducerea companiei În 2013 ºi au pornit ºi o grevã pentru a preveni campania de restructurare a concernului. Aceºtia au Încercat ºi cãile legale de acÞiune Împotriva PSA Peugeot-Citroen, Însã demersurile lor nu au avut succes. PSA pregãteºte o creºtere de trei miliarde de euro a capitalului pentru a dezvolta modele noi ºi a-ºi stabiliza afacerea, dupã ce a pierdut aproximativ patru miliarde de euro În Europa pe fondul vânzãrilor slabe.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
PSA confirmã negocierile cu chinezii de la Dongfeng ºi se gândeºte la 1.500 de concedieri
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen iau În considerare o alianÞã cu chinezii de la Dongfeng. Pânã atunci, sindicaliºtii PSA spun cã se discutã un nou val de disponibilizãri.
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au emis un comunicat de presã prin care au confirmat negocierile pentru o alianÞã industrialã ºi comercialã cu Dongfeng Motor Corporation. La scurtã vreme de la aceastã veste, sindicaliºtii PSA au anunÞat cã este discutatã o nouã campanie de disponibilizare, care vizeazã 1.500 de angajaÞi, titreazã Automotive News. La fel ca ºi pânã acum, disponibilizãrile ar fi necesare pentru a reduce pierderile concernului, deoarece capacitatea de producÞie depãºeºte cu mult vânzãrile mãrcii. Veºtile privind potenÞiala disponibilizare a 1.500 angajaÞi PSA peste cei 11.200 deja programaÞi În vederea eliminãrii din organigrama PSA nu au fost confirmate de reprezentanÞii mãrcii.
Esential = 3 miliarde de euro este infuzia de capital doritĂŁ de francezii de la PSA Peugeot-Citroen.
Planurile de alianÞã cu Dongfeng ar viza, spun sursele din cadrul mãrcii, o infuzie de capital din partea chinezilor În schimbul unor acÞiuni PSA Peugeot-Citroen. Statul francez ar putea participa la rândul sãu la aceastã infuzie de capital, urmând sã beneficieze de aceleaºi condiÞii pe care le vor primi ºi chinezii. Dacã totul va merge ca pe roate pentru francezi, constructorul va primi aproximativ trei miliarde de euro, spun sursele. Primele informaÞii din interior anunÞã cã poziÞia oficialã privind parteneriatul va fi publicatã pe 19 februarie 2014.
Sindicaliºtii PSA Peugeot-Citroen au negociat dur cu conducerea companiei În 2013 ºi au pornit ºi o grevã pentru a preveni campania de restructurare a concernului. Aceºtia au Încercat ºi cãile legale de acÞiune Împotriva PSA Peugeot-Citroen, Însã demersurile lor nu au avut succes. PSA pregãteºte o creºtere de trei miliarde de euro a capitalului pentru a dezvolta modele noi ºi a-ºi stabiliza afacerea, dupã ce a pierdut aproximativ patru miliarde de euro În Europa pe fondul vânzãrilor slabe.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Mie imi "miroase" a miscare TRUST MOTORS, in ultima saptamana, PEUGEOT 308 / Peugeot, au castigat 8-12 %, si cum mai sunt 3 saptamani de vot, sa nu avem surprize:
Clasament Masina Nr. 1
1. Citroen C4 Picasso 62.66%
2. Peugeot 308 17.21%
3. BMW X5 3.90%
Clasament Marca Nr. 1
1. Citroen 57.38%
2. Lancia 14.43%
3. Peugeot 11.15%
"baietii" voteaza la ora fixa, de genul 24 ore + 1 minut, in jurul amiezii
Clasament Masina Nr. 1
1. Citroen C4 Picasso 62.66%
2. Peugeot 308 17.21%
3. BMW X5 3.90%
Clasament Marca Nr. 1
1. Citroen 57.38%
2. Lancia 14.43%
3. Peugeot 11.15%
"baietii" voteaza la ora fixa, de genul 24 ore + 1 minut, in jurul amiezii
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern