De ceva vreme tot observam un pic de LHM iesit pe langa capacul de la rezervoul de lichid hidraulic (capacul ala care vine prins cu o sarma curbata... aveti poza mai jos). Ma gandeam ca n-o fi inchis etans. Am desfacut sarma aia si am pus-o inapoi, dar degeaba. Oricum... iese cate foarte putin...
Astazi am deschis capota sa verific uleiul si am observat ca nivelul LHM-ului a scazut vizibil (am mai completat cam ~300-400ml
Inafara de "deja obisnuita" mini-balta de LHM care se formeaza pe capac, am observat ca a picurat un pic de ulei si din pompa hidraulica pe alternator.
Picura putin, dar nu-mi dau seama de ce. Poate ma puteti ajuta... o fi presiunea prea mare in sistem ?
La pompa aia s-o fi dus vreo garnitura? Daca da, se poate schimba?
Ca sa va faceti o idee cam cat picura... am sters bine pompa hidraulica, am pornit masina si am lasat-o la relanti. Nu s-a observat nimic. Am dat o tura de bloc, am ridicat suspensia si am coborat-o inapoi si am verificat iar pompa: se vedea un pic de lichid verde prelingandu-se de sub piulita aia (aia mare, nu cea mica de pe conducta). Nu ma deranjeaza sa completez 300ml LHM pe luna, dar mi-e frica sa nu se agraveze situatia, asa ca as prefera sa stiu cum s-o remediez. Pana acum n-am avut niciodata probleme cu instalatia hidraulica.
Mentionez ca nu mi se aprinde nici martorul de la hidraulica, nici cel mare de STOP, deci senzorii inca nu detecteaza nici o problema.
Multumesc.
Aveti mai jos pozele si incercuit cu rosu pe unde am observat ulei:




