Consum Xsara 2.0HDI
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
- ovicti
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Vin 22-Iul-2005 21:49
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen Cactus 1.6 HDI
- 2: Citroen Xsara 1.6 16V
- 3: Citroen Xsara 2.0 HDI
Si a mea consuma destul de mult fata de cat da cartea tehnica.
Afara cam 6
iar in oras cam 9.
Cureaua la HDI se schimba la 160k. Aici toata lumea de la Citroen zice sa o schimbi la jumate si chiar nu inteleg de ce.
Pai ce? Asculta cureaua aia pe afara sa auda daca se vorbeste in nemteste sau frantuzeste si daca nu, se ofileste mai tare?
Banuiesc ca vor sa mai vanda si ei o piesa si sa mai incaseze o manopera ca de ... romanul da mai rar pe la service, dar daca ii spui ca ar putea crapa motorul il convingi.
Eu cred ca de multe ori sunt mai uzate motoarele care fug pe autostrada.
Un prieten are o vorba: "Cea mai buna masina second e cu caroserie din vest si motor din est".
Afara cam 6
iar in oras cam 9.
Cureaua la HDI se schimba la 160k. Aici toata lumea de la Citroen zice sa o schimbi la jumate si chiar nu inteleg de ce.
Pai ce? Asculta cureaua aia pe afara sa auda daca se vorbeste in nemteste sau frantuzeste si daca nu, se ofileste mai tare?
Banuiesc ca vor sa mai vanda si ei o piesa si sa mai incaseze o manopera ca de ... romanul da mai rar pe la service, dar daca ii spui ca ar putea crapa motorul il convingi.
Eu cred ca de multe ori sunt mai uzate motoarele care fug pe autostrada.
Un prieten are o vorba: "Cea mai buna masina second e cu caroserie din vest si motor din est".

-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
....despre consum ..nu prea stiu ce sa spun...am facut o verificare a parametrilor motorului si totul e ok..probabil ca drumurile scurte (socul),motorul nu are timp sa se incalzeasca...duce la cresterea excesiva a consumului....am un prieten cu un audi 2.5tdi care ii ia in bucuresti ...doar....16% ,chestie cu care nu se lauda...motoarele diesel cred sunt facute sa faca multi km....si atunci chiar ai un consum moderat de combustibil...dar ptr drumuri scurte tot benzina e "regina"..
Consum mixt (mai bine zis 80% oras acasa <-> servici 40 Km/zi ) la ultimul plin: 6.5 L/100 km.
Un consum bun drum lung (600 km) : 4.5 l/100 -- si am mers si cu 60 in localitati si cu 140 afara.
Pt consum conteaza sa ai ulei bun ca sa traga bine masina si sa mergi la turatia de cuplu in jurul lui 2000 rot/min.

Un consum bun drum lung (600 km) : 4.5 l/100 -- si am mers si cu 60 in localitati si cu 140 afara.
Pt consum conteaza sa ai ulei bun ca sa traga bine masina si sa mergi la turatia de cuplu in jurul lui 2000 rot/min.

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@berzecus: pentru drumuri scurte (nerecomandate la nici o masina) tot mai bine e pe motorina, pentru ca eu unul cel putin, sint convins ca la plecare, primii km merg cu consum de ~ 15l/100km.
Daca o masina merge multi km in fara, adica la o viteza apropiata de cea de croaziera, atunci diferentele dintre diesel si benzina se estompeaza. Cu cit o masina merge mai mult in regim de oras (sau alt regim unde media e de 15km/h) cu atit mai mult se recomanda un diesel.
Daca o masina merge multi km in fara, adica la o viteza apropiata de cea de croaziera, atunci diferentele dintre diesel si benzina se estompeaza. Cu cit o masina merge mai mult in regim de oras (sau alt regim unde media e de 15km/h) cu atit mai mult se recomanda un diesel.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
Milioane de scuze!
Stiu ca e topic de Xantia, dar aici am gasit ce ma interesa!
Placutele de frana le-am schimbat eu, ca nu mai tineau, dar de restul nu stiu nim ic, cand au fost schimbate, etc, ptr ca fostul proprietar nu a binevoit sa-mi spuna...
e vb de discuri, curele de distributie etc...
Si de un Berlingo....
Poate cineva sa-mi spuna cum se procedeaza in cazul ace3sta?
Masina merge ok, dar nu vreau sa ma lase cand mi-e lumea mai draga....
Merci de raspuns si inca o data scuze ptr "imixtitudine " in alt topic!
Stiu ca e topic de Xantia, dar aici am gasit ce ma interesa!
Placutele de frana le-am schimbat eu, ca nu mai tineau, dar de restul nu stiu nim ic, cand au fost schimbate, etc, ptr ca fostul proprietar nu a binevoit sa-mi spuna...
e vb de discuri, curele de distributie etc...
Si de un Berlingo....
Poate cineva sa-mi spuna cum se procedeaza in cazul ace3sta?
Masina merge ok, dar nu vreau sa ma lase cand mi-e lumea mai draga....
Merci de raspuns si inca o data scuze ptr "imixtitudine " in alt topic!
grigoret scrie:Consum mixt (mai bine zis 80% oras acasa <-> servici 40 Km/zi ) la ultimul plin: 6.5 L/100 km.
berzecus2003 scrie:as vrea sa am si eu ...masina lui "grigoret"...pana si cei de la citroen ar vrea s-o aiba...doar ca ei nu au reusit decat un consum de 7,3 in conditii ideale...))
In the city 7.3 l/100 km
Out of city 4.2 l/100 km
Average consumption 5.4 l/100 km (EU)
Si cum mixt-u nu-i ca City-u cred ca e ok 6.5

Ruta Crangasi - Otopeni cateodata e crowded catedata e fluenta in fct de ora.
Economia de motorina se duce pe alte prostioare: becuri vision plus, bascule fata ce trebuie schimbate, si cam atat deocamdata.
Am scos si un 10L/100km in bucuresti cand am avut treaba o saptamana in centru si prin jur; plus ca ploua si traficul era infernal.

grigoret scrie:grigoret scrie:Consum mixt (mai bine zis 80% oras acasa <-> servici 40 Km/zi ) la ultimul plin: 6.5 L/100 km.berzecus2003 scrie:as vrea sa am si eu ...masina lui "grigoret"...pana si cei de la citroen ar vrea s-o aiba...doar ca ei nu au reusit decat un consum de 7,3 in conditii ideale...))
In the city 7.3 l/100 km
Out of city 4.2 l/100 km
Average consumption 5.4 l/100 km (EU)
Si cum mixt-u nu-i ca City-u cred ca e ok 6.5
Ruta Crangasi - Otopeni cateodata e crowded catedata e fluenta in fct de ora.
Economia de motorina se duce pe alte prostioare: becuri vision plus, bascule fata ce trebuie schimbate, si cam atat deocamdata.
Am scos si un 10L/100km in bucuresti cand am avut treaba o saptamana in centru si prin jur; plus ca ploua si traficul era infernal.
Berlingo la mine consuma tot cam asa!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@iussy: daca nu stii cind a fost schimbata cureaua de distributie, atunci schimb-o tu. La un diesel e jale cind se rupe 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- ovicti
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Vin 22-Iul-2005 21:49
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen Cactus 1.6 HDI
- 2: Citroen Xsara 1.6 16V
- 3: Citroen Xsara 2.0 HDI
iussy: Cati km are masina ta?
Ai idee daca sunt km reali?
La HDI cureaua se schimba in mod normal la 160k si la 120k in caz de utilizare mai grea(daca incerc sa traduc din germana gasesc ceva de genul utilizare "impiedecata" - erschwert).
Service-urile din Romania recomanda jumate din ce scrie in carte (inca nu am inteles de ce - poate o sa inteleg daca o sa se rupa la mine pana la 160k
)
Berlingo fiind o masina ce se preteaza la incarcari mai mari si care poate merge mai mult intrepte de viteza inferioare, poate ar fi bine sa o schimbi pana la 120k.
Am cautat in manualul meu ceva special despre Berlingo HDI si nu am gasit. Si in el scrie ca e pentru toate modelele cu exceptand Jumper 2.8 D/TD.
Revizia la 20k(sau 15k la utilizare intensa) asta inseamna schimb de ulei si filtre de ulei motorina si aer.
De discuri nu am auzit sa fie recomandari in km. Se schimba cand se subtiaza sub o anume limita pe care nu o cunosc, si sper sa nu o ating.
Oricum poate nu strica sa mergi si la o inspectie, la un service (Citroen recomandat, dar nu obligatoriu), ca atunci iti mai verifica si daca ai ceva jocuri, uzuri, scurgeri...
Ai idee daca sunt km reali?
La HDI cureaua se schimba in mod normal la 160k si la 120k in caz de utilizare mai grea(daca incerc sa traduc din germana gasesc ceva de genul utilizare "impiedecata" - erschwert).
Service-urile din Romania recomanda jumate din ce scrie in carte (inca nu am inteles de ce - poate o sa inteleg daca o sa se rupa la mine pana la 160k

Berlingo fiind o masina ce se preteaza la incarcari mai mari si care poate merge mai mult intrepte de viteza inferioare, poate ar fi bine sa o schimbi pana la 120k.
Am cautat in manualul meu ceva special despre Berlingo HDI si nu am gasit. Si in el scrie ca e pentru toate modelele cu exceptand Jumper 2.8 D/TD.
Revizia la 20k(sau 15k la utilizare intensa) asta inseamna schimb de ulei si filtre de ulei motorina si aer.
De discuri nu am auzit sa fie recomandari in km. Se schimba cand se subtiaza sub o anume limita pe care nu o cunosc, si sper sa nu o ating.

Oricum poate nu strica sa mergi si la o inspectie, la un service (Citroen recomandat, dar nu obligatoriu), ca atunci iti mai verifica si daca ai ceva jocuri, uzuri, scurgeri...
Salutare, mie masina o xsara hdi din 2004 asta iarna imi lua in jur de 10.5 pe computer ce e drept si cu drumuri scurte ,maxim 40 km/zi.Acum ca a mai dat caldura ia un 7.5 - 8.2 pe computer, aceleasi drumuri zilnice si cu mici abateri.Afara la mine la 90 -110 sta consumul instantaneu la 6 - 6.3 iar cel mixt la 6.Intrebarea e acum "de ce nu imi ia si mie mai putin din moment ce merg normal la o viteza de croaziera afara?".Eu la fiecare alimentare ii resetez computerul si revizia iam facut-o la 44.000 km la citroen la service, cel de la baneasa.De fugit fuge masina, adica are vana in ea si la plecare si la drum lung iar viteza maxima mai mult de 195 pe ceas nu a vrut.
eu am avut ceva probleme la fulie motor. mi-a cedat chiar saptamana trecuta. initial se auzea un sunet metalic usor la turatii mai mari de 2000 si in cele din urma a cedat si mi-a rupt si cureaua de agregate. asta e ... a fost prostia mea ca nu am fost cu ea mai repede in service iar piesele de la citroen originale cica ar ajunge undeva la 25 de mil lei vechi. Am vrut sa iau inlocuitori pentru piese da trebuie sa le dau maine jos sa ma uit la serii ca astia de la citroen nu vor sa imi spuna seriile lor (si ii inteleg intr-un fel... apropo daca stie cineva cum se poate face rost de un catalog cu serii ieftin sau chiar gratuit as fi interesat).
vreau sa stiu si eu daca este vreun distribuitor mai ieftin de piese pe la noi si daca da pe unde e. si daca stie cineva undeva unde au piese din dezmembrari auto pentru xsara.
vreau sa stiu si eu daca este vreun distribuitor mai ieftin de piese pe la noi si daca da pe unde e. si daca stie cineva undeva unde au piese din dezmembrari auto pentru xsara.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes