De mentionat, e bijuteria de la colegul Mexic
Problema coborare la Xantia cu antistik
Moderator: Echipa Tehnica
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Problema coborare la Xantia cu antistik
Salutare! Aveti idee de ce se lasa masina de fund de fiecare data cand pornesc motorul ? Ea are antistik, nu se lasa noaptea, nici zile in sir. Dar cum o pornesc, se lasa spatele si il ridica in scurt timp. Nu cred ca e normal, ce spuneti ? Iar legat de cod de pornire, e vreo metoda de aflat? Multumesc mult !
De mentionat, e bijuteria de la colegul Mexic
De mentionat, e bijuteria de la colegul Mexic
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
Mexik
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
am vorbit cu tatal lu jony despre problema ta si mia zis cas mai multe cauze posibile.in primul rand fa un test simplu.inainte de a parca masina evita sa pui frana de picior,foloseste frana de mana.dupa ce o pornesti peste cateva ore daca nu se lasa spatele jos inseamna ca este defect dozatorul de frana,iar daca se lasa jos spatele problema este in alta parte.dozatorul de frana are 2 circuite iar la franare de urgenta el este conceput sa ia presiune din suspensie si e posibil sa fie defect chiar daca nu fasaie.
iar topicu asta trebuia inceput la sectiune hidraulica asa ca daca un moderator are timp ias fi recunoscator.multumesc
iar topicu asta trebuia inceput la sectiune hidraulica asa ca daca un moderator are timp ias fi recunoscator.multumesc
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
testul asta e oarecum concludent, dar testul tre' facut altfel. dupa ce a stat ceva nepornita, pornesti masina si lasi sa se ridice, apoi o opresti. dupa cateva ore pornesti iar si vezi treaba spusa de mexic. cel mai simplu ar fi totusi sa tragi retururile din vas si sa vezi daca da ulei pe vreunul. este vorba de returul cel mai dinspre spatele masinii, si unul din cele 2 de vin vertical infipte in capac. nu stiu care, dar parca sa zic ca cel dinspre spate. faci testul asta dupa ce ai folosit franele, cu masina pornita. daca vine ulei pe vreunul din el mai mult de o picatura la cateva secunde, e clar dozatorul.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18662
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru Murat



