One question!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Akuma im plan am pe a mea sa pun geamuri electrice si inchidere centralizata .... si apoi AC si ... scaunele incalzite daca este posibil.... om vedea de buget ...
O intrebare nu mi atzi raspuns mai exit ceva Citroen bx gti 16 v ca as dori sa imi eu unu ?
Asta este 4wd dar ma voi multumi si cu un 2wd
O intrebare nu mi atzi raspuns mai exit ceva Citroen bx gti 16 v ca as dori sa imi eu unu ?
Asta este 4wd dar ma voi multumi si cu un 2wd
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
4wd pe bx e un cosmar. AC nu o sa pui niciodata probabil. Geamuri electrice sunt foarte usor de pus, la fel si inchidere centralizata.
Un BX 16v ar fi foarte scump de cumparat, de intretinut si de utilizat. Nu mi-as dori asa ceva. Cu banii aia as tine alta masina, poate un Saxo VTS.
Un BX 16v ar fi foarte scump de cumparat, de intretinut si de utilizat. Nu mi-as dori asa ceva. Cu banii aia as tine alta masina, poate un Saxo VTS.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Voi zice pentru cei care se gandesc la asa ceva, poate se gandesc de 2 ori.
AC: manca atat de mult din puterea motorului incat pentru a pornit de pe loc trebuia sa turezi un pic, altfel aveai surprize neplacute. E adevarat ca nu am investigat calumea problema si e posibil ca ceva sa fi fost uzat, dar aceasta este situatia pe care am observat-o.
Motorul turbo: foarte lenes la turatii mici, mai lenes decat 1.9. Are un comportament total aiurea: e lenes, e lenes si dintr-o data te rupe... Evident ca la cei 90 de cai nu te rupe prea tare, dar cred ca s-a inteles ce vroiam sa zic. Consumul era mai mare decat 1.9, evident. Cam 5.5-6 in afara localitatii - macar ma puteam da la ea cand era cazul, nu ramaneam de trafic ca si cu 1.9 aspirat.
ABS: nu as putea sa zic exact care a fost problema cu ABS-ul, insa atunci cand functiona functiona foarte ciudat. Ciudat - neplacut.
Trapa: pe langa potentiala problema de a ti se infunda canalele de evacuare a apei si a avea apa in masina, si ia un semnificativ spatiu din interior. BX-ul nu e foarte intalt, iar cu trapa deja se strica tot. Locurile din spate sunt inutilizabile pentru persoanele adulte.
Bancheta rabatabila fractionar: totul era ok daca ar fi functionat calumea, dar nu. Si au aparut probleme cu planseul care cadea si multe altele.
Eu nu am avut scaune incalzite.
Ca si masina per total, daca ar fi functionat calumea, cel mai mult mi-a placut 1.9 aspirat fara nimic, doar geamuri electrice si inchidere centralizata la cheie (adica deschizi o usa din fata si se deschid toate). Apoi alte chestii.. un senzor de temperatura motor, care nu era ca si 1.9 aspirat era parca vreo 250-300 lei pe original pentru ca nu exista de la alt producator.
Deci, daca mi-as mai lua BX vreodata, si probabil ca imi voi lua, sigur nu mi-as lua ceva varianta speciala ci un 1.4 benzina sau un 1.9 diesel. Cum zgomotul in 1.9 e infernal, probabil ca 1.4.
AC: manca atat de mult din puterea motorului incat pentru a pornit de pe loc trebuia sa turezi un pic, altfel aveai surprize neplacute. E adevarat ca nu am investigat calumea problema si e posibil ca ceva sa fi fost uzat, dar aceasta este situatia pe care am observat-o.
Motorul turbo: foarte lenes la turatii mici, mai lenes decat 1.9. Are un comportament total aiurea: e lenes, e lenes si dintr-o data te rupe... Evident ca la cei 90 de cai nu te rupe prea tare, dar cred ca s-a inteles ce vroiam sa zic. Consumul era mai mare decat 1.9, evident. Cam 5.5-6 in afara localitatii - macar ma puteam da la ea cand era cazul, nu ramaneam de trafic ca si cu 1.9 aspirat.
ABS: nu as putea sa zic exact care a fost problema cu ABS-ul, insa atunci cand functiona functiona foarte ciudat. Ciudat - neplacut.
Trapa: pe langa potentiala problema de a ti se infunda canalele de evacuare a apei si a avea apa in masina, si ia un semnificativ spatiu din interior. BX-ul nu e foarte intalt, iar cu trapa deja se strica tot. Locurile din spate sunt inutilizabile pentru persoanele adulte.
Bancheta rabatabila fractionar: totul era ok daca ar fi functionat calumea, dar nu. Si au aparut probleme cu planseul care cadea si multe altele.
Eu nu am avut scaune incalzite.
Ca si masina per total, daca ar fi functionat calumea, cel mai mult mi-a placut 1.9 aspirat fara nimic, doar geamuri electrice si inchidere centralizata la cheie (adica deschizi o usa din fata si se deschid toate). Apoi alte chestii.. un senzor de temperatura motor, care nu era ca si 1.9 aspirat era parca vreo 250-300 lei pe original pentru ca nu exista de la alt producator.
Deci, daca mi-as mai lua BX vreodata, si probabil ca imi voi lua, sigur nu mi-as lua ceva varianta speciala ci un 1.4 benzina sau un 1.9 diesel. Cum zgomotul in 1.9 e infernal, probabil ca 1.4.
"If in doubt, flat out!"
Bx meu este 1.4 TGE:
Dupa ce i-am schimbat segmentzii este bestie sa zik yo merge si trage bine.
Bx este din 91 si sa zik asa nu o avut nici o dotare....
In timp i-am pus turometru, ceasul din mijlocul bordului si indicatorul care arata care usa este deschisa bla bla bla (nush cum sa ii zik)
Nishte chestii de la GTI 16V: volanul de gti 16v si stopuri fumurii.
Urmeaza: oglinzi electrice, geamuri electrice si normal inchidere centralizata.
Maybe in future: AC daca este posibil si scaune incalzite.
Nishte poze cu Bx meu:
Si va arata mai bine dupa ce il vopsesk tot complet intrun rosu mai aprins si .....nishte jante aliaj !
Dupa ce i-am schimbat segmentzii este bestie sa zik yo merge si trage bine.
Bx este din 91 si sa zik asa nu o avut nici o dotare....
In timp i-am pus turometru, ceasul din mijlocul bordului si indicatorul care arata care usa este deschisa bla bla bla (nush cum sa ii zik)
Nishte chestii de la GTI 16V: volanul de gti 16v si stopuri fumurii.
Urmeaza: oglinzi electrice, geamuri electrice si normal inchidere centralizata.
Maybe in future: AC daca este posibil si scaune incalzite.
Nishte poze cu Bx meu:
Si va arata mai bine dupa ce il vopsesk tot complet intrun rosu mai aprins si .....nishte jante aliaj !
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
bravo domnule...chiar arata fain! mai putin chestiile alea de pe capota! dar asta sunt eu!nu ma baga in seama
intr-adevar trapa este o durere in ....toate sufletele existentei! eu iar am probleme cu scurgerile, acu e scaunul dreapta fata imbibat de apa!
cand se incalzeste, dau plafonu jos, schimb furtunele cu unele noi si pun mastic de lipit parbrize acolo...nu ma mai joc!
motorul turbo, odata ce inveti in ce turatii se "distreaza" ai sa te distrezi si tu pe langa el! e cu vreo 300 rpm mai intarziat fata de dieselurile noi! adica intra turbo pe la 2100! si cand intra, intra! cel putin la mine! si o sa intre si mai rau, curand!fata de benzina, care e alive cu adevarat la peste 3500rpm!
test:pune un Tdiesel si o benzina, una langa alta si pleaca cu a 2a de la relanti! pedala la podea!
AC-ul urmeaza spre vara sa fie pus la mine pe Negrut! o sa am un feedback atunci pe topicul masinii!
Abs, masina are dar nu merge! am sa incerc sa-l rezolv desi nu prea ii vad rostul! nu vreau sa vorbesc prostii pentru ca nu stiu, dar tind in mare parte sa-i dau dreptate lui mbc si sa zic si eu ca nu ar fi ceva frumos!e de generatie veche, deci, dur in exploatare!
16v se mai gasesc, dar putine si nu foarte intretinute. si eu am auzit ca-s de belea dar si belea!
fa si tu un topic in sectiunea " masina mea" si povesteste-ne si noua ce si cum!cu poze cu tot!
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=9
bafta!
intr-adevar trapa este o durere in ....toate sufletele existentei! eu iar am probleme cu scurgerile, acu e scaunul dreapta fata imbibat de apa!
cand se incalzeste, dau plafonu jos, schimb furtunele cu unele noi si pun mastic de lipit parbrize acolo...nu ma mai joc!
motorul turbo, odata ce inveti in ce turatii se "distreaza" ai sa te distrezi si tu pe langa el! e cu vreo 300 rpm mai intarziat fata de dieselurile noi! adica intra turbo pe la 2100! si cand intra, intra! cel putin la mine! si o sa intre si mai rau, curand!fata de benzina, care e alive cu adevarat la peste 3500rpm!
test:pune un Tdiesel si o benzina, una langa alta si pleaca cu a 2a de la relanti! pedala la podea!
AC-ul urmeaza spre vara sa fie pus la mine pe Negrut! o sa am un feedback atunci pe topicul masinii!
Abs, masina are dar nu merge! am sa incerc sa-l rezolv desi nu prea ii vad rostul! nu vreau sa vorbesc prostii pentru ca nu stiu, dar tind in mare parte sa-i dau dreptate lui mbc si sa zic si eu ca nu ar fi ceva frumos!e de generatie veche, deci, dur in exploatare!
16v se mai gasesc, dar putine si nu foarte intretinute. si eu am auzit ca-s de belea dar si belea!
fa si tu un topic in sectiunea " masina mea" si povesteste-ne si noua ce si cum!cu poze cu tot!
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=9
bafta!
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern